חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לא הגיוני לוותר על מיתוג

מאת: nataly28קידום אתרים27/02/2011807 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
בניתם אתר עסקי מושקע? כל מי שבנה אתר אינטרנט חדש מכיר את הנקודה הבאה - ישאתר מושקע, שעוצב בטכנולוגית פלאש חדשה, אך לא מגיעים אליו לקוחות או גולשים. הסיבה לזה פשוטה, יש צורך ביותר עבודה מאשר רק להשקיע בבנייה של אתרים, חייבים גם לבחון פרסום. אז איך לעשות זאת מבלי לשפוך הון תועפות?

שיווק מקוון - האופציה הכי טובה

כדי שאנשים יגיעו אל האתר של העסק שלכם, צריך לפרסם ולהפיץ אותו, ואיזה מקום יכול להתאים יותר לצורך המשימה מעולם האינטרנט? במקום בו עוברים מלא אנשים, אפשר בקלות להגיע לליבם של לקוחות מתאימים. יש לא מעט דרכים ושיטות לשווק באינטרנט, אולם רק אחת מכולן הוכיחה את עצמה חד משמעית - מיתוג אישי.

מה זה אומר קידום בגוגל?

עבודות קידום מתמקדות במנועי החיפוש הגדולים. באתרים האלה קיימת תנועה בלתי פוסקת של משתמשים שמנסים למצוא דברים שונים. מרביתנו לא טורחים לעבור דף, ונכנסים אל חמשת התוצאות הראשונות. מהסיבה הזו ניתן להבין למה האתרים שמופיעים ראשונים בגוגל, זוכים בחלק גדול מהגולשים. אבל איך אותו אתר אינטרנט טיפס למקום כה גבוה מלכתחילה?

פה אפשר להתחיל לדבר על יחסי ציבור! מקדם אתרים שמבין איך עובד מנוע חיפוש מודרני, מסוגל לתת לאתר דחיפה בדרך הנכונה בכדי שהוא יזנק למקומות הראשונים. בעזרת ניסיון של שנים, מערכי קישורים חזקים, טקסטים מתאימים ועוד כלים של קידום זה אפשרי להזניק כל סוג אתר לתוצאות ראשונות.

זה לא הגיוני לוותר על מיתוג.

בלי להיות בדף הראשון של גוגל, אפשר להפסיד בקלות אלפי גולשים, וזה בזבוז של ממש. כל אתר אינטרנט יכול לקבל יותר תנועה, ולהפוך למותג של ממש באינטרנט עם קצת עזרה של איזושהי חברת קידום. מוכנים לשלש את המכירות?

לעוד מאמרים טובים על Google, אתם מוזמנים להקליק על הלינק הבא http://www.momo4u.com/. בהצלחה!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת nataly28

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111764 צפיות
מהסיבה הזו, תכנון המסיבה בצורה עליה חלמנו היא משימה לא קלה. במאמר הקצר הנ"ל תוכלו למצוא מספר עצות טובות שיבטיחו לכם אירוע שלא תשכחו.

מאת: nataly28בניין ואחזקה - כללי21/09/111897 צפיות
חלק ניכר מהאנשים עושים מעבר מסיבות משמחות כמו רכישה של מרחב מגורים גדול ומרווח או כשסיימו לבנות את בית החלומות. נכון, מעבר דירה הוא שלב מתיש אך גם אותו תוכלו להעביר ללא מריטת שערות.

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111814 צפיות
שלב שכדאי להתחיל איתו הוא וידוא שהאולם בו אתם רוצים לחגוג, אליו בכוונתכם ללכת לקבל טעימה ולהתרשם, הוא בעל התעודות הנחוצות להפעלתו של המקום.

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111806 צפיות
בטקסט הקרוב נסביר לכם את המגוון הרב של האופציות והעבודות שיהיה עליכם לעשות בשביל האירוע הקרב.

מאת: nataly28בניין ואחזקה - כללי21/09/112552 צפיות
מעבר דירה יכול להיות פרוצדורה מייגעת וארוכה. המאמר הבא רלוונטי מאוד לאלו שמקבלים מפתח בשבוע הקרוב, ובו נכללות כמה נקודות למחשבה על מחירי הובלות.

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111827 צפיות
סגנון הארוע ולבסוף לבחור את כל הפרטים הזעירים שיעזרו לעשות את האירוע הענק לחוויה בלתי נשכחת. למה לא לערוך את הארוע?

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי20/09/111866 צפיות
יש הגורסים כי פעולת החיתוך היא יותר בריאה מהשארת העורלה. במאמר הזה לא נחפור על שאלת ה"למה", אלא "איך".

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213383 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211688 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183550 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172891 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172632 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172475 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172515 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica