חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אילנה דמארי - התאימו לעצמכם דירה לפי מאפייני האישיות

מאת: אילנה דמאריניהול ידע08/08/20111173 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בחירת הנכס היא לעולם לא מלאכה קלה משום שבמרבית המקרים תתלבטו ביןמספר אפשרויות עד לרגע האחרון בו תצטרכו לקבל את ההחלטה. לאור העובדה כירבים מכם תבלו חלק בלתי נפרד מזמנכם בנכס אותו תרכשו – בין אם מדובר בדירהאו במשרד – הרי שרצוי כי הוא יתאים גם לאופי שלכם ולערכים אותם אתםמייצגים. בדיוק לסוגיה הזו הקדישה אילנה דמארי את המאמר שלפניכם

גודל הדירה – באם מאז ומתמיד היו חיי החברה חלק משגרת חייכם – אזי ישלהניח כי תעדיפו דירה גדולה יותר – הן בכל הנוגע לשטחה האבסולוטי והן בנוגעלכמות החדרים בה. אם למשל אתם זוג הורים עם ילד אחד – הרי שהדירה שעשוייהלהתאים למידתכם היא דירת שלושה חדרים אך במידה ואתם רגילים לארח אורחים –יהיה עליכם לשקול את רכישתו של נכס בן 4 חדרים

הדברים אמורים גם לגבי המשרד בו תעבדו – באם אתם רגילים לעבוד בצוות ולאבאופן עצמאי הרי שמשרד שיכלול חדר עבודה אחד בלבד עבורכם עשוי להחטיא אתהמטרה ולהכביד עליכם מאוחר יותר.

יתרה מזאת, למי מכם שמתקשה להפריד בין החיים הפרטיים לאלו המקצועיים –מומלץ לרכוש דירה עם חדר מרווח נוסף אותו ניתן להסב בנקל למשרד לכל דברועניין. המשרד שבו תוכלו לנהל את ענייניכם המקצועיים מבלי לצאת מהבית.

מימד נוסף שראוי לתת עליו את הדעת הוא היחס שבין הגודל של חדר האורחים(הסלון) לבין זה של חדרי המגורים. מי שמבלה את מרבית זמנו בחדר מסיבות כאלהואחרות יעדיף באופן טבעי כי החדרים יהיו גדולים יותר – בעוד שמי שמבלה אתמרבית זמנו בסלון – ובדרך כלל לא נמצא שם לבד – יעדיף יחס הפוך.

נכס חזיתי או עורפי – זוהי אחת הדילמות המשמעותיות ביותר עבור מי שמתכנןלרכוש נכס משום שבניגוד לדעה הרווחת – דירה עורפית אינה הבחירה הראשונהמשום שיש אנשים שעבורם השקט הוא לא בהכרח הברכה בהתגלמותה. אם אתם מורגליםבחיים תוססים ושוקקים הרי שאתם עשויים להעדיף דווקא את הנכס שחלונותיויוצאים לחזית הבניין והרחוב. כמובן שאם השקט הוא משאת נפשכם – הדירההעורפית היא מה שאתם מחפשים.

הקומה שבה תגורו – גם בכל הנוגע לבחירת הקומה בה תגורו – משחק האופישלכם תפקיד שכן מחקרים לא מעטים שנעשו בתחום הראו כי אנשים החיים בקומהגבוהה יותר נוטים לנהל אורח חיים הדוניסטי (ויש שיאמרו אגואיסטי) יותר וזאתבניגוד לאלו הבוחרים לחיות בקומות הנמוכות של הבניין – אשר מטעימים אתהמימד הקהילתי-חברתי.

המיקום הוא הכל – אחד השיקולים החשובים ביותר בבחירת הנכס הוא המיקוםהגיאוגרפי שלו על כל המשתמע מכך. אם אתם הורים לילדים בגילאי בית ספר(יסודי, חטיבה או תיכון) קחו בחשבון את הפרמטר החשוב ביותר – חינוך ונסולרכוש נכס שיימצא בסמוך לבית הספר האיכותי ביותר שתרצו לרשום או להעביראליו את ילדכם. לחילופין, באם הילדים עדיין לא בתוכניות מבחינתכם – יכוללהיות שתעדיפו דווקא את מרכז העיר שממנה כל מקומות הבילוי יהיו במרחקנגיעה.

איך שלא תסתכלו על זה, אומרת אילנה דמארי,בחירתו של נכס היא לא דבר פשוט ולכן בטרם תכריעו – נסו להציץ אל תוך תוככםושאלו את עצמכם מי אתם עמוק בפנים – התשובות שתקבלו מעצמכם יעזרו לכם מאודלבחור את המקום הבא בו תגורו.

אילנה דמארי, השקעות נדל"ן

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אילנה דמארי - נדל"ן, כלכלה וייעוץ להשקעות

לפרטים נוספים :

http://www.ilanadamari.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אילנה דמארי

מאת: אילנה דמארייזמות עסקית24/11/11886 צפיות
המזרח הרחוק היה מאז ומתמיד ליעד מסתורי אך גם מבוקש עבור משקיעי הנדל"ן מישראל שעושים בשנים האחרונות את צעדיהם הראשונים בשוק הנדל"ן האסייתי. במאמר שלפניכם נעמוד על הדברים העיקריים שתצטרכו לדעת בטרם תשקיעו את מיטב כספכם בנכס זה או אחר באסיה.

מאת: אילנה דמאריבית חכם24/09/111029 צפיות
כולנו מכירים את הסצנה הקלסית בה אדם אמיד שנכנס לביתו מדליק את האור באמצעות מחיאת כף ולא באמצעות מפסק רגיל. תשאלו את עצמכם רגע מי מכם לא היה רוצה לעשות את אותו הדבר ממש? הגימיק המאוד פשוט הזה הוא רק חלק קטן מהאפשרויות שתוכלו ליישם אחרי שתתקינו בביתכם מערכת שליטה ממוחשבת ותהפכו אותו בנקל ל"בית חכם". במאמר שלפניכם נסביר מהו אותו "בית חכם" ונציג את היתרונות הטמונים במגורים ב"בית העתיד".

מאת: אילנה דמאריאקטואליה11/09/111082 צפיות
ההפחתה שחלה בשנים האחרונות במס החברות, עזרה לחברות לקצץ בעתודות כספי המסים ולהינות מרווחים חשבונאיים. במידה ואיומו של טרכטנברג יתממש והמס יעלה – החברות יידרשו למלא את העתודות בחזרה.

מאת: אילנה דמאריייעוץ עסקי27/08/11969 צפיות
מחאת הציבור המתמשכת כנגד יוקר המחיה ומחירי הדיור, כבר הביאה להקפאה מסויימת בשוק הנדל"ן בארץ. הממשלה ממנה ועדות לבדיקת הפתרונות האפשריים וכמספר המומחים כך גם מספר הגישות והפתרוננות המוצעים. צוות מומחי מיסוי שכינס כלכליסט, הציע מספר פתרונות אפשריים לשימוש במיסוי לצינון השוק.

מאת: אילנה דמאריייעוץ עסקי14/08/111091 צפיות
החוב הממוצע של בעלי המשכנתאות בישראל לבנקים נאמד בכ-160 אלף, כך מעלים נתונים שמפרסם בנק ישראל. מהנתונים עולה עוד כי כל משק בית שני בישראל נוטל משכנתא.

מאת: אילנה דמאריייעוץ עסקי24/07/111044 צפיות
כמו בהרבה מאוד תחומים אחרים בחיים המקצועיים והאישיים שלנו – גם בנדל"ן, אומנות השיווק היא אבן היסוד של ההצלחה. בין אם מדובר בבנייני יוקרה, או בעוד בניין מגורים סטנדרטי הרי ששיווק אפקטיבי יכול לעשות את ההבדל בין הליך רכישה המתנהל בעצלתיים, לבאז עצום שיגרום ללקוחות להתדפק על דלתכם מסביב לשעון. במאמר שלפניכם נתמקד באחד האמצעים היעילים והנפוצים ביותר לשיווק נדל"ן – שיווק נדל"ן ברשת האינטרנט – המגדילה עשרות מונים את החשיפה הפוטנציאלית.

מאת: אילנה דמאריבניין ואחזקה - כללי28/06/11903 צפיות
רכישת נכס והשכרתו במועד מאוחר יותר היא אחד האפיקים הרווחיים ביותר בשוק הנדל"ן הגלובלי. עם זאת, בטרם תציגו את דירתכם לדיירים הפוטנציאליים רצוי כי תשדרגו את מראהו של הנכס על מנת להפכו לאטרקטיבי יותר בעיני המשכירים. במאמר שלפניכם, מציגה אילנה דמארי, מספר טיפים שיסייעו לכם להוציא את המקסימום מהכנס שלכם ובסופו של תהליך – לקבל עבורו תגמול חודשי גבוה יותר.

מאמרים נוספים בנושא ניהול ידע

מאת: בנימין קלינגרניהול ידע27/02/221134 צפיות
קיבלת צו הפסקת בניה, הריסה? ייעוץ, הכוונה וטיפול -פנה עוד היום! היתרי בניה, הכנת תוכניות, הגשה וליווי עד קבלת ההיתר. חוו"ד מהנדס קונסטרוקטור בכל הארץ - שרות מידי אישורי עירייה לטאבו לנכסים עם חריגות בניה ודירות מפוצלות! ייעוץ לוועדי בתים, יזמים וחברות בנייה בנושא תמ"א 38

מאת: בנימין קלינגרניהול ידע16/09/211068 צפיות
הגשת הבקשה לרישיון עסק בתל אביב- מיידע ראשוני על בעל העסק או מיופה כוחו להגיש את הבקשה המלאה (כולל המסמכים הנדרשים) למרכז שירות הלקוחות של אגף רישוי עסקים. את אגרת רישוי העסקים ניתן לשלם בעת הגשת הבקשה. הערה – בקשה ליציאת שותף מהעסק לא כרוכה בתשלום אגרה. הבקשה לרישיון עסק מוגשת לרשות הרישוי העירונית. על הבקשה לרישיון לכלול:

מאת: בנימין קלינגרניהול ידע16/06/21928 צפיות
צו הריסה מנהלי קשה לבטל- האומנם? בהמשך פסק דין בו בוטל צו הריסה מנהלי. בהתאם להוראות סעיף 238א(ח) לחוק התכנון והבניה, תשכ"ה-1965 (להלן – החוק), לא יבטל בית המשפט צו הריסה מנהלי, אלא אם התברר שהבניה ביחס אליה הוצא הצו בוצעה כדין או שהצו אינו דרוש לשם מניעת עובדה מוגמרת לטענת המבקשים, במתן צו ההריסה נפלו מספר פגמים, שבגינם יש לבטל את צו ההריסה, כפי שיפורט להלן: א. בניית הסככה הסתיימה למעלה משישים יום לפני מתן צו ההריסה. לפיכך לא ניתן היה להוציא את צו ההריסה; ב. צו ההריסה אי

מאת: בנימין קלינגרניהול ידע29/03/21845 צפיות
הרפורמה ברישוי עסקים מדינת ישראל קידמה רפורמה בתחום רישוי עסקים, שמטרתה לשפר ולייעל את הליכי הרישוי ולהקל ככל הניתן על בעלי העסקים ועל המעוניינים לפתוח עסקים חדשים, כל זאת, תוך הקפדה על הוראות חוק רישוי עסקים ומטרותיו. משרדנו גוייס כחלק מהליך למידת צרכי בעלי העסקים וכיום מסייע בהליך הרישוי לבעלי העסקים תוך כדי חסכון בעלויות וזמן יקר.

מאת: שלום כהןניהול ידע17/08/161769 צפיות
אתם מכירים ישראלי שלא מרכיב משקפי שמש? האמת היא, שקשה למצוא אנשים כאלה, ובצדק: בישראל השמש חזקה ביותר כך שעלינו להגן על העיניים מפניה. עם זאת, לא תמיד קל להתרגל למשקפיים ומי שעדיין אין לו את ההרגל הזה צריך לעשות משהו בנידון.

מאת: רוןניהול ידע12/06/161509 צפיות
מאמר על זכיינות למכירה

מאת: אבי דוידיניהול ידע17/11/152228 צפיות
כיום, על מנת לבצע השוואת מחירי סלולר, צריך פשוט להיכנס לאתר שמאפשר לראות את כל האפשרויות הקיימות. בעידן שבו יש שפע של מידע, ניתן לענות על צרכיו של הצרכן, מבלי לגרור אותו לשיחות ממושכות עם נציגי השירות במרכזי המכירה או בטלפון. הלקוח בעצמו יכול לראות את כל החבילות והמכשירים הקיימים, להשאיר את פרטיו ובזאת מסתיים חלקו. את המשך התהליך תבצענה החברות עצמן, שיצרו עמו קשר בהקדם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica