חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתרים מקצועיים - כי מי לא רוצה לקוחות חדשים

מאת: משה כהןעיצוב אתרים06/08/20111088 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עיצוב הפך חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. החל מאריזות של המוצרים שאנחנו קונים במרכול ועד אולמות האירועים בהם אנחנו חוגגיםבדרך כלל את השמחות בחיים, השפעתו של העיצוב מורגשת על כל אחד בכול שניה נתונה. עיצוב אתרים, עיצוב גראפי, עיצובטקסטיל, אדריכלות, עיצוב פנים, עיצוב סביבתי- העיצוב נקשר בדרך כלל עם הרבה שדות ותחומים לא מעטים.האתרים באינטרנט אחראיים על תחומים מסוימים וכול אתר אינטרנטי נותן יחס וטיפול ספציפי בהסתמך על ביקושיו של הקליינט.

ככהלמשל כאשר עסקינן בפרוייקט של בניית אתרים עבור עסק או חברה, על האתר הוא להביאלקוחות, לשווק ולפרסם מוצרים שונים, להעניק לעסק או לחברה תדמית טובה וכןלהעביר לגולשי האתר באתר את חזונה של החברה.בכל אחד מן המקרים, השוני יקום וייפול בד"כ על העיצוב. העיצוב הינו תכנון מוצר באופן שיענה על סט של סטנדרטים מקצועייםומאפיינים על פי רצונותיו של הלקוח. עיצוב בדרך כלל דורש יצירתיות ומקוריות, ידע בתחום האומנות והעיצוב, הכרה של הטכנולוגיהוהטכניקה הקיימות והמתעדכנות באופן דינמי, וכמובן תשוקה למשלח היד ואהבה לתחום.

לעומת זה כאשר מדובר בח"כים, הקמת אתרים באינטרנט והפעלתם משמשת בכדי להצהיר על עמדות ולהביא תומכים, ליצירת קשרבלתי אמצעי ואישי באופן קבוע עם הבוחר וכן כדי להגדיל את מודעות הציבור הרחב אודות דבר פעילותו של הפוליטיקאי תוך קומבינציהשל תכנים הנוגעים לפעילות זו.השכרה של שירותיו של מעצב אתרים מקצועי היא דרך אם כך לגרום לאתר להיות למושך יותר, אלגנטי וזמין לבאי האתר, באופן שיעלהאת אחוזי הגלישה באתר או בניסוח אחר יגרום לו להפוך ליותר ממיר. ברוב המקרים, בניית אתרים היא משימה שנעשית בשיתוף פעולה עם קידום אתרים, פעולה שמיועדת לשים אתר של לקוח (המבקש לקבל שירות של קידום האתרשלו) בשטח כמה שיותר גבוה בדפי התוצאות שיוצרים המנועי חיפוש ובעיקר גוגל.עיצוב אתר האינטרנט בשילוב עם קידומו, נועד בראש ובראשונה להביא תנועה גדולה ומשמעותית יותר של קליינטים אל האתר של בעלהעסק, הארגון, המלכ"ר או גוף פרטי/עסקי אחר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עודד לאופר - מידע נוסף

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה כהן

מאת: משה כהןריהוט 21/06/111075 צפיות
לא מן הנמנע שהרבה ממכם ירגישו הזדהות קלה לנוכח הסוגיה הבאה: יש לכם (בעיקר לכן...) הרבה מאד בגדים, 50 זוגות נעליים מינימום, וכמובן שלכל עונה יש את הבגדים שלה, בקיצור - עולם ומלואו של בגדים ונעליים. אבל איפה ניתן לאחסן את כל זה? ארון בגדים היא לאין שיעור האפשרות הנפוצה, למרות עובדה זו כדאי מאד לדעת שבשוק ישנן המון אופציות שמסוגלות לחסוך לכם לא מעט שטח בדירה, ולהעניק לכם פתרון אחסון יעיל לנעליים ולבגדים שלכם.

מאת: משה כהןעסקי מזון12/05/111270 צפיות
רוב האנשים מכירים סנדוויצ'ים כמנה פשוטה ועממית, משהו שלוקחים לארוחת 10 עד מימי בית הספר, או סתם נשנוש לשעות הערב. סנדוויצ'ים כאלה היו כוללם לרוב ממרח כלשהו, או אולי פרוסת גבינה עם חתיכת עגבנייה, משהו כדי להרגיע את הקיבה.

מאת: משה כהןזוגיות ואהבה16/04/112355 צפיות
בעיות בחיי המין הינה תופעה די נפוצה בקרב זוגות רבים. חיי המין זהו אחד הנושאים החשובים במערכת יחסים זוגית וכשיש בעיות בתחום הזה זה משפיע על כל היחסים באופן כללי. חיי מין תקינים זהו נושא קריטי עבור רובנו, ומשהו שמשליך על היחסים באופן כללי. קיום יחסי מין בין בני זוג היא גם אמצעי להפגנת חום, אהבה ואינטימיות ולא רק אמצעי לפורקן.

מאת: משה כהןבריאות השן04/04/111022 צפיות
בעיות בשיניים הן נושא מטריד ומוכר לרוב האנשים. במקרים רבים, כאבי שיניים עלולים להיות בלתי נסבלים, וכאשר מזניחים אותם עלולים לגרום לבעיות חמורות בבריאות הפה (וגם בכיס...) למרות שכולנו מעוניינים שהשיניים שלנו יהיו שיניים בריאות, לא כולנו מקפידים במידה מספקת על טיפול ראוי על מנת לטפח ולשמור על בריאות השן. בנוסף, לחרדה הנלווית לביקור אצל רופא שיניים יש לעתים חלק בטיפול הלקוי או בהזנחה.

מאת: משה כהןעיצוב אתרים21/03/111175 צפיות
נכון להיום, וורדפרס הינה פלטפורמת הבלוגים הפופולארית בעולם. אם אתה רציני לגבי כתיבת בלוגים, וורדפרס מציע את כל הכלים המאפשרים לך לבנות בלוגים ברמה גבוהה ולכל מטרה – בלוג עסקים, יומן אישי או כל דבר אחר.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב אתרים

מאת: nirעיצוב אתרים29/09/213432 צפיות
נכון לעכשיו שתי הגישות העיקריות בנוגע לעיצוב אתרי אינטרנט מנוגדות זו לזו – מצד אחד, גישת המעצבים שטוענים שעיצוב הוא כל מהותו של אתר האינטרנט ולכן חייב להיות מושקע ומרשים. מולם עומד שאר העולם וטוען שלעיצוב חשיבות משנית בלבד בהצלחת האתר.

מאת: מיכה קורעיצוב אתרים13/03/211432 צפיות
להבין כיצד לבחור את בניית האתרים הטובה ביותר לאתר שלך הוא תהליך קשה ולעתים קרובות מבלבל. בזה יכול לעזור לכם ייעוץ עסקי שיווקי

מאת: אליעיצוב אתרים27/12/172770 צפיות
גרפיקאים ומעצבי אתרים נתקלים לא פעם באותה הבעיה – מציאת תמונות מתאימות לעבודה שהם מבצעים ובעיקר תמונות שיש אפשרות חוקית לעשות בהן שימוש מבלי לעבור על חוק זכויות יוצרים בארץ או בעולם. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתמונות יהודיות או בעלות הקשר לישראל.

מאת: רוני הכהןעיצוב אתרים18/10/162059 צפיות
אז איך בדיוק מצליחים לעבור את כל השלבים שכוללים תכנון אתר, עיצוב אתר ובנייה בפועל שלו כולל קידום בצורה טובה? עובדים לפי הכללים הבאים.

מאת: amirdadon90עיצוב אתרים16/08/162573 צפיות
"לא מחליפים סוס מנצח" אומר המשפט, אך משפט קצת מוכר יותר מדבר על כך שתמונה שווה אלף מילים. חברו את שני המשפטים הללו יחד, וקבלו את התובנה כי עם גיבוי של סטודיו מקצועי לעיצוב גראפי, יש ברשותכם את הכלי החזק ביותר - המפגש של המילים, המסר שלכם, עם כוחה של תמונה.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/153057 צפיות
הקמת אתר אינטרנט לעסק עלול להיות מבלבל חיפוש אחר מעצבי אתרים במיוחד בשנת 2015 עם התחרות בעולם הפרסום לעסקים באינטרנט. הבחירה קשה בין כל האפשרויות שיש לעסק חדשלפרסום באינטרנט ולרוב הכל קצת לא ברור במאמר זה אשתדל לסקר כמה שיותר על האפשריות לפרסום עסקים באינטרנט.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/152716 צפיות
קידום אתרים בגוגל והקשר לעיצוב אתרים אז מה הקשר בין קידום אורגני בגוגל לעיצוב אתרים? יש קשר הדוק! עיצוב אתרים על ידי חברות עיצוב אתרים אשר אינן מתחשבות קידום אתרים בגוגל מחוסר ידע כמובן! ואופן קוד האתר אינו מותאם לדרישותיו של מנוע החיפוש גוגל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica