חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תאונות איפור שכיחות

מאת: אורית אשקלוןאיפור23/01/20091659 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 איפור טוב עושה קסמים, הוא מכסה את כל מה שתבחרי להסתיר ומדגיש ומבליט את כל מה שיפה בך אבל, איפור לא מוצלח עלול לחולל נזק למראית עין והתוצאה שמתקבלת שונה לחלוטין ממה שרצית.

למרות זאת "תאונות איפור" נעשות לעיתים קרובות.

 קבלי כמה דוגמאות ונסי להימנע מהן:

עור הפנים: טפלי בפנים! הפנים הם הבסיס של האיפור, טפלי וטפחי את  עור הפנים שלך, גם איפור מושלם יתקשה להסתיר עור לא מטופח ששכחו (או התעצלו) לטפל בו. התחילי תמיד להתאפר רק  כשהפנים שלך נקיות משאריות איפור (מאתמול) ומירחי עליו קרם לחות, רק אז העור שלך מוכן לספיגת מרכיבי האיפור.

 המוצרים -  מייק- אפ,  קרם בסיס עם צבע לפנים. הקפידי לבחור מייק-אפ רק לפי סוג העור שלך (שמן,יבש,מעורב) המייק-אפ נועד להקנות לפנים מראה אחיד, אם את לא סובלת מבעיות מיוחדות (פצעים, כהויות, כתמים ועוד) אני ממליצה לך לבחור רק במייק-אפ נוזלי, יש לו כיסוי טוב, הוא עדין ולא מכביד על עור הפנים. מייק-אפ מכל סוג אחר, מוצק,קרמי  או עם פודרה יתאים רק אם יש בעיות מיוחדות בעור שזקוקות לכיסוי.

 הגוונים - הרבה תאונות איפור קורות משימוש בגוונים הלא נכונים. כחול מרוח בעיניים ייראה כאילו קיבלת מכה,  עפרון שחור בתוך עין קטנה יהפוך אותה ליותר קטנה, שפתיים דקות עם שפתון כהה, פצעים שרצית להסתיר והדגשת אותם מבלי שהתכוונת ועוד ועוד.

הטעות השכיחה ביותר קשורה לבחירת צבע המייק-אפ, אם את לא מעוניינת  במראה של "מסיכה על הפנים" הקפידי לבחור את גוון המייק-אפ המדויק עבורך. מייק-אפ לא מנסים על גב כף שעבורך.

 הכמויות - תאונות קשות באיפור קשורות לכמויות. אז בחרת את צבע המייק-אפ המושלם, והתאמת את הגוונים של הצלליות, טיפלת גם בעור והוא נראה נהדר. למה להגזים עם הכמויות?  באיפור כל נגיעה קטנה של צבע עושה הבדל גדול. לפני שאת מתאפרת ודאי שיש לך אור מתאים (התאורה בבית מול המראה לא דומה לאור החזק של השמש בחוץ.) התאפרי במידה, קחי כמות קטנה של צבע על המברשת  ונערי אותה, על הפנים הניחי רק את השאריות (זה מספיק).

 הגבות -  שתי תאונות איפור קשורות לגבות - גוון לא נכון ומבנה לא נכון.

הגבות הן המסגרת של הפנים טיפול נכון בגבות ישפיע מאד על המראה הסופי שיתקבל.סדרי אותן בהתאם למבנה הפנים שלך, לא קצר מדי, לא ארוך מדי,לא עבה מדי ולא קיצוני מדי. אם את לא מצליחה לסדר אותן לבד, לכי לקוסמטיקאית שתסדר לך אותן בהתאם למבנה הפנים שלך. "קרחות בגבות" (אם יש לך) מלאי בעזרת מברשת וצללית (לא מבריקה) בגוון הגבה שלך.  השתדלי שצבע הגבות לא יהיה שונה באופן קיצוני ביחס לצבע השיער שלך.

 האודם - מאיזה תאונה להתחיל? אודם מורחים רק על השפתיים (לא לערב שיניים ). שרידים של אודם אחרי ארוחה, עפרון תוחם מסביב לשפתיים בלי אודם, אודם על שפתיים יבשות וסדוקות...

 אי אפשר לברוח מזה, אודם צריך לחדש כל כמה זמן במיוחד אחרי שאת אוכלת. קחי איתך תמיד אודם בתיק ותחדשי (בלי שיניים) מאמץ קטן אבל התוצאה שווה.

  איפור נכון זה אפשרי

כשאת מתאפרת, נסי לעשות זאת כמו שצריך. התוצאות הטובות יצדיקו את ההשקעה. אם את מרגישה שתאונות איפור קורות לך, אני מציעה לך להיפגש פעם אחת עם מאפרת מקצועית ל סדנת איפור אישית בה תכירי אחת ולתמיד את נפלאות עולם האיפור, לא כמו שחשבת.

אורית אשקלון- מאפרת מקצועית

עיצוב גבות

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אורית אשקלון-איפור מקצועי

www.oao.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורית אשקלון

מאת: אורית אשקלוןאיפור18/12/091336 צפיות
בהנחה שאת לא מאפרת מקצועית ומאפרת רק את עצמך את לא חייבת להעמיס וכדאי שתדעי שיש כמעט לכל מוצר איפור יותר משימוש אחד. לא מבטיחה שיתאים לכל אחת אבל הנה כמה הצעות ששווה לך לבדוק.

מאת: אורית אשקלוןהפקת אירועים15/11/091326 צפיות
עוד דקה היא בת שתים-עשרה הילדה לא להאמין, הזמן עובר מהר כשנהנים. תיכף מגיע המבול כן זה של המסיבות שלא לומר ה-מיני חתונות, מועדונים או אולמות אירועים, מסיבה למשפחה או מסיבה לשכבה, להקת מתופפים או קבלת פנים עם זיקוקים ויש עוד לארגן קייטרינג וצילומים, מוזיקה והסעות לחברים ואולי בכלל נחוץ מפיק אירועים, כי מרוב שזה נהיה מורכב איך אפשר לעשות הכל לבד...

מאת: אורית אשקלוןאיפור21/10/091102 צפיות
אומרים שגיל 40 הוא ה-30 החדש אבל, כשאת מסתכלת במראה את לא יכולה להתעלם מסימני הגיל. האפידרמיס נעשה אחר, פחות קורן ומתוח, העפעף מתחיל לצנוח, כהויות ופיגמנטציה, שקיות מתחת לעיניים, צבע עור דהוי, מראה פנים עייף ועוד רמזים שמעידים על כברת הדרך שעברת.

מאת: אורית אשקלוןאיפור24/08/091934 צפיות
ריכוז של טיפים ועצות על מייק אפ, פודרה, איפור וכל מה שבינהם

מאת: אורית אשקלוןאיפור21/06/091306 צפיות
חוגגת בת מצווה? סיבה טובה להתאפר בפעם הראשונה. עצות טובות ממאפרת מקצועית

מאת: אורית אשקלוןאיפור20/03/091370 צפיות
אוסף עצות ממאפרת מקצועית לאיפור לנערות למסיבת סוף שנת הלימודים בתיכון

מאת: אורית אשקלוןניתוחים פלסטיים25/02/091166 צפיות
איך להסתיר בעזרת איפור מקצועי את סימני הניתוח והצלקות בימים שלאחר מתיחת הפנים או הניתוח הפלסטי.

מאמרים נוספים בנושא איפור

מאת: אלי, מינרלזאיפור09/12/195891 צפיות
ככל שרבים מאיתנו מתוודעים יותר למה שאנחנו מכניסים לגופנו (שייק ירוק! מזון ללא גלוטן!) ולתהליכי ריפוי והחלמה טבעיים, אנו הופכים להיות מודעים יותר גם לגבי מה אנו שמים על העור שלנו.

מאת: ליאוראיפור03/11/162262 צפיות
קורס איפור מקצועי, מאפשר השתלבות בתעשיית האופנה, היופי, הקולנוע, והטלוויזיה. בוגרי ובוגרות הקורס, משתלבים בעבודה במגזינים, רשתות איפור, עיתונים, טלוויזיה וכדומה.

מאת: אילה כהן איפור17/05/162041 צפיות
אני מאפרת מקצועית כבר כמעט 14 שנה , רציתי ואני רוצה להגדיל את קהל הלקוחות שלי , איך אני עושה את זה בצורה הכי טובה ? כנסו למאמר הבא

מאת: אבי דוידיאיפור09/05/161876 צפיות
טיפים שימושיים לאיפור נכון ובריא עם עדשות מגע באופן יומיומי.

מאת: אילה כהן איפור28/02/161853 צפיות
רוצה להראות הכי טוב ביום הולדת שלך .? כנסי למאמר ותראי איך לעשות את זה.

מאת: אילה כהן איפור21/12/152188 צפיות
אני מאפרת הרבה בחורות דתיות ,ואני רוצה לתת כמה טיפים לבחורות כאלה אייך הן יכולות לאפר את עצמן ,בצורה כזאת שהכיסוי ראש ישתלב יפה עם האיפור

מאת: אילה כהן איפור19/11/152371 צפיות
היי לי קוראים אילה כהן ואני כותבת הרבה על הצלחה בעולם האיפור , הפעם כתבתי מאמר על איך את יכולה להצליח בכך שתשתפי פעולה עם בעלי מקצוע אחרים בעולם האיפור

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica