חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חברת קייטרינג כשר

מאת: מימהקייטרינג12/05/20111259 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כשרות לא חייבת להיות מגבלה עבור הטעם. חברת קייטרינג איכותית תוכל להציע לכם קייטרינג כשר נפלא ומעורר תיאבון, גם כאשר מדובר על תחליפים לא חלביים עבור המנות האחרונות בתפריט בשרי.

אין נתונים רשמיים, אולם אין זה הימור גדול לצאת ולומר כי רוב חברות הקייטרינג במדינה שלנו מציעות שירותי קייטרינג כשר. הבחירה בתפריט כשר, בשרי או חלבי לפי רצונם של המזמינים, היא בחירתו של הרוב, והיא חוצה פלחי קהל שונים, כולל חילוניים ודתיים. גם מי שביום-יום לא יקפידו על אוכל כשר במטבחם האישי או במסעדות בהן הם סועדים, יינטו לרוב לבחור דווקא באופציה הכשרה עבור האירוע שהם עורכים. מדוע כה רבים בוחרים דווקא בקייטרינג כשר?

לבחירה חותכת זו יש סיבות שונות. האחת היא שחלק גדול של הציבור, גם אם הוא חילוני, מגדיר את עצמו כאוכל כשר, ושומר על הפרדה בין בשר לחלב כבדרך קבע כאורח חיים. רבים מהחילונים כן מקפידים על צריכת אוכל בעל הכשר רבני, כזה או אחר.

שנית, אירועים רבים בישראל הינם בעלי בסיס דתי. חתונה יהודית למשל, ברית מילה או בר מצווה. על כן הבחירה דווקא בחברת קייטרינג כשרה היא ברורה מאליה ומתבקשת באירועים כגון אלו. בנוסף, בחלק מהאירועים הללו קיימת חובה לשמירה על כשרות – לעתים בשל השתתפותו של רב באירוע (בחתונות למשל), ופעמים רבות בגלל ההכשר של אולם האירועים או גן האירועים, המסכימים להכניס חברת קייטרינג חיצונית רק אם בידה הכשר, כדי לא לאבד את שלהם.

אחת הסיבות המרכזיות היא שקייטרינג כשר פונה לכולם. גם אם מדובר באירוע חילוני לכאורה, שאין בינו לבין טקס דתי שום קשר (למשל, אירוע קידום מכירות או מסיבת יום הולדת), פעמים רבות קהל המוזמנים כולל אחוז מסוים – בין אם רוב ניכר ומוחץ או מיעוט – של אורחים השומרים על כשרות. מכיוון שאיננו רוצים להוציא אותם מחוץ למעגל החוגגים והנהנים מהתפריט המשובח ומהאוכל הטעים שבחרתם עבור האירוע, כדאי מלכתחילה לכלול אותם מראש, ולבחור בקייטרינג כשר, שיאפשר להם ליהנות מהמנות האנינות והמשמחות לבב.

הדבר חשוב על אחת כמה וכמה באירועים עסקיים, שבהם הרושם חשוב. אם האורחים מנועים מאכילת מנות הקייטרינג באירוע שכזה בשל הימנעותם ממזון שאינו כשר, הלא הם לא ייהנו באותה מידה והדבר ישליך על מידת שביעות רצונם ועל תדמית בית העסק שערך את האירוע. והלא אינכם מעוניינים באי נעימות שכזו.

מי שאינם שומרים על כשרות לרוב חוששים מנושא מנות הקינוח בבחירת קייטרינג בשרי, בשל ההכרח להכינן מתחליפים שאינם חלביים. אולם כפי שהוכיחו מסעדות שף כשרות ומשובחות בארץ, אפשר להתגבר על מגבלה זו בעזרת טבח מוכשר. חברת קייטרינג טובה תדע לתת מענה חכם לבעיה זו באופן שכלל לא תרגישו בהבדל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מימה

מאת: מימהבניין ואחזקה - כללי28/06/111439 צפיות
למען האמת, אפשר כבר מלכתחילה לדאוג לכך שהמכונה פחות תהיה מועדת לתקלות. שימוש נכון וזהיר מונע תקלות, ומניעה היא תמיד הצעד הטוב ביותר לחסוך לכם כסף על טכנאי מכונות כביסה.

מאת: מימהעסקים - כללי28/06/111187 צפיות
בעולם המתנהל ומתקדם בקצב מטורף, מי מאיתנו לא חש את הצורך לעצור ולקחת נשימה של אוויר נקי, מלוא הריאות? המודעות הגוברת והולכת לנושא איכות האוויר במקום העבודה בכלל ובענפי התעשייה השונים בפרט, הביאה לפיתוחם של אמצעים טכנולוגיים מתקדמים לסינון אוויר, לפינוי מזהמים ולשמירה על טמפרטורה נוחה. אחד מאמצעים אלה, הינם מפוחים לתעשייה, בהם נתרכז במאמר שלפניכם.

מאת: מימהעיצוב פנים28/06/112842 צפיות
קרה לכם פעם שהתחלתם לחלום על שיפוץ ביתכם והפסקתם באמצע? אתם יודעים למה זה קרה לכם? כי ראיתם שזה כבר יותר מדי בשבילכם, יותר מדי דברים צריך לעשות.. זה קצת מייאש.. מחשבה על שיפוץ אמבטיה, דורשת הרבה מאמץ וכח והתהליך לוקח כמה ימים ובן אדם מפחד להרשות לעצמו לחלום חלומות רחוקים והזויים כדי לא להתאכזב

מאת: מימהרכב26/04/111193 צפיות
הדבר שאתם צריכים להעמיד לעצמכם מול העיניים כמדד הכי מדויק, הוא שאתם תסעו עם הנהג הזה זמן רב, וכדאי שיהא לכם נוח איתו. נהג עצבני יכול להרוס לכם טיול שלם, וכשתרצו לשנות כבר יהיה מאוחר.

מאת: מימהשיפוצים13/04/111104 צפיות
אתם מעוניינים בביצוע שיפוץ של חדר האמבטיה או של חדר השירותים, מומלץ להסתייע בחברת שיפוצים אשר יש לה ניסיון רב בביצוע שיפוץ מסוג זה, וכן הלאה. אז איך באמת כדאי לבחור חברת שיפוצים? במאמר הבא תוכלו למצוא טיפים שיסייעו לכם.

מאת: מימהצרכנות29/03/111243 צפיות
התקנת מסכי אוויר מומלצת מאוד לבעלי עסקים ומקומות ציבוריים, שיש בהם תנועה רבה של קהל. מסכי אוויר יאפשרו למקומות גדולים כקטנים להישאר ממוזגים, בין אם הדלתות תהיינה סגורות ובין אם הן תישארנה פתוחות, גם לאורך זמן.

מאת: מימהשיפוצים28/03/111209 צפיות
השיפוצים מתנהלות כמו שצריך ותוך עמידה בלוח הזמנים. יש פתרון אחר שיכול לייעל מאוד את העבודה – עבודה עם חברה אחת המתמחה בביצוע עבודות שיפוץ מכל הסוגים.

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192882 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183088 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182296 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181702 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181624 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181449 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181507 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica