חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מפוחים לתעשייה - מהם?

מאת: מימהעסקים - כללי28/06/20111185 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעולם המתנהל ומתקדם בקצב מטורף, מי מאיתנו לא חש את הצורך לעצור ולקחת נשימה של אוויר נקי, מלוא הריאות? המודעות הגוברת והולכת לנושא איכות האוויר במקום העבודה בכלל ובענפי התעשייה השונים בפרט, הביאה לפיתוחם של אמצעים טכנולוגיים מתקדמים לסינון אוויר, לפינוי מזהמים ולשמירה על טמפרטורה נוחה. אחד מאמצעים אלה, הינם מפוחים לתעשייה, בהם נתרכז במאמר שלפניכם.

מפוחים לתעשייה – על שום מה ולמה

במסגרת תהליכי עבודה שונים בתעשייה, משתחררים לאוויר חלקיקים מיקרוסקופיים אשר פוגמים באיכותו. עם מרכיבים אלה ניתן למנות עשן, פיח, אדים מסוגים שונים ועוד. פגימה באיכות האוויר אין משמעותה בהכרח פגיעה בבריאות. איכות האוויר נקבעת גם לפי מרכיבים פשוטים בהרבה כגון ריחות. פשוט יותר נעים לנשום אוויר נטול ריח או אוויר שריחו נעים, מאשר אוויר הנושא בקרבו ריחות לא נעימים.

תפקידם של מפוחים לתעשייה הינו להרחיק גורמים מזהמים מן האוויר אותו נושמים העובדים בחלל העבודה. אם ריחות וחלקיקים שונים נישאים באוויר באופן טבעי, הרי שמפוחים מסייעים באופן אקטיבי בהרחקת אותם חלקיקים אשר מפריעים לעובדים לנשימה. מטבע הדברים לאיכות האוויר אותו נושמים העובדים השלכות מרחיקות לכת על נוחות וכנגזרת מכך גם על טיב עבודתם.

לפיכך, במפעלי תעשייה דרושים מפוחים לתעשייה, ולעתים הם דרושים אפילו על מנת לאפשר למפעל לקבל רישיון לפעילות, וכן על מנת לאשר מוצרים שונים בהתאם לתקנים המקובלים בתחומים הרלוונטיים. כאשר אין מפנים את הגורמים הלא רצויים מן האוויר בשעת תהליך הייצור יכולים חלקיקים אלה להיכנס למוצרים ולזהם אותם או לפגוע באיכותם. מכאן עולה כי השימוש במפוחים לתעשייה חיוני הן לשמירה על הנוחות ועל הבריאות השל העובדים, והן על מנת לשמור על איכות המוצרים.

טמפרטורת האוויר

אולם איכות האוויר אינה תלויה רק במרכיביו ובריחו, אלא גם בטמפרטורה שלו. אין הדבר חדש או מפתיע כי תהליכי ייצור שונים מביאים לעלייה משמעותית בטמפרטורה. גם לטמפרטורות השפעה על איכות העבודה ועל הנוחות הכללית, הרווחה, של העובדים. בתנאי חום גבוהים סובלים עובדים מהזעה מוגברת ומאיבוד נוזלים. לאורך זמן יכול תהליך זה להביא להתייבשות, אך בטרם תתרחש התייבשות ייפגעו קישורים הדרושים לשם ביצע תקין של העבודה, כגון יכולת הריכוז, יכולת השיפוט, הסבלנות וכן הלאה. לכן, לא זאת בלבד שהזעה מוגברת גורמת אי נוחות מרובה, הרי שהיא גם יכולה לפגוע בעבודה עצמה.

במפעלי תעשייה מיזוג, לרוב, אינו אפשרי, בין אם כתוצאה מגודל החללים בהם מדובר ובין אם בשל העובדה כי חללים אלה אינם אטומים דיו על מנת שיהיו ניתנים למיזוג באופן יעיל. לפיכך אחד האמצעים הפופולאריים לקירור האוויר במפעלי תעשייה הוא שימוש במצנן אוויר. מצנן אוויר אינו שונה בהרבה ממאוורר תעשייתי. במקומות בהם הדבר אפשרי או אפילו רצוי, ניתן להשתמש במצנן אוויר אשר כולל גם מערפל מים, אשר לא רק מצנן את האוויר אלא גם שומר על הלחות בו, זאת בניגוד למערכות מיזוג ולמאווררים אשר מביאים לייבוש האוויר בשימוש ממושך.

 



תגיות המאמר: מפוחים לתעשייה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מימה

מאת: מימהבניין ואחזקה - כללי28/06/111437 צפיות
למען האמת, אפשר כבר מלכתחילה לדאוג לכך שהמכונה פחות תהיה מועדת לתקלות. שימוש נכון וזהיר מונע תקלות, ומניעה היא תמיד הצעד הטוב ביותר לחסוך לכם כסף על טכנאי מכונות כביסה.

מאת: מימהעיצוב פנים28/06/112842 צפיות
קרה לכם פעם שהתחלתם לחלום על שיפוץ ביתכם והפסקתם באמצע? אתם יודעים למה זה קרה לכם? כי ראיתם שזה כבר יותר מדי בשבילכם, יותר מדי דברים צריך לעשות.. זה קצת מייאש.. מחשבה על שיפוץ אמבטיה, דורשת הרבה מאמץ וכח והתהליך לוקח כמה ימים ובן אדם מפחד להרשות לעצמו לחלום חלומות רחוקים והזויים כדי לא להתאכזב

מאת: מימהקייטרינג12/05/111257 צפיות
כשרות לא חייבת להיות מגבלה עבור הטעם. חברת קייטרינג איכותית תוכל להציע לכם קייטרינג כשר נפלא ומעורר תיאבון, גם כאשר מדובר על תחליפים לא חלביים עבור המנות האחרונות בתפריט בשרי.

מאת: מימהרכב26/04/111193 צפיות
הדבר שאתם צריכים להעמיד לעצמכם מול העיניים כמדד הכי מדויק, הוא שאתם תסעו עם הנהג הזה זמן רב, וכדאי שיהא לכם נוח איתו. נהג עצבני יכול להרוס לכם טיול שלם, וכשתרצו לשנות כבר יהיה מאוחר.

מאת: מימהשיפוצים13/04/111103 צפיות
אתם מעוניינים בביצוע שיפוץ של חדר האמבטיה או של חדר השירותים, מומלץ להסתייע בחברת שיפוצים אשר יש לה ניסיון רב בביצוע שיפוץ מסוג זה, וכן הלאה. אז איך באמת כדאי לבחור חברת שיפוצים? במאמר הבא תוכלו למצוא טיפים שיסייעו לכם.

מאת: מימהצרכנות29/03/111243 צפיות
התקנת מסכי אוויר מומלצת מאוד לבעלי עסקים ומקומות ציבוריים, שיש בהם תנועה רבה של קהל. מסכי אוויר יאפשרו למקומות גדולים כקטנים להישאר ממוזגים, בין אם הדלתות תהיינה סגורות ובין אם הן תישארנה פתוחות, גם לאורך זמן.

מאת: מימהשיפוצים28/03/111208 צפיות
השיפוצים מתנהלות כמו שצריך ותוך עמידה בלוח הזמנים. יש פתרון אחר שיכול לייעל מאוד את העבודה – עבודה עם חברה אחת המתמחה בביצוע עבודות שיפוץ מכל הסוגים.

מאמרים נוספים בנושא עסקים - כללי

מאת: ישראל רף עסקים - כללי16/07/231725 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי13/12/222629 צפיות
סרטון מתנות ממותגות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג מתנות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג, מתנה שמרחיבה את הלב ומעלה חיוך תיצור אווירה נפלאה לשמירה על הקשר עם הלקוחות, צוות העובדים, הספקים, ונותני השירות. מתנה שתשדרג את היחסים שלכם עם הלקוחות והעובדים לאורך כל השנה יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי12/10/221809 צפיות
1. מהו תכנון? בכל מקום בו אנו נמצאים, אנו משתמשים במרחב בדרכים שונות. על מנת להבטיח ניצול יעיל של המרחב, יש צורך לתאם בין מגוון השימושים המתקיימים בו, ולדאוג לתשתיות כמו תחבורה, מים, חשמל ועוד. לשם כך מתקיים הליך התכנון ברמות שונות, מתכנון נקודתי ועד תכנון כלל ארצי. הליך זה קובע כיצד ישתלבו השימושים השונים, הלכה למעשה, ונותן מענה לשאלות כגון היכן וכמה ניתן לבנות במרחב נתון, מה נחוץ לשם אישור הבנייה וכיצד ניתן לספק את הצרכים של המשתמשים. בסופו של הליך התכנון מתקבלת תכנית, המורכבת בעיקרה מתשריט (מפה המבטאת באופן גרפי את הוראות התכנית הנוגעת למרחב גאוגרפי נתון), תקנון (הוראות בכתב הקובעות מה מותר ומה אסור לבנות על הקרקע שבתכנית, כיצד לבנות ולאיזה מטרות) ומסמכים נוספים בהתאם לצורך.

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי30/05/221859 צפיות
הריני להעלות בפניכם נוהל עבודה, לדיון בהתנגדויות בפני הוועדה המקומית לבקשות להיתרי בניה ולתכניות בנין עיר. נוהל העבודה יועלה לאתר האינטרנט ההנדסי של הוועדה המקומית לתכנון ולבניה. הנכם מתבקשים לפעול מעתה ואילך בהתאם להנחיות המפורטות בנוהל העבודה. הנוהל נערך בהיוועצות עם היועץ המשפטי ומושתת על ההוראות הקבועות בחוק התכנון והבניה התשכ״ה 1965( כהגדרתו בנוהל – חוק התכנון והבניה( ועל הקבוע בתקנות התכנון והבנייה )רישוי בנייה(, תשע״ו 2016( כהגדרתן בנוהל – תקנות רישוי בניה(.

מאת: ישראל רף עסקים - כללי26/05/222043 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. לצד עטים, מחברות ומוצרים שאנו רגילים לקבל מתנות בכנסים, יש את בעלי העסקים שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים אותן… עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי01/05/221912 צפיות
נטוורקינג הוא אחד הכלים החזקים ביותר בעולם הפרסום ובאירועים עסקיים. מהו המוצר הפרסומי היעיל ביותר עבורך שיבדל אותך משאר המשתתפים ויקנה לך יתרון משמעותי לטווח ארוך. מסר אישי או עסקי ממותג בעציץ – המוצר הפרסומי הטוב ביותר לאירועים עסקיים לקבלת תוצאה עסקית מעולה. אשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אופירעסקים - כללי28/02/221513 צפיות
נושא הסמכת iso מאז ומתמיד היה נושא רגיש לבעלי עסקים ומותגים שגורר לאחרי כן כאב ראש, לחץ וחרדה. הסיבה לכך היא כי לא כולם באמת יודעים מה צריך על מנת להגיע להסמכה המושלמת, ואין כאן מורכבות כבדה מדי, בעיקר כאשר מלווים אתכם אנשי המקצוע הטובים ביותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica