חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דירות להשכרה - מידע ועקרונות חשובים

מאת: קידום אתריםבית חכם04/04/20111100 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנה האחרונה ,לאור ההתייקרות במחירי הדירות מעדיפים רבים לחפש דירות להשכרה במקום לקנות דירה ולהשתעבד למשכנתא גבוהה לאורך שנים רבות. אך התופעה של השכרת דירה אינה נפוצה. בגלל שכר הדירה היקר, מגזרים שונים מחפשים דירות להשכרה ומניעים את השוק של השכרת דירות.

 

דירות להשכרה - מי שוכר דירה בערים עם צביון דתי

 

  • השוק של דירות להשכרה באזורים חרדיים שונה מהשוק במקומות אחרים. זוג צעיר חילוני לא קונה דירה מיד לאחר החתונה, אלא יעדיף לעבוד ולהתבסס מבחינה כלכלית ורק אז הוא יקנה דירה. לא כך זוג חרדי. כמעט כל זוג חרדי קונה דירה מיד לאחר החתונה במימון ההורים. לכן, הביקוש לשכירת דירות נמוך בהרבה.

 

  • * היהודים מחו"ל, נוהגים לשלוח את ילדיהם מיד לאחר החתונה ללמוד תורה בישראל למשך שנה או שנתיים. לירושלים, לבני ברק ולריכוזים חרדיים נוספים, מגיעים הרבה זוגות צעירים מחו"ל המחפשים דירות להשכרה. הביקוש הגבוה גורם לעלייה במחירים של הדירות להשכרה .

 

  • * בשל הביקוש הגבוה ובשל המחסור של דירות להשכרה, מסבים בעלי דירות מחסנים וחניות לדירות. במקומות אלו , רגיל לראות זוגות צעירים הגרים במחסנים שהוסבו לדירות עם רעש, פיח וכמעט ללא אוורור. גם כאן, בשל הביקוש הרב, השוק של השכרת דירות יקר והמחירים עולים מיום ליום.

 

השכרת דירות – כיצד מתניעים הסטודנטים את השוק של השכרת דירות

 

  • * סטודנטים רבים הלומדים במוסדות אקדמאיים מחפשים דירות להשכרה באזורים הקרובים למקומות הלימודים. הדירות הנמצאות באזורים אלו מבוקשות מאוד ומחירם גבוה. השוק של השכרת דירות מביא להתייקרות גם בשוק הדירות למכירה. משקיעים רבים גילו את הפוטנציאל הכספי הגבוה הטמון בשוק של השכרת דירות לסטודנטים וקונים דירות להשכרה. הביקוש הגבוה מביא לעלייה במחירי הדירות.

 

  • * בבאר שבע- על אף שהאוניברסיטה בבאר שבע ממוקמת סמוך לשכונות עוני , הביקוש הגבוה של הסטודנטים מביא לעלייה במחירים ללא פרופורציה למצב הדירה והשכונה. השכרת דירות לסטודנטים מניעה את גלגלי השוק בבאר שבע וגורמת להתייקרות גם בשכונות שונות.

 

  • * בחיפה, בשכונת נווה שאנן על יד הטכניון קיים ביקוש גבוה של דירות להשכרה. השכרת דירות לסטודנטים פופולארית גם בשכונת בת גלים , בשכונת רמת רמז או בהדר. אלו אזורים זולים, יחסית, אך הביקוש הרב מצד הסטודנטים מעלה את המחירים.

 

 

 

 

 

 

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מקודם על ידי קאפרי קידום אתרים בירושלים ובניית אתרים בירושלים

.
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קידום אתרים

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131217 צפיות
היות שבני האדם מחפשים תמיד אפשרויות לשמור על עצמם, עקב כך הם יצרו את אמצעי השמירה הקרוי אומניות לחימה. המערב קיבל את אומניות לחימה מהעם הסיני אשר הוא הינו הראשון שפיתח את האופנים להגנה עצמית. כיום אומניות לחימה הן ספורט תחרותי הלוקח חלק באולימפיאדות מרובות.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131064 צפיות
בענף הנדלן הגדול של נדלן במושבים קיימות כמה קטגוריות והם: אדמות המיועדות לחקלאות, קרקעות מסחריות ויחידות המיועדות למגורים ועוד. מחיריהם של נדלן במושבים כפופים לשינויים ותלויים בכמה קריטריונים. מסיבה זו, טרם שאתם רוכשים נדלן במושבים נחוץ לבוא בדברים עם שמאי המתמחה בתחום במטרה לקבל הערכת מחיר עדכנית וריאלית.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131099 צפיות
קידוח בטון הוא עבודה של אנשי מקצוע. הודות לעבודות של קידוחי בטון אנחנו מסוגלים לקדוח במהירות וביעילות גם בחומר הבטון. עבור העבודה של קידוחי בטון צריך לגשת למומחים בעלי ידע רב ונסיון שעובדים עם ציוד מיוחד.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131098 צפיות
המילה האחרונה בנושא הארונות הן ארונות הזזה. ארונות הזזה מאפשרים לנו חיסכון משמעותי בשטח, נוחיות ופתרונות אחסון מעניינים. ארונות הזזה הינם ארונות עם עיצוב. הרבה מעצבים בוחרים לרהט את הבית בארונות הזזה ומשקיעים חשיבה ומאמצים רבים בעיצובם.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131122 צפיות
בעת שבעל ואשה מחליטים שאין יותר מקום להמשכם של חיים משותפים וכי הם רוצים להתגרש ולחלק את הרכוש שומה עליהם להגיע אל עורך דין גירושין . בסיועו של עורך דין גירושין ניתן לעבור את ההליכים בצורה יותר נוחה ופשוטה כשכל אחד מבני הזוג יקבל את המגיע לו.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131152 צפיות
יותר מכל היעדים של הטיסות ישנו ביקוש רב של טיסות לניו יורק. הדרך להגיע אל המעצמה הגדולה בעולם החופשי הינה באמצעות טיסות לניו יורק. אפשרי לנסוע מישראל לניו יורק או בטיסה ישירה ואפשרי גם עם טיסה שעוברת במדינה אירופאית.

מאת: קידום אתריםרהיטים03/03/131438 צפיות
ישנם מקומות לא מעטים ברחבי העולם שאין אפשרות לבקר בהם באופן עצמאי ואחד מהם הוא תאילנד. טיול מאורגן לתאילנד יביא אותכם לשם. טיול מאורגן לתאילנד לוקח אתכם אל המקומות האקזוטיים ביותר ברחבי העולם. אין ספק, טיול מאורגן לתאילנד זוהי חוויה מרגשת של פעם במהלך החיים.

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181706 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181572 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181435 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181503 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181667 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181510 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171642 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica