חפש מאמרים:
שלום אורח
31.03.2020
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

SCVNGR – שירות מבוסס-מיקום המשלב אתגר ומשחק-שיווק אונליין

ממשקי המיקומים באינטרנט דוגמת פורסקוור ופייסבוק פלייסס (שהושק לאחרונה גם בישראל), עדיין נחשבים ל"טעם נרכש" מצד הגולשים העושים בהם שימוש. עם זאת , מתחזקת ההבנה כי הקישור הנעשה באמצעותם בין האופליין לאונליין הינו רב בעוצמתו. שירות מבוסס המיקום SCVNGR, לקח זאת צעד אחדקדימה.

שירות מבוסס מיקום זה, מנסה להעמיק את חווית השימוש בממשקי מיקומים ומתבל אותה בעזרת משחקים שונים ואתגרים למשתמשיו. עד היום נוצרו כברכ-7,000 אתגרים, כשכל משתמש לקח בממוצע חלק בשישה מהם. האפקט השיווקי, שיווק אונליין,כמו שאתם בטח יכולים להבין, הוא חזק ביותר. סתם לדוגמא: 1 מ-3 משתמשים שלקחו חלק באתגרים הקשורים במסעדות שונות, חזר שוב לסעוד בהן.

את האתגרים והמשחקים יכולים ליצור המשתמשים עצמם ולהוסיף כל משחק אואתגר לרשימת הפעילויות של מקום מסוים אליו הם נוהגים להגיע. גם בתי העסק עצמם, יכולים ליצור בתשלום, אתגרים ומשחקים שיזכו את המנצחים בתגמול כלשהו.

כך למשל, לקוחות רשת מסעדת הגריל-בר Buffalo Wild Wings, יכלו להרוויח ניקוד על ידי הורדת האפליקציה שלהם באייפון והפעלות שונות שכללו את צילום המקום למשל, לצבור נקודות ולקבל הנחות ומשקאות קלים בחינם. לדבריו של מנהל המותג של הרשת, ג'רמי בורק, הקמפיין בשיתוף עם SCVNGR, גם הגדיל את נוכחותה של החברה אונליין וגם את נאמנותם של הלקוחות (שמאז תחילת הקמפיין אף משאירים טיפים נדיבים יותר, נתון חשוב שניתן אף לקשור גם אותו לנאמנות למותג).

והנתונים אכן מרשימים – 38 מיליון חשיפות ברשתות חברתיות, מתוכן 45%הועלו לפייסבוק ולטוויטר על ידי משתתפי האתגרים השונים, עמוד המותג הגיעל-4 מיליון לייקים ו-2000 שחקנים חדשים מדי יום.

ההצלחה של קמפיין זה ואחרים של SCVNGR, היא ההוכחה שלממשקי המיקומיםכוח רב כשההתמקדות היא בחווית הלקוח ולא בפעולה הטכנית של check-in. הקישורבין האונליין לאופליין נבנה סביב החוויה, המותאמת לסוג העסק וללקוחותיו , שמבטיחה את המשך נאמנותם למותג. השילוב שבין כיף, אונליין ואופליין, מחזק את המותג בשני העולמות ומוכיח כי השירותים מבוססי המיקום, בעזרת רעיונות יצירתיים, הםבעלי פוטנציאל רב להפוך לכלי מיתוג אדיר בממדיו.

הפוסט פורסם לראשונה בבלוג של Frame Me , קרוסליין

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מנכ"ל FrameME
FrameME היא חברת ניו-מדיה, צעירה וחדשנית, אשר מציעה שירותי photoMarketing (שיווק על בסיס תמונה) כפלטפורמה פרסומית להעברת מסרים שיווקיים הן בעולם הפיסי והן בעולם הדיגיטאלי. לפרטים נוספים:

http://www.frameme.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני ענבר

מאת: דני ענברשיווק באינטרנט30/10/11675 צפיות
זה תמיד מצחיק אותנו לראות חברות מסחריות, דוגמניות ואפילו פוליטיקאים, עושים עיבוד תמונה בפוטו-שופ, כדי לעוות (או יותר נכון לשפר…) את המציאות. לעיתים, גם עין לא מזויינת ולא מקצועית, יכולה לעלות על הבלוף. אבל מסתבר שהיום עם התפתחות הטכנולוגיה, טשטוש המציאות עם עבודת פוטושופ רעה עלולה להפוך בקרוב לנחלת העבר. דוגמא מרתקת שתמחיש לכם מה טכנולוגיית עיבוד תמונה משופרת יכולה לעשות

מאת: דני ענברטכנולוגיות חדשות14/10/11761 צפיות
בשבוע החולף ולאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן ממנה סבל הלך לעולמו סטיב ג'ובס, מייסדה של ענקית הטכנולוגיה אפל ומנהלה המיתולוגי שהפך לאחד מאנשי החזון הבולטים ביותר של דורנו. דרכו הארוכה לצמרת לא הייתה רצופה אך ורק בהצלחות מסחריות ואישיות, כי אם גם בקשיים וכשלונות.

מאת: דני ענברטלפונים סלולריים29/09/111035 צפיות
כיצד נראו מגדלי התאומים בניו-יורק מהמקום בו כל תושב העיר עומד ברגע זה? אפליקציית מציאות מועשרת חדשה, מציגה סילואט של המגדלים בנוף העיר, דרך מצלמת ה-iPhone של המשתמש ומאפשרת צילום של תמונת ההדמיה.

מאת: דני ענברפרסום באינטרנט18/09/11813 צפיות
לאחרונה סקרנו בבלוג שלנו את טכנולוגיית זיהוי הפנים. המאמר הבא מבשר על הפרסום העתידי שעושה שימוש בטכנולוגיה זו, ובכך לוקח עוד צעד קדימה את הפרסום הפיסי-טלי (phygital advertising)

מאת: דני ענברטכנולוגיות חדשות30/08/111072 צפיות
כפי שהראינו לא מעט לאחרונה, טכנולוגיית זיהוי הפנים משתדרגת מבקצב מסחרר ועימה גם השימושים בה. הפעם הבאנו לפניכם שימוש שהמילה היחידה לתאר אותו היא: נפלא!

מאת: דני ענברגאדג'טים12/07/11920 צפיות
אם נעבור במרכז תל אביב ונשאל 10 אנשים לכמה מהם יש קעקוע, סביר להניח שלפחות חמישה מהם יענו תשובה חיובית. מתוך אותם חמישה, לכמה לדעתכם יש קעקוע שגם יודע לזוז?

מאת: דני ענברטכנולוגיות חדשות23/06/11906 צפיות
כבר כתבו על כך בספרים ועשו על כך סרטים, אבל כמו תמיד, המציאות עולה על כל דמיון. הפנטזיה על שילוב בין הווירטואלי לממשי כבר כאן.

מאמרים נוספים בנושא עסקים, מימון וכספים

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים30/03/2011 צפיות
Dyadic International, Inc. , חברת ביו טכנולוגיה גלובלית שמתמקדת בהמשך השיפור והיישום של פלטפורמת ביטוי הגנים C1 הקניינית שלה כדי להאיץ את הפיתוח, להוריד את עלויות הייצור ולשפר את הביצועים של חיסונים ותרופות ביולוגיים ומוצרים ביולוגיים אחרים, בקני מידה מסחריים גמישים, הודיעה היום על התקשרותה בשיתוף פעולה לא בלעדי במחקר עם WuXi Biologics, חברה גלובלית מובילה של פלטפורמות טכנולוגיות ביולוגיה עם גישה פתוחה וארגון פיתוח וייצור לפי חוזים (CDMO).

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים27/03/2026 צפיות
Mary Kay Inc. הודיעה שהחברה תקדיש חלק מיכולות שרשרת האספקה והייצור הגלובלית שלה לייצור חומר חיטוי לידיים שמאוד נחוץ. המוצרים הראשונים שייצאו מקו הייצור יהיו תרומה לאנשים שבחזית הטיפול במגפת קוביד-19.

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/03/2032 צפיות
המחקר הכי עדכני של ניוסטאר מגלה גידול כולל במספר ההתקפות מכל גודל

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/03/2030 צפיות
Pyramid Analytics, מפתחת פלטפורמת הדור הבא בתחום הבינה העסקית (BI) לארגונים וחברות גלובליות, הודיעה היום על השלמת סבב גיוס של 25 מיליון דולר בהובלת קרן הון הסיכוון JVP.

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים20/07/191012 צפיות
Winner's Auctions יערוך מכירה פומבית שתכלול מכתבים של איינשטיין ב-24 ביולי 2019

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים20/07/191032 צפיות
נובוקיור הודיעה היום שהקבלנים המינהליים של מדיקר (MACs) של הציוד הרפואי הבר קיימא (DME) של מדיקר פרסמו החלטת כיסוי מקומית (LCD) סופית שמעניקה כיסוי של Optune למוטבי מדיקר עם גליובלסטומה (GBM) שאובחנה לאחרונה החל מ-1 בספטמבר 2019. ה-LCD הסופית וסיכום תגובה להערות זמינים בבסיס הנתונים של הכיסוי של המרכזים האמריקנים לשירותי מדיקר ומדיקייד (CMS).

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים11/02/182884 צפיות
מרכזי הניקוי בלונדון, פרנקפורט, אמסטרדם ומרסיי הוגדלו כדי להגדיל את הקיבולת האזורית מרכזי ניקוי חדשים נפתחו בשטוקהולם וטוקיו לניוסטאר יש עכשיו את רשת הפחתת ה-DDoS הכי גדולה, הכי מבוזרת ומתקדמת מבחינה טכנית ועם הקיבולת הכי גדולה, בעולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica