חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פוליש הקצפת של השיפוץ

מאת: VPRניקיון25/02/2011976 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יצא לכם בטח להכנס לדירה חדשה, לובי של מלון או משרד של לקוחות או חבר. אתם פותחים את הדלת וזה פשוט מכה לכם בפנים הבוהק הזה שבאוויר. התחשוה שאתם עומדים להכנס למקום מבריק ומפואר. יש בזה אפילו סוג של יראת כבוד כזו שכמעט גורמת לכם לרצות ולהשיל את הנעליים שלכם לפני שכף רגלכם דורכת בה. רוב הסיכויים שמה שאתם רואים זה חלל שעבר פוליש איכותי ושאנשי המקום שומרים עליו באדיקות רבה. השאלה היא מגיעים למין פוליש כזה

הינה כמה טיפים לפוליש איכותי

לפני שאתם עושים פוליש חישבו היטב על הרצפה עצמה וממה היא עשוייה. אם אתם עומדים לשפץ דירה בידקו עם בעלי מקצוע איזו רצפה תראה הכי טוב אחרי הפוליש. לא כל מה שעשוי אבן נראה מבריק אחרי שמלטשים אותו. אפקט הפוליש מתאים לסוגים מסוימים של שיש או אבן. ככל שהשיש או האבן הם בעלי פני שטח יותר חלקים כך הסיכוי שהפוליש ישפיע עליהם יותר והתוצאה תהיה משטחים מבריקים.

אפקט הפוליש עובד טוב ככל ששטח הרצפה גדול יותר – חדר קטן גם אם הרצפה שלו עברה פוליש איכותי, לא ירשים במיוחד. לעומת זאת סלון רחב ידיים יראה נהדר אחרי עבודת פוליש טובה. שלא לדבר שטחים רחבים שקיימים במשרדים ובלובי של בתי מלון

ההשפעה של האור על מראה של רצפה אחרי פוליש –כשאין אור הרצפה שעברה פוליש לא משתקפת בכלום, לעומת זאת אור עושה נפלאות למראה בייחוד אור חזק שמגיע מכיוונים שונים. מה שאומר שכשאתם שוקלים להחליף את הרצפה לרצפת שיש או אבן שתעבור פוליש יסודי עליכם לחשוב גם על כיווני האור שנכנסים לחדר. בדקו זאת היטב על מנת שלא תשקיעו את מיטב כספכם ברצפה איכותית ויקרה וכמובן בתהליך פוליש מבלי שתוכלו להנות מהתוצאות המקוות.

לתחזוקה השוטפת ישנה חשיבות רבה – גם אחרי שתשקיעו בפוליש, חשוב מאוד שתמשיכו לתחזק אותו ע"י ניקיון בחומרים מיקצועיים עליהם ישמחו להמליץ בעלי המקצוע. קחו בחשבון שלאורך זמן אתם חייבים לעשות זאת אחרת חבל על כל העבודה שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

VPR בניית אתרים לעסקים בראייה של חברת קידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת VPR

מאת: VPRייעוץ עסקי31/07/111346 צפיות
הקמתם עסק, זה מספיק? עדיין לא, אז פרסמתם אותו ברשתות חברתיות וגם זה לא הספיק, ניסיתם אפילו לפרסם מודעה באחד המקומונים, אבל מה באמת הביא לכם עבודה בצורה הטובה ביותר?

מאת: VPRניקיון19/07/111567 צפיות
מי לא אוהב בית נקי ומצוחצח. בית נקי אינו רק נכון מבחינה בריאותית אלא גם תורם רבות לשקט הנפשי של כלל דיירי הבית. גם אם ההמצאות של הדיירים בבית לאורך שעות היום היא מועטה, ניקיון בתים יכול בהחלט להשפיע על האנרגיות הסוררות בבית ולטהר אותם.

מאת: VPRטבעות אירוסין ונישואין11/04/111583 צפיות
טבעות אירוסין אפשר לקנות מן המוכן באחת מהחנויות התכשיטים או ללכת למעצב/ת תכשיטים שיעצבו לכם טבעת לפי הטעם האישי שלכם.

מאת: VPRבידור ופנאי - כללי24/03/111816 צפיות
אם עד לפני כמה שנים אנשים הגיעו לבתי קפה באמת בשביל לשתות קפה, המצב היום השתנה כמעט ב-180 מעלות. היום בתי קפה, הופכים עבור אנשים למשרד לכל דבר ועניין. בוא ללמוד על הטרנד שסוחף אחריו מדינה שלמה (מדינת תל אביב)

מאת: VPRהפסקת עישון 22/03/111599 צפיות
בכל פעם שמדברים על הפסקת עישון בקרב חברים ומשפחה תמיד חושבים שמדובר סביב המעשן עצמו וכל מה שהוא עובר, ואין שאלה – ברור שמי שמעשן סובל ובדרך כבדה יותר מהבריאות אפילו, אלא גם בצורה כלכלית נוראית, ישנם כאלו שמעשנים בצורה כבדה יותר מ-2 קופסאות ביום ומגיעים להוצאות של 1000 שקל ויותר בחודש בזמן שמרוויחים כמעט רק 4000, קל זה לא אבל מי באמת מבין את הבעיה הגדולה יותר – הוא המעשן הפאסיבי?

מאת: VPRשיפוצים22/03/111379 צפיות
אנחנו אוהבים לראות את הבית שלנו לאחר שיפוצים כאלו ואחרים ואנחנו מאוד אוהבים לראות את הבית שלנו מלא ברהיטים חדשים, בעזרת שיפוצים ממוקדים יותר אנחנו משפצים גם את אזור המטבח לרוב, מטבחים (שוב, לרוב) משנים את הבית ואת האווירה שלו כמעט ב180 מעלות. שינוי של כבית חדש.

מאת: VPRגאדג'טים22/03/111574 צפיות
אנחנו רואים בכל יום מחדש את הקדמה משיגה אותנו ונותנת לנו כלים חדשים לעתיד, בין מצלמות אבטחה לבית המוסתרות היטב בעזרת בורג או שניים ועד לאלפי גאדג'טים נוספים אשר מצדיקים את העתיד הקרב ובא.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222917 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191631 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191666 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182090 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181629 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181520 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181420 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica