חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השתלת שיניים - חיוך של מליון דולר במחיר של הרבה פחות

מאת: משה כהןבריאות השן04/04/20111021 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה זה השתלת שיניים

בעיות בשיניים הן נושא מטריד ומוכר לרוב האנשים. במקרים רבים, כאבי שיניים עלולים להיות בלתי נסבלים, וכאשר מזניחים אותם עלולים לגרום לבעיות חמורות בבריאות הפה (וגם בכיס...) למרות שכולנו מעוניינים שהשיניים שלנו יהיו שיניים בריאות, לא כולנו מקפידים במידה מספקת על טיפול ראוי על מנת לטפח ולשמור על בריאות השן. בנוסף, לחרדה הנלווית לביקור אצל רופא שיניים יש לעתים חלק בטיפול הלקוי או בהזנחה.

לחצו כאן על מנת לקבל הצעת מחיר מקצועית ובמחירים הטובים בארץ להשתלת שיניים

טיפול במצב בו חסרות שיניים היה בעבר בעייתי והמענה אליו היה מצומצם. האופציה היחידה להחלפת השיניים הייתה באמצעות שיניים תותבות, אשר בשונה מהשתלות שיניים הן התקן חיצוני נשלף, שעלול לגרום לחוסר נוחות בזמן האכילה ובפעולות כלליות של הלסת ומערכת הפה.

הפתרון המודרני כאמור הינו השתלת שיניים. השתלת שיניים זהו למעשה ניתוח שניתן לערוך בהרדמה מקומית או מלאה ובזמן קצר יחסית. השתלות שיניים מתבצעות על ידי החדרת שתלים דנטליים. השתלים הם הבסיס עליו תבוצע ההשתלה. שתל דנטלי מחליף את השיניים החסרות, ועשוי טיטניום או סגסוגת של טיטניום, עובדה המאפשרת לו להיות יציב ועמיד לתקופה ממושכת. השתל הדנטלי מוברג לחניכיים של המטופל ומחליף את השן או השיניים החסרות.

השתלות שיניים זהו הליך שקיים כבר יותר מ-60 שנה ברפואת השיניים, וכיום הוא נפוץ מאד. רק בישראל נערכות עשרות אלפי השתלות מדי שנה, כאשר אחוזי ההצלחה עומדים על 95%.

השתלת השיניים הינו תהליך הטומן בחובו מספר יתרונות. מספר חודשים בודדים לאחר תקופת ההחלמה השתל ייראה ויתפקד בדיוק כמו שן רגילה. ההשתלות אינן פוגעות בבריאות השיניים האחרות (זאת, להבדיל מהשחזת שיניים צמודות למשל, תהליך שמתבצע בעת הרכבת גשר) והמטופל לא נדרש להשתמש בשיניים תותבות לא נוחות.

השתלת שיניים ביום אחד

במקרים מסוימים, הכרחי לבצע את ההשתלה ביום אחד, להבדיל לתהליך העשוי להמשך מספר חודשים. במקרה וחסרה שן בצד הקדמי של הפה או אם חלילה חסרות כל השיניים, וכמובן בתנאי שמצבו האישי של המטופל מאפשר – ניתן לערוך את ההשתלה ביום אחד.

השתלת שיניים ביום אחד צברה פופולאריות רבה בתקופה האחרונה בקרב מטופלים שלא מעוניינים להמתין מספר חודשים או אף יותר מכך טרם קבלת השיניים החדשות שלהם. זהו תהליך מיידי המאפשר לקבל את השתלים הדנטליים בטיפול אחד מרוכז.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עודד לאופר - מידע נוסף

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה כהן

מאת: משה כהןעיצוב אתרים06/08/111088 צפיות
עיצוב הפך חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. החל מאריזות של המוצרים שאנחנו קונים במרכול ועד אולמות האירועים בהם אנחנו חוגגים בדרך כלל את השמחות בחיים, השפעתו של העיצוב מורגשת על כל אחד בכול שניה נתונה. עיצוב אתרים, עיצוב גראפי, עיצוב טקסטיל, אדריכלות, עיצוב פנים, עיצוב סביבתי- העיצוב נקשר בדרך כלל עם הרבה שדות ותחומים לא מעטים. האתרים באינטרנט אחראיים על תחומים מסוימים וכול אתר אינטרנטי נותן יחס וטיפול ספציפי בהסתמך על ביקושיו של הקליינט.

מאת: משה כהןריהוט 21/06/111075 צפיות
לא מן הנמנע שהרבה ממכם ירגישו הזדהות קלה לנוכח הסוגיה הבאה: יש לכם (בעיקר לכן...) הרבה מאד בגדים, 50 זוגות נעליים מינימום, וכמובן שלכל עונה יש את הבגדים שלה, בקיצור - עולם ומלואו של בגדים ונעליים. אבל איפה ניתן לאחסן את כל זה? ארון בגדים היא לאין שיעור האפשרות הנפוצה, למרות עובדה זו כדאי מאד לדעת שבשוק ישנן המון אופציות שמסוגלות לחסוך לכם לא מעט שטח בדירה, ולהעניק לכם פתרון אחסון יעיל לנעליים ולבגדים שלכם.

מאת: משה כהןעסקי מזון12/05/111270 צפיות
רוב האנשים מכירים סנדוויצ'ים כמנה פשוטה ועממית, משהו שלוקחים לארוחת 10 עד מימי בית הספר, או סתם נשנוש לשעות הערב. סנדוויצ'ים כאלה היו כוללם לרוב ממרח כלשהו, או אולי פרוסת גבינה עם חתיכת עגבנייה, משהו כדי להרגיע את הקיבה.

מאת: משה כהןזוגיות ואהבה16/04/112355 צפיות
בעיות בחיי המין הינה תופעה די נפוצה בקרב זוגות רבים. חיי המין זהו אחד הנושאים החשובים במערכת יחסים זוגית וכשיש בעיות בתחום הזה זה משפיע על כל היחסים באופן כללי. חיי מין תקינים זהו נושא קריטי עבור רובנו, ומשהו שמשליך על היחסים באופן כללי. קיום יחסי מין בין בני זוג היא גם אמצעי להפגנת חום, אהבה ואינטימיות ולא רק אמצעי לפורקן.

מאת: משה כהןעיצוב אתרים21/03/111175 צפיות
נכון להיום, וורדפרס הינה פלטפורמת הבלוגים הפופולארית בעולם. אם אתה רציני לגבי כתיבת בלוגים, וורדפרס מציע את כל הכלים המאפשרים לך לבנות בלוגים ברמה גבוהה ולכל מטרה – בלוג עסקים, יומן אישי או כל דבר אחר.

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201589 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181669 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181780 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181590 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171505 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171505 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171380 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica