חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב סלונים – פתרונות ביתיים

מאת: מעראז דלתכניריהוט 29/03/20111150 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עיצוב סלונים חשוב לא רק מבחינה פונקציונאלית אלא גם על מנת לשוות לבית או לדירה אוירה ייחודית וסגנון נעים ומזמין אשר יקלע לטעמם של יושבי הבית וגם לאורחיהם.

סלונים קיימים בכל מיני סגנונות וביניהם סגנון קלאסי, סגנון כפרי, סגנון מודרני, סגנון עתיק  וגם סגנון אקלקטי המערב כל מיני סגנונות.

הסלון הקלאסי לא רק שיכלול פריטי ריהוט שימושיים ובסיסיים אלא גם יעוצב עם מספר ספות מסורתי – שלישיית ספות לצד זוג ספות ועוד ספה בודדה בצד. חוץ מעניין ספות, סביר להניח שבסלון הקלאסי יהיה גם שטיח, במיוחד בימות החורף, ובנוסף – יוצב מזנון קלאסי עם טלויזיה ומערכת.

פריט פונקציונאלי נוסף של סלונים קלאסיים הוא פינת האוכל המסורתית הכוללת בדרך כלל שולחן מכובד למדי המתאים לאירוח ומסביבו או לצידיו שישה או שמונה כסאות בעלי ריפוד סולידי.

גווני הסלון הקלאסי הם בדרך כלל טונים שונים של חום עד לבן  – חום כהה, חום בהיר, קרם, שמנת, ולבן. המזנונים של סלונים אלו יהיו בגווני עץ קלאסיים של דובדבן, קוניאק, חום וכדומה.

ריפוד ספות וכסאות שולחן האוכל יהא גם הוא בגוונים קלאסיים, למרות שבשנים האחרונות קיימת מגמה של חריגה מגווני השמנת והחום גם בסלונים מסוג זה וניתן למצוא סלונים המעוצבים בסגנון קלאסי גם ספות בגוון ירוק, כחול ודומיהם.

סלונים בסגנון כפרי מזכירים במראם סלונים אירופאיים ובעיקר את הסלון האנגלי. אלו מערבים פריטי ריהוט מעץ ומקש וגם פריטים כבדים בעלי ריפוד.

גווני הסלון הכפרי הם בדרך כלל שקטים ובהירים, אך בהחלט ניתן למצוא בהם אביזים מעניינים וריפודים צבעוניים השוברים את העיצוב השמרני.

סלונים עתיקים יכללו הרבה פעמים ספות מעור, ספות במראה אירופאי מן המאות הקודמות ושולחנות אירוח ופינת אוכל עם גילופים ועיטורים שונים. בסלונים אלו ניתן למצוא הרבה פעמים אח לחימום המזכיר גם הוא סלונים שרווחו בעבר וגם כיום בדירות במדינות אירופאיות קרות.

הסלון המודרני מבוסס על טכנולוגיה ותחכום ועל כן יציע סלון זה פתרונות אחסון והפעלה באמצעות מערכות שונות כמו שלט רחוק וחיישנים למיניהם.

גווני הסלון המודרני עשויים להיות שקטים ובהירים אך לא נדיר למצוא רהיטים בגוון מתכתי בעלי מראה מודרניסטי.   

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים ו קידום אתרים בגוגל

אתרים מומלצים נוספים:
AKC - מערכות אזעקה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מעראז דלתכני

מאת: מעראז דלתכניריהוט 11/04/111256 צפיות
לקראת סוף המאה ה-20, ובעיקר בעשור האחרות אנו עדים למגמה ההולכת וגוברת לעיצוב פרגולות בתוך בגינות ובחצרות הבתים. פרגולות המעוצבות בטוב-טעם מקנות למקום חמימות ונעימות, ומקום שנעים...

מאת: מעראז דלתכניבידור ופנאי - כללי11/04/111075 צפיות
כל אדם המעוניין בכך יכול להשתתף היום בכל מיני סוגי הרצאות בתחומים שונים כגון תקשורת ופוליטיקה, כלכלה ועסקים, זוגיות הורות וילדים, גיאוגרפיה תיירות ומסעות, אדריכלות ועיצוב, איכות..

מאת: מעראז דלתכנידיני חוזים11/04/111349 צפיות
כשזוג רוצה להינשא לאחר היכרות ממושכת, הוא רוצה לדעת בוודאות כי למרות מהמורות החיים, איכות החיים שלו לא תרד בעקבות שינוי הסטאטוס והיותם נשואים במקום רווקים.

מאת: מעראז דלתכניקורסים וסדנאות11/04/111291 צפיות
ישראל הקיצית הינה בעלת כמעט 10 חודשים חמים בשנה בהם מזגנים מופעלים כמעט ברצף, לפחות במקומות משרדיים וארגוניים עם אנשים רבים נוכחים אם לא בכל בית ובית.

מאת: מעראז דלתכניתוספי מזון11/04/118084 צפיות
מהם שורפי שומן ואבקות חלבון, ולמי הם מיועדים? שורפי שומן ואבקות חלבון הינם תוספי מזון המיועדים לספורטאים רציניים, מתאמנים כבדים בחדרי כושר או אף מתאמנים..

מאת: מעראז דלתכניבר ובת מצווה11/04/111173 צפיות
אין ילד או ילדה שלא מתרגשים כאשר הם מתקרבים לגיל בר מצווה או בת מצווה.זהו יום הולדת מיוחד שמציין את הפיכתם מילד או מילדה לנער ונערה מתבגרים.

מאת: מעראז דלתכניחתונות11/04/111240 צפיות
שמלות כלה לנשים מלאות - במאות הקודמות נשים מלאות היו מושא התשוקה הגדולה מבחינה חברתית, תרבותית ואמנותית, והרזון נתפס כמצב חולני. בעשור האחרון לא מעט..

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201585 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201175 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201722 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201809 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191614 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191593 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191597 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica