חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איפור קבוע ובעיית פיגמנט לבן

בשימוש של הצבע הלבן באומנות ניתן להגיע לגוונים שונים רק מצבע אחד והנחתו על גבי הבד הציור נראית אחידה ונפלאה.

בתחום האיפור הקבוע הדבר אינו זהה ואפילו מטעה.

הצבע הלבן נראה ככתם במשך הזמן וצריך להבין את אופיו לפני שמשתמשים בו משום שהמולקולה שלו חזקה יותר משאר הפיגמנטים בחדירה לעור.

לתכונה זו ישנה השפעה משמעותית על תהליך דהייה ארוך יותר(כמו קעקוע) ולעיתים הצבע הלבן נראה כ"צף" מעל פני העור.

דבר זה קורה במידה וערבבנו אותו עם פיגמנט אחר על מנת להגיע לגוון בהיר יותר. בתהליך הדהיה מהעור ניתן לראות שפיגמנט המעורבב עם הלבן ידהה ואילו הפיגמנט הלבן יישאר בעור לאורך זמן רב יותר.

באילו מקרים משתמשים בפיגמנט הלבן וכיצד ניתן לפתור אותם 

קו עיניים לבן (איליינר) או הבהרת פיגמנט  עיניים:

העור מסביב לעיניים הוא אחד הרגישים והדקים שבגוף.

במידה ונשתמש בצבע הלבן בלבד, יש לצבע הלבן נטייה עם הזמן ל"צוף" ולצאת מהעור כמו קומודון (בגלל המבנה המולקולארי של הצבע). בערבוב עם פיגמנט עיניים (על מנת להבהיר), יש לפיגמנט המעורבב עם הלבן נטייה לדהות ואז, שוב, הלבן "יצוף". מראה זה מחריף כשהעור פחות אלסטי (כלומר, במצב של קמטים ונפילת עפעף). במקרה שהלקוחה מבקשת לעבור על הקו לבן שיש לה עם צבע אחר, יש לקחת בחשבון שאם הזמן הצבע יתמזג עם הלבן, ושוב אחרי תהליך הדהייה של הפיגמנט שמעל הלבן, ניתן שוב לראות את "ציפה" של הצבע.

פיתרון:קודם כל, אל לנו לשכוח שמראה של פס לבן מעל העין זה אופנה חולפת. במקרה של איליינר,עדיף להשתמש בצבע בהיר על גווני העור של הלקוחה לדוגמה: צבע עור צהבהב.

צללית לבנה באזור גלגל העין או צללית מתחת לעצם הגבה:

צריך להיזהר בעבודה מעל גלגל העין (עור רגיש), מאחר והטכנאית איפור קבוע צריכה להיות מיומנת בעבודתה. יש לקחת בחשבון שהצבע הלבן יכול להצהיב עם הזמן באזור זה ( כמובן שזה תלוי בגוון העור).

שני האזורים הללו יכולים להראות יפים בהדגשה זו עד צניחת העפעף וקימוט המקום, ובמקרה זה הצבע הלבן פשוט מדגיש את נפילת העפעף ב"ציפה" שלו.

פיתרון: ניתן לעבוד עם צללית בהירה על גווני העור של הלקוחה לדוגמה: צבע עור צהבהב או צבע עור באז' (כמו שמנת).

צבעי שפתיים המובהרים באמצעות לבן (לדוגמה ערבוב אדום ולבן ליצירת ורוד):

נסי להימנע מערבוב זה ורכשי צבע מוכן מאחר וכימאי יודע את כמות הצבע שניתן לערבבה עם פיגמנטים אחרים, על מנת למנוע דהייה לא רצויה לטווח הרחוק (תהליך ה"ציפה") . 

שימי     להחדרתו האחידה של הצבע לעור, וע"י כך תמנעי תהליך "ציפה" במראה של פסטה משוננת ולא אחידה של קו התיחום, לאחר דהייתו של הצבע המעורבב עם הלבן.

פיתרון: ניתן להבהיר באמצעות הצבע הכי בהיר של שפתיים (ורוד חיוור) לדוגמה: צבע סלומון או ורוד פוקסי.

לבן כצבע מטשטש. קומופלג' או מילוי צלקת:

במילה אחת, לא! פירושו המקצועי של קומופלג' הוא צבע הסוואה. בד"כ יש לעבוד עם צבע שמתאים לגוון העור (כמו בחירה של מייק אפ טוב) ומעט בהיר יותר על מנת להבהיר קטע שהוא בעצם יותר כהה מגוון העור.

פיתרון: ניתן להשתמש בצבעי עור לדוגמה:  צבע עור צהבהב, באז' או ורדרד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מרים קיסר אסתטיקה ומרכז להדרכה מקצועית בע"מ

קוסמטיקאית ומנהלת מרכז הדרכה בתחום האסתטיקה

יבואנית למוצרי קוסמטיקה פרא-רפואית מארה"ב

יבואנית בלעדית לחברת M.T.DERM גרמניה בתחום האיפור קבוע

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מרים קיסר

מאת: מרים קיסרקוסמטיקה06/03/121159 צפיות
איפור קבוע יכול לתקן פגמים דרמטולוגיים, להלן מספר דוגמאות לכך...

מאת: מרים קיסרקוסמטיקה05/03/121276 צפיות
גורמים חיצוניים של הסביבה וגורמים פנימיים שבגופינו משפיעים על צבע העור וגורמים לפיגמנטציה. כיצד נטפל ונמנע...

מאת: מרים קיסרקוסמטיקה24/08/111248 צפיות
בזמן ביצוע איפור קבוע חשוב ביותר לשמור על הגיינה למען בטיחותנו ובטיחות לקוחותינו להלן מספר המלצות וכללים שיוכלו לעזור לכן

מאת: מרים קיסרקוסמטיקה22/08/111133 צפיות
הטלפון הנייד יכול להקל על התנהלותנו גם כשאנו לא במשרד ראו מספר דרכים לכך

מאת: מרים קיסרקוסמטיקה22/08/11967 צפיות
חשוב לנקות ולארגן את העסק הפרטי כך שיהיה יעיל ותפוקתי יותר

מאת: מרים קיסרקוסמטיקה10/08/111301 צפיות
לקראת טו באב אנו מציעים לכם מתנות ופינוקים אוהבים

מאת: מרים קיסרקוסמטיקה20/07/111574 צפיות
ביצוע תיקונים באיפור קבוע כך שיראו טבעיים

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185558 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183977 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184126 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184248 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173010 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172307 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172301 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica