חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים למניעת תיקון מכונת כביסה.

מאת: מימהבניין ואחזקה - כללי28/06/20111437 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש לא מעט מכשירים חשמליים שמחזיקים מעמד שנים רבות, אפילו עשרות שנים, של תפקוד רציף ויעיל. הם ניצבים בבית שלכם ועושים את עבודתם נאמנה באופן קבוע – אבל גם הם לפעמים, מה לעשות, מתחילים לאחר כמה שנים לזייף או להתקלקל. אם תתקנו את הבעיה במהרה על ידי איש מקצוע שבאמת יודע מה הוא עושה, תוכלו להמשיך ליהנות מהם עוד הרבה זמן.

יש מכשירים חשמליים שדורשים אנשי מקצוע מיוחדים. למשל טכנאים מכונות כביסה, שמטפלים ספציפית במכשיר חשמלי זה בלבד. כשאתם צריכים תיקון מכונת כביסה, הם האנשים שצריך לקרוא להם, ולא להסתפק באיזה כולבויניק רב תחומי.

נכון, תיקון מכונת כביסה יכול לפעמים להיות כלל וכלל לא זול, אבל תיקון טוב יבטיח לכם עוד שנים ארוכות של מכשיר פועל ותקין. תמורה הולמת, לא כן?

לפני שאתם רצים לחפש טכנאים מכונות כביסה

למען האמת, אפשר כבר מלכתחילה לדאוג לכך שהמכונה פחות תהיה מועדת לתקלות. שימוש נכון וזהיר מונע תקלות, ומניעה היא תמיד הצעד הטוב ביותר לחסוך לכם כסף על טכנאי מכונות כביסה.

אז איך מונעים תיקון מכונות כביסה? זו לא בעיה. צריך להקפיד על כל הדברים הבאים במהלך השימוש הקבוע בפריט זה: הפעלה לפי הוראות היצרן, לא להעמיס יותר מדי כביסה על המכונה, לחכות קצת בין הפעלה להפעלה (לא חייבים להפעיל אותה שוב ושוב ברצף), לנקות את הפילטר, תמיד לבדוק שלא שכחתם דברים בכיסי הבגדים לפני שאתם מכניסים אותם פנימה כי הם עלולים לסתום את הפילטר, לדאוג לניקוי אבנית כל כמה חודשים (יש חומרים מיוחדים בשביל מטרה זו).

נשמע כמו לא מעט דברים לשים לב אליהם, אבל מהר מאוד תגלו שמדובר בהרגל פשוט להסתגלות ולא במאמץ מיוחד, כך שאפילו לא תחשבו על זה. והכי חשוב – ייקח הרבה זמן אם תעשו כל זאת עד בואו של הצורך בתיקון מכונת כביסה.

בכל מקרה, אם מכונת הכביסה חדשה כדאי לשמור את דפי טופס האחריות שקיבלתם עליה במקום קרוב עד גמר האחריות, כדי שאם בכל זאת תהיה תקלה ותזדקקו לטכנאי מכונות כביסה, לפחות תיקון מכונת הכביסה יהיה על חשבון האחריות התקפה, שתוכלו לאתר בזריזות.

כשמתעוררת בעיה

לפני שאתם נכנסים לפאניקה ומעלעלים בשמות טכנאים מכונות כביסה, כדאי לבדוק שבאמת יש בעיה – יכול להיות שאתם פשוט לא מפעילים את המכונה נכון? בדקו את המובן מאליו: החיבור לחשמל, סגירת הדלת, אם יש טעויות בהפעלה או משהו ששכחתם. אחר כך בדקו את הפילטר, כי לפעמים שם מצוי הפתרון לתיקון מכונת כביסה. אם הוא נקי כהלכה, וכל הדברים נראים כשורה אך עדיין הבעיה קיימת – זה הזמן להתקשר לאיש המקצוע לעזרה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מימה

מאת: מימהעסקים - כללי28/06/111186 צפיות
בעולם המתנהל ומתקדם בקצב מטורף, מי מאיתנו לא חש את הצורך לעצור ולקחת נשימה של אוויר נקי, מלוא הריאות? המודעות הגוברת והולכת לנושא איכות האוויר במקום העבודה בכלל ובענפי התעשייה השונים בפרט, הביאה לפיתוחם של אמצעים טכנולוגיים מתקדמים לסינון אוויר, לפינוי מזהמים ולשמירה על טמפרטורה נוחה. אחד מאמצעים אלה, הינם מפוחים לתעשייה, בהם נתרכז במאמר שלפניכם.

מאת: מימהעיצוב פנים28/06/112842 צפיות
קרה לכם פעם שהתחלתם לחלום על שיפוץ ביתכם והפסקתם באמצע? אתם יודעים למה זה קרה לכם? כי ראיתם שזה כבר יותר מדי בשבילכם, יותר מדי דברים צריך לעשות.. זה קצת מייאש.. מחשבה על שיפוץ אמבטיה, דורשת הרבה מאמץ וכח והתהליך לוקח כמה ימים ובן אדם מפחד להרשות לעצמו לחלום חלומות רחוקים והזויים כדי לא להתאכזב

מאת: מימהקייטרינג12/05/111259 צפיות
כשרות לא חייבת להיות מגבלה עבור הטעם. חברת קייטרינג איכותית תוכל להציע לכם קייטרינג כשר נפלא ומעורר תיאבון, גם כאשר מדובר על תחליפים לא חלביים עבור המנות האחרונות בתפריט בשרי.

מאת: מימהרכב26/04/111193 צפיות
הדבר שאתם צריכים להעמיד לעצמכם מול העיניים כמדד הכי מדויק, הוא שאתם תסעו עם הנהג הזה זמן רב, וכדאי שיהא לכם נוח איתו. נהג עצבני יכול להרוס לכם טיול שלם, וכשתרצו לשנות כבר יהיה מאוחר.

מאת: מימהשיפוצים13/04/111103 צפיות
אתם מעוניינים בביצוע שיפוץ של חדר האמבטיה או של חדר השירותים, מומלץ להסתייע בחברת שיפוצים אשר יש לה ניסיון רב בביצוע שיפוץ מסוג זה, וכן הלאה. אז איך באמת כדאי לבחור חברת שיפוצים? במאמר הבא תוכלו למצוא טיפים שיסייעו לכם.

מאת: מימהצרכנות29/03/111243 צפיות
התקנת מסכי אוויר מומלצת מאוד לבעלי עסקים ומקומות ציבוריים, שיש בהם תנועה רבה של קהל. מסכי אוויר יאפשרו למקומות גדולים כקטנים להישאר ממוזגים, בין אם הדלתות תהיינה סגורות ובין אם הן תישארנה פתוחות, גם לאורך זמן.

מאת: מימהשיפוצים28/03/111209 צפיות
השיפוצים מתנהלות כמו שצריך ותוך עמידה בלוח הזמנים. יש פתרון אחר שיכול לייעל מאוד את העבודה – עבודה עם חברה אחת המתמחה בביצוע עבודות שיפוץ מכל הסוגים.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222782 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223088 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211366 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211323 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211584 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211558 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211744 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica