חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מחלת מין קונדילומה

בכל המדינות המפותחות כבר עשורים חוקרים את מחלת ה- קונדילומה .

יש כמה שאלות שעדיין נורא מסובך לקבל תשובה אמיתית - רק לאחר שקראתם מחקרים שלמים על הנושא , אני אשתדל לעשות כמיטב יכולתי להיות מקיף.

איך זה ש- קונדילומה גורמת לסרטן צוואר הרחם?

כל יום נפטרות מספר נשים מסרטן צוואר הרחם. בישראל רק כמה בשנה מהיותינו מדינה מפותחת.

אחוז מאד קטן מהאנשים שנדבקים ב- קונדילומה יכולים לפתח סרטן - אצל נשים סרטן צוואר הרחם - זה רק במקרים מאד נדירים שבהם לא מטפלים במחלה. הסיכויים הם אפסיים אצל אלה שמטפלים במחלה.

קונדילומה ברוב מהמקרים הקלינים, אם תגרום לסימפטומים, יהיו יבלות באיברי המין. טיפול בקונדילומה נחשב קל יחסית.

ישנם הרבה מקרים בהן נשים נדבקו בוירוס ולא עשו בדיקות כדי לגלות זאת ולא טופלו- לאחר כמה שנים פיתחו סרטן בצוואר הרחם.

החיסון החדש ימנע הידבקות במקרה של חשיפה לוירוס ב70% מסוגי הוירוס - הנמצאים ברשימת הזנים המסוכנים של קונדילומה.

מה הבן/בת זוג שלי יכול/ה לעשות אם יש לה/ו יבלות באיברי המין? ומה אם אני נדבק/ת?

רוב מהנשים בישראל עוברות מידי כמה חודשים בדיקה לגילוי קונדילומה ו/או התפתחות טרום סרטנית בצוואר הרחם.

בגלל שבישראל המצב הוא כזה - רק לאחרונה החלו לתת את החיסון החדש - והוא עם החזר של 50% מרוב הקופות.

החיסון הוא יעיל מאד אצל נשים שלא נחשפו עדיין לוירוס ונותן הגנה מאד טובה לאחר החיסון.

אז בדיקת הפפ סמיר שלך יצאה לא תקנית ? אל דאגה - תוכלי לעבור טיפולי לייזר ולהשמיד את היבלות. כל עוד תמשיכי את הטיפולים אין סיבה לדאוג. במקרים נדירים מגלים את המחלה מאוחר מידי כשכבר החל להתפתח תאים תרום סרטניים, אבל זה לוקח שנים , בדיקה שגרתית תמנע דבר כזה.

הזיהומים היבלתיים לפעמים חולפים לאחר כמה שנים אבל לא תמיד. כדאי לעשות טיפולי לייזר / קרמים / תרופתיים לפי המלצות רופא כדי למנוע בעיות בעתיד. יש מדינות עולם שלישי בהן כל כולו של גופם של החולים מכוסה 100% ביבלות כי לא טופלו (נדיר מאד).

האם יש דרכי טיפול בקונדילומה ?

המקרים המוכרים יותר של קונדילומה - יבלות באיבר המין - מטופלים בקלות במשך זמן מה בתקווה שהמחלה תחלוף. הרבה פעמים לאחר סילוק הנגעים והיבלות הן חוזרות לאחר זמן מה. במקרים כאלה ממשיכים בטיפולים כדי להימנע מסיבוכים של קונדילומה מפותחת.

חשוב מאד להגיד כמה מילות סיכום. העובדות הקיימות מראות שוירוס הגורם ל- קונדילומה בדרך כלל לא עושה כלום, אז אל תתחילו לדאוג ללא סיבה. בנוסף לנשים חשוב לשים דגש על נושא בדיקות הPAP השגרתיות. לסיום אם יש לכם יבלות קונדילומתיות תלכו לרופא או מרפאת לייזר כדי לטפל בזה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי אלבז

מאת: יוסי אלבזמיניות ובריאות מינית21/03/112442 צפיות
איך אפשר לטפל בקונדילומה יבלות באיברי המין ומניעת סרטן צוואר הרם .

מאמרים נוספים בנושא מיניות ובריאות מינית

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית26/07/181812 צפיות
ספריי השהייה הוא תכשיר מין פופולרי אשר משפר את השליטה בשפיכה אצל גברים הסובלים משפיכה מוקדמת. תופעת שפיכה מוקדמת היא תופעה מביכה התוקפת כ- 40 % מאוכלוסית הגברים בכל הגילאים. כיצד ספריי השהייה יכול לסייע בטיפול בבעיה?

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית31/05/181150 צפיות
כ- 30% מאוכלוסית הגברים סובלים מבעיות זקפה כמו אין אונות או זקפה חלשה ומשפיכה מוקדמת. הסיבות לבעיה הן רבות ויש לאבחן אותן בצורה מקצועית אצל סקסולוג או אורלוג. טיפול מהיר ויעיל בבעיה הוא באמצעות ספריי השהייה טבעי הגורם לתחושת אלחוש באיבר המין אשר מפחית את התחושה וכך ניתן להחזיק זמן רב יותר בלי להגיע לאורגזמה. מה חייבים לדעת לפני שקונים ספריי השהייה?

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית31/05/181096 צפיות
כ- 30% מאוכלוסית הגברים סובלים מבעיות זקפה כמו אין אונות או זקפה חלשה ומשפיכה מוקדמת. הסיבות לבעיה הן רבות ויש לאבחן אותן בצורה מקצועית אצל סקסולוג או אורלוג. טיפול מהיר ויעיל בבעיה הוא באמצעות ספריי השהייה טבעי הגורם לתחושת אלחוש באיבר המין אשר מפחית את התחושה וכך ניתן להחזיק זמן רב יותר בלי להגיע לאורגזמה. מה חייבים לדעת לפני שקונים ספריי השהייה?

מאת: אמורמיניות ובריאות מינית28/03/181463 צפיות
בזמן האחרון רצה שמועה ברשת על תכשיר מיוחד לגברים שעושה פלאים החלטנו לבדוק אם מדובר בשיווק מצויין או שהמוצר באמת אפקטבי

מאת: ד"ר ירוןמיניות ובריאות מינית29/09/152568 צפיות
האם מגע מיני עם גבר אחר אומר בהכרח שאתה הומו? האם יתכן שהומו יהפוך לסטרייט? האם טיפולי ההמרה שמציעים רבנים באמת עוזרים? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי לגייז (Gays), מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: ד"ר ירוןמיניות ובריאות מינית03/08/152569 צפיות
האם גירוי משליטה והשפלה מהווה סטייה מינית? האם ניתן לרפא אותה? מה הקושי המיוחד שזה מציב בפני גבר נשוי? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי בנושאים של מיניות והעדפה מינית, מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: אליס פ.סטפןמיניות ובריאות מינית29/04/152040 צפיות
?מהו הרפס באברי המין ואוראלי ישנם שני סוגים של זיהומי הרפס, הרפס הפה והרפס גניטלי; שניהם מדבקים. העובדה הערמומית ביותר על הרפס היא שזה יכול להיות וירוס בלתי נראה; זה אפשרי לאדם שיש לי ולהפיץ גם סוג של נגיף הרפס ואפילו לא יודע שיש לו או לה הרפס. הווירוס שמדביק אדם עם הרפס פה נקרא סוג הרפס סימפלקס 1

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica