חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דרכי הפצת מאמרים

תחום מאמרים הינו תחום רחב וכולל סוגים רבים של מאמרים. יכולים אלו להיות מאמרים אקדמיים בכל מיני תחומי דעת , מאמרים הנכתבים בכתבי עת, עיתונים, שבועונים ומגזינים, וגם – מאמרים הנכתבים באינטרנט גם עבור עסקים שונים המפרסמים את מוצריהם והשירותים שהם נותנים במסגרת הפצת מאמרים באתרי האינטרנט שלהם, וגם עבור אתרי מאמרים אשר מהותם כשלעצמה היא הפצת מאמרים.

סוג נוסף של הפצת מאמרים הוא פרסום מאמרים העוסקים בנושאי אקטואליה שונים ונושאים אשר על סדר היום הציבורי . הפצת מאמרים זו נעשית הרבה פעמים בעיתונים היומיומיים במדורים מיוחדים בעיתונים המוקדשים למטרה זו.

בעולם האקדמי מתפרסמים כל העת מאמרים שונים בכל תחומי הדעת – במדעי הרוח והחברה, בתחום מדעי החיים, הבריאות והסביבה, וכמובן – בתחום המדעים המדוייקים והמקצועות הטכנולוגיים. רוב מאמרים אלו מבוססים על מחקרים המבוצעים על ידי אנשי אקדמיה וחוקרים אשר מקדישים את עבודתם למחקר בנושאים בהם הם מתמחים. אותם מחקרים מתפרסמים בכתבי עת אקדמיים, בעלונים וגם בכלי התקשורת. כך למשל מתפרסמים מעת לעת מחקרים בתחום הגנטיקה , הבריאות והסביבה המהווים פריצת דרך בעולמות תוכן אלו ומשנים הרבה פעמים פעולות ותהליכים שהיו נהוגים עד פרסומם. חשוב שתוצאות מחקרים אלו, במיוחד אם הם פורצי דרך , יובאו לידיעת הציבור וכאן נכנס תפקידה של הפצת מאמרים יעילה המיידעת לא רק את הקהילה האקדמית אלא גם את הקהל הרחב. הפצת מאמרים לציבור נעשית באמצעות העיתונים היומיומיים, עיתונים מקומיים, ידעונים מקומיים, מגזינים שבועיים, וכמובן – כתבי עת המיועדים לאוכלוסיות ייחודיות.

הפצת מאמרים מסוג זה נעשית גם דרך האינטרנט, ועל כן פתוחה לקהל הרחב.

הפצת מאמרים דרך אתרים של בעלי עסקים או ארגונים שונים חשובה לצרכים שיווקיים של העסק אך גם באה לספק מידע לגבי מוצרים של החברה . בדרך כלל מלווה הפצת מאמרים זו בקישורים נלווים המפנים למאמרים העוסקים בנושאים דומים.

כך למשל, עבור עסק המטפל בהשמת עובדי סיעוד ניתן להתאים הפצת מאמרים בהבטים חוקיים של השמת עובדים זרים, כיצד מגדיר החוק אוכלוסייה סיעודית הזכאית לעזרתם של עובדים אלו וגם הפניות לאתרים רלבנטיים אחרים.       

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים ו קידום אתרים בגוגל

אתרים מומלצים נוספים:
AKC - מערכות אזעקה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מעראז דלתכני

מאת: מעראז דלתכניריהוט 11/04/111252 צפיות
לקראת סוף המאה ה-20, ובעיקר בעשור האחרות אנו עדים למגמה ההולכת וגוברת לעיצוב פרגולות בתוך בגינות ובחצרות הבתים. פרגולות המעוצבות בטוב-טעם מקנות למקום חמימות ונעימות, ומקום שנעים...

מאת: מעראז דלתכניבידור ופנאי - כללי11/04/111071 צפיות
כל אדם המעוניין בכך יכול להשתתף היום בכל מיני סוגי הרצאות בתחומים שונים כגון תקשורת ופוליטיקה, כלכלה ועסקים, זוגיות הורות וילדים, גיאוגרפיה תיירות ומסעות, אדריכלות ועיצוב, איכות..

מאת: מעראז דלתכנידיני חוזים11/04/111344 צפיות
כשזוג רוצה להינשא לאחר היכרות ממושכת, הוא רוצה לדעת בוודאות כי למרות מהמורות החיים, איכות החיים שלו לא תרד בעקבות שינוי הסטאטוס והיותם נשואים במקום רווקים.

מאת: מעראז דלתכניקורסים וסדנאות11/04/111289 צפיות
ישראל הקיצית הינה בעלת כמעט 10 חודשים חמים בשנה בהם מזגנים מופעלים כמעט ברצף, לפחות במקומות משרדיים וארגוניים עם אנשים רבים נוכחים אם לא בכל בית ובית.

מאת: מעראז דלתכניתוספי מזון11/04/118082 צפיות
מהם שורפי שומן ואבקות חלבון, ולמי הם מיועדים? שורפי שומן ואבקות חלבון הינם תוספי מזון המיועדים לספורטאים רציניים, מתאמנים כבדים בחדרי כושר או אף מתאמנים..

מאת: מעראז דלתכניבר ובת מצווה11/04/111170 צפיות
אין ילד או ילדה שלא מתרגשים כאשר הם מתקרבים לגיל בר מצווה או בת מצווה.זהו יום הולדת מיוחד שמציין את הפיכתם מילד או מילדה לנער ונערה מתבגרים.

מאת: מעראז דלתכניחתונות11/04/111236 צפיות
שמלות כלה לנשים מלאות - במאות הקודמות נשים מלאות היו מושא התשוקה הגדולה מבחינה חברתית, תרבותית ואמנותית, והרזון נתפס כמצב חולני. בעשור האחרון לא מעט..

מאמרים נוספים בנושא מחשבים וטכנולגיה - כללי

מאת: yoni romמחשבים וטכנולגיה - כללי14/11/195918 צפיות
מה הם שירותי IT - ולמי הם מתאימים? איך מנהלים מידע עסקי במאה ה-21?

מאת: nirמחשבים וטכנולגיה - כללי28/10/189122 צפיות
מה הם החסרונות והיתרונות של טכנאי מחשבים, האם כדי בכלל להתחיל להתעסק בזה?, כל התשובות בפנים

מאת: אשר אלבזמחשבים וטכנולגיה - כללי11/05/183060 צפיות
כיום קשה מאד לתאר את החיים שלנו ללא מחשב- המחשב הפך לחלק מאיתנו- החל מהעבודה ועד לחיים האישיים שלנו. אותן תקלות המתרחשות במחשב מזמינות איש מקצוע כגון טכנאי מחשבים לצורך תיקון המחשב- בין אם מדובר בירושלים או בין אם מדובר באזור אחר.

מאת: נריה שמואלימחשבים וטכנולגיה - כללי25/02/181965 צפיות
מידע על ספקי כוח

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171668 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר מטען למחשב נייד בזול? כיצד מומלץ לבחור מטען למחשב נייד?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171770 צפיות
האם מומלץ לרכוש מטענים אשר לא מיוצרים על ידי החברה של המחשב הנייד שלך? היכן ניתן לרכוש מטענים למחשבים ניידים במחירים טובים? כיצד ניתן למצוא ספק איכותי ואמין של מטענים למחשבים ניידים?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171779 צפיות
מהי טכנולוגיית ג'ל בהקשר של ייצור מצברים לרכב? איזה יתרונות יש למצברים החדשים? מה אפשר לעשות עם המצברים השונים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica