חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על יתרונות קבוצת הרכישה מאת אילנה דמארי

מאת: אילנה דמאריבתים משותפים24/03/2011906 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


מאת : אילנה דמארי


טרנד קבוצת הרכישה בארץ קיבל בשנים האחרונות ביקורות מחד ושבחים מאידך. ברור אם כן כי הציבור עודנו חלוק בדעותיו בכל הנוגע לכדאיות ההצטרפות לקבוצה שכזו.

על מנת לסייע לכם לרדת לעומקם של דברים ולנתח את הסוגיה לעומקה ריכזנו עבורכם את היתרונות והחסרונות הטמונים בקבוצות הרכישה.


במאמר שלפניכם נציג את היתרונות.


עלות כספית נמוכה יותר – זהו למעשה היתרון המשמעותי ביותר של קבוצת הרכישה שכן כל המחקרים מראים כי פנייה מסודרת של קבוצת רכישה המבקשת לרכוש קרקע מסויימת עשוייה לחסוך להם מאות אלפי ואף מיליוני שקלים.

או במילים אחרות, עד 30% מערך הדירה.

החיסכון נובע בעיקרו מהטבות מס ייעודיות המוענקות לקבוצות רכישה, ובמקביל גם מהיכולת לחסוך בהיקפי הרווח של הקבלן שזוכה על פי רוב לרווחי עתק שבין 300 ל-400 אחוזים משווי הבניין. החיסכון הוא איפוא פועל יוצא של רכישת הקרקע במישרין על ידי הקבוצה.


* היכולת לבחור מראש את סביבתכם הקרובה – בקבוצת רכישה אתם תהיו אלו שתוכלו לקבוע מי יהיו השכנים שלכם לבניין בכלל ולקומה בפרט. תוכלו להתגורר לצדם של החברים הטובים ביותר שלכם מזה שנים ולהסיר דאגה מלבכם בדבר שכנים לא רצויים שעלולים להוות השפעה רעה על ילדכם.

* חברי קבוצת הרכישה הם בעלי הדעה היחידים – כל מי שרוכש דירה מקבלן יודע היטב מהרגע הראשון כי אין לו שום סיכוי להשפיע על מבנה הדירה ואו הבניין כולו. הקבלן הוא האדם היחידי שמוסמך לקבל החלטות מהרגע שהפרוייקט כולו הופקד בידיו. אין הדבר נכון בכל הנוגע לקבוצת רכישה שבה חבריה הם המכריעים היחידים. הקבלן הופך למעשה לעובד של הקבוצה ועל כן תהיה לכל אחד מכם האפשרות לעצב בחופשיות את הבניין והדירה בהם תגורו.

* התשלומים מועברים בצורה הדרגתית – נכון יהיה לומר כי שיעור ההון ההתחלתי הנדרש מקבוצות הרכישה הוא גדול יותר מזה המתבקש ברכישות מהקבלן (פועל יוצא של הצורך לרכוש את הקרקע). יחד עם זאת, ראוי לציין כי בניגוד לרכישה ישירה מקבלן, בה אתם מעבירים לקבלן כמעט באופן מיידי את כל הכסף שלכם – הזמין, וזה שניתן לכם בתמורה למשכנתא, הרי שקבוצות הרכישה מתאפיינות בהסדר תשלומים אחר – התשלומים מועברים אך ורק בכפוף להשלמתם של שלבי הביצוע השונים.

אילנה דמארי – נדל"ן, כלכלה וייעוץ להשקעות

לקריאת מאמרים נוספים – אילנה דמארי

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אילנה דמארי - נדל"ן, כלכלה וייעוץ להשקעות

לפרטים נוספים :

http://www.ilanadamari.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אילנה דמארי

מאת: אילנה דמארייזמות עסקית24/11/11886 צפיות
המזרח הרחוק היה מאז ומתמיד ליעד מסתורי אך גם מבוקש עבור משקיעי הנדל"ן מישראל שעושים בשנים האחרונות את צעדיהם הראשונים בשוק הנדל"ן האסייתי. במאמר שלפניכם נעמוד על הדברים העיקריים שתצטרכו לדעת בטרם תשקיעו את מיטב כספכם בנכס זה או אחר באסיה.

מאת: אילנה דמאריבית חכם24/09/111031 צפיות
כולנו מכירים את הסצנה הקלסית בה אדם אמיד שנכנס לביתו מדליק את האור באמצעות מחיאת כף ולא באמצעות מפסק רגיל. תשאלו את עצמכם רגע מי מכם לא היה רוצה לעשות את אותו הדבר ממש? הגימיק המאוד פשוט הזה הוא רק חלק קטן מהאפשרויות שתוכלו ליישם אחרי שתתקינו בביתכם מערכת שליטה ממוחשבת ותהפכו אותו בנקל ל"בית חכם". במאמר שלפניכם נסביר מהו אותו "בית חכם" ונציג את היתרונות הטמונים במגורים ב"בית העתיד".

מאת: אילנה דמאריאקטואליה11/09/111083 צפיות
ההפחתה שחלה בשנים האחרונות במס החברות, עזרה לחברות לקצץ בעתודות כספי המסים ולהינות מרווחים חשבונאיים. במידה ואיומו של טרכטנברג יתממש והמס יעלה – החברות יידרשו למלא את העתודות בחזרה.

מאת: אילנה דמאריייעוץ עסקי27/08/11970 צפיות
מחאת הציבור המתמשכת כנגד יוקר המחיה ומחירי הדיור, כבר הביאה להקפאה מסויימת בשוק הנדל"ן בארץ. הממשלה ממנה ועדות לבדיקת הפתרונות האפשריים וכמספר המומחים כך גם מספר הגישות והפתרוננות המוצעים. צוות מומחי מיסוי שכינס כלכליסט, הציע מספר פתרונות אפשריים לשימוש במיסוי לצינון השוק.

מאת: אילנה דמאריייעוץ עסקי14/08/111092 צפיות
החוב הממוצע של בעלי המשכנתאות בישראל לבנקים נאמד בכ-160 אלף, כך מעלים נתונים שמפרסם בנק ישראל. מהנתונים עולה עוד כי כל משק בית שני בישראל נוטל משכנתא.

מאת: אילנה דמאריניהול ידע08/08/111175 צפיות
בחירת הנכס היא לעולם לא מלאכה קלה משום שבמרבית המקרים תתלבטו בין מספר אפשרויות עד לרגע האחרון בו תצטרכו לקבל את ההחלטה. לאור העובדה כי רבים מכם תבלו חלק בלתי נפרד מזמנכם בנכס אותו תרכשו – בין אם מדובר בדירה או במשרד – הרי שרצוי כי הוא יתאים גם לאופי שלכם ולערכים אותם אתם מייצגים. בדיוק לסוגיה הזו הקדישה אילנה דמארי את המאמר שלפניכם

מאת: אילנה דמאריייעוץ עסקי24/07/111046 צפיות
כמו בהרבה מאוד תחומים אחרים בחיים המקצועיים והאישיים שלנו – גם בנדל"ן, אומנות השיווק היא אבן היסוד של ההצלחה. בין אם מדובר בבנייני יוקרה, או בעוד בניין מגורים סטנדרטי הרי ששיווק אפקטיבי יכול לעשות את ההבדל בין הליך רכישה המתנהל בעצלתיים, לבאז עצום שיגרום ללקוחות להתדפק על דלתכם מסביב לשעון. במאמר שלפניכם נתמקד באחד האמצעים היעילים והנפוצים ביותר לשיווק נדל"ן – שיווק נדל"ן ברשת האינטרנט – המגדילה עשרות מונים את החשיפה הפוטנציאלית.

מאמרים נוספים בנושא בתים משותפים

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים05/10/222347 צפיות
כיצד יכול ייזום תמ״א 38 לקבל זכויות בנייה והקלות נוספות באיזורי הרכבת הקלה? תמ״א 60 שעברה לאחרונה בתכנון נכון מאפשרת זאת!

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים30/03/222957 צפיות
בוטל צו הריסה מנהלי כי לא נחשף המידע הרלוונטי הגורמים שאישרו את הצו לא היו מודעים לכך שהבנייה האסורה בכפר וולג'ה ליד ירושלים בוצעה על בית ישן, והריסה מנהלית מיועדת רק לבנייה חדשה.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/223119 צפיות
כמנהלי נכסים עליכם ליצור סביבה כמה שיותר בטוחה לדיירים ולצוותים שלכם. בתקופת הקורונה משימות אלו אולי הופכות ליותר מאתגרות, אך לא לבלתי אפשריות. ישנן דרכים להגן על הדיירים והעובדים שלכם, ועדיין להבטיח שהתחזוקה תתנהל על הצד הטוב ביותר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/222951 צפיות
כדי לחסוך באנרגיה עליכם להשקיע אנרגיה, אלא אם כן אתם יכולים למצוא הנדימן , עבור פרויקטים של תחזוקת הבית שלכם, כמו גם עבור פרויקטים שיהפכו אותו להרבה יותר יעיל אנרגטית

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/222981 צפיות
לקורונה היו השפעות גדולות על עסקים מסוגים שונים, לרבות על חברות ניהול ואחזקת מבנים, אשר מלבד התמודדות עם אתגרי המגפה, עליהן להתמודד גם עם אתגרים עונתיים ולהכין את המתקנים השונים למזג האוויר הקר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים19/10/211274 צפיות
אם תחפשו בגוגל מידע על טיפול בבעיות גביה, תגלו שיש כל כך הרבה תכנים בנושא. הסיבה לכך היא שהמון חברות ניהול מתמודדות עם בעיות גביה כאלו ואחרות. ניהול הגביה זהו נדבך מרכזי של כל חברת ניהול, ועליהן להבטיח שכל אחד מהדיירים ישלם את הסכום שנקבע, קל וחומר יעביר תשלום כאשר נדרש סכום כסף נוסף עבור עבודות תחזוקה שנמצאות מחוץ להסכם השירות.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים23/12/201728 צפיות
מעלית היא אחד המרכיבים החשובים ביותר של הבית המשותף, וכאשר היא אינה פועלת כראוי תגרם אי נוחות גדולה ופגיעה באיכות החיים של דיירים רבים בבניין. לכן כדאי לשמור על תחזוקה שוטפת של המעלית ולבצע בדיקות בתדירות הדרושה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica