חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הוראה מתקנת – ללמוד באופן שעוזר לכם

מאת: אתי קסנרהפרעות קשב וריכוז19/08/20132433 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הוראה מתקנת מכילה מגוון שיטות ואסטרטגיות למידה. האסטרטגיות מותאמות לתלמיד באופן אישי ומסייעות לו לשפר את היכולות שלו. באמצעות רכישת הרגלי למידה נכונים ויעילים, יכול הילד לחזק את הביטחון העצמי שלו, להצליח בלימודים ולשפר את ההתמודדות שלו עם תחומים נוספים. חשוב שתקופת הלימודים תיזכר באופן חיובי ולא תעלה תחושות קשות של חוסר הצלחה וחוסר יכולת. באמצעות ההוראה המתקנת, ניתן לסייע לילד וליצור חווית לימוד טובה.

בכדי לקדם את התלמיד חשוב להבין כיצד הוא מתפקד - איך הוא מבין את החומר, כיצד הוא מפעיל את חושיו ומדוע הוא מתפקד באותו האופן. לאחר מכן, יש ללמד את הילד טכניקות שונות אשר יאפשרו לו לשפר את הישגיו. כמו כן, צריך המטפל להאמין ביכולותיו של התלמיד, ללא אמונה בכוחותיו, לא יוכל התלמיד לשנות את הגישה ולרכוש את הכלים. ילדים רבים אשר אינם מצליחים לממש את הפוטנציאל שלהםף סובלים מחוסר ביטחון. במידה והילד סובל מחוסר ביטחון, צריך לחזק את ביטחונו במקומות אשר אינם קשורים לתחום הלימודים- (כמו למשל תחביבים, תחום המשפחה ועוד).

הוראה מתקנת-  מה הבעיה ואיך ניתן לפתור אותה ?

לפני שהמורה בונה לתלמיד תוכנית למידה, עליו להבין מהי הבעיה של הילד - האם הוא סובל מהפרעות קשב וריכוז, האם הבעיה שלו היא לקויות למידה, לקות שפה, היפראקטיביות, האם יש צורך לתת לו טיפול בריטלין וכו'. במידה והילד סובל מהפרעת קשב וריכוז, הוא יצטרך לעבור תהליך אשר נקרא ויסות חושי. באמצעות התהליך, יוכל הילד לאזן את חושיו וללמוד כיצד להשתמש בהם בצורה נכונה. לאחר מכן, יבנה המורה תוכנית מתאימה אשר תנסה להעצים את נקודות החוזק שלו ,לשפר את המקומות החלשים וללמד את הילד שיטות ואסטרטגיות למידה יעילות.

המורה ללקויות למידה צריך להיות בעל מקצוע יצירתי, מנוסה, סבלן ובעל ידע נרחב ומגוון מכיוון שעליו להתאים לכל תלמיד תוכנית לימודים שונה.  אם אתם חושדים שהילד שלכם סובל מלקויות למידה, הפרעות קשב וריכוז, לקות שפה וכו', תוכלו להגיע אל המרכז לקשיי למידה והתנהגות. במרכז, יוכל הילד לעבור אבחון ולקבל טיפול מתאים אשר יסייע לו להשתפר ולהצליח. המרכז נמצא בראשון לציון.

רוצים להגיע אל המרכז לצורך ביצוע אבחון וקבלת טיפול מתאים ?

אם אתם זקוקים למידע נוסף לגבי המרכז לקשיי למידה והתנהגות, מנהלת המרכז, שיטות הטיפול המגוונות, המטפלים המקצועיים אשר עובדים במקום או במידה ויש לכם שאלות לגבי הוראה מתקנת,ריטלין, בעיית ההיפראקטיביות, הפרעות קשב וריכוז ועוד, תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציג מטעם המרכז יחזור אליכם בהקדם האפשרי ויענה על כל השאלות שלכם בהרחבה, סבלנות ונימוס.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גלגל הצלה

נוצר ע"י אתי קסטנר מומחית לטיפול בהפרעות קשב וריכוז ולקויות למידה בקרב ילדים ומבוגרים

בראשון לציון.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אתי קסנר

מאת: אתי קסנרהפרעות קשב וריכוז30/09/131507 צפיות
אמא תמיד יודעת ! הפרידו בין מה שהמורים אומרים לבין התחושות שלכם

מאת: אתי קסנרהפרעות קשב וריכוז30/09/131500 צפיות
הפרעות קשב וריכוז – אפשר להצליח בלימודים גם עם הפרעת קשב

מאת: אתי קסנרהפרעות קשב וריכוז10/07/131100 צפיות
הוראה מתקנת – לכל אחד יש את הדרך שלו

מאת: אתי קסנרהפרעות קשב וריכוז11/06/131958 צפיות
הוראה מתקנת - לכוון אל המטרה

מאת: אתי קסנרהפרעות קשב וריכוז11/06/131655 צפיות
הוראה מתקנת - לכוון אל המטרה

מאת: אתי קסנרהפרעות קשב וריכוז16/05/131325 צפיות
מחקרים מציגים כי הפרעות קשב וריכוז נפוצות יותר בקרב בנים.

מאת: אתי קסנרהפרעות קשב וריכוז16/01/138935 צפיות
לקויות למידה- הורים מודאגים, הכירו את הבעיה של ילדכם הורים רבים נוטים לכעוס על ילדיהם כאשר אין הם מצליחים בלימודים.

מאמרים נוספים בנושא הפרעות קשב וריכוז

מאת: רונןהפרעות קשב וריכוז19/06/171997 צפיות
ברפואה הסינית יש כמה צמחי מרפאה שעוזרים מאוד לתפקוד המוחי ולפתרון בעיות של קשב וריכוז. אחד מהם הוא גינקו בילובה שמכיל ג'ינסנג

מאת: אודי ביגהפרעות קשב וריכוז29/11/142612 צפיות
בשנים האחרונות עלתה משמעותית המודעות לכל מה שקשור להפרעות קשב וריכוז, ומי שפעם היו מתייחסים אליו כבעייתי ולא היו משקיעים בו יותר מידי היום יכול לעבור אבחון הפרעת קשב שאולי תסביר למה הוא בעייתי. המודעות לנושא גדולה וכיום אנשי חינוך יודעים כבר לזהות מי עם הפרעה כזו וניתן לסייע ללוקים בהפרעה להמשיך את לימודיהם בלי להישאר מאחור. ישנם מספר סימנים מזהים להפרעת קשב וריכוז ומי שיפתח עיניים על התלמיד שלו או על הילד שלו יוכל לזהות את הסימפטומים הללו ולטפל בבעיה כמה שיותר מוקדם.

מאת: אתי בר לבהפרעות קשב וריכוז12/01/149237 צפיות
מספר מחקרים שנערכו בשנים האחרונות מצבעים על הקשר הישיר בין התחדשות התאים במוח האנושי לבין פעילות גופנית, ומראים איך פעילות גופנית יכולה להוריד את רמת חרדת הבחינות בקרב התלמידים.

מאת: מושיקוהפרעות קשב וריכוז22/12/139122 צפיות
טיפול בקסדה מגנטית משמש על מנת לעורר את המוח בדומה לסורק MRI זעיר. לדברי פרופ לאון גרינהאוס, הקסדה משווקת לשם טיפל בתסמיני דיכאון ותסמונת פוסט טראומטית בקרב חלק מהחולים.

מאת: טומי רןהפרעות קשב וריכוז19/06/132270 צפיות
הפרעות קשב וריכוז (ADHD), אשר מופיעות אצל 5% -8% מהילדים, מתבטאות בקושי בריכוז והתמדה בפעולות שאינן מתגמלות או שאינן מעניינות, וכמו כן בקושי לשלוט בדחפים. ילדים עם הפרעות אלו, נוטים יותר משאר בני גילם, או לפחות מההתנהגות המקובלת אצל שאר בני גילם, לפעילות יתר ולאימפולסיביות. הם מתמקדים בפעולות מצומצמות המעניינות אותם ואין ביכולתם להפנות את תשומת הלב למוקדי עניין אחרים המתרחשים סביבם. בגלל שהקושי העיקרי והמשמעותי של ילדים עם הפרעות קשב וריכוז הוא ביכולתם להתרכז, הוא ניכר מאוד בהקשבה, בקריאה, בלמידה, וכן בכל מה שדורש התארגנות ויציבות.

מאת: אתי קסנרהפרעות קשב וריכוז11/06/131958 צפיות
הוראה מתקנת - לכוון אל המטרה

מאת: אתי קסנרהפרעות קשב וריכוז11/06/131655 צפיות
הוראה מתקנת - לכוון אל המטרה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica