חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסכי אוויר, מתי ולאן?

מאת: מימהצרכנות29/03/20111244 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מסכי אוויר הם פתרון מצוין לשמירה על האוויר הממוזג בחללם סגורים. אופן פעולתם של מסכי אוויר פשוט ביותר: מסכי אוויר מתקינים מעל דלתות, חלונות ופתחים נוספים הקיימים בקיר, והם חוסמים את יציאת האוויר מהחלל הממוזג. ברגע שאוויר קר מגיע אל מסכי אוויר, הם מונעים ממנו לצאת ו"זורקים" אותו כלפי מטה, כך שהוא נשאר בתוך החלל.

מסכי אוויר – קווים לדמותם

מסכי אוויר עשויים ממתכת, והם בעלי מנוע חזק הבנוי לעבודה של כ-5000 שעות ללא הפסקה. מסכי אוויר הינם מכשירים פשוטים להתקנה, וכל הרוכש אותם יכול לבצע את ההתקנה בעצמו, ולהתחיל ליהנות מיתרונותיהם באופן מיידי. מסכי אוויר מגיעים עם שלט רחוק, אשר באמצעותו ניתן להפעיל ולכבות אותם, וכן לכוון את עוצמת פעילותם ולהחליט אם היא תהיה חזקה או חלשה. ניתן להשיג מסכי אוויר במגוון גדלים, ולהתאימם לגודל החלל שבו הם צריכים להיות מותקנים. בנוסף, ישנם מסכי אוויר מחוזקים, המתאימים להתקנה בגובה רב ומיועדים למקומות בעלי תקרות גבוהות במיוחד, של עד 5 מטרים.

מסכי אוויר – כל היתרונות

פרט למניעת בריחה של אוויר קר החוצה, למסכי אוויר יש יתרונות רבים נוספים. מסכי אוויר מונעים כניסה של אוויר חם לחלל הממוזג, וכן כניסה של יתושים, של זבובים ושל מעופפים אחרים. יתרון נוסף של מסכי אוויר הוא, שהם מונעים כניסה של ריחות לא נעימים, של עשן ושל אבק אל תוך החלל, ותורמים רבות לאווירה נעימה ונקייה יותר במקום. יתרון חשוב ומשמעותי שיש להתקנת מסכי אוויר בבתי עסק, הוא כמובן, החיסכון בחשמל. מכיוון שבריחת אוויר קר נמנעת באמצעות מסכי אוויר, הרי שניתן להפעיל את המזגן בעוצמה נמוכה יותר והוא עדיין יקרר בצורה מספקת. כך ניתן לחסוך בצורה משמעותית את סכום התשלומים על שירותי החשמל (בין 40% - 60%!), ו... לנשום לרווחה.

מסכי אוויר – לבתי עסק ולמקומות ציבוריים

התקנת מסכי אוויר מומלצת מאוד לבעלי עסקים ומקומות ציבוריים, שיש בהם תנועה רבה של קהל. מסכי אוויר יאפשרו למקומות גדולים כקטנים להישאר ממוזגים, בין אם הדלתות תהיינה סגורות ובין אם הן תישארנה פתוחות, גם לאורך זמן.

מסכי אוויר מתאימים להתקנה ברשתות מזון, בתי קפה, סופרמרקטים, בתי מרקחת, בנקים, אולמות כנסים, אולמות אירועים ובכל חלל ממוזג אחר, כאשר יש לבצע התאמה מדויקת של גודל מסך האוויר לגודל החלל.

לסיכום

אין ספק שלמסכי אוויר יש יתרונות רבים, ההופכים אותם לפתרון מצוין למקומות הומי אדם המעוניינים לשמור על מיזוג הולם בפנים החלל. מסכי אוויר מומלץ לרכוש מחברה המתמחה בשיווק פתרונות אוורור בכלל ובשיווק מסכי אוויר בפרט, אשר תספק לכם, בנוסף, כמובן, למסכי אוויר באיכות גבוהה, גם ייעוץ מקצועי, שירות אדיב ואחריות. שיהיה לכם נעים!

 



תגיות המאמר: מסכי אוויר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מימה

מאת: מימהבניין ואחזקה - כללי28/06/111440 צפיות
למען האמת, אפשר כבר מלכתחילה לדאוג לכך שהמכונה פחות תהיה מועדת לתקלות. שימוש נכון וזהיר מונע תקלות, ומניעה היא תמיד הצעד הטוב ביותר לחסוך לכם כסף על טכנאי מכונות כביסה.

מאת: מימהעסקים - כללי28/06/111188 צפיות
בעולם המתנהל ומתקדם בקצב מטורף, מי מאיתנו לא חש את הצורך לעצור ולקחת נשימה של אוויר נקי, מלוא הריאות? המודעות הגוברת והולכת לנושא איכות האוויר במקום העבודה בכלל ובענפי התעשייה השונים בפרט, הביאה לפיתוחם של אמצעים טכנולוגיים מתקדמים לסינון אוויר, לפינוי מזהמים ולשמירה על טמפרטורה נוחה. אחד מאמצעים אלה, הינם מפוחים לתעשייה, בהם נתרכז במאמר שלפניכם.

מאת: מימהעיצוב פנים28/06/112844 צפיות
קרה לכם פעם שהתחלתם לחלום על שיפוץ ביתכם והפסקתם באמצע? אתם יודעים למה זה קרה לכם? כי ראיתם שזה כבר יותר מדי בשבילכם, יותר מדי דברים צריך לעשות.. זה קצת מייאש.. מחשבה על שיפוץ אמבטיה, דורשת הרבה מאמץ וכח והתהליך לוקח כמה ימים ובן אדם מפחד להרשות לעצמו לחלום חלומות רחוקים והזויים כדי לא להתאכזב

מאת: מימהקייטרינג12/05/111262 צפיות
כשרות לא חייבת להיות מגבלה עבור הטעם. חברת קייטרינג איכותית תוכל להציע לכם קייטרינג כשר נפלא ומעורר תיאבון, גם כאשר מדובר על תחליפים לא חלביים עבור המנות האחרונות בתפריט בשרי.

מאת: מימהרכב26/04/111196 צפיות
הדבר שאתם צריכים להעמיד לעצמכם מול העיניים כמדד הכי מדויק, הוא שאתם תסעו עם הנהג הזה זמן רב, וכדאי שיהא לכם נוח איתו. נהג עצבני יכול להרוס לכם טיול שלם, וכשתרצו לשנות כבר יהיה מאוחר.

מאת: מימהשיפוצים13/04/111105 צפיות
אתם מעוניינים בביצוע שיפוץ של חדר האמבטיה או של חדר השירותים, מומלץ להסתייע בחברת שיפוצים אשר יש לה ניסיון רב בביצוע שיפוץ מסוג זה, וכן הלאה. אז איך באמת כדאי לבחור חברת שיפוצים? במאמר הבא תוכלו למצוא טיפים שיסייעו לכם.

מאת: מימהשיפוצים28/03/111210 צפיות
השיפוצים מתנהלות כמו שצריך ותוך עמידה בלוח הזמנים. יש פתרון אחר שיכול לייעל מאוד את העבודה – עבודה עם חברה אחת המתמחה בביצוע עבודות שיפוץ מכל הסוגים.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214246 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204383 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205285 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193444 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica