חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בלוגים מקצועיים

מאת: גבע קרא עוזבלוגים27/02/20111189 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לכאורה, בשנתיים האחרונות, נזנח טרנד הבלוגים לטובת פייסבוק. מבלי לזלזל בכוחו הרב של שיווק בפייסבוק ושל מדיה חברתית בכלל - עדיין מומלץ לחברות ולעסקים שלא להזניח את הפלטפורמה החשובה של בלוגים מקצועיים.

האפקטיביות שחברה יכולה להשיג באמצעות בלוגים מקצועיים רבה מאוד. אחת הסיבות העיקריות שאנשים רוצים לבקר באתרים של חברות, או להיות איתן בקשר במדיה חברתית, היא על מנת לקבל מידע מקצועי בעל ערך. מידע כזה, שנמצא בדרך כלל אצל מומחי החברה, יכול להיות בעל ערך רב מאוד לגולשים.

אם ניקח לדוגמה חברת סלולר - היא יכולה להחזיק בלוג מקצועי שבו היא נותנת טיפים לשימושים במדריך, ממליצה על אפליקציות אייפון או אפליקציות אנדרואיד להורדה, ומקלה בכך את השימוש בעבור גולשיה. אם ניקח לדוגמה חברה שמתעסקת בפיתוח לאייפון - היא יכולה להחזיק בלוג מקצועי שבו היא נותנת טיפים לחברות מסחריות, כיצד הן יכולות להשיג תועלת שיווקית ושירותית באמצעות האייפון.

אלה היו דוגמאות מענף הסלולר שבו אני עוסק, אך כמעט בכל ענף ניתן למצוא דוגמאות מתאימות. זה לא משנה עם החברה עוסקת בשירותי פורקס, במכירת טיסות בזול, או בגידול כלבים. בהנחה שמדובר בחברה איכותית, היא מחזיקה אצלה יעד רב שהיא יכולה לחלוק עם הגולשים שלה.

חברות רבות מסתייגות מפרסום המידע שברשותן. חלקן חוששות מחשיפת מידע למתחרים, ואחרות חוששות מכך שמתן פומביות למידע יפחית מהצורך של הלקוחות לייצר קשר בלתי אמצעי איתה. לחששות האלה יש מקום, אך כל עוד חשיפת המידע מבוקרת, ועוברת עריכה וצנזורה מתאימה, היתרונות שבניהול בלוג מקצועי עולים בהרבה על החסרונות. בלוג מקצועי איכותי תורם רבות למיתוג החברה, וליחסים שלה עם לקוחותיה. זאת לצד תועלות נוספות כמו קידום האתר במנועי החיפוש.

 



תגיות המאמר: בלוגים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גבע קרא עוז, יועץ ניו מדיה, סלולר ושיווק בפייסבוק

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גבע קרא עוז

מאת: גבע קרא עוזאורטופדיה ופיזותרפיה02/10/13925 צפיות
אם אתם עובדים שעות ארוכות מדי יום מול המחשב ואם אתם נוטים לסבול מבעיות של כאבי גב, כאבי ראש או כאבי ידיים, שווה לכם לשקול להיעזר בשירותים של ייעוץ ארגונומי

מאת: גבע קרא עוזלימודי תעודה ומקצוע08/08/12850 צפיות
אם אתם מחפשים קורס מעניין שיכול גם להעשיר את ההשכלה שלכם וגם לתת לכם פתח למקצוע עתידי מבוקש ואם יש לכם נטייה לעולם האמנות והעיצוב, שווה לכם לשקול לקחת קורס עיצוב פנים.

מאת: גבע קרא עוזהשקעות28/05/121189 צפיות
אם אתם מחפשים דרך פשוטה וקלה להבנה להשקעה בשוק ההון, שווה לכם להכיר כלי השקעה שנקרא אופציות בינאריות. בניגוד לאופציות רגילות, אופציות בינאריות הן כלי השקעה שכל אחד יכול להבין אותו, גם אם אין לו ידע מוקדם בשוק ההון ונסיון רב בהשקעות בתחום, זאת מכיוון שמדובר בהשקעה שדורשת מהמשקיע לבחור בכל רגע נתון באחת משתי אופציות בלבד.

מאת: גבע קרא עוזתיירות ונופש - כללי16/05/121035 צפיות
בחנויות המיועדות למטיילים וכן באתרי אינטרנט שונים ניתן למצוא מימיות שהן למעשה מערכות שתייה מתקדמות שמיועדות למטיילים, וכן מימיות אשר מיועדות באופן ספציפי לרוכבי אופניים. אלו הן מימיות איכותיות, לא יקרות וברמה גבוהה.

מאת: גבע קרא עוזחינוך ולימודים - כללי16/05/121136 צפיות
לפני שנים אחדות עברה בישראל רפורמה משמעותית שנקראת רפורמת בכר. הרפורמה שינתה את מבנה החיסכון הפנסיוני בישראל והעבירה את האחריות לניהול הכספים מהבנקים לחברות ביטוח ולבתי השקעות. אחת התוצאות של הרפורמה הייתה עלייה משמעותית בביקוש לעובדים אשר מתמחים בנושאי הביטוח. כתוצאה מכך חלה עלייה גם במספר המכללות ברחבי הארץ אשר מעבירות קורס ביטוח, שמיועד להכשיר את העובדים בתחום זה.

מאת: גבע קרא עוזבניין ואחזקה - כללי16/05/121124 צפיות
תכנית המתאר הארצית לשיפוץ וחיזוק בניינים נגד רעידות אדמה – תמ"א 38, עומדת לעבור שינוי משמעותי בתקופה הקרובה. זאת, לאחר שהמועצה הארצית לתכנון ולבנייה החליטה להמליץ לממשלה לאשר תיקון נוסף לתכנית

מאת: גבע קרא עוזעבודה וקריירה - כללי12/04/121051 צפיות
אם יש לכם ראש למספרים - ואם אתם מחפשים מסלול לימודים שיוביל אתכם לקריירה בעלת אופקים רחבים - שווה לכם לשקול לקחת קורס הנהלת חשבונות.

מאמרים נוספים בנושא בלוגים

מאת: רועי כץבלוגים19/01/223230 צפיות
אם אתם גרים באיזור הדרום או שסתם נסעת לנפוש באילת אתם מוזמנים להגיע אלינו סקס בייסיק- חנות סקס בעלת שני סניפים מרכזיים באילת ובבאר שבע.בחנויות אלו תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרי סקס גם לגברים וגם לנשים, ואפילו אביזרי BDSM לאלה שאוהבים את חיי המין שלהם יותר קינקיים . בחנויות שלנו תוכלו למצוא ויברטורים מכל הסוגים ומכל הדגמים- ויברטור חיצוני, ויברטור פנימי וחשמלי ועוד מגוון ענק ויוצא דופן. ישנם מוצרי סקס המתאימים לגברים

מאת: megalllodonבלוגים22/04/193959 צפיות
הורדות שירים או להשתמש בחיפוש נוח. הורד מוסיקה למחשב או לטלפון, האזן לשירים להורדה כאשר אתה חש בנוח פעולה זו שירים הורדה אינה דורשת התקנה של תוכניות נוספות, יישומים או יישומי פלאגין. שירים להורדה כל מה שאתה צריך הורדות שירים לעשות הוא להתחבר דרך האתר, הורדת שירים, לאחרונה תחום שירים להורדה, אבל כמו כל דבר טוב עם המון יתרונות , יש חיסרון אחד הורדת שירים בולט גם שירים להורדה מוסיקה היא דבר אהוב על כולם, שירים להורדה מאיתנו לא אוהב להתנתק מכל הבעיות וההתחייבויות ולשקוע בים של צלילים ותווים מיוחדים

מאת: slomiazriבלוגים10/01/152621 צפיות
ביובית בהרצליה,0506713371 - קבלני ביוב הרצליה

מאת: אסי יוסיבלוגים08/12/142117 צפיות
בהחלט הקשר אתר ליווי ובין שלושתם קיים ובכדי להבין מהו, קודם נסביר מספר מושגים וכללים הקשורים לתחום. בין הכללים החשובים בתחום ליווי קידום ושיווק אתרים במנועי חיפוש, הכלל החשוב מדבר על עדכון מתמיד של אתר החברה בתכנים חדשים, עשירים וייחודיים. התכנים חייבים להיות קשורים לתחום פעילות החברה שירותי ליווי שעומדת מאחורי האתר ומפעילה אותו עבור צרכן הסופי. לפני תחילת הכנת התוכן עבור האתר, על מפעילי האתר לחשוב קודם כל על שירות ליווי הגולש (מהו סוג התוכן שירצה הגולש למצוא באתר, מהי התדירות של פרסום תכנים.

מאת: samiבלוגים27/09/143021 צפיות
ביובית בחולון:שאיבת ביוב 0525139998 ,ביובית בחולון

מאת: samiבלוגים27/09/142686 צפיות
ביובית בחולון:שאיבת ביוב 0525139998 ,ביובית בחולון

מאת: רוברט גולדפלדבלוגים22/09/142941 צפיות
תוספות שיער הן בהחלט פתרון להארכת שיער בצורה אמיתית ויפה . צריך לדעת במה לבחור . מאמר זה יתן לכם את התשובה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica