חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רשתות שותפים משתלמות - פוטנציאל לרווח

רשתות שותפים הן הדבר ה"חם" הבא בתחום ההכנסה הפאסיבית והעבודה מהבית. מדובר במודל בו הגולש לוקח על עצמו את מלאכת פרסום מוצר החברה בכל דרך העומדת בתנאי הסכם הפרסום, וגורף לכיסו רווחים גבוהים. מדובר במצב בו כולם מרוויחים – הלקוח רוכש מוצר שחיפש, השותף מרוויח עמלת תיווך והחברה חוסכת עלויות פרסום.
רשתות השותפים השונות הזמינות ברשת נבדלות אחת מהשניה בפרמטרים רבים:

  • ההבדל המשמעותי ביותר הוא גם ההבדל הקובע – גובה העמלה שהשותף מקבל.
  • אמצעי פרסום מותרים – לרוב ניתן למצוא רשימת דרישות ספציפית לצורות הפרסום, כדי לשמור על תדמית העסק.
  • חומרי פרסום – מרבית החברות יציעו תוכן מוכן בו ניתן להיעזר כדי להתחיל לפרסם בקלות.
  • מועד התשלום ואופן התשלום – כדאי לבדוק מראש כיצד ניתן לקבל את הכסף, מתי והאם יש סכום מינימלי לבקשת תשלום.
  • סוג ההמרה – לעיתים מקבלים תמורה על רכישת מוצר בפועל, לפעמים על ליד, הפניה או פעולה אחרת.

מדובר בפרמטרים רבים למי שחדש בתחום, לכן במסגרת מאמר זה ננסה להבהיר את הנושא ואף לספק טיפים ועצות לשותפות מוצלחת – שתתפרש לרווחים נאים!

רשת שותפים – אתה קובע כמה תרוויח!

מוקד המשיכה העיקרי של רשת שותפים הינו מודל הרווח – השותף, למעשה, קובע את מידת השקעתו וכפועל יוצא מכך – את הרווח שלו. מדובר ב"ג'וב" פשוט יחסית, אך כמו בכל דבר בחיים – מידת ההשקעה תקבע את מידת ההצלחה.
שמענו על שותפים רבים שעבורם עצם השותפות מהווה עבודה במשרה מלאה. שותפים אלו קמים בבוקר, שותים קפה וקוראים עיתון ומיד מתחילים לחפש הזדמנויות פרסום משתלמות באינטרנט. לאחר מכן הם בונים תוכנית פעולה לכל אפיק, עוסקים בפרסום והפצה ואף שומרים על קשר רציף עם לקוחות. שמירת הקשר עם הלקוחות היא פעולה חשובה מאין כמוה מכיוון שפה נמצא הביטוח להכנסת השותף – מעט יחס אישי ישפר פלאים את סיכויי הרכישה של הלקוח ומכאן יגדיל את רווחי השותף.
שותפים רבים אף רואים עצמם כנציגי מכירות לכל דבר ועניין, מלבד העובדה שהם ה"בוס" של עצמם. זהו בעצם היתרון הגדול של רשתות שותפים – אתה הבוס! אתה קובע כמה תעבוד ביום, מתי ובאיזה אופן. לכן, אתה שולט לחלוטין בהכנסותיך.
מעוניין בחופשה קצרה? בבקשה! הקפא את עיסוקיך לזמן קצוב ותוכל להנות מהחופש. מעוניין להרוויח יותר? אין צורך להישאר עוד במשרד, תוכל לעבוד מהבית ולתת "פוש" נוסף. גמישות היא שם המשחק, והיא פועלת לטובתך.

רשת שותפים – עבוד מהבית

אחד היתרונות הבולטים של רשת שותפים הוא היכולת לעבוד מהבית. מי מאיתנו לא חלם לקום מאוחר, בלי לחץ ופקקים, לשבת על קפה ועיתון ולהתחיל לעבוד ב10:30?...
רשת שותפים נותנת לך את האפשרות לעשות זאת! מכיוון שהאחריות על התפוקה נחה עליך, תוכל להכתיב לעצמך שעות עבודה גמישות או לא רציפות.
בנקודה זו חשוב להדגיש שאצל רובנו קיימת הנטיה לדחות מטלות ולסבול מהסחות דעת – לכן, עבודה מהבית דורשת מידה מסויימת של שליטה עצמית. זכור, הכנסתך תלויה בכך!

רשת שותפים – הכנסה פאסיבית

יתרון חשוב נוסף בעבודה מול רשת שותפים נעוץ ביכולת ליצור הכנסה פאסיבית. נכון, כדי שהכסף "ירוויח את עצמו" בלי התערבות כלשהי דרוש בסיס מוכן כלשהו, אך לאחר שהוא נבנה, זה "שגר ושכח".
נניח ואתם כותבים בלוג מצליח או חברים בקהילה מקצועית, השקעתכם תקבל הכרה בשלב מסויים – כמות הקוראים שלכם תגדל עם הזמן, מונה ההודעות שלכם או הדירוג שלכם בפורום יעלה ותיחשבו לסמכות בנושא הפורום, לכל הפחות בעיני גולשים חדשים. במקרים כאלה, הכותב מגלה במקרים רבים שלמילה שלו יש ערך רב. המלצה של כותב ותיק הינה בעלת משקל ותוקף שמישהו עם מניין הודעות חד-ספרתי לא יכול להשיג. אנשים כאלו נהנים לרוב מרשתות שותפים שונות – הם דואגים להמליץ אסטרטגית על שירותים שבדקו והם ממליצים עליהם. המפרסם ישמח שאדם בעל סמכות ימליץ עליו, והלקוח יקבל הפניה למוצר שיספק לו פתרון.
בניגוד לדיעה הרווחת, בקהילות מקצועיות לא בהכרח מתייחסים בצורה שלילית לפרסום, כל עוד הוא רלוונטי לנושא ועונה על השאלה. גם לגולש לרוב לא מפריע להודות לממליץ על ידי מתן תמורה כלשהי לממליץ, בלי שהוא צריך להשקיע בכלל. בסופו של דבר הוא יקנה את המוצר – אז למה שיפריע לו להצהיר שפלוני אלמוני שלח אותו?
נכון להיום, מרבית הבאנרים באתרים כוללים למעשה קישור שותף מיוחד (המאפשר לחברה המפרסמת לזהות שהלקוח הגיע דרך שותף ספציפי). מרבית ההמלצות על מוצרים בקהילות טכניות מבוצעות עם קישורי שותף, ובלוגים רבים אף מפרסמים "פוסט אורח", בו הם ממליצים על מוצר כלשהו עם קישור שותף למכירתו.

בהתבסס על פלטפורמה זו, מדובר בהכנסה המזינה את עצמה. אם השקעתי מראש זמן בבניית מוניטין, ללא קשר לפעילותי ברשתות שותפים – אוכל לפרסם קישור ולבנות על המוניטין שלי שיעשה את מלאכת הפרסום עבורי. אין לי צורך לתחזק את הבאנר כל יום, וממילא אכנס לפורום כדי להגיב, אז למה לא לתת לעצמי אפשרות להרוויח על הדרך?

רשת שותפים – רשתות משתלמות

גורם מעכב בעבודה מול רשתות שותפים לרוב נעוץ בבחירת תוכנית השותפים בה יושקעו מרבית המאמצים (כמובן שניתן לעבוד ביותר מתוכנית אחת, אך יש להיזהר ממצבים של "תפסת מרובה לא תפסת"). הגורמים המשמעותיים ביותר הם, מן הסתם, היקף הפעילות הדרוש והרווח אותו ניתן לעשות.
תוכנית השותפים של לייבסיטי מציעה החזר על כל עסקה שנסגרת, כשהלקוח מגיע דרך קישור השותף – מסיבה זו לא נדרשת השקעה רבה בגיוס לקוחות: השותף יכול לפרסם את קישור השותף שלו במקומות בהם שואלים ממילא על נושאים הקשורים לפעילות החברה, תוך מתן מענה רלוונטי על צורך קיים. קיימת דרישה רבה בשוק לבניית אתר אינטרנט, קידום אתרים ושאר השירותים המשלימים – לכן המלצה אחת במקום רלוונטי יכולה להניב רווחים נאים.
מבחינת התגמול, תוכנית השותפים של לייבסיטי מציעה עמלה גבוהה ביחס לתוכניות שותפים אחרות בשוק – 30% מגובה העסקה ללקוחות מישראל ו60% מגובה העסקה לעסקאות המבוצעות על ידי לקוחות מחו"ל. כלומר, פרסום קישור רלוונטי יכול לשלשל לכיסו של השותף סכום הגבוה מ2000 ש"ח! יש לציין כי במקרה זה, סגירת העסקה תתבצע על ידי מחלקת המכירות של לייבסיטי. התמיכה בלקוח תתבצע על ידי החברה עצמה ולא על ידי השותף, כך שהשותף לא נדרש להמשיך לעבוד לאחר קבלת ההמלצה (אם כי, שמירה על קשר יכולה להביא להגדלת סיכויי הרכישה).

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

LoadSEO חברת מתמחה בתחום קידום אתרים באינטרנט. לפרטים התקשרו למספר:  08-6466820 או פנו אלינו בכתובת המייל: Info@LoadSEO.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת LoadSEO - קידום אתרים

מאת: LoadSEO - קידום אתריםגינון31/07/122451 צפיות
העלות של דק סינטטי משתלמת בדר כ יותר מאשר הדק הרגיל שלעיתים יקר יותר פי 2 דק סינטטי הוא בעל מראה טבעי המחזיק שנים רבות ואינו מצריך תחזוקה מיוחדת

מאת: LoadSEO - קידום אתריםגינון31/07/122256 צפיות
המחיר של דק סינטטי הוא זול יותר מדק רגיל ועשוי חומרים מיוחדים הנחשבים לעמידים מאוד המחיר של הדק עשוי להשתנות בהתאם לסוג ואיכות החומר

מאת: LoadSEO - קידום אתריםעיצוב גינות31/07/122037 צפיות
התקנת דק סינטטי חשוב שתעשה ע י חברה מובילה בתחום התקנת דק סינטטי ע י איש מקצוע תעשה את כל ההבדל ובכך תאפשר לכם להינות מגינה יפהפיה ובעלת מראה טבעי

מאת: LoadSEO - קידום אתריםגינון31/07/121897 צפיות
היתרון של דק סינטטי על פני דק טבעי מתייחס בעיקר לחומר ממנו הדק הסינטטי עשוי דק סינטטי עמיד מפני נזקי מזג האוויר, מזיקים, צבעו אינו דוהה ומאפשר תחזוקה קלה

מאת: LoadSEO - קידום אתריםגינון31/07/121995 צפיות
ישנם שני סוגי דשא סינטטי המאפשרים לכם ליהנות מדשא איכותי, לאורך זמן רב ובמראה נהדר סוגי הדשא הסינטטי הם דשא סינטטי ללא מילוי ודשא סינטטי עם מילוי

מאת: LoadSEO - קידום אתריםצילום30/07/122042 צפיות
חיים שכאלה הוא סרטון המספר את הסיפור של המשפחה שלכם וכולל תחקירים מקדימים, איסוף חומרים, צילום אנשים שרלוונטים לסיפור ועוד צרו קשר לפרטים נוספים

מאת: LoadSEO - קידום אתריםצילום30/07/121815 צפיות
תהליך הפקת סרט זיכרון לרוב מתחלק לתחקיר טרם יצירת הסרט, בניית התסריט בדר כ בעזרת המשפחה, צילומים בעזרת אנשי צוות נוספים ועריכה שבה מרכיבים את החלקים

מאמרים נוספים בנושא תכניות שותפים

מאת: רוני הכהןתכניות שותפים19/01/182948 צפיות
כך נוצרה לה ההבנה כי הוספת שותפים לעשייה בצורה של תוכנית שותפים מסודרת רק יכולה להועיל לכל אחד מן הצדדים.

מאת: טל גרין מלתכניות שותפים08/03/152440 צפיות
איך אני יכול לעבוד משרה מלאה באינטרנט? המערכת המוכחת ביותר לביצוע הכנסה משרה מלאה באינטרנט

מאת: איציקתכניות שותפים02/09/131931 צפיות
חברות המתמחות בשיווק וכן אנשים פרטיים מתחום המדיה ( מנועי חיפוש, רדיו , טלוויזיה, עיתונות מודפסת ועוד ) . תחומי השיווק הם בעיקר באמצעות קידום אורגני וקידום ממומן במנועי החיפוש וברשתות החברתיות

מאת: שי ברסתכניות שותפים05/07/131868 צפיות
מכרז באינטרנט הוא שיטה יחודית לזכות במגוון ענק של מוצרים שווים במחיר לא ריאלי. רוצים לדעת איך? קודם כל תפסיקו לחשוש. בלי פחד תראו שתוכלו אחרי השקעה קטנה מאוד, התמדה מינימלית ואהבה למשחקים לזכות באייפון חדש, נגן MP4 או אפילו אופנוע ים.

מאת: עוז ניסנבויםתכניות שותפים02/04/132058 צפיות
ביקורת על הבלוג "כסף באינטרנט"

מאת: יהב שמרתכניות שותפים20/03/132107 צפיות
תוכנית אפיליאייט (affiliate) הנה תוכנית שיתוף פעולה בין מפרסמים ובעלי אתרים. מפרסמים שרוצים לפרסם את המוצר שלהם פונים לבעלי אתרים ומבקשים להשתמש האתר כפלטפורמה שיווקית והרווחים מהמכירה של המוצר יתחלקו בין המשווק ובעל האתר.

מאת: מיה דגןתכניות שותפים12/12/127980 צפיות
מתי לאחרונה ביצעת בדק בית? האם אתה יודע מה ערכו האותנטי של הבית שלך? האם אתה מודע לסיכונים הבטיחותיים שיש בביתך? אולי אתה בכלל מתכון לרכוש נכס?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica