חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אילנה דמארי - טיפים למתעניינים בהשקעות נדל"ן במזרח הרחוק

מאת: אילנה דמארייזמות עסקית24/11/2011885 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המזרח הרחוק היה מאז ומתמיד ליעד מסתורי אך גם מבוקש עבור משקיעיהנדל"ן מישראל שעושים בשנים האחרונות את צעדיהם הראשונים בשוק הנדל"ןהאסייתי. במאמר שלפניכם נעמוד על הדברים העיקריים שתצטרכו לדעת בטרם תשקיעואת מיטב כספכם בנכס זה או אחר באסיה.

המחיר זה לא הכל: ביחס למחירים שאליהם רגיל משקיע הנדל"ן הישראלי – הןמניסיונו בשוק המקומי הישראלי והן בזה המערב-אירופאי או הצפון אמריקאי –הרי שהמחירים במקומות רבים באסיה הם פשוט עולם אחר לחלוטין.

המחירים הנמוכים עשויים לפתות אתכם לרכישה כבר מהרגע הראשון אך בטרםתמהרו לעשות צעד פזיז שתתחרטו עליו לאחר מכן – נסו לנצל את זמנכם לטובתמחקר על המדינה ועל האזור הספציפי בו תרצו להשקיע.

האתגר הגדול התערבות ממשלתית: בניגוד לנהוג בשווקי נדל"ן אחרים – שוקהנדל"ן האסייתי מושפע בצורה יוצאת דופן מפרמטר נוסף שלא מוכר במחוזותינו(לפחות בשנים האחרונות) – התערבות ממשלתית ישירה.

כך למשל רכישה של נכס כזה או אחר בסין, תאילנד או סינגפור היא תהליךסבוך הכרוך על פי רוב בפרוצדורות בירוקרטיות רבות שיגרמו לכם להתגעגעלבירוקרטיה הישראלית. עליכם להיערך להליכים מסוג זה ולקחת בחשבון כי מהרגעשבו הבעתם עניין ראשוני וממשי בנכס ועד לרגע בו קיבלתם אישור מפורש עלהעברתו לידיכם – עלולה לחלוף תקופה ארוכה למדי.

פחד מתמיד מזרים: פועל יוצא מהמורשת ההיסטורית שבין יבשת אסיה לעולםהמערבי – פיתחו תושבי המדינות במזרח הרחוק (יחד עם קברניטיהם) נטייה לפחדמזרים ולא לאפשר להם לחדור בקלות לנבכי מדינתם – גם אם מדובר ב"חדירהנדל"נית" במהותה.

אשר על כן, במדינות מסויימות באסיה, דוגמת סינגפור, לא כל אחד יכוללרכוש נכס – גם אם יש ברשותו סכום כסף בלתי מוגבל. על מנת לרכוש את הנכסחייב הרוכש לעמוד בתנאים מסויימים ומחמירים כפי שהם נקבעים על ידי הממשלותהשונות.

זוהי בדיוק הסיבה שבגללה אתם זקוקים לשירותיו של מתווך מורשה המכיר אתשוק הנדל"ן המקומי במדינה שבה תרצו להשקיע. במקום בו ההתערבות הממשלתית היאקו מנחה הרי שניסיון וקשרים אישיים הינם משאבים שערכם לא יסולאו בפז.בנוסף, לאחר שתרכשו את הנכס – יהיה עליכם להמשיך ולהסתייע בגורם מקומי אשריעסוק בניהול השוטף של הנכס שלכם בחו"ל. אל תהססו להוציא מכיסכם עוד כמהדולרים על מנת שכל דאגה תוסר מליבכם.

ונסיים במשהו אופטימי  כותבת אילנה דמארי – יבשת אסיה מהווה דרך קבע יעד פופולרי ואטרקטיבי לתיירים מכל קצוות תבל.רכישת נדל"ן והשכרתו לתיירים עוברים ושבים (בכפוף לפיקוח של חברת הניהולשלכם) עשוייה להניב עבורכם תשואות נאות מדי שנה. השוק האסייתי קורא לכם –אל תסרבו לו.

אילנה דמארי, השקעות נדל"ן

 



תגיות המאמר: נדלן, השקעות, אילנה דמארי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אילנה דמארי - נדל"ן, כלכלה וייעוץ להשקעות

לפרטים נוספים :

http://www.ilanadamari.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אילנה דמארי

מאת: אילנה דמאריבית חכם24/09/111029 צפיות
כולנו מכירים את הסצנה הקלסית בה אדם אמיד שנכנס לביתו מדליק את האור באמצעות מחיאת כף ולא באמצעות מפסק רגיל. תשאלו את עצמכם רגע מי מכם לא היה רוצה לעשות את אותו הדבר ממש? הגימיק המאוד פשוט הזה הוא רק חלק קטן מהאפשרויות שתוכלו ליישם אחרי שתתקינו בביתכם מערכת שליטה ממוחשבת ותהפכו אותו בנקל ל"בית חכם". במאמר שלפניכם נסביר מהו אותו "בית חכם" ונציג את היתרונות הטמונים במגורים ב"בית העתיד".

מאת: אילנה דמאריאקטואליה11/09/111081 צפיות
ההפחתה שחלה בשנים האחרונות במס החברות, עזרה לחברות לקצץ בעתודות כספי המסים ולהינות מרווחים חשבונאיים. במידה ואיומו של טרכטנברג יתממש והמס יעלה – החברות יידרשו למלא את העתודות בחזרה.

מאת: אילנה דמאריייעוץ עסקי27/08/11968 צפיות
מחאת הציבור המתמשכת כנגד יוקר המחיה ומחירי הדיור, כבר הביאה להקפאה מסויימת בשוק הנדל"ן בארץ. הממשלה ממנה ועדות לבדיקת הפתרונות האפשריים וכמספר המומחים כך גם מספר הגישות והפתרוננות המוצעים. צוות מומחי מיסוי שכינס כלכליסט, הציע מספר פתרונות אפשריים לשימוש במיסוי לצינון השוק.

מאת: אילנה דמאריייעוץ עסקי14/08/111090 צפיות
החוב הממוצע של בעלי המשכנתאות בישראל לבנקים נאמד בכ-160 אלף, כך מעלים נתונים שמפרסם בנק ישראל. מהנתונים עולה עוד כי כל משק בית שני בישראל נוטל משכנתא.

מאת: אילנה דמאריניהול ידע08/08/111173 צפיות
בחירת הנכס היא לעולם לא מלאכה קלה משום שבמרבית המקרים תתלבטו בין מספר אפשרויות עד לרגע האחרון בו תצטרכו לקבל את ההחלטה. לאור העובדה כי רבים מכם תבלו חלק בלתי נפרד מזמנכם בנכס אותו תרכשו – בין אם מדובר בדירה או במשרד – הרי שרצוי כי הוא יתאים גם לאופי שלכם ולערכים אותם אתם מייצגים. בדיוק לסוגיה הזו הקדישה אילנה דמארי את המאמר שלפניכם

מאת: אילנה דמאריייעוץ עסקי24/07/111043 צפיות
כמו בהרבה מאוד תחומים אחרים בחיים המקצועיים והאישיים שלנו – גם בנדל"ן, אומנות השיווק היא אבן היסוד של ההצלחה. בין אם מדובר בבנייני יוקרה, או בעוד בניין מגורים סטנדרטי הרי ששיווק אפקטיבי יכול לעשות את ההבדל בין הליך רכישה המתנהל בעצלתיים, לבאז עצום שיגרום ללקוחות להתדפק על דלתכם מסביב לשעון. במאמר שלפניכם נתמקד באחד האמצעים היעילים והנפוצים ביותר לשיווק נדל"ן – שיווק נדל"ן ברשת האינטרנט – המגדילה עשרות מונים את החשיפה הפוטנציאלית.

מאת: אילנה דמאריבניין ואחזקה - כללי28/06/11903 צפיות
רכישת נכס והשכרתו במועד מאוחר יותר היא אחד האפיקים הרווחיים ביותר בשוק הנדל"ן הגלובלי. עם זאת, בטרם תציגו את דירתכם לדיירים הפוטנציאליים רצוי כי תשדרגו את מראהו של הנכס על מנת להפכו לאטרקטיבי יותר בעיני המשכירים. במאמר שלפניכם, מציגה אילנה דמארי, מספר טיפים שיסייעו לכם להוציא את המקסימום מהכנס שלכם ובסופו של תהליך – לקבל עבורו תגמול חודשי גבוה יותר.

מאמרים נוספים בנושא יזמות עסקית

מאת: ישראל רף יזמות עסקית31/07/232279 צפיות
מתנות אישיות ממותגות לראש השנה ללקוחות ולעובדים, ההצלחה מובטחת, נשמח לעזור. מסר אישי שלכם ממותג בעציץ, מזכרת בלתי נשכחת תוצג תמיד על השולחן ולא במגירה. המטרה לחבר בין אנשים בקשריכם העסקיים והאישיים להביע את הערכתכם ואהבתכם בדרך מקסימה הזוכה ל-100% הצלחה! מוזמנים להעביר מסר אישי חם ממותג בעציץ לאנשים החשובים לכם העובדים והלקוחות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יזמות עסקית20/07/232304 צפיות
מתנות לראש השנה, מחפש דרך מקורית להעביר מסר של הצלחה לעובדים והלקוחות אתם משקיעים מחשבה ומשאבים רבים לקראת ראש השנה שהלקוחות והעובדים יצאו מרוצים שהקשר ביניכם יתהדק יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יזמות עסקית13/07/231539 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אמיר לניאדויזמות עסקית11/01/232406 צפיות
העלתי את השאלה בכותרת לדיון מכיוון שאני נתקל ביזמים רבים שמגיעים אלינו לאחר שבצעו רישומי פטנטים באלפי שקלים/ דולרים ורק לאחר מכאן הגיעו לשלב של פיתוח המוצר ובניית האנפורמציה העסקית הדרושה. מטרתי במאמר זה הוא להאיר את עיני היזמים שבכוונתם לפתח מוצר או לקדם פטנט או רעיון שיש להם – תהליך שאני קורא לו 'בניית ערך כספי לרעיון'. אז איך בונים ערך כספי לרעיון/ למוצר/ לפטנט?

מאת: בנימין קלינגריזמות עסקית13/12/222783 צפיות
ידוע כי בנייה בשטחים המשותפים בבית משותף, תתאפשר רק בהסכמת 75% ומעלה מכלל דיירי הבניין בבית המשותף, וזאת עפ"י חוק המקרקעין, תשכ"ט-1969. אך מה הדין כאשר דיירים הרחיבו את דירת הגג שלהם תוך ניצול שטח המוצמד לדירת גג זו על חשבון השטח המשותף של הבית המשותף, בלא הסכמה של 75% מכלל דיירי הבית המשותף? ודוק – האם הצמדתו של שטח משותף לדירה, מקנה לבעלי הדירה זכות בנייה בשטח זה?

מאת: ישראל רף יזמות עסקית16/03/221313 צפיות
מתנות לעובדים, העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים ב עציצים ממותגים, מתנות לחג הפסח, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם. מסרים ממותגים בעציצים בערכים של העצמה, שגשוג, הצלחה, פריחה, בריאות, אהבה, אושר, שפע ועוד. בעציצי קרמיקה, בטון וזכוכית. אנו מציעים להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגריזמות עסקית27/02/221366 צפיות
רקע רשיון בישראל עשרות אלפי עסקים הפועלים ללא עסק . ניכר חלק מעסקים אל ה) לפי הערכה-כרבע ( אינם לקבל זוכים רשיון ב עסק של אי עמידה בהוראות חוק התכנון והבניה,התשכ 1 , "ה 965. רשיון בעסק הפועל ללא לא ניתן לפקח על המטרות האמורות בסעיף לחוק רישוי עסקים,התשכ 1 , "ח . הן 968 המטרות :הסביבה איכות נאותה של , מניעת סכנות לשלום הציבור ,במקום בטיחות הנמצאים , מניעת מחלות בעלי חיים וזיהום מקורות מים , בריאות הציבור וקיום דיני התכנון והבניה ודיני הכבאות.והבניה כתוצאה מכך הליקוי מתחום דיני התכנון , המונע קב

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica