חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורס איפור או הגדלת חזה?

מאת: מילנהקורסים וסדנאות16/03/20111042 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במידה ויש לך תקציב ואת מעוניינת בשתי האפשרויות – את בוודאי נמצאת בדילמה ממשית. מצד אחד קורס איפור יעניקו לך מקצוע נחשק לחיים, מצד שני הגדלת חזה תשפר פלאים את הערך העצמי שלך ותגשים לך חלום. במאמר הבא ננסה להקל עלייך בבחירה בין השניים.

הבחירות

נדון קודם בלימודי האיפור. אם תמיד חלמת להיות מאפרת לסדרות וסרטים, או דווקא מאפרת כלות – קורס איפור הם התחום בשבילך. בקורס תלמדי מגוון מיומנויות – איפור ערב, איפור דרמטי, איפור כלות ועוד. בנוסף, יעניק לך הקורס הצצה לעולם האיפור הפרה-רפואי על ידי לימוד הסתרת פגמים בעור, צלקות, טיפול בעור בעייתי ועוד. קיים מבחר גדול מאוד של מוסדות ברחבי הארץ אשר מלמדים איפור, חלקם בעלי מוניטין גבוה וחלקם פחות. עד כאן היתרונות שבלימודים הללו, אך מה עם החסרונות? קורס איפור הם תחום מבוקש מאוד, וככזה ייתכן שלא בהכרח תזכי לעבוד בדיוק בתחום בו את מעוניינת. בנוסף, לא כל בתי הספר לאיפור מעניקים את אותו סוג תעודה, במקרה כזה גם ייתכן ותתקשי להשתלב בתחום בו את חפצה. משסקרנו את היתרונות והחסרונות של לימודי האיפור, נפנה לסקור תחילה את היתרונות שבהגדלת חזה. אם אינך מרוצה מגודל החזה שלך, את מתביישת ומרגישה לא מספיק מושכת – הגדלת חזה היא פתרון נהדר ומוכח להעלאת הביטחון העצמי. הגדלת חזה היא פרוצדורה כירורגית המשתכללת מדי יום ביומו, כך שמוצעות בפנייך אפשרויות רבות להגדלה מסוגים שונים. ההגדלה תאפשר לך לשפר את הדימוי העצמי שלך וכנגזרת תוכל אף לשפר את הצלחתך עם המין השני. אך כמו ללימודי האיפור, גם להגדלת חזה קיימים מספר חסרונות. הגדול בהם הוא שאחרי הכול מדובר בניתוח, וכמו בכל ניתוח קיימים סיכונים. החל מכאבים וכלה בזיהומים, אמנם הסיכוי קטן אבל יש לקחת אותו בחשבון. בנוסף, ייתכן ולמרות הבחירה שלך בהגדלת החזה, תמצאי שעדיין לא השתפר דימוי הגוף שלך. הגדלת החזה היא לא פתרון קסם, למרות שפעמים רבות היא נתפסת ככזו, ולכן זהו מצב שיש להתחשב בו בהחלטתך. חסרון קטן נוסף הוא שייתכן ולא תהיי מרוצה מהתוצאה בחלוף הזמן, אך זהו חסרון זמני היות והתהליך אינו קשה להפיכה.

לסיכום

כמו לכל דבר בחיים, ללימודי האיפור ולהגדלת החזה יתרונות וחסרונות משלהם. בטרם הבחירה בכל אחד מהם עלייך לעשות את חשבון הנפש הראוי – האם זהו המקצוע בו את רואה את עצמך מתעסקת כל חייך? או לחלופין, האם את מוכנה לעבור תחת שולחן הניתוחים בשביל לשנות חלק בגופך? כל אחת מההחלטות האלה היא חשובה, וככזו עליך להקדיש להן זמן ומחשבה.

 



תגיות המאמר: קורס איפור, הגדלת חזה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מילנה חנוכייב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מילנה

מאת: מילנהלימודי תעודה ומקצוע17/03/111214 צפיות
"שיטת ההתמקדות רואה את האדם כתהליך מתמשך של שינוי והתמקדות. הרי כשאנו מתמקדים בצורה נכונה, אנו לא רק מצפים לשינוי אלא יוצרים אותו במו יידיינו", כך אמר יוג'ין ג'נדלין שהמציא וייסד את שיטת ההתמקדות.

מאת: מילנהאדריכלות פנים17/03/111453 צפיות
היום עיצוב הבית הוא תחום מלא ועמוס בתכנים מרהיבים, שיש להעמיק ולבחון כל אחד מהם, משום שלבית יש משמעות מאוד גדולה, יחד עם הרגשה הטובה והנינוחה.

מאת: מילנהאדריכלות פנים17/03/111524 צפיות
מי מההורים לא מצא את עצמו ניצב מול דילמה קשה: כיצד לעצב את חדר הילדים ואיך במינימום השקעה להפוך אותו לחדר נוח, מזמין ובעל אנרגיות חיוביות.

מאת: מילנהאופנה17/03/111841 צפיות
בתי עסק וארגונים רבים מחייבים היום את עובדיהם ללבוש בגדי עבודה מיוחדים. הסיבות העיקריות לדרישה הן קודם כל במתן שפה משותפת לעסק וביצירת מראה אחיד בין כל העובדים.

מאת: מילנהימי הולדת16/03/111206 צפיות
ענף האירועים בישראל המגלגל מיליארדי דולרים בשנה הוא ללא ספק אחד המשגשגים במשק. בין אם בשל רמת החיים שעלתה בשנים האחרונות בארץ בצורה ניכרת ובין אם בשל אהבתנו הרבה לשמחות מכל סוג: חתונה, בר מצווה, ברית, בריתה, גיוס או סתם יום הולדת, אבל מה שקשור לאירועים אנחנו האלופים.

מאת: מילנהבריאות ורפואה כללי16/03/111311 צפיות
גזזת זוהי לא רק מחלת עור פטרייתית שהייתה נפוצה בישראל הצעירה בראשית המאה הקודמת, אלא סיפור אנושי כואב של יהודים עולי צפון אפריקה אשר הגיעו ארצה ונקלעו ללב הסערה שמאוחר יותר כונתה כ"שואת ילדי הגזזת".

מאת: מילנההומור וסטנד-אפ16/03/111441 צפיות
גם אם נראה שאין ביניהם קשר ישיר, פרחים סטנד אפ קשורים מאוד אחד בשני. שניהם יכולים בקלות מאוד לרומם את הרוח ולעורר שמחה רבה. ולא רק בתחום מצב הרוח תרומתם!

מאמרים נוספים בנושא קורסים וסדנאות

מאת: pebקורסים וסדנאות03/03/191727 צפיות
קורס סלולר וניהול מעבדה המצב בשוק כיום הוא כזה, שכמעט לכל אדם מעת עמדו על דעתו, יש מכשיר סלולארי כלשהו, סמארטפון, טאבלט ואפילו שניהם. לעומת זאת המעבדות וטכנאים המוכשרים לתיקונים הנפוצים הנדרשים לאותם מכשירי סלולר – מועטים למדי ביחס לכמות העצומה של מכשירי הסלולר הנמצאים בשימוש כל הזמן ומועדים לתקלות מכל סוג. מסיבה זו, קיימת היום דרישה רבה לאנשי מקצוע מוסמכים, המסוגלים לתת את המענה המושלם לכל צורך בתחום תיקוני סמארטפונים או טאבלטים או כל מכשיר סלולארי אחר. למי מתאים להיות טכנאי סלולר?

מאת: pebקורסים וסדנאות03/03/191696 צפיות
למה דווקא טכנאי טלפונים סלולרים ? שכיר או עצמאי – לפתוח מעבדת תיקונים או לעבוד במעבדה פרטית או לעבוד בחברות הסלולריות אתגר – בחזית הטכנולוגית. שוק מפותח וגדל – התפתחות מדהימה בנושא הסלולר התפתחות טכנולוגית. פתיחת שוק המכשירים הסלולרים לתחרות. שימוש הולך וגדל – לא רק טלפון. תלות הולכת וגדולה במכשיר הסלולרי. מכשירי הטלפון שבחזית הטכנולוגית מתאימים לכל הגילאים. שינוי מרכז ההוצאה – העברת עלות השימוש מחברות הסלולר. המחיר הממוצע אותו אנו משלמים עבור המכשיר עלה. חבילות התקשורת מוזלות באופן משמעותי – י

מאת: נויקורסים וסדנאות28/09/172965 צפיות
יותר ויותר אנשים בוחרים ללכת וללמוד מקצוע דרך קורס מקצועי כזה או אחר כאשר לא כולם פונים ללימודי תואר ראשון. הסיבה לכך היא שאנשים מבינים כי סביבה משרדית או סביבה סגורה לא תמיד מתאימה לכולם.

מאת: מגניב קורסים וסדנאות29/09/161861 צפיות
העולם שבו אנו חיים כיום הוא ללא ספק עולם צרכני. הלקוח שלכם חשוף בכל רגע נתון למגוון מוצרים המוצעים למכירה על ידי אנשי מכירות מטעמה של החברה המתחרה. חשוב לזכור כי כישורי מכירה גבוהים הם אינם בהכרח משהו שנולדים איתו, אולם נכון שגישה שאפתנית וכריזמטית בהחלט תוכל לסייע לכם, יחד עם זאת ובסופו של יום מדובר בטכניקה מאד ברורה. השקעה גדולה יותר בשיפור יכולות המכירה על ידי קורס מכירות איכותי למשל, תאפשר לכם להצליח במשימה של הגדלת מכירות

מאת: רוני הכהןקורסים וסדנאות25/09/161716 צפיות
אחד הדברים הבולטים בכפר הקטן הזה שלנו הוא הקשרים שכולנו יוצרים עם אנשים זרים שהדרך היחידה לפתוח ערוצי תקשורת איתם באינטרנט היא על ידי הבנה של השפה הבינלאומית ברחבי הסייבר שהיא השפה האנגלית

מאת: אבי דוידיקורסים וסדנאות03/08/161860 צפיות
בקצרה על לימודי אנגלית למתקדמים עם רמה בסיסית תוך המלצה על לימודי אנגלית בטלפון בהתאמה אישית.

לגרום למישהו לא לעשן, שיטות להפסקת עישון, לשכנע את עצמך לא לעשן, איך להפסיק לעשן, לשכנע מישהו לא לעשן, דרכים לא לעשן, מאמן אישי מומלץ, מטפל התנהגותי קוגניטיבי: כן מה אתה אומר מההתחלה, מישהו. ש: מישהו רוצה להפסיק לעשן. אליעד: מישהו רוצה להפסיק לעשן כבר נפסלת עוף. ש: הוא טוען שהוא רוצה להפסיק לעשן. אליעד: אוקי תודה רבה אמר שהוא רוצה להפסיק לעשן אוקי עכשיו בא נתקדם כן, מישהו אמר שהוא רוצה להפסיק לעשן אוקי סיפור מעניין אוקי. ש: שואלים אותו למה אתה לא מפסיק לעשן. אליעד: שואלים אותו ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica