חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יוגה בשילוב עם NLP ודימיון מודרך

מאת: מירב אשכנזייוגה16/03/20111180 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יוגה בשילוב עם nlp ודמיון מודרך מועבר לילדים במיגוון של גילאים ולבני נוער

טיפול ואימון פרטני מאוד מיוחד המקנה כלים פרקטיים לאיזון גופני ונפשי. את אימון היוגה אני מתאימה למאומן תוך כדי התיחסות לצורך האישי של כל ילד ונער. היוגה טובה לכל גיל ולכן אותם יתרונות שמקבלים המבוגרים מקבלים הילדים. גמישות, כוח פיסי, ריכוז, מיקוד, איזון הם רק חלק ממה שמשיגים.

לבני נוער עם בעיות קשב וריכוז ניתן לבחור אימונים ממוקדי מטרה כד לשפר את טווחי הקשב והריכוז.ליוגה טכניקות רבות לכך גם בתירגול הגופני וגם על ידי תרגילי נשימות.טיפול למטרה זאת משולב עם שיחה,הגדרת מטרה,וזיהוי הקושי אותו המאומן חווה בחייו האישיים.דרך ה NLP ודמיון מודרך ניתן לקבל כלים רבים נוספים להתמודדות הריגשית כמו התיסכול והעומסים אותם חווים,התמודדות מול לחצים שונים כגון לחץ חברתי,לחץ בבית הספר ועוד.

בטיפול זה אני מלמדת ומאמנת אותם איך ליצור לעצמם מחשבות ורגשות טובים על ידי אימון והכרת החלק המנטלי שלהם. הם לומדים לדמיין באופן היחודי להם כך שהתחושות שלהם ישתנו ויועצמו לטובה. הם מתרגלים דרכים שונות לחזק את עצמם ולהשתמש בכוח המחשבה והדמיון כדי להתמודד עם רגשות קשים כגון פחד, חוסר אונים, כעס,מתח לחץ,חרדה,תסכול ועוד.

שיטת ה NLP נותנת כלים רבים לאיבחון וישום שינויים דרך השפה, הדמיון מערכת החישה ושפת הגוף. אלו הכלים שבהם ניצור שינוי בכל תחום שרוצים לשפר בחיים. אני מאמינה שהטכניקות שנלמדות חשובות ועוזרות ליצור מציאות שבה הילד והנער מבין את כוחן הרב של חשבותיו ולומד לכוון אותן כך שירגיש בטוח בעצמו ביכולתיו מול ההתנהלות היום יומית בחייו.

הטיפול מתואם ברמה הגופנית לכל ילד ונער, אני מאפשרת למידה לפי היכולת ומקדמת ומאמנת כל ילד לפי הצורך. הילדים לומדים לקבל אחריות על גופם ומכירים בכוח המחשבה שלהם.ניתן לשפר ביטחון עצמי,מוטיבציה,תקשורת ועוד בטיפול הזה.

ניתן לבחור באימון יוגה או בטיפול NLP או בשילוב של שניהם.מומלץ לדבר איתי ולקבוע שיחת יעוץ והכרות הניתנת בחינם.

לפרטים צרו עימי קשר 052-6538545

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מירב אשכנזי

מירב היוגה | יוגה במודיעין והסביבה

דוא"ל : Merav70@Netvision.net.il

אתר הבית : www.MeravYoga.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מירב אשכנזי

מאת: מירב אשכנזיאימון לאיכות חיים16/03/111185 צפיות
הנחת היסוד שמחשבה יוצרת מציאות ואם האדם יקבל את הוראות השימוש להפעלת מוחו כדי שיחשוב ידמיין וירגיש חיובי כך תהייה לו יותר שליטה על חייו, יותר אפשרויות בחירה גם ברגעים של קושי או מחלה

מאת: מירב אשכנזיאימון לאיכות חיים16/03/111557 צפיות
אחת הנחות היסוד שמהוות את המפתח לשינוי הרגלים היא שמאחורי כל התנהגות קיימת כוונה חיובית. גם עם ההתנהגות היא שלילית יש לעשות זיהוי והפרדה בין התנהגות או הרגל עצמו לבין הכוונה שממנה ההרגל נוצר

מאת: מירב אשכנזיאימון לאיכות חיים16/03/111155 צפיות
NLP זה למעשה "הוראות הפעלה לשימוש המוח האנושי שלנו". מטרת השיטה הלימוד והאימון היא לתת לאדם כלים להכניס שינוי לחייו ולעזור לו להשתחרר מרגשות, מחשבות והתנהגויות שליליים ומצד שני לאפשר לו ליצור כל תחום בחייו ולחוות אותו ממקום של בחירה אישית תוך כדי אימוץ הרגלים מחשבתיים רגשיים התנהגותיים טובים יותר.

מאת: מירב אשכנזייוגה16/03/111197 צפיות
שעורים פרטיים שבהם התרגול מתבצע לפי היכולת האישית של המתרגל ובהתאם לצרכיו ומטרתו. יתרון טיפולי גדול בשעורים הניתנים אחד על אחד הן בהתקדמות הפיסית וגם בהתפתחות האישית. אימון אישי ביוגה מאוד מתאים לאנשים שלא עסקו בפעילות גופנית מסיבות שונות ורוצים לשנות את אורח חייהם.חלק מהיתרונות באימון אישי ביוגה זה ההתאמה שמתבצעת שגורמת למתרגל לאהוב את התרגול הגופני ולהנות מימנו.

מאת: מירב אשכנזייוגה16/03/111553 צפיות
מתאר את הדרך להשגת היוגה בשמונה איברים (שלבים) שאותם יש לטפח בו זמנית באופן קבוע.דרך זו מציגה את הנחות היסוד והפילוסופיה של תרגול היוגה כשמטרתה לקדם אושר בריאות ושפע בכל תחומי החיים.

מאת: מירב אשכנזייוגה16/03/111135 צפיות
האשטנגה ויניאסה יוגה היא שיטת יוגה דינאמית מאוד, אנרגטית שמשלבת דגש תנועתי יחד עם נשימה עמוקה שיטת תרגול זו אקטיבית מאוד, יוצרת חום פיזי - דבר שמייעל את תהליך הניקוי והטיהור של הגוף. היא מתאימה לכל מי שרוצה לשפר את היכולת התנועתית שלו מעצם שילוב הנשימה עם התנועה הריכוז והמיקוד משתפרים ומצב התודעה משתנה. מתרגלי האשטנגה יוגה חווים העצמה באנרגיות, בויטליות, בכוח, בגמישות ובתנועה

מאת: מירב אשכנזייוגה16/03/111630 צפיות
יש לציין שכשאומרים האתא יוגה באופן כללי מתכוונים ליוגה שעוסקת בהיבט הפיזי, אימון הגוף, תחזוקו, וטיהורו. כך שלמעשה כל סיגנונות היוגה במיגוון השיטות שמתמקדים באימונים גופניים ניקראים האתא יוגה. מטרת האתא יוגה היא לאזן את זרימת האנרגיה ולשלב בין הכוחות הפועלים על מנת לתחזק את הגוף, להתאחד ולהכיר את העצמי העליון, להכיר את כוחות היקום ולחוות הרמוניה ויצירה.

מאמרים נוספים בנושא יוגה

מאת: אשרם במדבריוגה30/07/163211 צפיות
זאת השנה השביעית שהערבה לובשת יוגה. כבר שבע שנים, שקהילת היוגה נפגשת לסופ"ש אחד קסום במרחבי הערבה.

מאת: אשרם במדבריוגה17/10/152745 צפיות
זאת השנה השישית שהערבה לובשת יוגה. המדבר מזמין אותנו בעונתו היפה ביותר לקחת חלק באירוע היוגה של השנה.

מאת: נירוונהיוגה06/02/151781 צפיות
בימים אילו עם זריחתו של העידן החדש יודע כל ילד מהי יוגה, היוגה ככלי לאורח חיים בריא הפכה לקונצנזוס. בעולם היוגה קיימות שיטות רבות ומגוונות אשר נועדו לקרב את האדם אל עצמו ולאפשר אורח חיים רגוע, בריא, מספק ומעמיק.

מאת: נירוונהיוגה18/12/141662 צפיות
כולנו קראנו או שמענו, ממאסטר חכם,ספר ניו-אייג'י, אולי בשיר של שנות ה-60 או על פלייר לפסטיבל, את המשפט - 'כולנו אחד'. לחלקינו אולי זה אפילו נשמע הגיוני, אבל מה זה בדיוק אומר? בכתבים העתיקים של כל הדתות ובכל תיעוד של משנתו של מואר כזה או אחר מוזכר טבעו האמיתי של האנוש, מעבר לאשליית הנפרדות של האגו, בכל אחד ואחת מאיתנו ולמעשה בכל מה שחיי וקיים זורמת רוח אחת. המקור לכל. האינסוף, האחד, אלוהים, או כל שם אחר שיניח את הדעת.

מאת: רונן צוריוגה10/03/131995 צפיות
כאשר מדברים על שיעורי יוגה, תל אביב אשר ידועה בהיפך הגמור שלה מאורח חיים רגוע ושליו, מציעה לכם מגוון רחב של קליניקות ומדריכים שיאפשרו לכם לחוות תחושות שטרם הכרתם.

מאת: רונן צוריוגה10/01/138386 צפיות
היא בירת הבילויים, בתי הקפה, התרבות והנופש. אבל בשקט בשקט, כמעט בלי שנרגיש, הפכה תל אביב לבירת היוגה הבלתי מעורערת של ישראל. כשמדברים על יוגה, תל אביב עולה ישר בדמיון. עם מגוון שיעורים, קורסים, מדריכים, קליניקות ואפשרויות, אין ספק – יוגה עושים אך ורק בעיר תל אביב.

מאת: אשרם במדבריוגה15/09/128894 צפיות
3 בנובמבר 2012 המדבר מזמין אתכם בעונתו היפה ביותר לבוא לקחת חלק באירוע היוגה של השנה. הערבה לובשת יוגה למשך סופ"ש קסום, בו נתכנס ביישובי הערבה השונים לסדנאות עומק של יוגה עם מיטב המורים המובילים מהארץ. בחיקו של נוף המדבר מרחיב הנשימה, מחכה לכם סופ"ש איכותי בלב המדבר הפראי בו המדיטציה ותרגולי היוגה יזכו למבט שונה ממה שהכרתם. באירוע המכרזי יוגה בשקיעה נתאחד לתרגול משותף עם אורחנו המיוחד מחו"ל. אז קחו אוויר ובואו קבלו את היוגה ואת המדבר. בנשימה אחת .

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica