חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דיל היום - כל הדילים היומיים

מאת: אלעד אוחנהצרכנות02/04/20113673 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למה הפכו אתרי הדילים היומיים לכזאת הצלחה מטורפת בישראל אתם בטח שואלים. התשובה ברורה למדי. הלקוח הישראלי נתפס כאחד שאוהב לקנות, ובזול. כאשר אתרי דילים יומיים מציעים לו את האפשרויות הזאת, הוא מסתער על המטרה. יותר ויותר אנשים מחפשים מידי יום את דיל היום באתרי הדילים השונים. ישנם הרבה מאוד אתרים ודילים באתרי האינטרנט.

הצלחת תחום זה של דיל היום או דיל יומי, איך שתבחרו לקרוא לזה הפכה להצלחה כה גדולה שגרמה ליצירתם של עשרות אתרים גדולים לעלות, ולעסוק בתחום זה. אתרים אלה מנסים להביא לכם את כל הדילים היומיים הכי שווים, עם אחוז הנחה הכי גדול, כך שתוכלו להיות מרוצים, ותרכשו את הדיל שלהם, וכמה שיותר מהר.

ישנם אתרים אשר מרכזים לכם את כל הדילים היומיים למקום אחד. באתרים אלה תוכלו למצוא חלוקה נוחה ומסודרת של דילים לפי נושאים, ואת דיל היום שפורסם בכל אחד מאתרי הדילים המוכרים והמצליחים ברשת. כך תוכלו לחסוך לעצמכם זמן של חיפוש בכל אתרי הדילים השונים, ובעזרת אתר אחד המתעסק בריכוז הדילים, תוכלו להיחשף לכל הדילים בקלות רבה.

פונקציה נוחה ושימושית אשר עושה לכם חיים קלים היא האפשרות לקבל עדכון יומי של כל הדילים למייל. דיל היום עד אלייך עם כל הפרטים אודות הדילים הנחשקים של אותו היום. גאוני, במיוחד לקהל היעד הישראלי שמקדיש זמן רב לחיפוש דילים יומיים במחירים משתלמים, שיספקו לו הנאה במחיר מציאה.

הצלחת התחום לא פסחה גם על חברות ענק כמו Mako אשר נכנסו לזירה הזו של דיל היום עם אתר גדול ומושקע כמו Buy2 אשר מפורסם חזק בטלוויזיה, באתר של מאקו וכמובן גם בעוד מקומות נצפים באינטרנט. Mako יצאו גם בקמפיין חדש אשר מאפשר זכייה בחופשה בין המוגרלים שירשמו לקבלת דילים במייל ברשימת התפוצה שלהם באתר Buy2, עוד רעיון גאוני שיגרום לעלייה בהצלחתו של התחום הזה שנקרא דיל היום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלעד אוחנה

מאת: אלעד אוחנההשוואת מחירים23/11/195530 צפיות
שאלה נפוצה העולה במוחותיהם של אלו העומדים בפני רכישת מטבח חדש היא – היכן לבצע את ההזמנה: האם ראוי יותר לעשות זאת אצל נגר מנוסה ומיומן, או לחילופין – דרך חברת מטבחים גדולה ומוכרת

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195896 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192034 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: אלעד אוחנהיזמות עסקית28/08/191680 צפיות
להוביל עסק להצלחה ולרווחיות זו משימה מאתגרת. אומרים שאין מעלית לקומת ההצלחה ושחייבים לעלות במדרגות. צודקים! אבל בפורמט של זכיינות תוכלו לעלות במדרגות מהר יותר, ואפילו לדלג על חלקן בדרככם אל ההצלחה העסקית עליה אתם חולמים.

מאת: אלעד אוחנהבניין ואחזקה - כללי27/07/141401 צפיות
אחת ההתלבטויות הגדולות של כל מי שרוצה להקים פרגולה בחצר הבית או במרפסת היא באיזה חומר גלם לבחור – האם כדאי לבחור פרגולות עץ או אולי להקים פרגולה העשויה מאלומיניום. במאמר זה ננסה להציג את היתרונות והחסרונות של כל חומר גלם ולעזור לכם לבצע החלטה שמתאימה לכם ולבית שלכם.

מאת: אלעד אוחנהחיות מחמד22/06/144638 צפיות
פרו פלאן מזון לכלבים הוא מזון שתוכנן על ידי מדענים ותזונאים מומחים לבעלי חיים ולכלבים בפרט, כדי להעניק לכל כלב את המזון המתאים ביותר לפיזיולוגיה שלו ולצרכיו.

מאת: אלעד אוחנהבעלי חיים - כללי06/06/141495 צפיות
הכלב הוא ידידו הטוב ביותר של האדם ואם הוא חי איתו באותו הבית והוא חלק מהמשפחה, חשוב להקדיש מחשבה גם לבחירת המזון הטוב ביותר עבורו, ממש כמו שאנחנו משקיעים מחשבה במזון שאנחנו מכניסים לפה שלנו.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214244 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204381 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205283 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193443 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica