חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רהיט אלגנטי וחכם - הכירו את ארון ההזזה

מאת: משה כהןריהוט 21/06/20111072 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לא מן הנמנע שהרבה ממכם ירגישו הזדהות קלה לנוכח הסוגיה הבאה: יש לכם (בעיקר לכן...) הרבה מאד בגדים, 50 זוגות נעליים מינימום, וכמובן שלכל עונה יש את הבגדים שלה, בקיצור - עולם ומלואו של בגדים ונעליים. אבל איפה ניתן לאחסן את כל זה? ארון בגדים היא לאין שיעור האפשרות הנפוצה, למרות עובדה זו כדאי מאד לדעת שבשוק ישנן המון אופציות שמסוגלות לחסוך לכם לא מעט שטח בדירה, ולהעניק לכם פתרון אחסון יעיל לנעליים ולבגדים שלכם.

כול אחד רוצים שבביתנו יהיה לרשותנו הרבה ספייס, שיהיה נוח ונעים, נכון?? לדאבוננו, מצב זה לא בכל מקרה יכול לקרות היות ומה לעשות, לא כל אחד בלי יוצא מן הכלל נולדנו מליינים וחלקנו הגדול נאלץ לגור בדירה פיצית ולהסתדר עם השטח שיש. חרף מה שנאמר, בסיוע של אמצעים חכמים לאחסון אפשר להשתמש בדרך אפקטיבית יותר את שטח הדירה ובכך לחסוך שטח אחסון חיוני מאד.

שימוש בארון הזזה בשונה מארון רגיל, יכול לעשות את השוני. ארון הזזה הוא למעשה ארון מסורתי לגמרי, אך להבדיל מארון סטנדרטי - הוא נפתח לצדדים ולא כלפי חוץ. בכך, הינו בעצם מאפשר חסכון נהדר בשטח שנדרש במטרה למקם אותו, מה שנותן את האפשרות לברור מבין בגדינו, להוציא אותם ולהחליף בגדים מבלי להתעקם בחדר צפוף.

בתקופה הנוכחית קיים ביקוש רב לארונות הזזה, שכן הרבה אנשים רואים את הפוטנציאל הגדול של נוחות השימוש והחסכון בשטח אשר באים עם ארונות הזזה. למעשה, מרב שיש בחירה רבים נתקלים בקשיים לבחור את הארון המושלם עבורם. ראשית כל, רצוי לומר שארונות הזזה מוצאים בכמעט אינספור וורסיות של צבעים, גדלים, זנים של עץ, גימורים וכו', כך שזה לא ממש משנה מהי היכולת הכספית שלכם, או שטח האחסון שיש בבית - הסיכויים שתמצאו משהו שיענה בדיוק על הציפיות לכם כמו כפפה ליד הם גבוהים ביותר.

העניין הכי חשוב בעת רכישת ארון הזזה - לבדוק שמדובר אכן בארון הזזה באיכות גבוהה שיחזיק לאורך שנים. איך יודעים איך זאת? קודם כל - ברכות, לא קונים ביעדים מפוקפקים למינהם, רק בקרב בעלי מקצוע וחנויות שידועות באמינות ובשירות שלהן. כמובן שגם המחיר מהווה פרמטר משמעותי, סדר גודל המחירים של ארונות הזזה הוא רחב מאד ויכול לזוז בין אלף שקל לבין סכומים גבוהים בהרבה. כמובן שעליכם לסגל את הארון לתקציב ולטעמכם האישי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עודד לאופר - מידע נוסף

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה כהן

מאת: משה כהןעיצוב אתרים06/08/111087 צפיות
עיצוב הפך חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. החל מאריזות של המוצרים שאנחנו קונים במרכול ועד אולמות האירועים בהם אנחנו חוגגים בדרך כלל את השמחות בחיים, השפעתו של העיצוב מורגשת על כל אחד בכול שניה נתונה. עיצוב אתרים, עיצוב גראפי, עיצוב טקסטיל, אדריכלות, עיצוב פנים, עיצוב סביבתי- העיצוב נקשר בדרך כלל עם הרבה שדות ותחומים לא מעטים. האתרים באינטרנט אחראיים על תחומים מסוימים וכול אתר אינטרנטי נותן יחס וטיפול ספציפי בהסתמך על ביקושיו של הקליינט.

מאת: משה כהןעסקי מזון12/05/111268 צפיות
רוב האנשים מכירים סנדוויצ'ים כמנה פשוטה ועממית, משהו שלוקחים לארוחת 10 עד מימי בית הספר, או סתם נשנוש לשעות הערב. סנדוויצ'ים כאלה היו כוללם לרוב ממרח כלשהו, או אולי פרוסת גבינה עם חתיכת עגבנייה, משהו כדי להרגיע את הקיבה.

מאת: משה כהןזוגיות ואהבה16/04/112352 צפיות
בעיות בחיי המין הינה תופעה די נפוצה בקרב זוגות רבים. חיי המין זהו אחד הנושאים החשובים במערכת יחסים זוגית וכשיש בעיות בתחום הזה זה משפיע על כל היחסים באופן כללי. חיי מין תקינים זהו נושא קריטי עבור רובנו, ומשהו שמשליך על היחסים באופן כללי. קיום יחסי מין בין בני זוג היא גם אמצעי להפגנת חום, אהבה ואינטימיות ולא רק אמצעי לפורקן.

מאת: משה כהןבריאות השן04/04/111020 צפיות
בעיות בשיניים הן נושא מטריד ומוכר לרוב האנשים. במקרים רבים, כאבי שיניים עלולים להיות בלתי נסבלים, וכאשר מזניחים אותם עלולים לגרום לבעיות חמורות בבריאות הפה (וגם בכיס...) למרות שכולנו מעוניינים שהשיניים שלנו יהיו שיניים בריאות, לא כולנו מקפידים במידה מספקת על טיפול ראוי על מנת לטפח ולשמור על בריאות השן. בנוסף, לחרדה הנלווית לביקור אצל רופא שיניים יש לעתים חלק בטיפול הלקוי או בהזנחה.

מאת: משה כהןעיצוב אתרים21/03/111174 צפיות
נכון להיום, וורדפרס הינה פלטפורמת הבלוגים הפופולארית בעולם. אם אתה רציני לגבי כתיבת בלוגים, וורדפרס מציע את כל הכלים המאפשרים לך לבנות בלוגים ברמה גבוהה ולכל מטרה – בלוג עסקים, יומן אישי או כל דבר אחר.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201579 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201157 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201714 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201798 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191606 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191588 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191586 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica