חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סקס ? האם זאת תלות או מה?

מאת: aviran halilaמעו"ף29/03/20111710 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה זה הדחף לסקס בחיי הפורנו באתרים השונים ? שיפור האינטרנט הביאה עם השנים האחרונות נגישות מתקדמת ייחודית ביותר בכל המתייחס לסיפורי סקס פורנוגרפים. נערים רבים מוצאים עצמם מתמקדים ויושבים דקות רבות ו אין סופיות מטיילים באתרים דינמיים וותיקים של סקס במצלמות ומסתכלים פורנו בכל השיטות. החשיפה לאתרים קלה, השימוש בטיזרים ושל האיפיון של מצלמות סקס כמובן בוידיאו הכל נראה בהחלט לא אמין , האם באמת במקרים של הסרטים של הפורנו השחקניות עושות לעצמם סקס בתשלום ? האם זה הצגה ? ולמה אנחנו כגולשים ברשת כל כך מכורים לסרטי סקס ברשת ?, איפה הקיר בין זה משפיע עלינו ביום יום בלי שתשימו לב.


התמכרות לנושא המדובר של סרטי סקס
פורנוגרפי אינה מוגדרת על ידי רופאים כמחלה אלא הפרעה קומפלוסיבית. ישנה מחלוקת האם בכלל קיימת התמכרות לסקס חינם פורנוגרפי אך בטח שאין מחלוקת שאכן קיימות השפעות לא טובות בכל הנוגע לתשוקה של סרטוני סקס פורנוגרפי בבכמות גבוה וגם גדולה.
התלות לפורנו היא התמכרות נפשית המשולבת ביחד עם תופעות פיזיות שמאוד דומות לסמים.
המתנגדים לצריכה של ההתמכרות סבורים שצריכת סקס במצלמות פורנוגרפי מתרכשת בכדי לברוח מהתמודדות של הנפש עם ריגושים אחרים ולא נוחים וטקטיקה לגרום שהיא תחלים היא ע”י טיפול ברגש המודחק.
בעיה שמצלמות סקס פורנוגרפיים יכולים גורמים:

-אי נעימות בחיי בני זוג 
-אופי תלותי לצפייה במצלמות סקס וירטוליות ברשת ובזבוז זמן מיותר לפני
-אי אמונה לבין בני הזוג המאורסים 
-חוסר תשיקה בין בני הזוג הידידים 

לפיכך במספר רב של הבעיות הבולטות הן בקרב לזוגות מאורסים מאידך הגברים הרווקים יכולים לעשות כל כל העולה על רוחם והסרטוני סקס
נהיה בצד האחר של מטבע צורה של הנאה עם החברים וגם חיי סקס שעדיין לא פגשתם

ברוב התופעות ממש כיף להתנסות בדברים שמעט ששוברים את החיים האמתיים הבסיסיים ואין חשיבות שנות חיי גיל הגולש האופטימאלי

אם בא לכם להכנס קצת לאתרים כאלו שנותנים שירותים של סרטי סקס חינם עם מגוון רחב של קטגוריות - עליכם להיות מעל גיל 18 -חובה יש לציין את הנתון הזה! זה אתרים למבוגרים בלבד... כמו כן הנה אתר מומלץ מאוד במידה ואתם באמת בני 18 - אתר סקס שלי הוא אתר סקס מאוד פופולארי בשנים באחרונות ויש בו מספר רב של מבקרים מכל הערים בארץ - אז שיהיה יום סקס שלי !

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ממליץ לכם על קצת סקס ועוד קצת סקס חינם

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת aviran halila

מאת: aviran halilaפנג שווי29/03/118910 צפיות
ייחודית ביותר בכל הנוגע לסרטוני סקס פורנוגרפים. גולשי אינטרנט רבים מוצאים עצמם מחטטים עשרות דקות אין סופיות מחטטים בטיובים ברשת חדשים של סקס ונהנים עם פורנו בכל הצורות. הנגישות רבה, השימוש בסיטואציות ושל האופי של סקס במצלמות כמובן בסרטונים הכל נראה לא אמיתי , האם באמת בטיזרים של הקליפים של הפורנו השחקניות מבצעות לעצמם סקס תמורת כסף ? האם זה משחק ? ולמה אנחנו כאנשים כל כך תלויים לסרטי סקס ברשת ?, איפה הקו בין זה שסקס פוגע בנו ביום יום בלי שתבחינו.

מאמרים נוספים בנושא מעו"ף

מאת: רונן ביגמןמעו"ף04/08/143599 צפיות
משמעות העניין היא שלא צריך המון כסף בשביל לסחור. עם זאת המינוף עוזר להרוויח את 100% התנודתיות, אך זה עובד גם בהפסד. ולכן חשוב להגן על ההשקעה ולחשב הסיכון, ולשים STOP

מאת: go4itמעו"ף03/12/128606 צפיות
במאמר זה ניידע אותך אודות חשיבות השימוש במערכת מסחר מתקדמת ככל הניתן, כמו כן ניידע אותך כיצד תוכל לקבל מערכת מסחר אוטומטי המתממשקת למערכת ה FMR שלך ללא תשלום

מאת: שלמה דור-אספרמעו"ף20/09/129227 צפיות
שוק האופציות בארץ הפך להיות מבוקש בקרב אנשים ובמיוחד התחום של מסחר באופציות מעוף המאפשר לכל המעוניינים והמשקיעים במסחר להרוויח סכום נאה נוסף כל חודש. המסחר באופציות הולך וגדל וכיום ניתן למצוא אנשים רבים המשקיעים בתחום על אף שלא רכשו השכלה ואין להם ניסיון קודם, מצליחים להגיע לרווחים של סכומים לא מבוטלים.

מאת: go4itמעו"ף01/05/128733 צפיות
במאמר זה תוכל לקרוא אודות האפשרות לסחור בבורסה הישראלית באופציות מעוף בצורה אוטומטית לחלוטין בנוסף ניידע אותך אודות האפשרות להצטרף לקבוצת רכישה בעניין עמלות מסחר ושריתי מסחר בבורסה.

מאת: דן קומםמעו"ף16/04/128546 צפיות
אחד הנושאים המבלבלים ביותר ועם זאת הבסיסיים ביותר ולכן החשובים ביותר להבנה לעומק הוא נושא האופציות. שאלות נפוצות שעולות הינן: מהי אופציה, מה מייחד אותה משאר הכלים הפיננסיים הקיימים במסחר ההון ומה הסיכונים הכרוכים במסחר בהן ומה היתרונות שהן מציעות על פני סוגי מסחר אחרים.

מאת: דן קומםמעו"ף11/03/128734 צפיות
רבים מפחדים להשקיע באופציה, שכן הדבר מובן, זאת בשל העובדה שבמסחר של אופציות ניתן לעיתים להפסיד השקעות. מנגד מנתחים סטטיסטיים ומומחים רבים שמחים שהציבור הרחב עדיין לא גילה את הפוטנציאל בסוג השקעה זה, שכן הם חושבים שבכניסתו של הציבור למסחר של אופציות יהפוך השוק לפחות אטרקטיבי. לשם כך אותם מומחים זוכרים תמיד לטפטף את הפחד באזני האוכלוסייה, זאת כיוון שרוב כספם מגיע משוק מפותח זה.

מאת: go4itמעו"ף30/11/119372 צפיות
במסגרת מאמר זה ניידע אותך אודות האפשרות לסחור באופציות מעוף באמצעות סימולאטור מעוף, כמו כן ניידע אותך אודות האפשרות לבצע מסחר בבורסה דרך קבוצת רכישה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica