חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משכנתא לאחר פשיטת רגל- מרטין בוקסדורף מומחה למשכנתאות לאחר פש"ר

מאת: דרור אטריעסקים מקוונים03/01/20194278 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחרי שעוברים פשיטת רגל, הדבר הראשון שרוצים זה קצת שקט רוגע. אבל קצת לאחר מכן, רוצים להתחיל לחזור לחיים הסדירים ולקחת משכנתא. אם זה על נכס קיים כדי לסגור הלוואות שהצטברו באמצעות משכנתא על נכס קיים או אפילו לקנות נכס חדש ולהתחיל את החיים מחדש.

אז אפשר לקחת משכנתא לאחר פשיטת רגל?

התשובה הקצרה היא כן. התשובה הארוכה יותר היא תלוי כמה זמן עבר לאחר קבלת ההפטר? במקרים מסוימים מספיק שנה אחת, במקרים אחרים שלוש שנים ובמקרים אחרים גם חמש לא יעזור. זה תלוי בהרבה מאוד פרמטרים שאנחנו נדבר עליהם בהמשך, אבל חשוב לדעת שזה כן אפשרי.

האם להיעזר ביועץ מומחה למשכנתאות לאחר הפטר?

שמי מרטין ואני יועץ מומחה להשגת משכנתאות לאחר פשיטת רגל. באותו המקום שבו הבנקים בכלל ל ירצו לדבר איתכם, אני אצליח להשיג לכם משכנתא. לא בכל מקרה, אבל בהרבה מאוד מקרים. זה מה שאני עושה ואשמח להציג לכם מאות מקרים של אנשים שקיבלו בעזרתי משכנתאות לאחר שקיבלו הפטר. מדי שבוע אני מוציא כשתי משכנתאות של אנשים שקיבלו הפטרים.

כמה זמן לאחר הפטר?

זאת למעשה שאלת השאלות, התשובה כמו תמיד תלויה בהרבה דברים, אבל אני אנסה בגדול להסביר את הדברים בצורה הכי פשוטה שניתן:

בגדול הבנקים לאחר פשיטת רגל רוצים לראות שהאדם עבר שינוי כל שהוא לטובה. הצורה הקלאסית שהאנשים רוצים לראות לאחר פשיטת רגל, זה אדם שהיה בעל עסק, עבר פשיטת רגל בעסק ומאז הוא שכיר, יציב ומשתכר גבוה ובכלל לא חושב על להיות עצמאי שוב.

זה כאמור המודל המועדף על ידי הבנקים, אבל בואו עכשיו ננסה ליישם את זה ולראות דוגמאות. אדם שעונה למודל קלאסי שבו הוא היה בעל עסק שעבר פשיטת רגל והיום הוא שכיר שמרוויח הרבה כסף, עובד כבר כמה שנים באותו מקום עבודה וגם אישתו פחות או יותר באותו מצב- סביר להניח שיתייחסו אליו טוב יותר מאשר הרגיל ויש סיכוי טוב שיאשרו לו משכנתא כבר אחרי שנה או שנה וחצי.

בואו נעבור הלאה, אותו זוג אנשים שעברו פשיטת רגל והיום הם שכירים, אבל הכנסות שלהם נמוכות יותר - יצטרכו לחכות לפחות שנתיים או יותר כדי לקבל משכנתא. כלומר, כאן המצב פחות טוב ממה שבסיטואציה הראשונה.

ועכשיו הלאה, אנשים שהיו בעלי עסק או בכלל לא היו בעלי עסק ופשטו רגל והיום הם עדיין פתחו עסק חדש, היום הם עדיין לא שיא היציבות, יצטרכו לחכות הרבה יותר זמן כדי לקבל משכנתא. כלומר, המטרה היא לקלוע לתוך אותו המודל שהבנקים אוהבים, של אדם שלמד מהטעויות שלו וחזר למוטב.

ברגע שלא נכנסים לתוך המודל הזה והשאיפה היא אכן להתאים אליו, יצטרך לחכות הרבה יותר זמן. אגב, אני ממליץ בחום גדול לא להגיע לבנקים לבד לבקש משכנתא אחרי פשיטת רגל, כי סביר להניח שהם לא ירצו בכלל לדבר איתכם. אני ממליץ בחום גדול להיעזר ביועץ תותח שיודע את העבודה הספציפית עם פושטי רגל לשעבר. כמובן שזה רק דעתי.

אחוזי מימון:

בדרך כלל כדי לעזור לבנק לקבל החלטה חיובית בנוגע למשכנתא של אנשים שעברו פשיטת רגל, אני ממליץ בחום להוריד את אחוז המימון. נניח שתכננתם לקחת משכנתא של 75 אחוז, אז לכל הפחות להוריד את זה ל70 אחוז. רצוי מאוד לבקש בכלל משכנתא של 60 אחוז. אבל לכל הפחות לעשות את מה שאפשר כדי להוריד את הסכום ואת אחוז המימון כמה שיותר.

להיעזר ביועץ מומחה:

חשבתי אולי לכתוב כאן שמומלץ להיעזר ביועץ מומחה כשרוצים משכנתא אחרי פשיטת רגל. אבל האמת היא, שאני זה האיש שלכם למשכנתא אחרי פשיטת רגל, דברו איתי ואני אשיג לכם משכנתא.

מרטין- 0508116397

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שלום רב לכולם, היינו שמחים לספר לכם על חברת יד ביד ייעוץ משכנתאות. החברה מתמחה בכל סוג המשכנתאות אבל בעיקר בכל הקשור לתחום אחד משכנתא לסגירת הלוואות, זה התחום שהחברה עוסקת בו וזה התחום העיקרי שלה. אם מעניין אתכם לקרוא עוד על החברה, אנחנו ממליצים בחום להיכנס לתוך האתר שלה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דרור אטרי

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי26/03/194052 צפיות
כאשר הבנק מסרב למשכנתא, מגיעים למצב שבו הכול נמצא בסימן שאלה ולא יודעים מה לעשות מכאן. במצב הזה צריכים לעצור דקה אחת, לקחת אוויר ולהחליט מה עושים. הכוונה שלי היא להגיע למצב שבו אתם מבינים שהדרך הנכונה היא להביא מומחה למשכנתאות של מסורבים כדי שיוכל להשיג את האישור הנדרש ולהביא תוצאות.

מאת: דרור אטריאימון לחינוך08/02/193036 צפיות
הבנק מסרב לתת לכם משכנתא? לא מוכנים להסתפק במשכנתא חוץ בנקאית כל שהיא? רוצים להילחם כדי לקחת משכנתא בנקאית? בשביל זה אני כאן, שמי מרטין בוקסדורף ואני משיג משכנתאות למסורבים מזה עשר שנים. יש לי מאות ממליצים שישמחו להעיד על המקצועיות שלי!

מאת: דרור אטריאימון לאיכות חיים23/01/193182 צפיות
הבנק מסרב למשכנתא? הלכתם לבנקים ולא מצליחים לקבל משכנתא? אני האיש שלכם! צריכים מומחה שייכנס לתוך הנעליים שלכם וישיג עבורכם משכנתא? שמי מרטין בוקסדורף ובעשר השנים האחרונות- אני משיג משכנתאות בנקאיות עבור אנשים שלא מצליחים לקבל משכנתא בכוחות עצמם.

מאת: דרור אטריאימון אישי17/01/193109 צפיות
חושבים להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהכניס לתוכה את כל ההלוואות הקיימות בעובר ושב ועוד מקומות אחרים.? בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה, אשר מטרתה היא להוות כסף זמין עבור האנשים, שמעוניינים להפוך את כל ההחזרים החודשיים שלהם להחזר חודשי אחד מוגדל של המשכנתא. מה זה בעצם משכנתא לסגירת חובות ?

מאת: דרור אטריאימון אישי12/01/192944 צפיות
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

מאת: דרור אטריאימון אישי01/01/193009 צפיות
אחד התהליכים המורכבים והקשים שניתן לעבור בחיים האלו זה ככל הנראה לעבור פשיטת רגל. הרוב חושבים שפשיטת רגל היא דבר שקורה רק לחברות גדולות, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. הרבה פעמים גם אנשים פרטיים מגיעים לפשיטות רגל.

מאת: דרור אטריאימון מנהלים01/01/193175 צפיות
עומדים לפני משכנתא וניגשתם לבנק שלכם לבקש משכנתא? הבנק סירב? לא נורא, יש דרך לקחת משכנתא בנקאית, אפילו שהבנק סירב כבר למשכנתא. שמי מרטין בוקסדורף ואני יועץ מומחה להשגת משכנתאות לאחר סירוב בבנק. אני אנסה במאמר הזה להסביר איך ניגשים למשכנתא לאחר סירוב בבנק.

מאמרים נוספים בנושא עסקים מקוונים

מאת: tiloniעסקים מקוונים23/03/211850 צפיות
כולנו מבינים את החשיבות בשירות הלקוחות של העסק להצלחתו של העסק – מדובר בחלק חשוב ומהותי בהצלחה. אם משקיעים באופן מספק בשירות הלקוחות, הצורך של כל לקוח נענה באופן מידי (או כמעט מידי). תנאי בסיסי לכך הוא לדאוג שתהיה תשתית טלפונית מתאימה להיקף העסק

מאת: שי אטיאסעסקים מקוונים30/06/152950 צפיות
האינטרנט אחת ההמצאות הגדולות של המאה שנים האחרונות תומן בתוכו שני היבטים מנוגדים, אפשר למצוא כל דבר שתרצה אבל מנגד בים כל- כך גדול של מידע איך תמצא את מה שצריך? אחד הפתרונות לבעיה זו היא האינדקסים המאגדים בתוכם קישורים למגוון רחב של אתרים בנושא מסוים, כדוגמת אינדקס עסקים שבו יהיו כלל עסקים ואנשי מקצוע.

מאת: golan seoעסקים מקוונים11/05/152576 צפיות
אינדקס עסקים Esek2all אינדקס עסקים מהמובילים בישראל למה אתה מחכה הרשם עכשיו

מאת: עסקים מקוונים27/04/152069 צפיות
צריכים שירותי דפוס? נראה שהתמזל מזלכם לחיות בתקופה הנכונה, תקופה שבה כל אחד יכול לעצב מוצרי דפוס איכותיים בקלות ובמהירות, להוציא להזמנה ולקבל אותם עד הדלת. איך? כל הפרטים במאמר הבא.

מאת: שמוליקעסקים מקוונים14/04/152309 צפיות
כיום אין עסק אינטרנטי שלא מכבד כרטיסי אשראי. אם יש לך חנות באינטרנט או שאתה מוכר מנוי חודשי, דמי שימוש או כל דבר אחר, אתה חייב לכבד כרטיסי אשראי בצורה כלשהי. נכון שיש שירותי גבייה אחרים כמו גבייה בטלפון, ארנקים אלקטרוניים למיניהם, אך תשלום בכרטיס אשראי עדיין נשארה שיטת התשלום הנפוצה ביותר בארץ ובעולם. מה צריך כדי לקבל כרטיסי אשראי באינטרנט?

מאת: שמוליקעסקים מקוונים08/04/153921 צפיות
כולנו נתקלנו ולא פעם אחת באתרי סקס חינם באינטרנט. ביקרנו, צפינו ונהנו במשך דקות - שעות...בהמון תכנים טובים ומהנים חינמיים. אבל איך הם בדיק מרוויחים האתרים האלה?

מאת: רוני הכהןעסקים מקוונים17/02/152494 צפיות
המאמר מפרט אודות סביבת sharepoint online החדשה של מייקרוסופט וכל היתרונות אותם היא מביאה לעסק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica