חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המתנות המועדפות ליולדת

מאת: עדי נתןהריון ולידה28/02/20111134 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אני אמא טרייה, ואני מרגישה שחיי השתנו לנצח. אם אתם מתכוונים לקנות מתנות ליולדת, לפניכם מספר רעיונות מעולים למתנות, לכל טווח מחירים.

  1. שוברי מתנה לחנויות בגדים

אמהות חדשות רבות מגלות שגם לאחר שהן חוזרות למשקל המקורי שלהן, צורת הגוף שלהן משתנה והבגדים הישנים שלהן כבר פחות מתאימים להן. למרות שאני מתחילה להתקרב למידה המקורית שלי, אני מרגישה שאני צריכה מלתחה חדשה לגמרי, מכיוון שאף בגד לא יושב עליי באותו אופן כמו קודם. מתנות ליולדת בצורת שוברי מתנה לחנויות בגדים יאפשרו לאמא הטרייה לקנות בגדים כשתחליט שהגיע הזמן, ולבחור את המידה, הגזרה והסגנון שהכי מתאימים לה באותה העת.

  1. חבילת ספא

עכשיו כשימיה עמוסים בהנקות ובהחתלות, כל יולדת יכולה להתפנק קצת בעצמה! קנה לה שובר מתנה בספא קרוב למסג', טיפול פנים, מניקור או פדיקור, והיא תאהב אותך לעד.

  1. DVD של אימונים לאחר הלידה

זה בהחלט רעיון מגניב בתור מתנות ליולדת, מכיוון שמרבית האמהות הטריות מרגישות את הצורך הדחוף לחזור לגוף שהיה להן לפני הלידה. הרעיון של קלטות DVD כאלו הוא שהן מתוכננות לעבוד על חלקי הגוף שצריכים התאמות לאחר לידה.

  1. ערב או סוף שבוע מחוץ לבית

אם אתה רוצה לבחור מתנות ליולדת שיתנו לה קצת שקט ופינוק, הרכב חבילה שתכיל את כל מה שהאם צריכה בשביל בילוי של ערב בחוץ. תכלול שובר לארוחת ערב, שובר נוסף לסרט ואולי אף דלי גלידה לקינוח. אם שימשת כבר כבייביסיטר עבורה, אתה יכול להוסיף פתק קטן שיבשר לאמא הטרייה שאתה תשמור על התינוק בחינם באותו ערב.

או לחילופין, אם אתה מאוד קרוב אליה ויודע שהיא תרגיש בנוח לעזוב את התינוק למשך פרק זמן ארוך יותר (אולי סבים יכולים להעניק מתנה זו), אתה יכול לתת לה שובר מתנה ללילה או שניים בבית מלון. תבחר רשת בתי מלון גדולה, כך שבני הזוג יוכלו לבחור היכן ללון. אפילו אם הם לא יכולים לנסוע לחופשה אמיתית, לינה במלון בסביבה יכולה להיות שינוי מרענן ורומנטי עבורם. בנוסף, הלילה רצוף השינה ונטול ההפרעות יהיה מוערך ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עדי נתן, מצוות האתר מתנה ליולדת

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עדי נתן

מאת: עדי נתןהריון ולידה05/12/101187 צפיות
תינוקות הם יצורים מוזיקליים, והם מרותקים על ידי מוזיקה מלידתם. מחקרים הראו שלמוזיקה המנוגנת לתינוק בעודו ברחם יש אפקט מטיב על מוחו וכמו כן היא מסייעת להניח את היסודות של למידה, כישורים מוזיקליים והתפתחות בתחום השפה בהמשך. מוזיקה עוזרת להרגיע את האם והתינוק ויכולה לשפר את התפתחות הזיכרון והקואורדינציה החושית שלו.

מאת: עדי נתןהריון ולידה05/12/107506 צפיות
אם עליך לקנות מתנה ליום הולדת שנה ואין לך מושג מה מתאים, בטוח או מעניין בגיל הזה, עיין ברעיונות הבאים.

מאת: עדי נתןהריון ולידה28/11/101766 צפיות
מתנות לתינוקות אשר מותאמות להם אישית הן דרך נפלאה להראות שהשקעת זמן ומחשבה במתנה. כאשר תינוק נולד ההורים לרוב מקבלים מתנות רבות, אז למה לא להעניק משהו אישי שהם יזכרו שהוא ממך ולעד יהווה מזכרת עבור התינוק.

מאת: עדי נתןהריון ולידה28/11/101137 צפיות
החיים משתנים כשאתה הופך להורה. בית שחי בו תינוק שרק נולד או פעוט שכבר זוחל הוא שונה מאוד מבית של זוג בלי ילדים.

מאמרים נוספים בנושא הריון ולידה

מאת: tiloniהריון ולידה17/01/214400 צפיות
לפניכם השוואת יתרונות וחסרונות עבור 2 המוצרים הנפוצים להכנת בקבוק לתינוק - קומקום חשמלי או מכונה להכנת בקבוק?

מאת: יעל במרכזהריון ולידה25/09/201466 צפיות
יציבה בתקופת ההריון בגלל העומס ההולך וגובר על גופה, נתקלת האישה בהריון בקשיים שלא הכירה בעבר. מצבי יום-יום כגון עמידה (ממושכת), ישיבה, שכיבה, או הרמת חפץ מקשים עליה יותר מתמיד ומחייבים התייחסות מיוחדת מצדה. ההצעות המובאות כאן נועדו להקל עליה לתפקד במצבים אלו.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192027 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/182405 צפיות
לכל אחד מאיתנו יש תקופות רבות שיכולות להיות מרגשות מאוד בחיים אך האמת היא שאין עוד תקופה כמו ההיריון. זו תקופה שבה לא רק הגוף משתנה אלא גם הרגשת הפנימיים וזו תקופה שמגיעה תמיד עם הרבה תקווה והתרגשות. לכן ברור מדוע כל אישה תרצה לעשות הכול כדי לזכור את הרגעים האלה ולכן צילומים של היריון זה לא מהדברים שכדאי לוותר עליהם.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/181619 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות יותר ויותר נשים אשר נמצאות בתקופת הריון, אשר מבקשות לתעד את עצמן בעזרת צילום הריון. בין אם מדובר בנשים נשואות ובין אם לא, בין אם מדובר בנשים שזה הריונן הראשון או הריון אחר.

מאת: moraleהריון ולידה28/01/181573 צפיות
התפתחות של תינוק היא דבר מופלא שכל הורה נהנה לצפות בה ומתרגש ממנה, לא משנה אם מדובר בתינוק ראשון או חמישי. השלבים אותם הוא עובר, בין אם זה עד למצב בו הוא יכול לדבר בצורה חופשית, ללכת, לשבת, ולעשות דברים נוספים אשר עבורנו כאנשים בוגרים הם ברורים מאליהם, אך אנו יודעים שגם אנחנו עברנו את אותו תהליך בדיוק כשהיינו תינוקות וגם ההורים שלנו הסתכלו עלינו בהתרגשות ובציפייה, בשביל לראות את תהליך ההתפתחות שלנו.

מאת: moraleהריון ולידה16/11/172292 צפיות
אחת הבעיות המוכרות ביותר אצל תינוקות היא בעיית גזים. אומנם אין הסבר מדעי מדוע זה קורה, חוקרים רבים בוחנים את הנושא ולא תמיד יודעים להסביר למה הבעיה קיימת אצל תינוקות יותר מאשר אצל אנשים מבוגרים, למרות שהערכה היא,

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica