חפש מאמרים:
שלום אורח
14.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מנעול הכאב

מאת: איריס לויאבטחת הבית17/03/2011936 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מנעול הכאב


פעם, לפני כמה עשרות שנים, ובעיקר באזורי הספר, כמו בקיבוצים או במושבים, הדלת הראשית של בתים רבים נותרה פתוחה, בלתי נעולה, גם כשאף אחד לא היה בבית. ואם בכל זאת נעלות בני הבית את הדלת עם יציאתם, היו מותירים את המפתח ממש בצמוד מתחת לעציץ, או מעל המשקוף, או מאחורי הבלטה שיצאה ממקומה...
העידן בו ניתן היה להשאיר את הדלת פתוחה לרווחה עבר מן העולם. כולם רוצים להרגיש בטוחים בסביבה הטבעית שלהם, בטוחים מכל פולש זר. לשם הקניית בטחון זה מתקינים אנשים מנעולים על דלתם. אכן, היננו מוקפים באנשים זרים עליהם איננו יכולים לסמוך. שכנינו ובני עירנו אינם עוד מכרים בני הקהילה המלוכדת בלבד, ולכן אנו רוצים לאבטח את הבית שלנו, את בני משפחתנו ואת רכושנו על הצד הטוב ביותר. ישנם סוגים שונים של מנעולים הממלאים פונקציה זו עבור האדם המודרני, ביניהם מנעול רב בריח.

השיקולים העומדים על הפרק בעת בחירת מנעול הולם לביתכם הם ראשית כל התקציב העומד לרשותכם, ושנית רמת האבטחה אשר בה אתם מעוניינים. שימו לב, כאשר אתם רוכשים מנעול, שרמת הביטחון שהוא מציע היא בקורלציה למחירו, על מנת שלא תשלמו מחיר גבוה לשווא על תג שם מפורסם או על עיצוב מושך בלבד.

סוגים שונים של מנעולים נועדו למטרות שונות. כך מנעול לחדר האמבטיה או חדר השינה אינו נועד לאבטחת החדר, כמו לשם שמירה על פרטיות. מנעולים אלו מגיעים פעמים רבות ללא מפתח כלל, אלא עם כפתור נעילה בידית הפנימית של הדלת, הנועל אותה מבחוץ בלבד.

מנעול ברמת אבטחה בינונית יהיה מנעול אשר ננעל מבחוץ ומבפנים על ידי מפתח. מנעול כזה משמש בדרך כלל לדלת חיצונית של הבית, כאשר לעיתים ישנו גם כפתור נעילה פנימי הנועל את הדלת מבחוץ בלבד.

בטחון רב יותר תוכלו לקבל ממנעול בריח, או רב בריח. מנעול זה הוא חזק יותר. רב בריח הוא למעשה מנעול רב ראשים, אשר נועל את הדלת למשקוף ביותר ממוקד אחד.

קיימים גם מנעולים המופעלים על ידי קוד בלבד וללא מפתח כלל. נהוג להתייחס למנעולים אלה כאל הבטוחים ביותר, משום שאתה ובני משפחתך הם היחידים בעלי הקוד למנעול, אך כמובן שגם למנעול זה יש את יתרונותיו ואת חסרונותיו.

תוכלו אף למצוא מנעולי בריח לדלתות הזזה מן הסוג שנמצא ביציאה למרפסת אחורית. מנעולים אלו יכולים אף להסגר אוטומטית מבפנים על מנת למנוע יציאה של ילדים מן הבית ללא השגחה כאשר ישנה בריכה בחצר, למשל.
רבות הן האפשרויות למנעולים. לכל חדר ולכל בית ומחסן, מנעול אחר המתאים לו 'כמו כפפה'. אנו מקווים שתמצאו את המוצר המתאים ביותר להגן על רכושכם, ביתכם, פרטיותכם, והחשוב מכל, בני משפחתכם. האמרה האנגלית אומרת- 'ביתו של אדם הוא טירתו', דאגו שהטירה שלכם תהיה טירה מבוצרת.

 



תגיות המאמר: רב בריח


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שלכם,

איריס לוי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איריס לוי

מאת: איריס לויעיצוב פנים18/07/12887 צפיות
בני אדם מושפעים מגורמים רבים בסביבתם, ובראש ובראשונה מן החלל שבו הם שוהים. כיום גם מחקרים מדעיים מאשרים את מה שהיה ידוע לארכיטקטים כבר מאות שנים, והוא כי לאופן שבו מעוצב החלל בו נמצא האדם יש השפעה נפשית וגופנית עליו, גם אם הוא עצמו אינו מודע לכך

מאת: איריס לויעיצוב08/05/111243 צפיות
כשיש אירוע משמח כמו למשל בר מצווה, יום הולדת עגול או חתונה - אירוע שמשקיעים בו כספים רבים, אנשים מחפשים רעיונות יצירתיים ומקוריים על מנת להפתיע את האורחים ולהפוך את האירוע לכזה שלא ישכח.

מאת: איריס לויצרכנות27/04/111265 צפיות
יש המצאות שחדרו לעולם, שלאחריהן - קשה לדמיין איך היינו חיים בלי אותה המצאה.

מאת: איריס לויעיצוב פנים09/02/11979 צפיות
לבני האדם יש צרכים רבים. אברהם מאסלו קבע כי לכל אדם ישנה פירמידה של צרכים, שהיא זהה עבור כל האנשים באשר הם על פני כדור הארץ. בשלב הראשון בפירמידה נמצאים הצרכים הבסיסיים ביותר, אלו הם הצרכים הפיזיים - אכילה, שתיה ואוויר לנשימה. ללא מילוי צרכים אלו האדם למעשה לא יכול לשרוד ולהגשים את מטרתו הראשונית ביותר - להמשיך לחיות.

מאת: איריס לויצרכנות23/01/111253 צפיות
כולנו עושים שימוש בשקיות, כמעט מדי יום. אם זה בסופר, אז שקיות ניילון רבות תורמות את עצמן לטובת נשיאת המוצרים שרכשנו, אם זה בקניות של בגדים, נעליים וכל דבר אחר.

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201630 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201327 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201199 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191554 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191973 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181807 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181453 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica