חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אינסטלאטורים- על העבודה ובדבר החובה

מאת: קידום אתריםשיפוצים28/03/2011864 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אינסטלאטור הוא איש העוסק בבעיות הקשורות לצנרת המים או לצנרת הביוב. האינסטלאטור עוסק בשני תחומים, טיפול בבעיות קיימות וגם בהרכבת צנרות חדשות. כיום כדי לקבל תעודת אינסטלאטור, יש ללמוד בקורסים מיוחדים ולקבל תעודה. מקצוע האינסטלאטור התקדם מאוד במשך השנים , וכיום יש להצטייד במכשור אלקטרוני, מודרני ומתקדם.

 

אינסטלאטור- מהם עיקרי עשייתו

 

• סתימות במערכת הביוב - בשל הצטברות חומרים ושומנים שונים, נוצרות סתימות במערכת האינסטלציה. לא תמיד אפשר לפתוח את הסתימות לבד, פעמים רבות צריך להזמין אינסטלאטור מקצועי.

 

• זרם מים חלש בברזים – בדרך כלל זרם המים האיטי נוצר כתוצאה מהצטברות לכלוך בראשי הברזים . מפעם לפעם חשוב לפתוח את הברזים ולנקות אותם.

 

• סתימות בכיור- הסתימות בכיור נוצרות כתוצאה מהצטברות לכלוך, שומנים ובעיקר שערות. בדרך כלל אלו סתימות קלות ואפשר לפתוח אותן לבד.

 

• נזילות – נזילות מים כתוצאה מפיצוץ בצנרת או נזילה מדוד המים שעל הגג, אלו בעיות חמורות שרק אינסטלאטור מקצועי יכול לפתור אותן. חשוב להזמין אינסטלאטור בעל ציוד אלקטרוני שיכול לאתר תקלות ונזילות בלי לשבור ולהרוס הרבה קירות .

 

אינסטלטורים – כיצד נבכר את הרצוי יותר מכולם

 

• המלצות – לכל אחד מאתנו יש חבר שמכיר אינסטלאטור מיומן ואחראי והוא ישמח להמליץ עליו. גם באתרי האינטרנט ובפורומים השונים העוסקים בנושא, תוכלו למצוא מידע אמין והמלצות טובות. כאשר כמה אנשים ממליצים על אותו אינסטלאטור ,סביר שהוא איש מקצוע מיומן וישר.

 

• המחיר – לפני שמזמינים אינסטלאטור חשוב לערוך סקר שווקים ולהשוות מחירים. לא תמיד היקר הוא הטוב ביותר.

 

• הציוד – ציוד חדיש ומודרני מונע הרס ובלאגן. חשוב לבדוק אם האינסטלאטור מצויד במכשור חדיש כמו ,לדוגמה, ביובית או מכשיר לאיתור נזילות.

 

• ביטוח – יש לבדוק אם האינסטלאטור מצויד בביטוח אישי נגד תאונות . חשוב לזכור כי עבודת האינסטלאטור מסוכנת, לעתים, ולכן חשוב שיהיה לו ביטוח נגד תאונות.

 

• לכל אינסטלאטור יש את התחום שבו הוא מומחה . חשוב לבחור אינסטלאטור המומחה בתחום שלכם.

 

 

אינסטלאטור - טיפים והדרכות יעילות

 

• כדאי להזמין אינסטלאטור בשעות היום . בשעות אחרי הצהריים המחירים עולים בהרבה, לכן, אם אפשר לדחות את תיקון התקלה לשעות היום , כדאי.

 

• כאשר מזמינים אינסטלאטור , חשוב להיות עם הרבה סבלנות . צריך לדעת כי עבודת האינסטלטור יוצרת , פעמים רבות, רעש ולכלוך.

 

• כאשר מזמינים אינסטלאטור, כדאי להישאר בבית ולפקח על עבודתו. כך נדע כי האינסטלטור עובד היטב ואינו מושך את זמן העבודה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מקודם על ידי קאפרי קידום אתרים בירושלים ובניית אתרים בירושלים

.
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קידום אתרים

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131210 צפיות
היות שבני האדם מחפשים תמיד אפשרויות לשמור על עצמם, עקב כך הם יצרו את אמצעי השמירה הקרוי אומניות לחימה. המערב קיבל את אומניות לחימה מהעם הסיני אשר הוא הינו הראשון שפיתח את האופנים להגנה עצמית. כיום אומניות לחימה הן ספורט תחרותי הלוקח חלק באולימפיאדות מרובות.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131056 צפיות
בענף הנדלן הגדול של נדלן במושבים קיימות כמה קטגוריות והם: אדמות המיועדות לחקלאות, קרקעות מסחריות ויחידות המיועדות למגורים ועוד. מחיריהם של נדלן במושבים כפופים לשינויים ותלויים בכמה קריטריונים. מסיבה זו, טרם שאתם רוכשים נדלן במושבים נחוץ לבוא בדברים עם שמאי המתמחה בתחום במטרה לקבל הערכת מחיר עדכנית וריאלית.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131093 צפיות
קידוח בטון הוא עבודה של אנשי מקצוע. הודות לעבודות של קידוחי בטון אנחנו מסוגלים לקדוח במהירות וביעילות גם בחומר הבטון. עבור העבודה של קידוחי בטון צריך לגשת למומחים בעלי ידע רב ונסיון שעובדים עם ציוד מיוחד.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131091 צפיות
המילה האחרונה בנושא הארונות הן ארונות הזזה. ארונות הזזה מאפשרים לנו חיסכון משמעותי בשטח, נוחיות ופתרונות אחסון מעניינים. ארונות הזזה הינם ארונות עם עיצוב. הרבה מעצבים בוחרים לרהט את הבית בארונות הזזה ומשקיעים חשיבה ומאמצים רבים בעיצובם.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131117 צפיות
בעת שבעל ואשה מחליטים שאין יותר מקום להמשכם של חיים משותפים וכי הם רוצים להתגרש ולחלק את הרכוש שומה עליהם להגיע אל עורך דין גירושין . בסיועו של עורך דין גירושין ניתן לעבור את ההליכים בצורה יותר נוחה ופשוטה כשכל אחד מבני הזוג יקבל את המגיע לו.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131138 צפיות
יותר מכל היעדים של הטיסות ישנו ביקוש רב של טיסות לניו יורק. הדרך להגיע אל המעצמה הגדולה בעולם החופשי הינה באמצעות טיסות לניו יורק. אפשרי לנסוע מישראל לניו יורק או בטיסה ישירה ואפשרי גם עם טיסה שעוברת במדינה אירופאית.

מאת: קידום אתריםרהיטים03/03/131432 צפיות
ישנם מקומות לא מעטים ברחבי העולם שאין אפשרות לבקר בהם באופן עצמאי ואחד מהם הוא תאילנד. טיול מאורגן לתאילנד יביא אותכם לשם. טיול מאורגן לתאילנד לוקח אתכם אל המקומות האקזוטיים ביותר ברחבי העולם. אין ספק, טיול מאורגן לתאילנד זוהי חוויה מרגשת של פעם במהלך החיים.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232592 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223265 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212865 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211338 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211218 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201393 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201124 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica