חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל מה שאתה צריך לדעת על טבעות אירוסין

מאת: VPRטבעות אירוסין ונישואין25/02/2011890 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ערב שישי אחד אתם מכנסים את ההורים ואומרים להם, אנחנו עומדים להתארס. הרבה זמן לא נשמעו כאלו צהלות שמחה בשכונה. בכל זאת יורם הילד הקטן של מזל ודויד מתארס. כמה הם חיכו לשמוע את הבשורה. בכל זאת אתה כבר בן כמעט שלושים ועד עכשיו אפילו לא מצמצת או הראת סימנים בכיוון.

יום הקנייה הגיע ואיתו ההחלטות על טבעת אירוסין

ביום ראשון על הבוקר אתה רץ לבדוק טבעות אירוסין . מדני החבר הקומבינטור אתה מקבל טלפון של חנות תכשיטים שווה בקניון. אין על הדני הזה כל דבר הוא מכיר. אתה נכנס לחנות ומספר שאתה חבר שלו. יש יוצא מאחור הבעלים ועם קריצה אחת הוא מספר לך שכל מה שעל כל מה שאתה רואה בוטרינות אוטומטית יש לך עשרים וחמשה אחוזי הנחה. כל מה שנשאר לך זה לבחור טבעת למיטל האהובה.

האמת קשה קשה, המבחר פשוט עצום ורב. איזה סוג של זהב לבחור, לבן? צהוב? ורוד עתיק? עם יהלומים? בלי יהלומים? צרה? רחבה? השפע הזה פשוט הורס אותך. מלחתחילה החלטת שאתה לא שם ברקס לתקציב, בכל זאת שבוע שעבר עשית את עסקת חייך ואתה יכול להרשות לעצמך לפנק את מיטל האהובה כמעט בלי הגבלה.

אחרי עוד כרבע שעה של להסתכל ולבחון את השפע אתה נשבר ומרים טלפון לאימא שלך. תעשי לי טובה, אני שולח לך מונית עכשיו בואי לקניון ותעזרי לי לבחורבין שלל טבעות אירוסין שיש להם כאן. היא כל כך מאושרת האימא הזאת שחצי שעה אח"כ היא כבר עומדת איתך ליד הוטרינה ומנסה לעזור. אחרי עוד שלוש דקות היא פוסקת בהחלטיות למיטל מגיע הטוב ביותר ושולפת טבעת זהב לבן משובצת יהלומים קטנטנים. תראה איזה יופי היא אומרת לך גם נראה יוקרתי וגם מאוד עדין. בדיוק כמו מיטל שלך.

איזה מזל שהזמנת אותה אתה אומר לעצמך. בינתיים המוכרת אורזת את הטבעת במין קופסה מצופת קטיפה בצבע אדום ארגמן, אתה שולף את כרטיס האשראי מאסטרקרד פלטיניום ואפילו לא שואל את המחיר. זהו יש לך טבעת אירוסין חדשה ונוצצת. מה לא עושים בשביל האהבה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

VPR בניית אתרים לעסקים בראייה של חברת קידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת VPR

מאת: VPRייעוץ עסקי31/07/111346 צפיות
הקמתם עסק, זה מספיק? עדיין לא, אז פרסמתם אותו ברשתות חברתיות וגם זה לא הספיק, ניסיתם אפילו לפרסם מודעה באחד המקומונים, אבל מה באמת הביא לכם עבודה בצורה הטובה ביותר?

מאת: VPRניקיון19/07/111567 צפיות
מי לא אוהב בית נקי ומצוחצח. בית נקי אינו רק נכון מבחינה בריאותית אלא גם תורם רבות לשקט הנפשי של כלל דיירי הבית. גם אם ההמצאות של הדיירים בבית לאורך שעות היום היא מועטה, ניקיון בתים יכול בהחלט להשפיע על האנרגיות הסוררות בבית ולטהר אותם.

מאת: VPRטבעות אירוסין ונישואין11/04/111583 צפיות
טבעות אירוסין אפשר לקנות מן המוכן באחת מהחנויות התכשיטים או ללכת למעצב/ת תכשיטים שיעצבו לכם טבעת לפי הטעם האישי שלכם.

מאת: VPRבידור ופנאי - כללי24/03/111816 צפיות
אם עד לפני כמה שנים אנשים הגיעו לבתי קפה באמת בשביל לשתות קפה, המצב היום השתנה כמעט ב-180 מעלות. היום בתי קפה, הופכים עבור אנשים למשרד לכל דבר ועניין. בוא ללמוד על הטרנד שסוחף אחריו מדינה שלמה (מדינת תל אביב)

מאת: VPRהפסקת עישון 22/03/111599 צפיות
בכל פעם שמדברים על הפסקת עישון בקרב חברים ומשפחה תמיד חושבים שמדובר סביב המעשן עצמו וכל מה שהוא עובר, ואין שאלה – ברור שמי שמעשן סובל ובדרך כבדה יותר מהבריאות אפילו, אלא גם בצורה כלכלית נוראית, ישנם כאלו שמעשנים בצורה כבדה יותר מ-2 קופסאות ביום ומגיעים להוצאות של 1000 שקל ויותר בחודש בזמן שמרוויחים כמעט רק 4000, קל זה לא אבל מי באמת מבין את הבעיה הגדולה יותר – הוא המעשן הפאסיבי?

מאת: VPRשיפוצים22/03/111379 צפיות
אנחנו אוהבים לראות את הבית שלנו לאחר שיפוצים כאלו ואחרים ואנחנו מאוד אוהבים לראות את הבית שלנו מלא ברהיטים חדשים, בעזרת שיפוצים ממוקדים יותר אנחנו משפצים גם את אזור המטבח לרוב, מטבחים (שוב, לרוב) משנים את הבית ואת האווירה שלו כמעט ב180 מעלות. שינוי של כבית חדש.

מאת: VPRגאדג'טים22/03/111574 צפיות
אנחנו רואים בכל יום מחדש את הקדמה משיגה אותנו ונותנת לנו כלים חדשים לעתיד, בין מצלמות אבטחה לבית המוסתרות היטב בעזרת בורג או שניים ועד לאלפי גאדג'טים נוספים אשר מצדיקים את העתיד הקרב ובא.

מאמרים נוספים בנושא טבעות אירוסין ונישואין

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/205002 צפיות
מי מאתנו לא הייתה בקשר שנימשך שנים, ולבסוף כשאר האולטימטום היה על השולחן "או שמתחתנים או שנפרדים" זה נגמר בפרידה. ואז שנתיים אחרי את מוצאת את עצמך ללא זוגיות חדשה.

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/204963 צפיות
הצעת נישואין היא אחד מהרגעים הכי חשובים בכל מערכת יחסים, זה הצעד הגדול לקראת השלב הבא נישואין והקמת תא משפחתי.

מאת: שרון צרפתיטבעות אירוסין ונישואין04/12/182369 צפיות
כמה רעיונות מקוריים עבור הצעה של נישואין

מאת: כותבים תחלסטבעות אירוסין ונישואין01/10/161962 צפיות
הגיע הזמן ואתם בשלים להצעת נישואין, ההוצאות הגדולות מתקרבות ביניהם רכישת טבעת אירוסין. ההתלבטות היכן לרכוש טבעות אירוסין גורמת לכם כאב ראש לא קטן, מאחר שיש המון חנויות תכשיטים פזורים בכל הארץ. כאן נבהיר לפניכם כמה עובדות אותם לא שמעתם מעולם, הסוד היכן המקור לרכישת טבעות אירוסין בזול? זכרו זול לא בהכרח אומר שתרכשו טבעת אירוסין לא מכובד, זול במאמר זה יבהיר את פער המחירים בשיטת הקנייה הישירה.

מאת: רוני הכהןטבעות אירוסין ונישואין10/06/161885 צפיות
רוצים לגמרי להפתיע עם עיצוב שאפשר למצוא רק אצל חנות של תכשיטי מעצבים? כדאי שתדעו מה הסגנון של האישה שאותה אתם מעוניינים להפתיע על מנת שהסגנון המאוד ספציפי של מעצב תכשיטים יהיה רלבנטי עבורה.

מאת: kereninaטבעות אירוסין ונישואין07/09/152680 צפיות
התארסתם ? מזל טוב! הנה המדריך המלא איך לבחור טבעת אירוסין

מאת: Guy Dinayטבעות אירוסין ונישואין20/07/151966 צפיות
כאשר הנך מעוניין להפתיע את חברה שלך בהצעת נישואין עם טבעת אתה עלול לבחור טבעת שהיא לא תאהב. קיים מגוון עצום שלטבעות יהלומים בעיצובים שונים, סגנונות שונים ושילובים נהדרים. עכשיו השאלה- איך בוחרים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica