חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אילנה דמארי - כל מה שרציתם לדעת על בית חכם

מאת: אילנה דמאריבית חכם24/09/20111030 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כולנו מכירים את הסצנה הקלסית בה אדם אמיד שנכנס לביתו מדליק את האורבאמצעות מחיאת כף ולא באמצעות מפסק רגיל. תשאלו את עצמכם רגע מי מכם לאהיה רוצה לעשות את אותו הדבר ממש? הגימיק המאוד פשוט הזה הוא רק חלק קטןמהאפשרויות שתוכלו ליישם אחרי שתתקינו בביתכם מערכת שליטה ממוחשבת ותהפכואותו בנקל ל"בית חכם". במאמר שלפניכם נסביר מהו אותו "בית חכם" ונציג אתהיתרונות הטמונים במגורים ב"בית העתיד".

מובא ע"י אילנה דמארי

מהו בית חכם?
הבית החכם הוא בית רגיל לכל דבר אך עם תוסף בולט אחד – כל הפעולות שלומנוהלות למעשה על ידי מערכת בקרה ממוחשבת ומרוכזת שהופכת למרכז העצבים שלהבית. באמצעות מערכת הבקרה הממוחשבת תוכלו לעשות כל דבר העולה על רוחכםבלחיצת כפתור אחת.

מהם היתרונות שבמגורים בבית חכם?
·הכל בשליטתכם – המערכת הממוחשבת שעל בסיסה פועל הבית החכם מעניקה לכםשליטה מלאה ואבסולוטית על כל הנעשה בתחומו. כך למשל תוכלו לכבות ולהדליק אתכל המפסקים בבית ברגע אחד, תוכלו גם להפעיל את הטלויזיה ואת מכשיר הוידאושלכם מאותו הלוח ממש – וזאת מבלי שנזכיר את ממטרות הגינה הפוטנציאליות שגםהן יימצאו בשליטתכם. כמובן שהפונצקיות השונות ישתנו בהתאם לסוג המערכתשתתקינו.

·תזמון ויעילות – מכירים את זה שאתם יוצאים מהבית ושוכחים לסגור אתהאורהמזגן או התריס? כנראה שכן. עם מערכת הבקרה של הבית החכם תוכלו לתזמןאת השעה המדוייקת בה ייסגרו כל האורות בביתכם וייפתחוייסגרו התריסים.היעילות שתוארה לעיל תתורגם בתורה לניצול מקסימלי של משאבי בית וחסכוןמשמעותי בצריכת החשמל החודשית – כך שלמעשה הבית החכם הוא גם הבית הירוק.
·חיסכון כספי – פועל יוצא של החיסכון בחשמל הוא כמובן חיסכון משמעותי שלכ-30% בממוצע בעלויות הרלוונטיות. סכום לא מבוטל לכל הדעות באקלים הכלכלישל מדינת ישראל.

·בטיחות – המערכת הממוחשבת של הבית החכם תדאג לבית שלכם גם כשאתם תהיובעבודה. איך זה קורה? דמיינו לעצמכם תרחיש בו במהלך יום העבודה שלכם מישהופורץ לביתכם – המערכת תדע לזהות את הפריצה ותשלח התראה על כך לתחנת המשטרההקרובה לביתכם. כמובן שהדברים אמורים גם בכל הנוגע לשריפותדליפות גזפוטנציאליות שגם הן יכולות להימנע כתוצאה מהתראה במועד ואו נקיטת פעולה"מקומית" שתסייע בפתרון הבעיה – פתיחת התריסים, ניתוק החשמל וכיו"ב. אתםתוכלו לשלוט בלוח הבקרה בפשטות גם כשלא באמת תשהו בו. מכל מקום ובכל שעה –המערכת ערוכה לפקודתכם.

·נוחות – אנחנו אמנם מזכירים את פרמטר הנוחות בסופה של הרשימה אךמדובר במרכיב לא פחות חשוב מחבריו לרשימה. דמיינו לעצמכם חיים את החייםהטובים בהם תמיד רציתם – הבית שלכם הוא המקום בו אתם מבלים חלק ניכר מזמנכם– הפכו את השהייה בבית לחוויה של ממש שתאפשר לכם להתפנק קצת. כי מגיע לכם.

לסיכום, כותבת אילנה דמארי הביתהחכם טומן בחובו שורה ארוכה של יתרונות משמעותיים – החל מתחושת ביטחוןונוחות וכלה בחיסכון כספי משמעותי. כל הסימנים מראים כי הבית החכם יהפוךבעשורים הקרובים לבית העתיד של כולנו – אז למה לכם לחכות? שדרגו את ביתכםכבר עכישו והפכו אותו לפנינה טכנולוגית נדירה ויוקרתית.

אילנה דמארי, השקעות נדל"ן

 



תגיות המאמר: נדלן, בית חכם, אילנה דמארי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אילנה דמארי - נדל"ן, כלכלה וייעוץ להשקעות

לפרטים נוספים :

http://www.ilanadamari.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אילנה דמארי

מאת: אילנה דמארייזמות עסקית24/11/11886 צפיות
המזרח הרחוק היה מאז ומתמיד ליעד מסתורי אך גם מבוקש עבור משקיעי הנדל"ן מישראל שעושים בשנים האחרונות את צעדיהם הראשונים בשוק הנדל"ן האסייתי. במאמר שלפניכם נעמוד על הדברים העיקריים שתצטרכו לדעת בטרם תשקיעו את מיטב כספכם בנכס זה או אחר באסיה.

מאת: אילנה דמאריאקטואליה11/09/111083 צפיות
ההפחתה שחלה בשנים האחרונות במס החברות, עזרה לחברות לקצץ בעתודות כספי המסים ולהינות מרווחים חשבונאיים. במידה ואיומו של טרכטנברג יתממש והמס יעלה – החברות יידרשו למלא את העתודות בחזרה.

מאת: אילנה דמאריייעוץ עסקי27/08/11970 צפיות
מחאת הציבור המתמשכת כנגד יוקר המחיה ומחירי הדיור, כבר הביאה להקפאה מסויימת בשוק הנדל"ן בארץ. הממשלה ממנה ועדות לבדיקת הפתרונות האפשריים וכמספר המומחים כך גם מספר הגישות והפתרוננות המוצעים. צוות מומחי מיסוי שכינס כלכליסט, הציע מספר פתרונות אפשריים לשימוש במיסוי לצינון השוק.

מאת: אילנה דמאריייעוץ עסקי14/08/111092 צפיות
החוב הממוצע של בעלי המשכנתאות בישראל לבנקים נאמד בכ-160 אלף, כך מעלים נתונים שמפרסם בנק ישראל. מהנתונים עולה עוד כי כל משק בית שני בישראל נוטל משכנתא.

מאת: אילנה דמאריניהול ידע08/08/111175 צפיות
בחירת הנכס היא לעולם לא מלאכה קלה משום שבמרבית המקרים תתלבטו בין מספר אפשרויות עד לרגע האחרון בו תצטרכו לקבל את ההחלטה. לאור העובדה כי רבים מכם תבלו חלק בלתי נפרד מזמנכם בנכס אותו תרכשו – בין אם מדובר בדירה או במשרד – הרי שרצוי כי הוא יתאים גם לאופי שלכם ולערכים אותם אתם מייצגים. בדיוק לסוגיה הזו הקדישה אילנה דמארי את המאמר שלפניכם

מאת: אילנה דמאריייעוץ עסקי24/07/111046 צפיות
כמו בהרבה מאוד תחומים אחרים בחיים המקצועיים והאישיים שלנו – גם בנדל"ן, אומנות השיווק היא אבן היסוד של ההצלחה. בין אם מדובר בבנייני יוקרה, או בעוד בניין מגורים סטנדרטי הרי ששיווק אפקטיבי יכול לעשות את ההבדל בין הליך רכישה המתנהל בעצלתיים, לבאז עצום שיגרום ללקוחות להתדפק על דלתכם מסביב לשעון. במאמר שלפניכם נתמקד באחד האמצעים היעילים והנפוצים ביותר לשיווק נדל"ן – שיווק נדל"ן ברשת האינטרנט – המגדילה עשרות מונים את החשיפה הפוטנציאלית.

מאת: אילנה דמאריבניין ואחזקה - כללי28/06/11904 צפיות
רכישת נכס והשכרתו במועד מאוחר יותר היא אחד האפיקים הרווחיים ביותר בשוק הנדל"ן הגלובלי. עם זאת, בטרם תציגו את דירתכם לדיירים הפוטנציאליים רצוי כי תשדרגו את מראהו של הנכס על מנת להפכו לאטרקטיבי יותר בעיני המשכירים. במאמר שלפניכם, מציגה אילנה דמארי, מספר טיפים שיסייעו לכם להוציא את המקסימום מהכנס שלכם ובסופו של תהליך – לקבל עבורו תגמול חודשי גבוה יותר.

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181699 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181564 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181430 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181494 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181660 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181505 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171634 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica