חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיווק נדל"ן באינטרנט - כיצד לעשות זאת נכון? אילנה דמארי

מאת: אילנה דמאריייעוץ עסקי24/07/20111043 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


כמו בהרבה מאוד תחומים אחרים בחיים המקצועיים והאישיים שלנו – גםבנדל"ן, אומנות השיווק היא אבן היסוד של ההצלחה. בין אם מדובר בבניינייוקרה, או בעוד בניין מגורים סטנדרטי הרי ששיווק אפקטיבי יכול לעשות אתההבדל בין הליך רכישה המתנהל בעצלתיים, לבאז עצום שיגרום ללקוחות להתדפק עלדלתכם מסביב לשעון. במאמר שלפניכם נתמקד באחד האמצעים היעילים והנפוציםביותר לשיווק נדל"ן – שיווק נדל"ן ברשת האינטרנט – המגדילה עשרות מונים אתהחשיפה הפוטנציאלית.

מאת : אילנה דמארי

השלב הראשון בדרך לשיווק נדל"ן נכון באינטרנט הוא הקמת אתר תדמית לחברהשלכם. האתר חייב להיות בנוי בצורה מקצועית ושיווקית, עם דגש על הפןהויזואלי שימשוך את הגולשים להישאר באתר ולעיין בתכניו. מלאו את האתרבתמונות מחמיאות של הנכסים אותם אתם משווקים. הוסיפו פרטים על עצמכם ועלנסיונכם בתחום ואל תשכחו את תווית ה"צור קשר".

במקביל להקמתו של האתר האישי של החברה שלכם – אל תזניחו את המדיההחברתית ודאגו להקים ולנהל אפיק שיווק נוסף, אשר יאפשר לכם לפנות במישריןלקהלי היעד שתגדירו לעצמכם. הקימו דף אוהדים בפייסבוק ודאגו לעדכן אותובאופן תדיר, כך שיכיל ערך מוסף שממנו יפיקו הגולשים תועלת. ככל שתעשו אתהדברים בצורה מקצועית יותר – כך תשכילו למתג את עצמכם טוב יותר.

עוד לקריאה - אילנה דמארי

עם הקמתה של תשתית המדיה החברתית שלכם, כפלטפורמה שתלווה את אתר החברה –המשיכו לצעד הבא והקפידו לקדם את האתר שלכם במנועי חיפוש. את הקידום תוכלולעשות בשני אופנים: האחד, קידום רגיל – המכונה גם קידום "אורגני", אשריצריך מכם העלאה של תכנים איכותיים ומועילים שיגרמו ליותר ויותר גולשיםלהיכנס לאתר שלכם. שימו לב כי קידום מסוג זה לוקח על פי רוב זמן רב יותרוסיכוי הצלחתו תלויים במידה רבה ביכולת שלכם לייצר תוכן אטרקטיבי בתדירותגבוהה; או לחילופין, להשתמש בשירותיהם של מומחים המכירים את תחום התוכןומנועי החיפוש מקרוב.

הדרך השנייה בה תוכלו לשווק את האתר היא בצורה "מלאכותית" באמצעותקמפיין ממומן שיעלה במנוע החיפוש המפורסם בעולם – גוגל. לשם כך תצטרכולהגדיר את מילות המפתח שעליהן תרצו "להיאבק" עם החברות האחרות, לפלח אתקהלי היעד ולבחור תקציב ייעודי לקמפיין. במסגרת הקמפיין הממומן של גוגל לאתשלמו על עצם הופעת המודעה – כי אם על לחיצה ממשית על הקישור שלכם מצד אחדהגולשים. במילים אחרות, אתם תשלמו לגוגל סכום מסויים (אותו תגדירו מראש) עלכל לחיצה, שלאחריה יגיע הגולש לאתר שלכם. אם אף אחד לא לחץ על הפרסומתשלכם הרי שלא תשלמו אגורה. שיטת הפעולה הזו מכונה בעגה המקצועית שיטת ה-PPC– Pay Per Click.

לבסוף, אחרי שהתחלתם לקדם את האתר שלכם בגוגל הגיע הזמן לשלב השלישיוהאחרון – הפגינו נוכחות באתרים מקצועיים ופורומים העוסקים בנדל"ן. ענו עלשאלות, העלו דיונים ונסו לייצר באז רשתי סביב החברה שלכם וגרמו לגולשיםלהבין כי בכל הנוגע לנדל"ן – אתם הסמכות המקצועית העליונה.

לסיכום, שיווק נדל"ן באינטרנט, אינו דבר של מה בכך. מדובר במלאכה לאפשוטה, שלא תוכתר כהצלחה בין לילה, אך אחרי שקראתם את המאמר הזה – כל שנותרלכם לעשות, הוא ליישם את שלושת השלבים שהוצגו לעיל ,תוך ניסיון ליצור אתהתמהיל הנכון ביותר ביניהם.

אילנה דמארי היא מומחית נדל"ן, כלכלה וייעוץ להשקעות

 



תגיות המאמר: נדלן, השקעות, אילנה דמארי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אילנה דמארי - נדל"ן, כלכלה וייעוץ להשקעות

לפרטים נוספים :

http://www.ilanadamari.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אילנה דמארי

מאת: אילנה דמארייזמות עסקית24/11/11886 צפיות
המזרח הרחוק היה מאז ומתמיד ליעד מסתורי אך גם מבוקש עבור משקיעי הנדל"ן מישראל שעושים בשנים האחרונות את צעדיהם הראשונים בשוק הנדל"ן האסייתי. במאמר שלפניכם נעמוד על הדברים העיקריים שתצטרכו לדעת בטרם תשקיעו את מיטב כספכם בנכס זה או אחר באסיה.

מאת: אילנה דמאריבית חכם24/09/111029 צפיות
כולנו מכירים את הסצנה הקלסית בה אדם אמיד שנכנס לביתו מדליק את האור באמצעות מחיאת כף ולא באמצעות מפסק רגיל. תשאלו את עצמכם רגע מי מכם לא היה רוצה לעשות את אותו הדבר ממש? הגימיק המאוד פשוט הזה הוא רק חלק קטן מהאפשרויות שתוכלו ליישם אחרי שתתקינו בביתכם מערכת שליטה ממוחשבת ותהפכו אותו בנקל ל"בית חכם". במאמר שלפניכם נסביר מהו אותו "בית חכם" ונציג את היתרונות הטמונים במגורים ב"בית העתיד".

מאת: אילנה דמאריאקטואליה11/09/111081 צפיות
ההפחתה שחלה בשנים האחרונות במס החברות, עזרה לחברות לקצץ בעתודות כספי המסים ולהינות מרווחים חשבונאיים. במידה ואיומו של טרכטנברג יתממש והמס יעלה – החברות יידרשו למלא את העתודות בחזרה.

מאת: אילנה דמאריייעוץ עסקי27/08/11968 צפיות
מחאת הציבור המתמשכת כנגד יוקר המחיה ומחירי הדיור, כבר הביאה להקפאה מסויימת בשוק הנדל"ן בארץ. הממשלה ממנה ועדות לבדיקת הפתרונות האפשריים וכמספר המומחים כך גם מספר הגישות והפתרוננות המוצעים. צוות מומחי מיסוי שכינס כלכליסט, הציע מספר פתרונות אפשריים לשימוש במיסוי לצינון השוק.

מאת: אילנה דמאריייעוץ עסקי14/08/111090 צפיות
החוב הממוצע של בעלי המשכנתאות בישראל לבנקים נאמד בכ-160 אלף, כך מעלים נתונים שמפרסם בנק ישראל. מהנתונים עולה עוד כי כל משק בית שני בישראל נוטל משכנתא.

מאת: אילנה דמאריניהול ידע08/08/111173 צפיות
בחירת הנכס היא לעולם לא מלאכה קלה משום שבמרבית המקרים תתלבטו בין מספר אפשרויות עד לרגע האחרון בו תצטרכו לקבל את ההחלטה. לאור העובדה כי רבים מכם תבלו חלק בלתי נפרד מזמנכם בנכס אותו תרכשו – בין אם מדובר בדירה או במשרד – הרי שרצוי כי הוא יתאים גם לאופי שלכם ולערכים אותם אתם מייצגים. בדיוק לסוגיה הזו הקדישה אילנה דמארי את המאמר שלפניכם

מאת: אילנה דמאריבניין ואחזקה - כללי28/06/11903 צפיות
רכישת נכס והשכרתו במועד מאוחר יותר היא אחד האפיקים הרווחיים ביותר בשוק הנדל"ן הגלובלי. עם זאת, בטרם תציגו את דירתכם לדיירים הפוטנציאליים רצוי כי תשדרגו את מראהו של הנכס על מנת להפכו לאטרקטיבי יותר בעיני המשכירים. במאמר שלפניכם, מציגה אילנה דמארי, מספר טיפים שיסייעו לכם להוציא את המקסימום מהכנס שלכם ובסופו של תהליך – לקבל עבורו תגמול חודשי גבוה יותר.

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ עסקי

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי22/11/222214 צפיות
טו בשבט מתקרב ובא ! עציצים ממותגים למתנות חברים יקרים אשמח מאוד לעזרתכם להגשים לי חלום להשריש בתודעה של האנשים בכל התחומים את הרעיון לתת בטו בשבט חג האילנות מתנות עציצים ממותגים או מארזים בשילוב עציץ ממותג שלהם קשר הדוק לחג כמתנות לעובדים, ללקוחות וחברים גם בכנסים ואירועים עסקיים. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי25/08/221486 צפיות
הכנסת אישרה לאחרונה שינויים בחוק המכר (דירות), בקריאה שנייה ושלישית. השינויים עתידים להשפיע רבות על יחסי מוכר-קונה, בכל הנוגע לעסקאות מכר של דירות קבלן ואלה נכנסו לתוקף החל מה-7 ביולי (ורק ביחס להסכמים שייחתמו לאחר מועד זה).

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי02/01/22897 צפיות
עוד מעט יחול חג האילנות. בעלי עסקים תנו ללקוחות, לעובדים ולקולגות העסקיים מתנה פופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט. עציצים ממותגים ומארזי שי בשילוב עציץ ממותג מזכרת לשנים רבות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי03/08/211215 צפיות
חריגות בניה והדרך להכשרתם- בנימין קלינגר יועץ מונציפאלי בכיר מרבית מחריגות בנייה הינן, למעשה, תוספות ושינויים לבניינים הנעשים ללא קבלת היתר בנייה מהרשות המקומית חלקם עם שינויים בקונסטרוקציה והגדלה מעבר לרווי הבניין ולפעמים גם מקווי המגרש ,או שימוש בניגוד להיתר שניתן לנכס. במקרים רבים חריגות הבנייה נעשות בידיעה, לעיתים תוך כדי בנייה או בזמן שנראה שהגיע להתאים את הנכס לדרישות הבעלים

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי22/04/21950 צפיות
עיכוב וביטול צו הריסה מנהלי חשוב לדעת כי צו הריסה מנהלי שהוצא למבנה מסוים איננו בגדר חוק פסוק. במקרים אלו יש לפעול במהירות רבה, ובתוך שלושה ימים לכל היותר, להגיש בקשת עיכוב צו הריסה מנהלי אשר יכולה להביא בסופו של יום גם לביטולו.

מאת: מיכה קורייעוץ עסקי15/02/211032 צפיות
כולם מכירים את האמרה "ידע הוא כח" וכל בעל עסק ניצב בפני שאלה מה נכון יותר לעשות למכור ידע או לחלק אותו בחינם.

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי30/12/201512 צפיות
לאחרונה, במספר מקרים, בתיקים פליליים הנוגעים לעבירות בניה, בתי המשפט (בית המשפט לעניינים מקומיים ובית המשפט המחוזי) קבעו סטנדרט מחמיר ביותר לקבלת ההגנה היחידה שהיתה לאדריכלים ולמהנדסים. בשורה של פסקי דין, נקבע על ידי בתי המשפט, שהאדריכל והמהנדס הינם "אחד מסוכניו החשובים של החוק לתכנון ובנייה" שאם הם יודעים על עבירת בנייה הם צריכים לדווח על כך לפיקוח העירוני וכי גם פיקוח עליון צריך להתבצע באופן הרבה יותר צמוד מאשר היה מקובל. בתי המשפט קבעו שביקור באתר הבנייה על בסיס "קריאה" או על בסיס של פעם ב –

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica