חפש מאמרים:
שלום אורח
16.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שקיות אורגנזה - עיצוב שמעבר לפונקציונאליות

מאת: איריס לויעיצוב08/05/20111243 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שקיות אורגנזה

כשיש אירוע משמח כמו למשל בר מצווה, יום הולדת עגול או חתונה - אירוע שמשקיעים בו כספים רבים, אנשים מחפשים רעיונות יצירתיים ומקוריים על מנת להפתיע את האורחים ולהפוך את האירוע לכזה שלא ישכח. יש כאלו שישכרו את שירותיו של מעצב יוקרתי ויש כאלו שינסו לעשות זאת בעצמם. אלו ואלו יתעסקו ימים כלילות באריזות, עיצובים וקשירת סרטים סביב שקיות אורגנזה או דבר דומה. לפעמים העבודה כל כך טכנית ומונוטונית שנדמה לאדם שהוא פס ייצור מהלך של מזכרות חתונה או בר מצווה. מאיפה הכל התחיל ומדוע לבעלי האירוע נדמה כי עליהם לחלק מתנות ומזכרות לאורחים שהגיעו? אין לכך תשובה מוחלטת אבל ייתכן שהדבר קשור בתקופת השפע בה אנו חיים והצורך לחדש ולשנות.

רעיונות מקוריים

לא יהיה זה מהפכני אם נספר על חתונות בהן חילקו למוזמנים מצלמות חד פעמיות להנצחת האירוע, או מסיבות בר מצווה בהן חולקו מגנטים למקרר למזכרת. בחתונות של המגזר הדתי מחלקים ברכונים של ברכת המזון על השולחנות, ואפילו לא תופתעו לגלות כי התקיימו לוויות בהן חולקו מחזיקי מפתחות עם תמונת המת. לא משנה מהו הרעיון שתחפצו בו, כנראה שתשקיעו כסף וזמן רב בחיפוש אחר חומרי אריזה ועיצוב שמעבר לפונקציונאליות של המזכרת שתחלקו. בחנויות המספקות חומרים מסוג זה ניתן למצוא שקיות אורגנזה בשלל צבעים וגדלים. שקיות אורגנזה הן דרך טובה להתמודדות עם פס הייצור המונוטוני שגוזל זמן כה רב מבעלי השמחה. מדובר בשקיק העשוי מבד יפה ומכובד, קל לקשירה, שבבת אחת נותן את המראה היפה אותו חיפשתם ביחד עם אריזה קומפקטית של המזכרת. שקיות אורגנזה עשויות מבד האורגנזה, בד זה דומה לבד הוואל, שבמקור נארג מסיבי משי. בד זה נוקשה מעט ואיננו גולש כמשי. פעמים רבות תוכלו למצוא סוג זה בשימוש בוילונות ולעתים אף בעיצוב בגדים. כיום, הבד לא מיוצר ממשי אלא מסיבים סינטטים המשווים לו את אפקט המשי במראה, אך לא במגע. באופן יחסי, מדובר בבד עמיד שקשה לקרוע אותו ועל כן הוא מתאים בהחלט לשמש כמוצר אריזה. כמו כן, שקיות הן לא המוצר היחידי שניתן למצוא מחומר זה. סרטי אריזה ועטיפה משווים מראה יפיפה למוצר הארוז ללא קמטוטי הסרטים הישנים שהיינו נוהגים לסלסל במספריים. בנוסף, הם קלים לפרימה ולקשירה חוזרת.

הזמנה וקנייה

אם מדובר באירוע רב משתתפים כחתונה, מומלץ לקנות את מוצר האריזה בסיטונאות על מנת לחסוך עלויות. כמו כן, הדבר מומלץ גם על מנת ליצור אחידות במראה האריזה שכן החנויות הפשוטות לא מציעות כמויות מסחריות למכירה. כאמור, ניתן למצוא גדלים שונים ומגוונים למוצר. בטרם הרכישה הסיטונאית כדאי לקנות כמה דוגמאות, לנסות לארוז באמצעותם בכמה סגנונות ואת היפה והנבחר מכולם לקנות בכמות גדולה. קיימות חברות רבות המציעות את שירותיהן באמצעות רשת האינטרנט, אך כמו תמיד - אין כמראה עיניים.

 



תגיות המאמר: שקיות אורגנזה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שלכם,

איריס לוי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איריס לוי

מאת: איריס לויעיצוב פנים18/07/12887 צפיות
בני אדם מושפעים מגורמים רבים בסביבתם, ובראש ובראשונה מן החלל שבו הם שוהים. כיום גם מחקרים מדעיים מאשרים את מה שהיה ידוע לארכיטקטים כבר מאות שנים, והוא כי לאופן שבו מעוצב החלל בו נמצא האדם יש השפעה נפשית וגופנית עליו, גם אם הוא עצמו אינו מודע לכך

מאת: איריס לויצרכנות27/04/111265 צפיות
יש המצאות שחדרו לעולם, שלאחריהן - קשה לדמיין איך היינו חיים בלי אותה המצאה.

מאת: איריס לויאבטחת הבית17/03/11937 צפיות
פעם, לפני כמה עשרות שנים, ובעיקר באזורי הספר, כמו בקיבוצים או במושבים, הדלת הראשית של בתים רבים נותרה פתוחה, בלתי נעולה, גם כשאף אחד לא היה בבית.

מאת: איריס לויעיצוב פנים09/02/11979 צפיות
לבני האדם יש צרכים רבים. אברהם מאסלו קבע כי לכל אדם ישנה פירמידה של צרכים, שהיא זהה עבור כל האנשים באשר הם על פני כדור הארץ. בשלב הראשון בפירמידה נמצאים הצרכים הבסיסיים ביותר, אלו הם הצרכים הפיזיים - אכילה, שתיה ואוויר לנשימה. ללא מילוי צרכים אלו האדם למעשה לא יכול לשרוד ולהגשים את מטרתו הראשונית ביותר - להמשיך לחיות.

מאת: איריס לויצרכנות23/01/111253 צפיות
כולנו עושים שימוש בשקיות, כמעט מדי יום. אם זה בסופר, אז שקיות ניילון רבות תורמות את עצמן לטובת נשיאת המוצרים שרכשנו, אם זה בקניות של בגדים, נעליים וכל דבר אחר.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב

מאת: דרור אטריעיצוב28/10/172521 צפיות
עבודות של אחזקת נדל"ן מתבצעות על ידי חברות מיוחדות של תחזוקה, ניקיון ושאר שירותי גננות ותיקונים. בנייני מגורים ובנייני משרדים בערים הגדולות זקוקים לעבודות שוטפות של תחזוקה בכל שעות היממה. משרדים גדולים דורשים שעות ארוכות של עבודות תחזוקה וניקיון בכל יום. צוות מקצועי ממונה על ניקיון חדר האוכל, חדרי השירותים וריקון של פחי האשפה במשרדים. שמירה על רמה גבוה של ניקיון תורמת לבניית סביבת עבודה נעימה ובריאה לעובדים ולדיירים.

מאת: moraleעיצוב19/07/175141 צפיות
במהלך השנים התחום של הדפסה על זכוכית השתנה באופן מהותי, מתחום בו נהוג היה להשתמש אך ורק לצרכים עסקיים ושיווקים או לצרכים אומנותיים לשם תצוגה בתערוכות ומוזיאונים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא שימוש הולך וגובר בהדפסה מסוג זה גם לצרכים אישיים, פרטיים.

מאת: SEOMANעיצוב25/06/172613 צפיות
רוצה לשפר את הלוק שלך? כך תעשי זאת בדרך הנכונה באמצעות שרשרת אחת עדינה שתשנה אותך מקצה לקצה. כל מה שצריך לדעת על האביזרים הקטנים שיכולים לעשות את השינויים הגדולים.

מאת: Droxitעיצוב06/06/172374 צפיות
לעיצוב הדירות הקטנות יש יתרונות רבים, ביניהם בחירת ריהוט פרקטי וייחודי, החל משולחן סלון מעוצב ועד להדפסים על הקירות

מאת: moraleעיצוב19/03/172294 צפיות
כל עסק מבקש לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו בכלים הטובים ביותר, בין אם מדבר בשיווק דרך האינטרנט, תקשורת כתובה ואלקטרונית, בשלטי חוצות וכן במיקום בו העסק פועל, אם זה משרד, חנות, מפעל או כל דבר אחר. כל עסק עושה זאת בהתאם לצרכיו ויכולותיו הכלכליות והאחרות.

מאת: רוןעיצוב11/12/162225 צפיות
שרותי זגגות הם תחום הקשור לאספקה, התקנה והחלפת מוצרי זכוכית בבית, ברכב ובעסק, חשוב להזמין זגג אמין היכול לייעץ בבחירת המוצר המתאים להתקנה.

מאת: רוןעיצוב28/09/162265 צפיות
אזורי צל בגינה נוצרים באופן טבעי בגלל הצללה של מבנים או עצים. עיצוב גינה עם השקעה והשראה מאפשר להפוך אזורים זניחים אלה לפינות יפות ומטופחות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica