חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בדיקת אתר למכירה

מאת: websitebrokerעסקים מקוונים22/03/20111169 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בחירת חברת קידום אתרים
אם קניתם אתר למכירה וכעת אתם עומדים מול מספר חברות לקידום אתרים, עליכם לבקש פירוט מסודר וברור של מה שכבר בוצע ומה שתקבלו עבור התשלום החודשי. את רוב האלמנטים תוכלו לבדוק לבדכם ולראות מהי איכות העבודה וכמה ממנה בוצע, אך רשימת לינקים חיצוניים ומאמרים שהוכנסו בבלוגים כדי לקדמכם, תצטרכו לקבל מהם, וכדאי שתבדקו אותם לעומק. תנועה לא מעטה מגיעה ממאמרי בלוגים כאשר הם נכתבים כראוי ומתבססים על אינטליגנציית הלקוח. מאחר ובלוגים מאונדקסים בגוגל בתדירות יומיומית ולפעמים תוך פחות משעה, מאמר שהוכנס תחת שמכם לאחד הבלוגים ומכיל בליל מילים שכל תפקידו הוא להכיל את ביטוי החיפוש, יצור מצב שגולש שחיפש את המוצר שלכם בגוגל, יגיע לאותו מאמר בבלוג עשרות רבות של קליקים לפני שיגיע למאמר כלשהו באתרכם. אם תוכן המאמר בבלוג לא ירשים אותו מספיק כדי ללחוץ על הלינק ולהיכנס ישירות לאתרכם, הוא פשוט יעבור לאתר הבא המוסר לו מידע רלוונטי. לכן, אין לזלזל במאמרים המוכנסים לבלוגים ולאתרי מאמרים.

ניקיון קוד האתר
לא חסרים אתרים למכירה שעלות השינוי שתצטרכו להשקיע בהם שווה לבניית האתר מחדש. כל חברת קידום אתרים תציע לכם לנקות האתר מבחינת שפת הקוד בו הוא נבנה, ובצדק. ככל שקוד האתר נקי יותר ומוקפד יותר, כך הוא מותאם יותר עבור גוגל, יקודם יותר, PR (Page Rank) גבוה יותר ויעלה מהר יותר מאותו אתר שקודו היה מלוכלך יותר קודם. לכן, עליכם לקבל חוות דעת של יועץ SEO לפני שאתם רוכשים אתר העומד למכירה בעלות לא קטנה.
אתר נבנה ממודולים - מוצרי מדף כלליים הנמצאים בחברות בניית האתרים. אם הייתם צריכים לשלם עבור כל מודול כזה שיבנה באופן נקי במיוחד עבורכם, יש להניח שעלות בניית האתר הייתה עולה פי עשרה או יותר. לכן אתם מקבלים אתר שעונה על צרכיכם, וככל שהחברה שבנתה אותו יסודית יותר, כך יש לנקות פחות את האתר וכתובות העמודים שלו.

שינוי שמות הקטגוריות באתר חדש
שינוי נוסף שיעשה באתר נרכש הוא בשמות הקטגוריות שבאתרכם. קטגוריות כמו "מוצרינו" או "מוצרים" אינן רלוונטיות לקידום כלל, מכיוון שהן אינן עוזרות לגולש לדעת אילו סוגי מוצרים יש לכם. אם לדוגמה אתם מוכרים אופניים לילדים, במקום לרשום מוצרינו עדיף לרשום "אופניים לילדים" ושביטוי זה יפתח סרגל של "אופניים לילדים בני 3" או "אופניים לילדים 12 אינטש", תלוי בביטוי החיפוש הנפוץ יותר מבחינת הגולשים לאתרכם. כדי לדעת מהו הביטוי הנפוץ יותר אתם רק צריכים לשאול את עצמכם, כיצד לקוח המתקשר אליכם שואל אתכם לגבי אותו דגם של אופניים. הביטוי הנפוץ יותר מילולית הוא זה הנפוץ יותר בגוגל עבור הלקוחות שלכם!
גוגל נותן חשיבות יתרה לשמות הקטגוריות של האתר, שם הקטגוריה מיצג את תוכן הקטגוריה, לכן אם הלקוח הפוטנציאלי כותב ביטוי חיפוש ארוך הדומה לשם הקטגוריה שלכם, תקבלו עדיפות על פני אתר שנתן שם קצר יותר או כללי יותר.

כיצד בודקים אתר למכירה?
מעבר לכל האמור לעיל, בתחום מכירת אתרים נבדוק בראש ובראשונה את נושא הקידום. ברכישת אתר ותיק מומלץ לברר מראש איזה קידום נעשה לו, כמה לינקים חיצוניים יש לו, מהי עלות ללינק בקישור ממומן עבור הביטוי העיקרי שלו, ובהקשר זה, מהם כל הביטויים הרלוונטיים דרכם ניתן להגיע לאתר, ועבור כמה מהם נעשה קידום אתרים.
ככל שהביטוי בו אתמקד כדי לקדם את האתר המוצע לי למכירה הוא ארוך יותר, כך הוא נמצא בנישה קטנה יותר וכך יש פחות מתחרים, אם בכלל, ולכן קל יותר להגיע לעמוד ראשון בגוגל.
אם הנישה בה בחרנו להתמקד היא רק של "רהיטים זולים לסטודנטים" בעוד המתחרים מוכרים רהיטים מכל הסוגים ולכל נישות השוק, נקבל עדיפות ברורה ומהירה על פניהם מבחינת גוגל, אם האתר בנוי כראוי ואנו משקיעים יותר מהמתחרים הכלליים במאמרי תוכן המתמקדים בביטויים בודדים וארוכים בלבד.

בברכה,

רונית עיני – וובסייטברוקר – www.websitebroker.co.il

050-5508634

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רונית עיני www.websitebroker.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת websitebroker

מאמרים נוספים בנושא עסקים מקוונים

מאת: tiloniעסקים מקוונים23/03/211847 צפיות
כולנו מבינים את החשיבות בשירות הלקוחות של העסק להצלחתו של העסק – מדובר בחלק חשוב ומהותי בהצלחה. אם משקיעים באופן מספק בשירות הלקוחות, הצורך של כל לקוח נענה באופן מידי (או כמעט מידי). תנאי בסיסי לכך הוא לדאוג שתהיה תשתית טלפונית מתאימה להיקף העסק

מאת: דרור אטריעסקים מקוונים03/01/194271 צפיות
אחרי שעוברים פשיטת רגל, הדבר הראשון שרוצים זה קצת שקט רוגע. אבל קצת לאחר מכן, רוצים להתחיל לחזור לחיים הסדירים ולקחת משכנתא. אם זה על נכס קיים כדי לסגור הלוואות שהצטברו באמצעות משכנתא על נכס קיים או אפילו לקנות נכס חדש ולהתחיל את החיים מחדש.

מאת: שי אטיאסעסקים מקוונים30/06/152944 צפיות
האינטרנט אחת ההמצאות הגדולות של המאה שנים האחרונות תומן בתוכו שני היבטים מנוגדים, אפשר למצוא כל דבר שתרצה אבל מנגד בים כל- כך גדול של מידע איך תמצא את מה שצריך? אחד הפתרונות לבעיה זו היא האינדקסים המאגדים בתוכם קישורים למגוון רחב של אתרים בנושא מסוים, כדוגמת אינדקס עסקים שבו יהיו כלל עסקים ואנשי מקצוע.

מאת: golan seoעסקים מקוונים11/05/152570 צפיות
אינדקס עסקים Esek2all אינדקס עסקים מהמובילים בישראל למה אתה מחכה הרשם עכשיו

מאת: עסקים מקוונים27/04/152064 צפיות
צריכים שירותי דפוס? נראה שהתמזל מזלכם לחיות בתקופה הנכונה, תקופה שבה כל אחד יכול לעצב מוצרי דפוס איכותיים בקלות ובמהירות, להוציא להזמנה ולקבל אותם עד הדלת. איך? כל הפרטים במאמר הבא.

מאת: שמוליקעסקים מקוונים14/04/152303 צפיות
כיום אין עסק אינטרנטי שלא מכבד כרטיסי אשראי. אם יש לך חנות באינטרנט או שאתה מוכר מנוי חודשי, דמי שימוש או כל דבר אחר, אתה חייב לכבד כרטיסי אשראי בצורה כלשהי. נכון שיש שירותי גבייה אחרים כמו גבייה בטלפון, ארנקים אלקטרוניים למיניהם, אך תשלום בכרטיס אשראי עדיין נשארה שיטת התשלום הנפוצה ביותר בארץ ובעולם. מה צריך כדי לקבל כרטיסי אשראי באינטרנט?

מאת: שמוליקעסקים מקוונים08/04/153909 צפיות
כולנו נתקלנו ולא פעם אחת באתרי סקס חינם באינטרנט. ביקרנו, צפינו ונהנו במשך דקות - שעות...בהמון תכנים טובים ומהנים חינמיים. אבל איך הם בדיק מרוויחים האתרים האלה?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica