חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מטבחים - הכל מתחיל בתכנון

מאת: שריתאבטחת הבית02/03/2011773 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מטבחים - הכל מתחיל בתכנון

מטבחים הם המרכז הקולינארי של הבית, לצד זה מטבחים הם גם המרכז החברתי של הבית. בעוד שבחדרי השינה כל אחד מסתגר לעצמו ובסלון כולם בוהים בטלוויזיה מהופנטים, מטבחים הם המקום בו אנשים מתקשרים אחד עם השני, בין אם על כוס קפה ובין אם על ארוחת ערב קלילה, מטבחים הם לב ליבו של כל בית ובעיקר - מטבחים הוא לב ליבו של הבית הישראלי החם.

אבל בכדי שיהיה לנו נוח ונעים לשהות באותם מטבחים ובוודאי שבכדי שיהיה לנו נעים לבשל, לטגן ולאפות בו, אנו חייבים לתכנן נכון מטבחים.

להלן הדברים החשובים ביותר עבור מטבחים שנוחים לעבוד ולבלות בהם:

מטבחים מרווחים הם מטבחים שכייף לשהות בו ומטבחים שנוח לעבוד בו: זה כלל מספר אחד - מטבחים חייבים להיות מרווחים. גם אם אתם מתכננים בית על שטח קטן, אל תוותרו על מטבח מרווח - זה הסוד לניהול מטבחים פעילים שכייף לעבוד וכייף להתקבץ בהם.

מטבחים מודרניים: אל תשכחו כי אנחנו חיים בעידן המודרניזציה. תכנון מטבחים חייב להביא בחשבון את כל הטכנולוגיות החדשות (מקום למקרו-גל, למעבדי מזון, מכונות קפה משוכללות ועוד). מטבחים אשר לא מתוכננים להכיל את כל האלקטרוניקה המתקדמת הוא לא יענה על כל הדרישות שלכם לא בעתיד הקצר ובוודאי לא בעתיד הרחוק.

מטבחים חייבים לשדר אסתטיקה: בין אם אתם פריקים של נקיון או לחלוטין לא, זה לא משנה ביתר חדרי הבית ובוודאי שלא משנה לגבי החצר אבל מטבחים - מטבחים חייבים להראות נקיים וסטריליים בכל עת. מטבחים הם המקום בו אנו מאכסנים אוכל, מכינים אוכל ובהרבה מקרים אף אוכלים. הסטריליות היא לא אופציה - היא מאסט.

תכנון נכון של מטבחים יכול לשדר נקיון והגיינה באמצעות שימוש בחומרים שקל יותר לשמור על הניקיון באמצעותם (כגון שימוש בניירוסטה, שימוש בצבעים בהירים לא אחידים,כל הגוונים של בז', אפור וכו', צבעי לקה אשר משדרים תמיד ניקיון). מטבחים צריכים להראות תמיד מבריקים וחלקים בכדי לשדר לכם תחושה נקייה. אם אתם תרגישו שנקי ונעים במטבח, כך תרבו לבלות בו ולכן ההשקעה בעיצובו של המטבח תשתלם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שרית .

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרית

מאת: שריתעיצוב פנים02/03/111124 צפיות
בכל עבר ובכל מקום בנוי אנו תמיד נמצא דלתות. ההסבר לכך הוא פשוט ואין מה לדבר על כך יותר מידי, אבל בכל זאת אפשר לראות כיצד העולם וכיצד זאת הצרכן הסופי בסופו של דבר הולך ומשנה את התפיסה שלו בנוגע לדלתות ואפשר לראות, שאם בעבר היו נוהגות החברות היצרניות להשקיע את מיטב המאמצים על דלתות בטיחותיות המבטיחות מקסימום הגנה ומיגון, הרי שהיום הדגש הוא יותר על המראה של הדלתות ועל העיצוב שלהן, ועל התרומה שלהן לעיצוב הבית כולו.

מאת: שריתחקירות02/03/111033 צפיות
חקירות יכולות להיות לעתים סבוכות במיוחד ולהגיע אל "מבוי סתום". לא משנה לאיזה מצב הגיעה חקירה מסוימת למשרד חקירות פרטי לעולם אסור להנחות את לקוחותיו או את החוקרים הפרטיים שמנהלים את החקירה להשתמש באמצעים בלתי חוקיים או לפעול בצורה לא חוקית

מאת: שריתאדריכלות פנים02/03/111157 צפיות
ברגע שאנחנו מצליחים לגרום לכל חלקי חדר האמבטיה להשתלב זה עם זה בצורה מוצלחת, התוצאה שמתקבלת היא חדר איכותי והרמוני. האסלה, כיורי שיש, הריצוף, הברזים, המקלחת – כולם מהווים את אותו חדר שנעים כל כך לשהות בו ולהירגע מלחצי היום יום.

מאת: שריתליסינג והשכרת רכב02/03/111039 צפיות
כלי רכב הם אמצעי שבעזרתו אנחנו עוברים ממקום למקום, וזה מאוד לא ברור מאליו. כלי רכב שינו את החיים של כולנו כאשר הם מאפשרים לנו להתנייד ממקום למקום בקלות, ביעילות ובמהירות. בעוד בעבר היו אנשים צריכים לרכוב על כרכרות רתומות לסוסים ולבלות מסע של כמה ימים רק כדי להגיע ממקום למקום, בימינו אפשר בקלות ובמהירות לעבור בין ארצות באמצעות כלי רכב.

מאת: שריתרהיטים02/03/111897 צפיות
שולחנות מעבדה מאפשרים לעבוד ביתר קלות בתוך המעבדה, כאשר הכל פרוש לפנינו על שולחנות מעבדה אנו יכולים להיות רגועים ושקטים ששום דבר לא חסר לנו.

מאת: שריתקידום אתרים02/03/11963 צפיות
אין ספק שכל חברה כיום המתנהלת באינטרנט זקוקה לעשות פרסום בגוגל. פרסום בגוגל משדרג כל חברה שיש לה אתר אינטרנטי וכל שירות המתבצע דרך האינטרנט ורוצים להגדיל את כמות הכניסות והמכירות. אתר אינטרנט המופיע בראש תוצאות החיפוש מבטיח כניסות מרובות יותר כתוצאה מחשיפה טובה יותר ועל כן פרסום בגוגל משרת בדיוק מטרה זו. ישנן חברות ואנשים פרטיים העוסקים בתחום פרסום בגוגל ובכחם לעזור לכם לשדרג את המעמד שלכם ברחבי האינטרנט ובעולם הווירטואלי.

מאת: שריתפרסום באינטרנט02/03/11960 צפיות
פרסום באינטרנט כולל יתרונות רבים מאוד שלא קיימים במדיומים אחרים. אחת הסיבות שיותר ויותר מפרסמים בוחרים לצאת במסעות פרסום באינטרנט היא הפופולאריות הגוברת והעצומה שזוכה לה רשת האינטרנט. חלקים גדולים בציבור גולשים בצורה יומיומית או שבועית ברשת האינטרנט.

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201621 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201317 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201188 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191538 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191965 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181795 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181443 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica