חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום אתרים בשנת 2012

מאת: מישלאבאקידום אתרים27/09/20111030 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק



שנת 2011 עומדת להסתיים בקרוב ומומחים וכלכלנים רבים מבקשים לאמוד את נזקי השנה החולפת, ולהיערך בהתאם לשנה החדשה העומדת בפתח.  לא צריך להיות מומחה גדול כדי להסיק כי שנת 2011 הייתה שנת תהפוכות ודעיכה קשה בעולם המערבי ובכלל. מחאות חברתיות לצד מהלומות קשות אצלנו, בארצות הברית ואפילו ביפן ויוון, לא מבשרות טובות ויש חשש ששיקום וצמיחה מחדש יארכו זמן רב וסבלנות רבה.

כל תנודה כלכלית משפיעה על עסקים ושיווק באופן ישיר ומיידי. במאמר זה נדון על ההשפעות של מיתון כלכלי על אתרי האינטרנט ועסקים קטנים מבחינת קידום ובניית אתרים בשנת 2012 הבאה עלינו לטובה.


כמו בכל שנה בעשור האחרון, התרבותם של עסקים קטנים המעוניינים לפרוץ גבולות הגלובליזציה, ולהגיע בפרישה ארצית לכל הפחות, על ידי בניית אתר אינטרנט שיווקי או תדמיתי, הייתה נפוצה מאוד גם בשנה זו.

נדמה כי אנשי עסקים, גדולים כקטנים, הבינו את הפוטנציאל המצוי בחשיפה תקשורתית במדיה החברתית ומיהרו לשכור חברות בניית אתרים מקצועיות, או לבנות אתר משלהם במו ידיהם, באמצעות תוכנות המופצות ברשת, לעתים אף ללא עלות, או במחירים משתלמים, בעקבות התחרות ההולכת וגדלה בשוק.

לאור ריבוי האתרים הרווחים באינטרנט, המקצועיים יותר והמקצועיים פחות, ומכוון שיש אתר לכל תחום שנברא אי פעם, השכילו להבין ב8 השנים האחרונות את המשקל המכריע שיש לקידום ופרסום באינטרנט.

קידום אתרים הינו תחום אפור יחסית, לפחות בכל הנוגע לקידום אתרים אורגני, והתמורות והשינויים שחלו בתחום זה בשנה האחרונה מעידים על תנודות גדולות אף יותר, בשנת 2012.


כן החלפות קישורים או שמירה על ניקיון וסטריליות באתר, עדיין לא ברור מה ישפיע על גוגל להביא את האתר אל ראש העמוד הראשון לאורך זמן. מה שכן ודאי הוא עניין התוכן הרלוונטי והעלאת מאמרים המקשרים אל אתר הבית בכמה שיותר אתרים העוסקים בקטגוריה המתאימה, וכמובן, בתנאי שהם מקצועיים, מוקפדים ומקוריים.

מה טומנת בחובה שנת 2012? כנראה שנותר לנו רק לצפות בסבלנות ולהמשיך לשאוף להצלחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מישלאבא

מאת: מישלאבאדיאטה ותזונה14/12/11984 צפיות
דיאטה היא נושא מאוד מדובר היום בעולם המודרני. סביב נושא הדיאטה דובר רבות. הטענה הרווחת כיום היא שהרזון והרדיפה אחר הרזון החלו בשנות החמישים , מאז עלייתה למודעות של הדוגמנית טוויגי. זו הפכה את המראה השדוף למראה פופולרי.

מאת: מישלאבאמחשבים וטכנולגיה - כללי14/11/11925 צפיות
לפני עשרים וחמש שנה, בתום לימודיי האקדמיים, הייתי צריכה להגיש עבודה סמינריונית. באותה תקופה את רוב העבודות היו מגישים בכתב יד, אך עבודות גמר היו חייבים להגיש מודפסות.

מאת: מישלאבאקידום אתרים16/10/11935 צפיות
העיסוק בתחום קידום אתרים אורגני, המכונה SEO נעשה מאתגר ומחכים מרגע לרגע. לא הרבה מודעים אל גלגוליו של התחום, כמו גם תרומתו לשוק האינטרנט והמדיה החברתית בכלל. עבור אלה ועוד אספנו מספר כללים וטיפים בנושא קידום אתרים ותמורותיו, במאמר שלפניכם.

מאת: מישלאבאקידום אתרים09/10/11947 צפיות
הפרסום באינטרנט עובד, מה שהפך לקצת יותר מססמה יבשה על בדל שפתותינו בעשר השנים האחרונות, הפך לעניין של מה בכך. היום כל בעל עסק המעוניין להפיץ את העסק שלו ולהגיע לקהל לקוחות רחב ומגוון כבר מבין שהקמת אתר אינטרנט, עם או בלי אפליקציית הצטרפות דרך הפייסבוק, היא כלי הכרחי לשיווק עצמי ראוי.

מאת: מישלאבאמשפחה וזוגיות - כללי23/08/111352 צפיות
סווינגרס היא כבר מזמן לא מילה גסה. רבבות בני זוג, צעירים כמו גם מבוגרים, הנמצאים במערכת יחסים יציבה וארוכת שנים, או שותפים למיטה בלבד, כבר מכורים לרעיון של החלפת פרטנרים. התופעה הזו הפכה לאורח חיים של ממש, בעיקר במדינות המערב, המתיימרות לגלות פתיחות מינית ומתוך הכרה כי מונוגמיה מקומה לימי קדם בלבד.

מאת: מישלאבאמיניות ובריאות מינית16/08/111050 צפיות
רבות נאמר וכבר נכתב אודות הקשר שבין שימוש באמצעי מניעה ומחלות מין, לרבות אי שימוש בקונדום והסיכוי להדבקות באיידס. אמנם עדיין אין ממצאים מדויקים המוכיחים כי שימוש בגלולות נגד הריון עשוי לגרום לתופעות לוואי, בנוסף על שינויים הורמונליים ופגיעה בפוריות האישה, ואם לא די בכך, יש נשים שעדיין מאמינות שנטילת גלולה יכולה למנוע הדבקות במחלות מין, לא כל שכן, איידס. לכל אלה ועוד יש להזכיר כי אין גלולה, תרופה, או כדור, וגם לא נס, העשויים להגן מפני הדבקה בנגיף הHIV.

מאת: מישלאבאהורות24/07/111276 צפיות
למרות הצלחתה הפיננסית, ואולי גם הצלחתה ועצמאותה הנשית, הרגישה חגית שמשהו חסר לה לשם מימוש ומיצוי עצמי באופן מוחלט. בהעדר בן זוג קבוע (חגית מעולם לא נישאה, ונראה כי נישואין מעולם לא עלו על הפרק), החליטה חגית, בהגיעה לגיל 47, להיות אם ולהיכנס להריון.

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213393 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211692 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183553 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172894 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172637 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172479 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172519 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica