חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סנדוויצי'ם - לא מה שחשבתם

מאת: משה כהןעסקי מזון12/05/20111268 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סנדוויצי'ם – לא רק משהו שלוקחים לבית ספר...

רוב האנשים מכירים סנדוויצ'ים כמנה פשוטה ועממית, משהו שלוקחים לארוחת 10 עד מימי בית הספר, או סתם נשנוש לשעות הערב. סנדוויצ'ים כאלה היו כוללם לרוב ממרח כלשהו, או אולי פרוסת גבינה עם חתיכת עגבנייה, משהו כדי להרגיע את הקיבה.

מטרתו של מאמר זה הוא לשפוך אור אחר על אחד המאכלים הכי אהובים אבל עם דימוי עממי שלא בצדק. האמת היא, שסנדוויצ'ים הם הרבה מעבר. במקומות מסוימים בחו"ל הסנדביץ זכה למעמד של כבוד בזכות מסעדות המכינים סנדוויצ'ים גורמה ואף מסעדות שף שמתפארים ביכולות הכנת הסנדביץ שלהן.

סנדוויץ' גורמה?!

טרנד זה לא פסח על ארצנו הקטנה וכיום ניתן למצוא גם בארץ מקומות הנותנים כבוד למאכל האהוב. מדובר בסנדוויצ'ים המוכנים מחומרי גלם איכותיים עם דגש על טריות וטעמים משובחים, היכולים להפתיע אתכם ברמות שלא דמיינתם. לאחר שתטעמו סנדוויץ' גורמה ממסעדות שזהו תחום ההתמחות שלכם, תשכחו את כל מה שידעתם על סנדוויצ'ים!

סנדוויצ'ים – לא רק בבית

סנדוויצ'ים הם למעשה פתרון מושלם כמעט לכל אירוע. אחד היתרונות הגדולים של הגשת סנדביץ על מגשי אירוח באירועים למשל, היא העובדה שניתן לתת מענה אישי לכל אורח ואורח. סנדוויצ'ים הם למעשה עולם ומלואו, וענף קולינרי לכל דבר. כיום ניתן למצוא סנדוויצ'ים העשויים במגוון עשיר של לחמים, ומגוון הממרחים והמרכיבים שניתן לשלב בסנדוויץ' הוא כמעט אינסופי.

אם ברצונכם להרים אירוע עם דגש על אוכל מרשים ומפנק, תחשבו קצת מחוץ לקופסא ותשקלו על סנדוויצ'ים המוגשים על מגשי אירוח. סנדוויצ'ים איכותיים אלו הם הרבה מעבר לחתיכת לחם עם ירק בפנים. מדובר בחגיגה של טעמים שתסחוף את האורחים שלכם עוד מהרגע הראשון. הריחות והטעמים המדהימים, יתנו "תחרות" הוגנת לכל שלל המנות שתגישו באירוע שלכם.

לסיכום – בפעם הבאה שאתם חושבים על אירוע, הכנסה אורחים או סתם יש לך חשק לאכול איזה סנדביץ, כדאי שתשקלו טוב האם להכין עוד סנדביץ פשוט מ2 פרוסות לחם שקונים בסופר, או האם ללכת למקום שבו לאכול סנדביץ ברמה אחרת, שיפתיע את כל החושים שלכם ויגרום לכם לרצות לבוא עוד ועוד!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עודד לאופר - מידע נוסף

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה כהן

מאת: משה כהןעיצוב אתרים06/08/111087 צפיות
עיצוב הפך חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. החל מאריזות של המוצרים שאנחנו קונים במרכול ועד אולמות האירועים בהם אנחנו חוגגים בדרך כלל את השמחות בחיים, השפעתו של העיצוב מורגשת על כל אחד בכול שניה נתונה. עיצוב אתרים, עיצוב גראפי, עיצוב טקסטיל, אדריכלות, עיצוב פנים, עיצוב סביבתי- העיצוב נקשר בדרך כלל עם הרבה שדות ותחומים לא מעטים. האתרים באינטרנט אחראיים על תחומים מסוימים וכול אתר אינטרנטי נותן יחס וטיפול ספציפי בהסתמך על ביקושיו של הקליינט.

מאת: משה כהןריהוט 21/06/111074 צפיות
לא מן הנמנע שהרבה ממכם ירגישו הזדהות קלה לנוכח הסוגיה הבאה: יש לכם (בעיקר לכן...) הרבה מאד בגדים, 50 זוגות נעליים מינימום, וכמובן שלכל עונה יש את הבגדים שלה, בקיצור - עולם ומלואו של בגדים ונעליים. אבל איפה ניתן לאחסן את כל זה? ארון בגדים היא לאין שיעור האפשרות הנפוצה, למרות עובדה זו כדאי מאד לדעת שבשוק ישנן המון אופציות שמסוגלות לחסוך לכם לא מעט שטח בדירה, ולהעניק לכם פתרון אחסון יעיל לנעליים ולבגדים שלכם.

מאת: משה כהןזוגיות ואהבה16/04/112353 צפיות
בעיות בחיי המין הינה תופעה די נפוצה בקרב זוגות רבים. חיי המין זהו אחד הנושאים החשובים במערכת יחסים זוגית וכשיש בעיות בתחום הזה זה משפיע על כל היחסים באופן כללי. חיי מין תקינים זהו נושא קריטי עבור רובנו, ומשהו שמשליך על היחסים באופן כללי. קיום יחסי מין בין בני זוג היא גם אמצעי להפגנת חום, אהבה ואינטימיות ולא רק אמצעי לפורקן.

מאת: משה כהןבריאות השן04/04/111021 צפיות
בעיות בשיניים הן נושא מטריד ומוכר לרוב האנשים. במקרים רבים, כאבי שיניים עלולים להיות בלתי נסבלים, וכאשר מזניחים אותם עלולים לגרום לבעיות חמורות בבריאות הפה (וגם בכיס...) למרות שכולנו מעוניינים שהשיניים שלנו יהיו שיניים בריאות, לא כולנו מקפידים במידה מספקת על טיפול ראוי על מנת לטפח ולשמור על בריאות השן. בנוסף, לחרדה הנלווית לביקור אצל רופא שיניים יש לעתים חלק בטיפול הלקוי או בהזנחה.

מאת: משה כהןעיצוב אתרים21/03/111174 צפיות
נכון להיום, וורדפרס הינה פלטפורמת הבלוגים הפופולארית בעולם. אם אתה רציני לגבי כתיבת בלוגים, וורדפרס מציע את כל הכלים המאפשרים לך לבנות בלוגים ברמה גבוהה ולכל מטרה – בלוג עסקים, יומן אישי או כל דבר אחר.

מאמרים נוספים בנושא עסקי מזון

מאת: עופר שלועסקי מזון18/07/213666 צפיות
תנור אפייה תעשייתי

מאת: עופר שלועסקי מזון26/02/214068 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: דניאל מלמדעסקי מזון16/02/205533 צפיות
מסעדת NG נווה צדק הינה מסעדת בשרים הותיקה והאיכותית מאז שנת 2003. הבשרים הכי איכותיים. קראו מה הלקוחות ממליצים על המסעדה.

מאת: רועי כץעסקי מזון16/12/1810531 צפיות
מעוניינים באוכל מוכן לשבת? מתגעגעים לטעמים של בית? את ארוחת השבת הקרובה שלכם כבר תרכיבו מאוכל ביתי מוכן, טעים להפליא, אוכל עם טעם של בית. את התחושה החמימה הממלאת את הלב עם כל ביס בארוחה המתבססת על אוכל ביתי קשה לתאר במילים. גם כאשר ישנן עשרות מסעדות גורמה המציעות מנות מודרנית מעוצבות, רוב האנשים עדיין מתגעגעים יותר מכל לאוכל של בית כי אחרי הכל מאין כמו אוכל של בית.

מאת: דודישעסקי מזון31/05/183358 צפיות
"רק מחילופי המשפטים הקצרים הללו, נשמע כאילו עמדנו להיות אסירות במקום כלשהו בהרצליה ושבקרוב מאוד תמנע מאתנו האפשרות לנהל באופן חופשי את מאורעות ארוחת הערב שלנו או לפחות לצאת אל הרחוב ולתור אחר אחת כזאת.

מאת: הדסהעסקי מזון17/09/173153 צפיות
מאז ומתמיד פיצה הייתה נחשבת למאכל פופולרי ונחשק בקרב האוכלוסייה בעולם. ארץ ישראל גם היא נחשבת לאחת המדינות שאוהבות מאכל זה. ניתן למצוא פיצריות רבות ברחבי הארץ ובכלל זאת גם פיצריות בירושלים. ההבדל המשמעותי ביותר בין פיצריות בירושלים לפיצות בערים האחרות הוא הסגנון ההכנה של הפיצה ומבחר הרב שניתן למצוא.

מאת: שרון צרפתיעסקי מזון13/08/173517 צפיות
בהחלט לא חייבים לצאת מן הבית כדי לקבל ארוחה שהיא גורמה, ובדיוק לפי הטעם האישי של הסועדים. בלי לקום מהכסא, בלי לאחר, בלי לחכות למלצרית ועם כל הפרטיות של הבית האישי של כל אחד ואחד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica