חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכרויות לאקדמאים

מאת: מישלאבאהכרויות05/04/20111311 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


"היהודים נושאים עיניהם לשמיים, מתפללים לגשם, אך לא נושאים מטרייה בחיקם" שמעתי מישהו חכם מהאקדמיה אומר בעבר. למה הדבר משול שאלתם? לכך שכולנו מלאים את חיינו באשליה שנתעשר מזכייה בפרס גדול, אך לא ממש טורחים למלא טפסי הגרלה ולממש את הסיכוי, הקטן ממילא, לזכות , אם בכלל. כשם שאנחנו מייחלים למצוא את  בחיר ליבנו ושותפנו לחיים מבלי לקחת את המושכות לידיים ולפנות ל אתר הכרויות המתאים לדרישותינו, כאילו החיים כבר יזמנו לנו את הבן זוג הרלוונטי.

בואו נצא מנקודת הנחה שזה לא עובד כך, הגלגל מסתובב, העולם מתקדם, כולנו עסוקים, בתפילות, בהגשמה עצמית ובחיפושים אחרי הזנב של עצמנו.

כל יום מחפשים. הרי רק למעטים מאיתנו קוראים בחיים נסים. והיינו כחולמים? האם ירד עלינו גשם, או כדברי השיר "גשם של גברים".? איפה מוצאים היום הכרויות לאקדמאים אתם בטח שואלים, לא, לא ברחבי מוסדות החינוך האקדמאיים, לא בין המאמינים החסידיים, כי אם אצל המאמינים באהבה ובהכרח אצל אלו שגם מחפשים.

הכרויות צריכות להתנהל על ידי אנשי מקצוע מתאימים המתמחים בכך, כיוון שלא כל שדכן או מכר מתאים לאוכלוסייה זו. לא כל שכן, בנושא כל כך אקוטי ומהותי- מציאת בן זוג לחיים.

זיווג, אם כן, לא תמיד מגיע מן השמיים, ולא נוכל להסתמך לעד על תפילותינו לבורא עולם, כפי שעשינו עם הגשמים. זיווג טוב לאקדמאים נעשה בידי מלאכים, ואף שמלאכתם נעשית בשקט, כמו שאר חסדי עולם,  אם לא תישאו עמכם מטרייה ותיק גדוש תקווה, הסיכויים שלכם למצוא ולזכות, בין אם זה בזיווג, בין אם זה נס חנוכה הבא עלינו לטובה, או אפילו בטיפת של גשם,שכולנו מצפים לקראתה, קלושים, אפוא.

ולכן אני פה, מביאה את דברי החכם מהאוניברסיטה על הכתב כמבקשת לנבא לכם טוב, ומאחלת לכם חג נסים שמח

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מישלאבא

מאת: מישלאבאדיאטה ותזונה14/12/11984 צפיות
דיאטה היא נושא מאוד מדובר היום בעולם המודרני. סביב נושא הדיאטה דובר רבות. הטענה הרווחת כיום היא שהרזון והרדיפה אחר הרזון החלו בשנות החמישים , מאז עלייתה למודעות של הדוגמנית טוויגי. זו הפכה את המראה השדוף למראה פופולרי.

מאת: מישלאבאמחשבים וטכנולגיה - כללי14/11/11925 צפיות
לפני עשרים וחמש שנה, בתום לימודיי האקדמיים, הייתי צריכה להגיש עבודה סמינריונית. באותה תקופה את רוב העבודות היו מגישים בכתב יד, אך עבודות גמר היו חייבים להגיש מודפסות.

מאת: מישלאבאקידום אתרים16/10/11935 צפיות
העיסוק בתחום קידום אתרים אורגני, המכונה SEO נעשה מאתגר ומחכים מרגע לרגע. לא הרבה מודעים אל גלגוליו של התחום, כמו גם תרומתו לשוק האינטרנט והמדיה החברתית בכלל. עבור אלה ועוד אספנו מספר כללים וטיפים בנושא קידום אתרים ותמורותיו, במאמר שלפניכם.

מאת: מישלאבאקידום אתרים09/10/11947 צפיות
הפרסום באינטרנט עובד, מה שהפך לקצת יותר מססמה יבשה על בדל שפתותינו בעשר השנים האחרונות, הפך לעניין של מה בכך. היום כל בעל עסק המעוניין להפיץ את העסק שלו ולהגיע לקהל לקוחות רחב ומגוון כבר מבין שהקמת אתר אינטרנט, עם או בלי אפליקציית הצטרפות דרך הפייסבוק, היא כלי הכרחי לשיווק עצמי ראוי.

מאת: מישלאבאקידום אתרים27/09/111031 צפיות
שנת 2011 עומדת להסתיים בקרוב ומומחים וכלכלנים רבים מבקשים לאמוד את נזקי השנה החולפת, ולהיערך בהתאם לשנה החדשה העומדת בפתח. לא צריך להיות מומחה גדול כדי להסיק כי שנת 2011 הייתה שנת תהפוכות ודעיכה קשה בעולם המערבי ובכלל. מחאות חברתיות לצד מהלומות קשות אצלנו, בארצות הברית ואפילו ביפן ויוון, לא מבשרות טובות ויש חשש ששיקום וצמיחה מחדש יארכו זמן רב וסבלנות רבה.

מאת: מישלאבאמשפחה וזוגיות - כללי23/08/111352 צפיות
סווינגרס היא כבר מזמן לא מילה גסה. רבבות בני זוג, צעירים כמו גם מבוגרים, הנמצאים במערכת יחסים יציבה וארוכת שנים, או שותפים למיטה בלבד, כבר מכורים לרעיון של החלפת פרטנרים. התופעה הזו הפכה לאורח חיים של ממש, בעיקר במדינות המערב, המתיימרות לגלות פתיחות מינית ומתוך הכרה כי מונוגמיה מקומה לימי קדם בלבד.

מאת: מישלאבאמיניות ובריאות מינית16/08/111050 צפיות
רבות נאמר וכבר נכתב אודות הקשר שבין שימוש באמצעי מניעה ומחלות מין, לרבות אי שימוש בקונדום והסיכוי להדבקות באיידס. אמנם עדיין אין ממצאים מדויקים המוכיחים כי שימוש בגלולות נגד הריון עשוי לגרום לתופעות לוואי, בנוסף על שינויים הורמונליים ופגיעה בפוריות האישה, ואם לא די בכך, יש נשים שעדיין מאמינות שנטילת גלולה יכולה למנוע הדבקות במחלות מין, לא כל שכן, איידס. לכל אלה ועוד יש להזכיר כי אין גלולה, תרופה, או כדור, וגם לא נס, העשויים להגן מפני הדבקה בנגיף הHIV.

מאמרים נוספים בנושא הכרויות

מאת: שאול כהןהכרויות10/03/202809 צפיות
כיום הדרך הקלה והמהירה ביותר להכיר אנשים חדשים היא דרך האינטרנט. פחות אנשים מכירים כיום ברחוב, בים או בפארק. אז אם אתם מחפשים להכיר כל מה שנותר לכם...

מאת: שמוליקהכרויות10/03/202801 צפיות
אין כמעט אף אחד שלא חולם על זוגיות מלבלבת, כזו שמלאה באהבה ומובילה בסופו של דבר לחתונה והקמת משפחה מאושרת. אתרי הכרויות מתבססים על השאיפה...

מאת: אבי דוידיהכרויות23/02/193541 צפיות
מאמר שימושי לגברים שרוצים לדעת איך להתחיל עם בחורות וגם לנשים שרוצות לדעת איך להצליח עם גברים.

מאת: שמוליקהכרויות17/02/172180 צפיות
עולם הדייטינג עבר שינוי מהותי בשנים האחרונות ,פעם שרצינו להכיר האפשרויות היו די מוגבלות, ההיכרויות הפופולאריות לקשר בדרך כלל הגיעו דרך חברים/משפחה או במסגרות לימודיות/חברתיות/צבא ובבילויים יזומים...

מאת: ברסלב מאירהכרויות22/01/163088 צפיות
סך הכל את/ה לא רוצים להיות לבד... רוצה חיים עם אשה/בעל טובה לשמוח בחיים נכון ?! זה למה את חושב שאם תגרה את נפשך בסרטים כחולים סרטי סקס ועירום - אתה חושב שזה ישחרר לך את הלחץ ? דמיונות אתה הולך לבזבז את מיטב בכוחות שלך והקדושה שלך על דמיונות ובסוף תשאר לבד רטוב ובודד מתוסכל ועצוב !!! איך יוצאים מזה ??????

מאת: בובו נגן הסקסופוןהכרויות02/11/153018 צפיות
יש אינספור אתרי הכרויות באינטרנט - אתרי הכרויות למטרץ סקס וסטוצים, לדתיים, לאנשי הייטק, לגיל הזהב, לצעירים, לחיפוש שוגר דדי ועוד רבים ומגוונים אחרים. ההבדל העיקרי בין כל האתרים מתחלק למעשה לשניים: אתרים חינם ואתרים בתשלום...

מאת: אוריה בן מנחםהכרויות22/06/153163 צפיות
רבים מאיתנו עושים זאת כיוון שהדבר מוסיף לריגוש שבמערכת היחסים, ויש היאמרו כי אלמנט של אהבה אסורה רק מגביר את החשק והאהבה בין בני הזוג ואף מעצים את הקשר ביניהם, במיוחד כאשר על דבר הקשר להשאר בתור סוד ולא לצאת לאוויר העולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica