חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אתר חדש בעברית להערכת תפקודי הקשב: www.moxo-adhdtest.com

חברת נוירוטק, המתמחה בתחום הקשב, משיקה את האתר בעברית להערכה אינטרנטית ביתית להפרעות קשב (ADHD) בקרב ילדים ומבוגרים. הגרסה הביתית של מבדק ה-MOXO, פותחה במיוחד למשתמשים ביתיים על מנת לספק פתרון נגיש וזמין להערכה ראשונית של יכולות הקשב. המבדק הביתי הינו פשוט וידידותי לשימוש ומדמה את הסביבה הטבעית של הנבדק באמצעות הפרעות רקע חזותיות ושמיעתיות.

המבדק הביתי הינו הצעד הראשון המומלץ בתהליך איתור הפרעות קשב, באמצעותו ניתן להעריך את תפקודי הקשב של הנבדק. המבדק מדמה סביבת חיים רגילה על-ידי שימוש במסיחים חזותיים ושמיעתיים ומספק מידע רב על התנהגות מדדי הקשב, הנמדדים במהלך המבדק: קשב, תזמון, היפראקטיביות ואימפולסיביות.

התוצאות, המתקבלות מייד בתום המבדק, מציגות את פרופיל הקשב האישי של הנבדק לפי ארבעת מדדי הקשב. בנוסף, מוצגים ביצועי הנבדק על-פי המסיחים השונים. התוצאות מסייעות לקבל תובנות לגבי המשך הטיפול וההתמודדות עם הידיעה על אפשרות קיומה של הפרעת קשב לקראת פנייה לאנשי המקצוע.

ADHD הינה הפרעה קוגניטיבית והתנהגותית, הקיימת בקרב 5-18 אחוז מן האוכלוסייה. היא עשויה לגרום לילד או למבוגר לקשיים בבית הספר ובחיי החברה, מביאה למעורבות גבוהה יותר בתאונות דרכים ואף עשויה לגרום לתופעות לוואי, כגון: דיכאון, השמנת יתר והתמכרויות.

המבדק הביתי מבוסס על מבדק ה-MOXO הקליני, הנמצא בשימוש במרכזים רפואיים ומחקריים מובילים בתחום ה-ADHD ברחבי העולם.

המבדק ניתן לרכישה באינטרנט ב- 99 ₪ בלבד, כאשר קיימת אפשרות לרכוש חבילת מבדקים משפחתית במחיר מוזל.

למידע נוסף ולרכישת המבדק: www.moxo-adhdtest.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נטע מסילתי

מנהלת מרקום

נוירוטק

www.moxo-adhdtest.com

www.neurotechsolutions.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נטע מסילתי

מאמרים נוספים בנושא הפרעות קשב וריכוז

מאת: רונןהפרעות קשב וריכוז19/06/172001 צפיות
ברפואה הסינית יש כמה צמחי מרפאה שעוזרים מאוד לתפקוד המוחי ולפתרון בעיות של קשב וריכוז. אחד מהם הוא גינקו בילובה שמכיל ג'ינסנג

מאת: אודי ביגהפרעות קשב וריכוז29/11/142615 צפיות
בשנים האחרונות עלתה משמעותית המודעות לכל מה שקשור להפרעות קשב וריכוז, ומי שפעם היו מתייחסים אליו כבעייתי ולא היו משקיעים בו יותר מידי היום יכול לעבור אבחון הפרעת קשב שאולי תסביר למה הוא בעייתי. המודעות לנושא גדולה וכיום אנשי חינוך יודעים כבר לזהות מי עם הפרעה כזו וניתן לסייע ללוקים בהפרעה להמשיך את לימודיהם בלי להישאר מאחור. ישנם מספר סימנים מזהים להפרעת קשב וריכוז ומי שיפתח עיניים על התלמיד שלו או על הילד שלו יוכל לזהות את הסימפטומים הללו ולטפל בבעיה כמה שיותר מוקדם.

מאת: אתי בר לבהפרעות קשב וריכוז12/01/149240 צפיות
מספר מחקרים שנערכו בשנים האחרונות מצבעים על הקשר הישיר בין התחדשות התאים במוח האנושי לבין פעילות גופנית, ומראים איך פעילות גופנית יכולה להוריד את רמת חרדת הבחינות בקרב התלמידים.

מאת: מושיקוהפרעות קשב וריכוז22/12/139127 צפיות
טיפול בקסדה מגנטית משמש על מנת לעורר את המוח בדומה לסורק MRI זעיר. לדברי פרופ לאון גרינהאוס, הקסדה משווקת לשם טיפל בתסמיני דיכאון ותסמונת פוסט טראומטית בקרב חלק מהחולים.

מאת: אתי קסנרהפרעות קשב וריכוז19/08/132439 צפיות
הוראה מתקנת – מתאימים לך שיטה טובה ללמידה

מאת: טומי רןהפרעות קשב וריכוז19/06/132275 צפיות
הפרעות קשב וריכוז (ADHD), אשר מופיעות אצל 5% -8% מהילדים, מתבטאות בקושי בריכוז והתמדה בפעולות שאינן מתגמלות או שאינן מעניינות, וכמו כן בקושי לשלוט בדחפים. ילדים עם הפרעות אלו, נוטים יותר משאר בני גילם, או לפחות מההתנהגות המקובלת אצל שאר בני גילם, לפעילות יתר ולאימפולסיביות. הם מתמקדים בפעולות מצומצמות המעניינות אותם ואין ביכולתם להפנות את תשומת הלב למוקדי עניין אחרים המתרחשים סביבם. בגלל שהקושי העיקרי והמשמעותי של ילדים עם הפרעות קשב וריכוז הוא ביכולתם להתרכז, הוא ניכר מאוד בהקשבה, בקריאה, בלמידה, וכן בכל מה שדורש התארגנות ויציבות.

מאת: אתי קסנרהפרעות קשב וריכוז11/06/131961 צפיות
הוראה מתקנת - לכוון אל המטרה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica