חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

SCVNGR – שירות מבוסס-מיקום המשלב אתגר ומשחק-שיווק אונליין

ממשקי המיקומים באינטרנט דוגמת פורסקוור ופייסבוק פלייסס (שהושק לאחרונה גם בישראל), עדיין נחשבים ל"טעם נרכש" מצד הגולשים העושים בהם שימוש. עם זאת , מתחזקת ההבנה כי הקישור הנעשה באמצעותם בין האופליין לאונליין הינו רב בעוצמתו. שירות מבוסס המיקום SCVNGR, לקח זאת צעד אחדקדימה.

שירות מבוסס מיקום זה, מנסה להעמיק את חווית השימוש בממשקי מיקומים ומתבל אותה בעזרת משחקים שונים ואתגרים למשתמשיו. עד היום נוצרו כברכ-7,000 אתגרים, כשכל משתמש לקח בממוצע חלק בשישה מהם. האפקט השיווקי, שיווק אונליין,כמו שאתם בטח יכולים להבין, הוא חזק ביותר. סתם לדוגמא: 1 מ-3 משתמשים שלקחו חלק באתגרים הקשורים במסעדות שונות, חזר שוב לסעוד בהן.

את האתגרים והמשחקים יכולים ליצור המשתמשים עצמם ולהוסיף כל משחק אואתגר לרשימת הפעילויות של מקום מסוים אליו הם נוהגים להגיע. גם בתי העסק עצמם, יכולים ליצור בתשלום, אתגרים ומשחקים שיזכו את המנצחים בתגמול כלשהו.

כך למשל, לקוחות רשת מסעדת הגריל-בר Buffalo Wild Wings, יכלו להרוויח ניקוד על ידי הורדת האפליקציה שלהם באייפון והפעלות שונות שכללו את צילום המקום למשל, לצבור נקודות ולקבל הנחות ומשקאות קלים בחינם. לדבריו של מנהל המותג של הרשת, ג'רמי בורק, הקמפיין בשיתוף עם SCVNGR, גם הגדיל את נוכחותה של החברה אונליין וגם את נאמנותם של הלקוחות (שמאז תחילת הקמפיין אף משאירים טיפים נדיבים יותר, נתון חשוב שניתן אף לקשור גם אותו לנאמנות למותג).

והנתונים אכן מרשימים – 38 מיליון חשיפות ברשתות חברתיות, מתוכן 45%הועלו לפייסבוק ולטוויטר על ידי משתתפי האתגרים השונים, עמוד המותג הגיעל-4 מיליון לייקים ו-2000 שחקנים חדשים מדי יום.

ההצלחה של קמפיין זה ואחרים של SCVNGR, היא ההוכחה שלממשקי המיקומיםכוח רב כשההתמקדות היא בחווית הלקוח ולא בפעולה הטכנית של check-in. הקישורבין האונליין לאופליין נבנה סביב החוויה, המותאמת לסוג העסק וללקוחותיו , שמבטיחה את המשך נאמנותם למותג. השילוב שבין כיף, אונליין ואופליין, מחזק את המותג בשני העולמות ומוכיח כי השירותים מבוססי המיקום, בעזרת רעיונות יצירתיים, הםבעלי פוטנציאל רב להפוך לכלי מיתוג אדיר בממדיו.

הפוסט פורסם לראשונה בבלוג של Frame Me , קרוסליין

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מנכ"ל FrameME
FrameME היא חברת ניו-מדיה, צעירה וחדשנית, אשר מציעה שירותי photoMarketing (שיווק על בסיס תמונה) כפלטפורמה פרסומית להעברת מסרים שיווקיים הן בעולם הפיסי והן בעולם הדיגיטאלי. לפרטים נוספים:

http://www.frameme.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני ענבר

מאת: דני ענברשיווק באינטרנט30/10/111009 צפיות
זה תמיד מצחיק אותנו לראות חברות מסחריות, דוגמניות ואפילו פוליטיקאים, עושים עיבוד תמונה בפוטו-שופ, כדי לעוות (או יותר נכון לשפר…) את המציאות. לעיתים, גם עין לא מזויינת ולא מקצועית, יכולה לעלות על הבלוף. אבל מסתבר שהיום עם התפתחות הטכנולוגיה, טשטוש המציאות עם עבודת פוטושופ רעה עלולה להפוך בקרוב לנחלת העבר. דוגמא מרתקת שתמחיש לכם מה טכנולוגיית עיבוד תמונה משופרת יכולה לעשות

מאת: דני ענברטכנולוגיות חדשות14/10/111319 צפיות
בשבוע החולף ולאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן ממנה סבל הלך לעולמו סטיב ג'ובס, מייסדה של ענקית הטכנולוגיה אפל ומנהלה המיתולוגי שהפך לאחד מאנשי החזון הבולטים ביותר של דורנו. דרכו הארוכה לצמרת לא הייתה רצופה אך ורק בהצלחות מסחריות ואישיות, כי אם גם בקשיים וכשלונות.

מאת: דני ענברטלפונים סלולריים29/09/111416 צפיות
כיצד נראו מגדלי התאומים בניו-יורק מהמקום בו כל תושב העיר עומד ברגע זה? אפליקציית מציאות מועשרת חדשה, מציגה סילואט של המגדלים בנוף העיר, דרך מצלמת ה-iPhone של המשתמש ומאפשרת צילום של תמונת ההדמיה.

מאת: דני ענברפרסום באינטרנט18/09/111119 צפיות
לאחרונה סקרנו בבלוג שלנו את טכנולוגיית זיהוי הפנים. המאמר הבא מבשר על הפרסום העתידי שעושה שימוש בטכנולוגיה זו, ובכך לוקח עוד צעד קדימה את הפרסום הפיסי-טלי (phygital advertising)

מאת: דני ענברטכנולוגיות חדשות30/08/111412 צפיות
כפי שהראינו לא מעט לאחרונה, טכנולוגיית זיהוי הפנים משתדרגת מבקצב מסחרר ועימה גם השימושים בה. הפעם הבאנו לפניכם שימוש שהמילה היחידה לתאר אותו היא: נפלא!

מאת: דני ענברגאדג'טים12/07/111262 צפיות
אם נעבור במרכז תל אביב ונשאל 10 אנשים לכמה מהם יש קעקוע, סביר להניח שלפחות חמישה מהם יענו תשובה חיובית. מתוך אותם חמישה, לכמה לדעתכם יש קעקוע שגם יודע לזוז?

מאת: דני ענברטכנולוגיות חדשות23/06/111254 צפיות
כבר כתבו על כך בספרים ועשו על כך סרטים, אבל כמו תמיד, המציאות עולה על כל דמיון. הפנטזיה על שילוב בין הווירטואלי לממשי כבר כאן.

מאמרים נוספים בנושא עסקים, מימון וכספים

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים29/11/222365 צפיות
NWTN Inc (נאסד"ק: NWTN), חברת טכנולוגיות לניידות עם מודעות לסביבה המביאה לעולם פתרונות ניידות ממוקדת נוסעים ברמת הפרמיום, הודיעה כי הבנייה של מתקן הרכבת הרכב החשמלי שלה באיחוד האמירויות, באזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KEZAD), מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים, והוא יושלם ברבעון הרביעי של 2022.

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222365 צפיות
רוזן, יועץ לאומי למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב- Wine Estates, Inc. להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – VWE

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222334 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים בעל שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- Unisys Corporation להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – UIS

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222310 צפיות
רוזן, חברה מובילה, מעודד את המשקיעים ב- Torrid Holdings שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CURV

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222209 צפיות
שותפת Web3 רשמית: MRHB מטביעה NFT קשור לנשמה עבור משתתפי פסגת החלאל הגלובלית

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים24/11/221338 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את המשקיעים ב- Rent the Runway, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – RENT

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים24/11/22491 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוכר מאוד, מעודד את המשקיעים ב- Freshworks Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FRSH

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica