חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חלונות בשיפוץ בית

מאת: עדישיפוצים15/06/2011898 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיפוץ בית כולל לפעמים הגדלת חדרים הריסה ובניית קירות ומחיצות, אם החלטתם להגדיל את הדירה או את החדר לרוב תצטרכו להגדיל את החלון או להוסיף חלון כך תבטיחו תנאי תאורה, אוורור וחיים איכותיים יותר.

חלונות נראים גם מחוץ לבית וגם מפנים הבית, כדי לבנות חלון יפה וטוב יש להתחשב בגורמים ובבעיות מעשיות ואסטטיות רבות: הצורך להספקת אור ואויר, אטום בפני חום וקור, פרטיות, חלוקת היחס שבין חלל החדר ובין גודל ומספר החלונות, יופי אסתטיקה מחוץ ומבפנים הבית, צורת החלון וסוג השמשה, סורגים ומיגון.

בשיפוץ הבית כשאתם חושבים על החלונות עליכם לשאול את השאלות הבאות:

1. האם צריך שחלון יהיה אלמנט ייצוגי מחוץ לבית, או שאתם מעדיפים חלון צנוע ולא בולט?

2. האם צריך לאטום את החלון בסורגים?

3. האם צריך וילונות? הוא שהוא יכול להישאר מקושט בזכוכית בלבד?

4. כחלק משיפוץ הבית האם צריך להחליף שמשות? משקופים? אולי רק להחליף את הוילונות?

5. האם החלון מתאים לעיצוב הבית או צורם?

6. האם אתם גרים ליד הים? אם כן החלון צריך להיות עמיד בפני קורוזיה.

7. האם אתם גרים בקומה גבוה או באזור הררי? אם כן החלון צריך להיות עמיד בפני רוחות חזקות, תצטרכו יעוץ מקצועי הניתן על ידי קבלן שיפוצים או יצרן החלונות.

קבלן שיפוצים יכול להציע לכם עשרות דגמים של חלונות ומשקופים העשויים חומרים שונים, בבחירת הוילונות תצטרכו להתייעץ עם מעצב, לבחור וילונות זה לא פשוט ומושקע בזה הרבה מחשבהוהסיבות לכך הם מחירם היקר יחסית והשקעה שתלווה אתכם לאורך שנים, ישנם וילונות מסוגים שונים והבחירה קשה, לפני שאתם רוכשים וילון חשבו על נוחות ותפקוד הוילון האם נועד גם להצללה או רק לדקורציה? מה הסגנון שלכם? כפרי? מודרני? וילון ארוך מבד כבד עם כפלים למשל, אינו מתאים לסגנון מודרני והוא גם צובר הרבה אבק, לסגנון מודרני מתאים יותר וילון קל ושקוף הרץ על מוט עץ או ברזל, וילונות אטומים וכבדים הם פתרון גם נגד רעש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אגם בנייה ושיפוצים קבלן שיפוצים ייעוץ מקצועי - חינם!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עדי

מאת: עדישיפוצים15/04/12798 צפיות
בדרך כלל חדרי־כניסה, חדרי־מדרגות ופרוזדורים הם השטחים המוזנחים ביותר בדירה, והם הקשים ביותר לעיצוב, יש בהם תחושה שהם רק נספחים לחדרים הסמוכים להם

מאת: עדישיפוצים26/03/12790 צפיות
נפחה או "החלל הפנימי" של הדירה הוא בדרך כלל קבוע ולא ניתן לשנותו. יש מקרים שמעצב דירות או קבלן שיפוצים יכול לעשותו פונקציונאלי יותר בעזרת הזזה או הריסה של קירות

מאת: עדישיפוצים25/08/11840 צפיות
כדי להגיע לתוצאה הרצויה הדרך לא קלה, כמה שאלות שכל קבלן שיפוצים ובמיוחד אתם צריכים לשאול

מאת: עדישיפוצים01/08/11800 צפיות
קביעת כללי סגנון דוגמטיים, עברו מן האופנה, והכלל היחיד שיש להתחשב בו הוא כלל ההתאמה לצרכי המקום והמקרה המסוימים

מאת: עדישיפוצים05/06/11850 צפיות
בשיפוץ דירה או בית השימוש בצבע הוא אמצעי מצוין לקביעת האווירה בכל חדר, הצבע עושה את הבית מעניין ומלא הפתעות.

מאת: עדישיפוצים26/05/111207 צפיות
יש לבדוק תחילה אם אפשר על פי חוק לנצל את המחסן לייעודו החדש, על פי חוק גובה חדר מינימאלי הוא 2.5 מטר, מתחת לגובה זה החדר לא יוכר כחדר מגורים אלה כמחסן.

מאת: עדישיפוצים05/05/11930 צפיות
אתם בעניין שיפוצים או גם בנייה? מה ההבדל בין אדריכל ארכיטקט ומהנדס בניין?

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232635 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223301 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212873 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211348 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211226 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201400 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201132 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica