חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח בריאות – אנחנו חייבים לעצמנו

מאת: גדי שושניביטוח בריאות05/04/20111165 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לבריאותנו חשיבות מכרעת על גופנו ואנו מחויבים לשמור עליה ככל האפשר. הבריאות היא המשפיעה על חיינו באופן מכריע, משפיעה על הנפש שלנו ואפילו משפיעה על מצבנו הכלכלי. גם אם לא עשינו ביטוח בריאות ולחלופין אנו עושים הכול לשמור על בריאותנו, לא תמיד אנו מצליחים בכך,ולעתים אנו לוקים במחלות הדורשות טיפולים רפואיים מסובכים וניתוחים מאוד יקרים.

גם אם יש ברשותנו ביטוח בריאות של קופת-החולים בה אנו מטופלים, הרי שמדובר בביטוח הכלול בסל הבריאות, שאינו כולל את כל הטיפולים והתרופות שאנו זקוקים להם. גם במקרים בהם קופת-החולים מוכנה לבוא לקראת החולה, לא תמיד היא תעניק את הטיפול היקר ביותר, אלא טיפולים חלופיים בלבד. ביטוח חיים לשם ההשוואה, סובל גם הוא מאותם תסמינים של ביטוח בריאות בקופות החולים, וגם בביטוח חיים, חברת הביטוח מנסה להמעיט בפיצוי הכספי ללקוח מסיבות כאלה ואחרות. לא תמיד ביטוח חיים רגיל יכול לענות על הצרכים, ממש כמו שביטוח בריאות רגיל בקופת החולים, איננו עונה על הנדרש.

כדי למנוע מצבים בלתי-צפויים של 'ביטוח חסר' מטעם קופת-החולים, ולהיקלע למצב שבו אנו צריכים לממן בעצמנו את הטיפולים והתרופות כדי לשמור על חיינו, עלינו לעשות ביטוח בריאות פרטי , ולדאוג לכיסוי כספי בסעיפים החשובים , כדלקמן:

ניתוחים פרטיים בארץ ובחו"ל - יש לוודא כי בפוליסת הביטוח יופיע סעיף הניתוחים הפרטיים בארץ וגם בחו"ל, וזאת, במקרים בהם נדרש ניתוח מורכב ומסובך שאינו מכוסה ע"י קופת החולים. מדובר בניתוחים יקרים המצילים חיים. רצוי לבחור חברה גדולה היכולה לארגן ניתוחים מורכבים בארץ ובחו"ל וגם לדאוג לכיסוי הכספי, בנוסף לטיפול מקצועי ומהיר.

תרופות מצילות חיים - תרופות רבות ובמיוחד מצילות החיים שבהן, אינן כלולות בסל הבריאות מטעמים כספיים. חולים במחלות קשות או סופניות, נמצאים בסכנת חיים אם לא ישיגו תרופות אלה. ביטוח בריאות פרטי, כולל בתוכו תרופות מצילות חיים שאינן כלולות בסל הבריאות. יש להתייחס למחלות תורשתיות ולדאוג לתרופות בפוליסה.

בדיקות וטיפולים מקצועיים - ביטוח בריאות של קופת-החולים, אינו כולל בתוכו טיפולים מיוחדים, מטעמי חיסכון. ביטוח בריאות פרטי, שנעשה בקפידה, יעניק למבוטח את כל אותן בדיקות יקרות וטיפולים ממושכים שסל הבריאות אינו מעניק, כמו למשל: בדיקות גנטיות, צילומים ומעקבים יקרים, הזמנת רופא פרטי ועוד.

פיצוי כספי באשפוז ממושך - במקרים בהם נדרש אשפוז ממושך ולמבוטח אין יכולת לעבוד ולהשתכר למחייתו, ביטוח בריאות פרטי עונה על הצורך הזה, כאשר יש לוודא שמופיע סעיף בו מצוין כי המבוטח מכוסה בעניין זה. הדבר כרוך בתוספת לפרמיה, אולם משתלם לעשותו .

לסיכום – אין תחליף לביטוח בריאות בחברת ביטוח פרטית, התמורה מוכיחה כי היה שווה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

SEO קידום אתרים עוסקים בקידום אתרים במנועי חיפוש כאשר גוגל בראשם.

בין לקוחותינו - "היפו" מסעדת אירועים מובילה, "גיל פק" בקבוקי פלסטיק וגם "סוכנות אור" ביטוח רכב וגם קורונה בית דפוס ברעננה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גדי שושני

מאת: גדי שושניפלילי27/06/12982 צפיות
עבירות מין הן בים העבירות החמורות ביותר בחוק העונשין, הן נחשבות לעבירות רגישות ביותר והטיפול בהן מורכב לכל הצדדים. פעמים רבות, אנשים מן השורה מואשמים בעבירות מין בשל חוסר ידיעת החוק או על ידי גורמים שלא נוהגים בתמימות. במקרים אלו חשוב מאוד להתייעץ עם עו"ד עבירות מין כדי להימנע מכתב אישום חמור, תקופת מאסר והליך חקירה ומשפט ארוך וקשה שיכול להשפיע רבות על חייו של המואשם.

מאת: גדי שושנידיני משפחה23/06/12900 צפיות
מטרת הסכם ממון הנערך לפני הנישואין היא הסדרת נושא חלוקת הרכוש במקרה של גירושין בין בני זוג. כל עוד מערכת היחסים ממשיכה, להסכם אין כל שימוש ומשמעות. אך אל לנו לשכוח כי בכוחו של הסכם ממון למנוע הליך גירושין ארוך ומייגע..

מאת: גדי שושנידיני תעבורה15/02/12997 צפיות
רובנו נוטים להיסחף אחרי החברים בזמן יציאה ולשתות אלכוהול למרות שאנו נוהגים לאחר מכן הביתה. כאשר יוצאים לבלות עם החברים תמיד צריך למנות נהג תורן ש...

מאת: גדי שושנידיני תעבורה31/01/121068 צפיות
על נהיגה בשכרות אנו שומעים רבות, כך גם על העונשים הנלווים לעבירה זו. אנו שומעים לא מעט על הצורך בלקיחת עורך דין פלילי או עורך דין תעבורה כדי להשיג פטור מעונשים חמורים..

מאת: גדי שושנידיני תעבורה22/01/121272 צפיות
הפעולות הבסיסיות של האדם נפגעות בזמן נהיגה בשכרות. על כך אין עוררין, למרות הספקות שמטילים בכך חלק מהנהגים. אם נתפסתם בזמן נהיגה בשכרות או "נהיגה תחת השפעה" - מומלץ להתייעץ עם עו"ד תעבורה. גם אם מדובר במעידה ראשונה..

מאת: גדי שושניפלילי17/10/11854 צפיות
גולת הכותרת בחייו המקצועיים של עורך דין פלילי היא החקירה הנגדית. לא פעם, משפטים ארוכים ומסובכים מוכרעים על ידי שורת מחץ אחת של עורך דין פלילי טוב. זו הסיבה שחקירה נגדית היא אחת מהמיומנויות המורכבות והחשובות ביותר של עורך דין פלילי איכותי. לא בכל עבירה מגיע אדם לבית המשפט, אך כאשר הוא עומד במצב זה, חשוב שיבחר לעצמו עורך דין פלילי שיודע את מלאכת החקירה הנגדית ורוצה בכל מאודו להציל את לקוחו מפני אימת העונש.

מאת: גדי שושנידיני תעבורה03/10/11978 צפיות
אם נדמה לכם ששתיית מעט אלכהול לא תשפיע עליכם ועל תהליך קבלת ההחלטות שלכם - יש בידכם טעות. יותר מכך - מי שקובע את כמות האלכהול המותרת בזמן נהיגה, הוא המחוקק..

מאמרים נוספים בנושא ביטוח בריאות

מאת: נינה כהןביטוח בריאות18/05/155099 צפיות
כאשר מתכוננים נכון לקראת סיכונים עתידיים, אי אפשר להיות מופתעים. רק בעזרת שמאי סוקר סיכונים אפשר לדעת מראש מה עלול לקרות, ולהיות מוכנים בעוד מועד מבחינת הפסדים וסיכונים.

מאת: יוניביטוח בריאות13/10/142879 צפיות
ביטוח בריאות מאפשר תהליכים מהירים יותר ולא מצריך מאיתנו המתנה מרובה לרופא, לניתוח או לכל הליך רפואי. לעיתים לאור ההמתנה המרובה שאנחנו נאלצים לחוות כתוצאה מביטוח רפואי לא פרטי...

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח בריאות18/08/143381 צפיות
האם הולך להתחולל פה מהפך בתחום הרפואה הציבורי? ועדת גרמן בדיוק מנסה לטפל בנושאים אלו, כדי שלא תישארו מאחור סקרנו את מסקנות הביניים של הוועדה עם פרשנות אישית שלנו

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח בריאות27/06/144757 צפיות
התשובה לכך ברורה: בהחלט כן! ביטוח תאונות אישיות, הנחשב לאחד הביטוחים החשובים ביותר, מציע כיסוי ביטוחי במקרה של תאונה. התאונות, לצערנו, גובות מחיר כבד. הן יכולות לגרום אמנם לנזקים קלים והפיכים, אולם במקרים רבים הן גורמות לנזקים קשים ביותר, ואפילו למוות. ביטוח תאונות אישיות, שמוצע כיום על ידי חברות הביטוח בארץ, כולל במסגרתו תנאים שונים, הניתנים לכל אחד שמבוטח בו. מה מציע ביטוח זה? כיצד בוחרים בפוליסה המתאימה? ו – מהם יתרונותיו של הביטוח? התשובה – לפניכם.

מאת: chen bergerביטוח בריאות27/03/148018 צפיות
כל מה שצריך לדעת על חשיבות ביטוח בריאות פרטי, מוצר הדגל של חברות הביטוח. ביטוח בריאות פרטי תפור למידותך.

מאת: אוהד ז.ביטוח בריאות23/02/148549 צפיות
במאמר הבא נדבר על ביטוחים סיעודיים שאדם עושה בהווה כל עוד הוא בריא, המסייעים לו להתמודד עם מקרים קשים שעלולים למרבה הצער להתרחש בעתיד, בהם הוא הופך לחולה סיעודי שאינו יכול לבצע פעולות בסיסיות בעצמו, ובנוסף, נדבר על הצורך החיוני של כל אדם להבטיח את עתידו הפיננסי, ולבסוף, נדבר על שירותי חברת נטו משווקים הוותיקה, שסוכני הביטוח שלה ויועציה הפיננסים, עוזרים לכל אדם להבטיח את עתידו הכלכלי והרפואי.

מאת: שלום כהןביטוח בריאות16/02/148190 צפיות
יש יותר מידי אנשים שהרגישו בריאים כל החיים ודווקא אחרי בדיקה שגרתית אצל רופא המשפחה גילו שיש להם מחלה כזו או אחרת, והאמת היא, שלא עבור כולם ההתמודדות עם המחלה הייתה קלה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica