חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דברים חשובים שכדאי לדעת בהזמנת הסעות

מאת: מימהרכב26/04/20111194 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם אתם באים להזמין הסעה כדאי שתדעו כמה דברים חשובים שעליכם להתכונן אליהם.

דבר ראשון עליכם לעשות סקר שווקים רציני אצל כמה חברות הסעות, בתחום הזה זה מאד חשוב. המחיר משתנה מאד על פי כמה פרמטרים.

אחרי שמצאתם את המחיר שהכי מתאים לכם, שימו לב, אל תמהרו לסגור על הסעה. ישנם עוד כמה נקודות חשובות שאתם חייבים לבדוק. פעמים רבות אנשים מתפתים בגלל המחיר לקבוע עם חברת הסעות (או יותר נכון הסעה, שמגדירה את עצמה כחברה) ולבסוף מתאכזבים מאד.

הדבר שאתם צריכים להעמיד לעצמכם מול העיניים כמדד הכי מדויק, הוא שאתם תסעו עם הנהג הזה זמן רב, וכדאי שיהא לכם נוח איתו. נהג עצבני יכול להרוס לכם טיול שלם, וכשתרצו לשנות כבר יהיה מאוחר.

עליכם לברר מי הנהג שמסיע אתכם, לא יהיה לכם כל כך נעים לגלות שהנהג שמסיע אותכם היה חברו הטוב ביותר של המחבל בפיגוע במרכז הרב. הכי מומלץ לבחור בנהג יהודי, אולי זה קצת יותר יקר אבל זה שווה.

עוד נקודה היא האם הנהג הוא זהיר, לא כדאי לקבוע עם חברת הסעות שעד הרגע לא שמעתם עליה, אמנם לברר מחיר אצל חברות הסעות כאלה כדאי, כדי שתוכלו להתמקח עם חברות ידועות. אבל לא כדאי ליסע איתם. משום שישנם נהגים, ובפרט נהגי הסעות שחשים כאילו הכביש כולו שלהם, חותכים בכל מקום וממש מתפרעים על הכביש. לא נעים לחוות את זה כשזה הרכב לידך, וודאי לא כשזה הרכב שלך.

אחרי שבררתם על החברה יש לברר על נוחות הרכבים, ולא להסתמך על הבטחות, "לנו יש את הרכבים הטובים ביותר" כי לפעמים הם היו הכי טובים, אבל לפני עשרים שנה.

המיזוג ברכב חייב להיות חזק ולא פחות ממצוין, משום שאם תהיה תקלה במיזוג לא תסלחו לעצמכם, הנהג יהיה עצבני, ואתם תרתחו מחום ומעצבים, אחרי שטיילתם ואתם מותשים. ולתקן באמצע הדרך הרי אי אפשר.

אחרי שבררתם על כל זה תשאלו בחברת ההסעות מתי ינקו את הרכב, אמנם זה לא הבית שלכם אבל עם חירייה לא הייתם מוכנים לנסוע, וזה לא חייב להיות אשמת הנהג מספיק שלכלכו לו כל השבוע וזו התוצאה.

החלטתם על חברת הסעות מסוימת? תבקשו לדבר עם הנהג, תשמעו איך הוא נשמע ותקבעו איתו את כל הפרטים, כדי שלא יהיו תקלות כגון הזמנים או שהוא לא ידע איזה מחיר קבעו איתכם.

 



תגיות המאמר: הסעות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מימה

מאת: מימהבניין ואחזקה - כללי28/06/111440 צפיות
למען האמת, אפשר כבר מלכתחילה לדאוג לכך שהמכונה פחות תהיה מועדת לתקלות. שימוש נכון וזהיר מונע תקלות, ומניעה היא תמיד הצעד הטוב ביותר לחסוך לכם כסף על טכנאי מכונות כביסה.

מאת: מימהעסקים - כללי28/06/111188 צפיות
בעולם המתנהל ומתקדם בקצב מטורף, מי מאיתנו לא חש את הצורך לעצור ולקחת נשימה של אוויר נקי, מלוא הריאות? המודעות הגוברת והולכת לנושא איכות האוויר במקום העבודה בכלל ובענפי התעשייה השונים בפרט, הביאה לפיתוחם של אמצעים טכנולוגיים מתקדמים לסינון אוויר, לפינוי מזהמים ולשמירה על טמפרטורה נוחה. אחד מאמצעים אלה, הינם מפוחים לתעשייה, בהם נתרכז במאמר שלפניכם.

מאת: מימהעיצוב פנים28/06/112844 צפיות
קרה לכם פעם שהתחלתם לחלום על שיפוץ ביתכם והפסקתם באמצע? אתם יודעים למה זה קרה לכם? כי ראיתם שזה כבר יותר מדי בשבילכם, יותר מדי דברים צריך לעשות.. זה קצת מייאש.. מחשבה על שיפוץ אמבטיה, דורשת הרבה מאמץ וכח והתהליך לוקח כמה ימים ובן אדם מפחד להרשות לעצמו לחלום חלומות רחוקים והזויים כדי לא להתאכזב

מאת: מימהקייטרינג12/05/111262 צפיות
כשרות לא חייבת להיות מגבלה עבור הטעם. חברת קייטרינג איכותית תוכל להציע לכם קייטרינג כשר נפלא ומעורר תיאבון, גם כאשר מדובר על תחליפים לא חלביים עבור המנות האחרונות בתפריט בשרי.

מאת: מימהשיפוצים13/04/111105 צפיות
אתם מעוניינים בביצוע שיפוץ של חדר האמבטיה או של חדר השירותים, מומלץ להסתייע בחברת שיפוצים אשר יש לה ניסיון רב בביצוע שיפוץ מסוג זה, וכן הלאה. אז איך באמת כדאי לבחור חברת שיפוצים? במאמר הבא תוכלו למצוא טיפים שיסייעו לכם.

מאת: מימהצרכנות29/03/111243 צפיות
התקנת מסכי אוויר מומלצת מאוד לבעלי עסקים ומקומות ציבוריים, שיש בהם תנועה רבה של קהל. מסכי אוויר יאפשרו למקומות גדולים כקטנים להישאר ממוזגים, בין אם הדלתות תהיינה סגורות ובין אם הן תישארנה פתוחות, גם לאורך זמן.

מאת: מימהשיפוצים28/03/111209 צפיות
השיפוצים מתנהלות כמו שצריך ותוך עמידה בלוח הזמנים. יש פתרון אחר שיכול לייעל מאוד את העבודה – עבודה עם חברה אחת המתמחה בביצוע עבודות שיפוץ מכל הסוגים.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213818 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213949 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214130 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204598 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195563 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196257 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193504 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica