חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבחור מיזוג אוויר חסכוני

מאת: קשת לויבית חכם09/03/2011844 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חם כמו במדבר? אז למה לא לקנות מזגן? זה לא הגיוני שתסבלו. בעידן המודרני של היום קניית מזגן חדש זו השקעה בסיסית, והיא עשויה להציל את חייכם גם בתקופות קשות. הייתם רוצים להבין לעומק את הנושא? תקראו את המאמר עד הסוף.

כיצד כדאי לבחור מזגן לבית? ומה עם מזגנים?


יש עכשיו הרבה מאוד סוגי מזגנים. זה לא בלתי אפשרי לבחור בין גודל, עוצמת קירור וסגנון. איך בדיוק כדאי לקבוע מה בוחרים?

לפני הכל - יש צורך למדוד את גודל המרחב הרצוי. חושבים שאתם מחפשים לצנן חדר גדול? האם אתם זקוקים למזגן בתוך הבית? ככל שהמרחב רחב יותר, כך חובה להשקיע במזגן רב-עוצמה יותר. מדובר על השקעה טיפשית אם אתם תבחרו מזגן חזק מאוד למען בית קטנטן. אך, אם הדיבור הוא על חלל עצום, רק דוגמה קטנה, תרצו לדאוג למקסימום קירור.

מה חשוב שנדע כאשר המזגן שקנינו לא מקרר?


כלל המזגנים, בדומה לכל מכונה חשמלית, הם בעלי פוטנציאל לא לעבוד ככה סתם פתאום. החשש שזה יקרה מפחיד בני אדם רבים שאין להם שום מושג איך בדיוק מומלץ לפעול כשזה קורה. עם האפשרויות של היום זה לא סיפור גדול. יש הרבה טכנאי מערכות קירור בעלי ניסיון שיודעים כיצד לפעול ויש להם את הידע לתקן את המזגן עבורכם. אבל, באף מקרה אל תחשבו עללהיות פתאום מומחים גדולים ולסדר את מערכת המיזוג לבד. אתם עשויים לגרום לבעיה גדולה יותר! צריכים קצת מידע על מיזוג אוויר? עוד לא בטוחים שאתם צריכים לרכוש מזגן חדש?

תחשבו על הצדדים החיוביים שבעניין…

איך ניתן לשקול בכלל לעבור קיץ ישראלי רותח בלי מזגנים פועלים? אם אתם רוצים לצלוח את התקופה הבלתי נסבלת על הצד הטוב ביותר, להצליח לתפוס תנומה בלילות ולא להפוך למשוגעים - מומלץ שלכל הפחות בדירה שלכם תהיה לכם האפשרות להתענג על מרחב צונן וממוזג. ידוע מזמן, שכאשר נהיה מאוד חם, אנו מקבלים החלטות לא נבונות. אם בא לכם לעקוף זאת, מומלץ למצוא מיזוג אויר.

זקוקים לעוד מידע על מזגנים? עומדים לרכוש מזגן ורוצים להשוות מחירים? היכנסו לאתר http://www.electroair.co.il/ ותתחילו להשתמש בשפע שנמצא שם עבורכם. אז למה אתם מחכים?
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קשת לוי

מאת: קשת לויבתים משותפים22/12/111275 צפיות
הסתכלו מעבר ליום המעבר. חלק ניכר מהאנשים עוזבים את הבית למקום חדש מסיבה משמחת כמו רכישה של דירה בבניין חדש יותר או כשרוצים לשפץ דירה קיימת. אין ויכוח, המעבר הוא בהחלט שלב מעייף בדרך אך גם אותו אפשרי להעביר בחיוך.

מאת: קשת לויאילוף בעלי חיים22/12/111378 צפיות
וודאו שאתם אכן מוכנים למהלך האימוץ, הן מצד השינויים שהדבר יגרור בחייכם ובפעילויותיכם היומיומיות, והן מבחינת הוצאות. דאגה לרווחת הכלב משמעותה 3 טיולים ביום, מזון איכותי, ולתת לו תשומת לב ואהבה.

מאת: קשת לויקייטרינג22/12/111505 צפיות
מעוניינים לחגוג בר מצווה מהסרטים? רוצים לארגן משהו חדשני? כולם יעידו שכיום, מרבית החתונות נראות אותו הדבר; יש מוסיקה דומה, אוכל חתונות ורחבה לריקודים. לא הגיע הזמן לחולל מהפיכה בתחום?

מאת: קשת לוילימודים אקדמאיים22/12/111393 צפיות
לימודי תואר ראשון או, למשל, לימודי הסמכה, מראים מספר יכולות מקצועיות - היכולת להתמיד, ידע טכני קודם וכמובן לא לשכוח - יכולות למידה מהירות. לכן, צריך לחשוב בגדול - תרוצו להתפתח וללמוד, זה זה עשוי רק לעזור לכם.

מאת: קשת לוישיפוצים22/12/111503 צפיות
הגיע הזמן ליצור קשר עם אדריכל! קונים דירה? לרובנו יש בית חלומות, חזון מושלם לאופן בו נראה בית יפה, מכל בחינה אפשרית. אך לא משנה כמה נרצה להשקיע בפרויקט

מאת: קשת לויבניין ואחזקה - כללי22/12/111378 צפיות
ארבעים מעלות בצל, כמעט שאי אפשר לצאת מהבית כי האוויר כל כך לוהט, השמש כמו כבשן והזיעה מדביקה את הבגדים לגוף. רק רציתם פשוט להגיע הביתה, ללכת למקרר ולשלוף מתוכו משהו קר לשתות. ומה עושים אם הוא מקולקל? כיצד שוכרים טכנאי מקררים אמין? איך תשמרו על המקפיא והמקרר שלכם תקין לאורך זמן? אילו מקררים עדיפים לקנייה ולמה?

מאת: קשת לויפסיכומטרי22/12/111386 צפיות
הגיוני כי בתקופה זאת, בגרות היא אינה מחייבת עבור קבלה לעבודה, ובגדול לא תמיד מראה על רמת משכל, אבל בכל מקרה עדיין כדאי שממוצע הבגרות שלכם יהיה גבוה

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181694 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181550 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181424 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181490 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181654 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181501 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171629 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica