חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרופסור לאון גרינהאוס - טיפול בקסדה מגנטית

מאת: מושיקוהפרעות קשב וריכוז22/12/20139123 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיפול בקסדה מגנטית

טיפול בקסדה מגנטית משמש על מנת לעורר את המוח בדומה לסורק MRI זעיר. לדברי פרופ לאון גרינהאוס, הקסדה משווקת לשם טיפל בתסמיני דיכאון ותסמונת פוסט טראומטית בקרב חלק מהחולים.

הקסדה עובדת על העיקרון של גירוי מגנטי, והיא נוצרה בהשראה האלקטרומגנטית על מנת לגרום לזרמים חשמליים חלשים לפעול על המוח. זוהי שיטת טיפול עדינה יותר של טיפול אלקטרו עוויתי. פרופ לאון גרינהאוס מאמין כי הזעזועים הקטעים האלה עשויים לאפס את הקשר בין תאי העצב ולשפר את תפקד המוח. הטיפול כרוך באי נוחות קלה בלבד אצל המטופל.

קסדה מגנטית היא חלופה לתרופות פסיכו אקטיביות. יחד עם זאת, פרופ לאון גרינהאוס מציין כי מחקרים מצאו כי לקסדה קיימת רק הצלחה מועטה בטיפול בהפרעות נפשיות חמורות יותר, והמחקרים מוצאים את הטיפול בה יעיל כטיפול נוסף לצד טיפולים אחרים. הטיפול אורך כארבעה עד שישה שבועות וכרוך בחמישה מפגשים, במהלכם המטופל יהיה מודע לתהליך.

לדברי פרופ לאון גרינהאוס, הטיפול בקסדה מגנטית זכה להצלחה מסוימת באירופה, ולא קיימת עדות לפגיעה מיותרת כתוצאה מהשימוש בה. קיים צורך במחקר מתמשך על מנת לקבוע עד כמה היא שימושית באמת. כעת קיימת תקווה חדשה לסובלים מדיכאון. במקום לצרוך גלולות, ניתן להשתמש בקסדה על מנת לשדר הקלה דרך הגולגולת של המטופל.

הטיפול בקסדה המגנטית על הדיכאון של מטופלים ולשלוט בשינויי מצב הרוח. פרופ לאון גרינהאוס מסביר כי על פי ממצאי הטיפול, ניתן לדעת היכן לבצע את הסימולציות על מנת לטפל בדיכאון. זוהי שיטה מקוצרת של טיפול גירוי מגנטי, והתהליך עובד על סליל מגנטי המורכב על הקרקפת.

בתוך ארבע שניות נשלחות ארבעים פעימות אל קליפת המוח. פרופ לאון גרינהאוס אומר כי הטיפול אינו כרוך בכאב, והמטופל חש רק תחושת עקצוץ. אין לבלבל טיפול זה עם טיפול בהלם, אך הוא עשוי להוות תחליף לטיפול תרופתי. הטיפול עשוי אף להקל על מחשבות אובדניות, ומתווסף לטיפול פסיכותרפיה וטיפול תרופתי. לדברי פרופ לאון גרינהאוס, זהו טיפול פולשני פחות והוא בעל פחות תופעות לוואי מאשר טיפול אלקטרו עוויתי.
קרא עוד על טיפול בחרדה או על טיפול בדיכאון

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מושיקו

מאת: מושיקובריאות הנפש01/10/131222 צפיות
גרייה מגנטית הוא הליך אשר משתמש בשדות מגנטיים על מנת לעורר תאי עצב במוח כדי לשפר תסמינים של דיכאון. לדברי פרופ לאון גרינהאוס, טיפול זה נחוץ כאשר טיפולי דיכאון אחרים אינם עובדים.

מאת: מושיקוהלוואות22/09/131462 צפיות
במהלך חיינו אנחנו נזקקים לסכומי כסף גדולים בשביל החלפת הרכב לחדש, החלפת ריהוט בדירה וסגירת מינוס בחשבון ולשם כך אנו נזקקים להלוואה כאן ועכשיו אנו זקוקים להלוואות מיידית במזומן.

מאת: מושיקוהלוואות17/09/131005 צפיות
הרבה פעמיים במהלך חיינו אנו נקראים למצבים בו אנו זקוקים לסכומי כסף גדולים עבור החלפת הרכב הישן בחדש, שיפוץ הבניין המשותף או סגירת המינוס בחשבון העובר ושב לשם כך אנו זקוקים להלוואות מידיות.

מאמרים נוספים בנושא הפרעות קשב וריכוז

מאת: רונןהפרעות קשב וריכוז19/06/171999 צפיות
ברפואה הסינית יש כמה צמחי מרפאה שעוזרים מאוד לתפקוד המוחי ולפתרון בעיות של קשב וריכוז. אחד מהם הוא גינקו בילובה שמכיל ג'ינסנג

מאת: אודי ביגהפרעות קשב וריכוז29/11/142614 צפיות
בשנים האחרונות עלתה משמעותית המודעות לכל מה שקשור להפרעות קשב וריכוז, ומי שפעם היו מתייחסים אליו כבעייתי ולא היו משקיעים בו יותר מידי היום יכול לעבור אבחון הפרעת קשב שאולי תסביר למה הוא בעייתי. המודעות לנושא גדולה וכיום אנשי חינוך יודעים כבר לזהות מי עם הפרעה כזו וניתן לסייע ללוקים בהפרעה להמשיך את לימודיהם בלי להישאר מאחור. ישנם מספר סימנים מזהים להפרעת קשב וריכוז ומי שיפתח עיניים על התלמיד שלו או על הילד שלו יוכל לזהות את הסימפטומים הללו ולטפל בבעיה כמה שיותר מוקדם.

מאת: אתי בר לבהפרעות קשב וריכוז12/01/149239 צפיות
מספר מחקרים שנערכו בשנים האחרונות מצבעים על הקשר הישיר בין התחדשות התאים במוח האנושי לבין פעילות גופנית, ומראים איך פעילות גופנית יכולה להוריד את רמת חרדת הבחינות בקרב התלמידים.

מאת: אתי קסנרהפרעות קשב וריכוז19/08/132435 צפיות
הוראה מתקנת – מתאימים לך שיטה טובה ללמידה

מאת: טומי רןהפרעות קשב וריכוז19/06/132272 צפיות
הפרעות קשב וריכוז (ADHD), אשר מופיעות אצל 5% -8% מהילדים, מתבטאות בקושי בריכוז והתמדה בפעולות שאינן מתגמלות או שאינן מעניינות, וכמו כן בקושי לשלוט בדחפים. ילדים עם הפרעות אלו, נוטים יותר משאר בני גילם, או לפחות מההתנהגות המקובלת אצל שאר בני גילם, לפעילות יתר ולאימפולסיביות. הם מתמקדים בפעולות מצומצמות המעניינות אותם ואין ביכולתם להפנות את תשומת הלב למוקדי עניין אחרים המתרחשים סביבם. בגלל שהקושי העיקרי והמשמעותי של ילדים עם הפרעות קשב וריכוז הוא ביכולתם להתרכז, הוא ניכר מאוד בהקשבה, בקריאה, בלמידה, וכן בכל מה שדורש התארגנות ויציבות.

מאת: אתי קסנרהפרעות קשב וריכוז11/06/131959 צפיות
הוראה מתקנת - לכוון אל המטרה

מאת: אתי קסנרהפרעות קשב וריכוז11/06/131657 צפיות
הוראה מתקנת - לכוון אל המטרה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica