חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיפוצי מערכות בדירה

מאת: עדישיפוצים06/03/2011872 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיפוצי מערכות בדירה כגון: מערכת אינסטלציה, מערכת החשמל, רטיבות וסדקים בקירות, באיזה שהוא שלב, תצטרכו לבצע, גם אם אתם מתחזקים היטב את ביתכם. 

סדקים בקירות - אנשים רבים פונים למהנדס בניין או קבלן שיפוצים או משרד שמאי מקרקעין והנדסה לשם ברור מהות סדקים שהתגלו בקירות דירתם, בייחוד במקרים של ביצוע עבודות שיפוצים בדירות סמוכות. 
במרבית המקרים מתברר כי מדובר בסדקים שהם אינם ליקויי בנייה, אלה סדקים ישנים, שנזנחו ושלא אותרו מקודם, רק בגלל שתשומת הלב הופנתה לסדקים אלה לאחר שהותחל בביצוע עבודות השיפוצים בדירות סמוכות. מאידך, ישנם מקרים של סדקים בקירות עקב קירות שזזו במבנה ישן, ואילה צריכים התייחסות רצינית מצד בעלי הבית בשיתוף עם מהנדס בניין. אשר יוכל לאתר את הבעיה ולקבוע מה נדרש לבצע על ידי קבלן שיפוצים וכיצד לעשות זאת.

חדירת רטיבות לדירה – בעונת החורף אתם עלולים לגלות רטיבות ונזילות מים בקירות ובתקרות, יש להיות מודעים לכך ולפני עונת הגשמים להזמין קבלן שיפוצים אשר יתקן יאטום וישפר את כל מה שהיה ידוע לנו מהשנה הקודמת שגרם לבעיה.

תקלות במערכת החשמל – בתהליך שיפוץ דירה תמיד יכולות להיווצר תקלות במערכת החשמל, רצוי שתכירו בעל מקצוע מוסמך ואמין אשר יטפל בבעיות מערכת החשמל בביתכם באופן קבוע. תקלות במערכת החשמל קורות בדרך כלל בחורף, ורצוי שתבצעו בדיקה שגרתית למערכת החימום והקירור לפני חילופי עונות, תחזוקת המערכת צריכה להתבצע באופן מקצועי על פי הוראות יצרן. 

פיצוץ בצנרת המים – פיצוץ כזה עשוי לקרות בבתים ובמבנים ישנים, או במקרים שהצנרת שהותקנה אינה תקנית. ראשית יש לסגור את ברז המים הראשי ולהזמין אינסטלטור שיעשה תיקון מקומי או שיחליף קטע צינור פגום. 

בכל בעיה של תחזוקת מבנה או בית במיוחד אם אינכם בטוחים התייעצו עם קבלן שיפוציםקבלן שיפוצים מבין בכל התחומים, ויכול להפנות אתכם לבעלי מקצוע אמינים במידת הצורך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אגם בנייה ושיפוצים קבלן שיפוצים ייעוץ מקצועי - חינם!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עדי

מאת: עדישיפוצים15/04/12797 צפיות
בדרך כלל חדרי־כניסה, חדרי־מדרגות ופרוזדורים הם השטחים המוזנחים ביותר בדירה, והם הקשים ביותר לעיצוב, יש בהם תחושה שהם רק נספחים לחדרים הסמוכים להם

מאת: עדישיפוצים26/03/12789 צפיות
נפחה או "החלל הפנימי" של הדירה הוא בדרך כלל קבוע ולא ניתן לשנותו. יש מקרים שמעצב דירות או קבלן שיפוצים יכול לעשותו פונקציונאלי יותר בעזרת הזזה או הריסה של קירות

מאת: עדישיפוצים25/08/11839 צפיות
כדי להגיע לתוצאה הרצויה הדרך לא קלה, כמה שאלות שכל קבלן שיפוצים ובמיוחד אתם צריכים לשאול

מאת: עדישיפוצים01/08/11798 צפיות
קביעת כללי סגנון דוגמטיים, עברו מן האופנה, והכלל היחיד שיש להתחשב בו הוא כלל ההתאמה לצרכי המקום והמקרה המסוימים

מאת: עדישיפוצים15/06/11896 צפיות
חלונות נראים גם מחוץ לבית וגם מפנים הבית, כדי לבנות חלון יפה וטוב יש להתחשב בגורמים ובבעיות מעשיות ואסטטיות רבות

מאת: עדישיפוצים05/06/11847 צפיות
בשיפוץ דירה או בית השימוש בצבע הוא אמצעי מצוין לקביעת האווירה בכל חדר, הצבע עושה את הבית מעניין ומלא הפתעות.

מאת: עדישיפוצים26/05/111205 צפיות
יש לבדוק תחילה אם אפשר על פי חוק לנצל את המחסן לייעודו החדש, על פי חוק גובה חדר מינימאלי הוא 2.5 מטר, מתחת לגובה זה החדר לא יוכר כחדר מגורים אלה כמחסן.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232608 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223277 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212868 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201127 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica