חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איתי פז לימודי שיווק באינטרנט

מאת: איתי פזשיווק באינטרנט07/04/20111877 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בחמש עשרה השנים האחרונות התחוללה התפתחות ניכרת בעולם המחשבים והאינטרנט. אם תחילה השימוש בהם היה מסורבל ולא נגיש למי שאינו מקצוען בעל ניסיון בתחום, היום קשה למצוא בית בו אין לפחות מחשב שולחני אחד וחיבור לאינטרנט.

למעשה, כיום השימוש באינטרנט כל כך נפוץ, עד שניתן לומר כי לימודי שיווק באינטרנט הם עניין של חובה עבור כל מי שמציע שירותים או מוכר מוצרים. לימודי שיווק באינטרנט מהווים דרך נוחה וקלה אשר מאפשרת לכל אדם – גם אם הוא חסר כל ניסיון קודם – להתחיל ללמוד את היסודות הבסיסיים של ניצול המשאבים הבלתי נדלים של רשת האינטרנט על מנת לשווק בצורה יעילה שמניבה תוצאות.

לימודי שיווק באינטרנט – מה זה כולל?

לימודי שיווק באינטרנט הם תחום לימודי כללי ומקיף, אשר מכיל בתוכו את כל ההיבטים השונים אשר מרכיבים את מלאכת הקידום של מוצרים, שירותים ועסקים באמצעות רשת האינטרנט. לימודי שיווק באינטרנט יכולים לכלול שיווק באמצעות דואר אלקטרוני, רשתות חברתיות, אתרי אינטרנט, מאמרים, באנרים, החלפת קישורים, תוכניות שותפים ועוד אינספור שיטות מעשיות יעילות אשר בעזרתן ניתן בקלות להגביר את כמות הלקוחות פי מספר מונים.

לימודי שיווק באינטרנט – מדוע זה כדאי?

·         עלויות נמוכות – לעתים קרובות עסקים קטנים שרוצים לשכור את שירותיה של חברה שתקדם את מוצריהם או שירותיהם נתקלים במחסום כספי שהם לא יכולים להרשות לעצמם לעבור, אם ברצונם לשמור על מאזן כלכלי חיובי. לימודי שיווק באינטרנט מאפשרים לבעל העסק לעשות את עבודת הקידום בכוחות עצמו, בצורה שבה הוא רואה לנכון לעשות זאת, כך שהוא זוכה לקבוע את שיטות השיווק שמתאימות לו ולאופי שלו ושל העסק שלו. וכמובן שהימנעות משכירת שירותיה של חברה חיצונית מובילה לחיסכון כספי בלתי מבוטל.

·         חופש ועצמאות – רכישת כישורי שיווק באינטרנט מאפשרים לאדם לקבוע בעצמו את היקף הפרויקט השיווקי שהוא מעוניין להשיק, כמו גם את המאפיינים שלו. ההחלטה נתונה בידיו, האם לצאת למסע שיווק מהיר ואימתני או לבחור במסלול איטי יותר ולהניח לזמן לעשות את שלו.

·         אין חובה למכור מוצר משלך – אנשים אשר סיימו בהצלחה לימודי שיווק באינטרנט יכולים עתה להצטרף לאחת מאינספור תוכניות השותפים או לבחור מתוך קשת רחבה ומגוונת של מוצרים ברשת את המוצר שברצונם לשווק דרך הרשת. בנוסף על כך שאפשר למכור את המוצרים של אנשים אחרים, בחלק מהמקרים אפילו לא צריך להחזיק את המוצר בבית או במחסן, אפשר פשוט למכור באמצעות הפניות וקישורים – בייחוד אם מדובר במוצרי אינטרנט כמו ספרים אלקטרוניים וכדומה.

למה כדאי לבחור בלימודי שיווק באינטרנט?

יש לכך לא מעט סיבות, אולם אחת מהסיבות העיקריות היא שזה פשוט יותר נוח ומהיר יותר, מפני שכל מה שצריך זה מחשב וזמן. מה שטוב בכך הוא שלא צריך לשבור את הראש ולחפש את הנוסחה להצלחה, מפני שאנשים עשו זאת בעבר ועתה הם מעבירים את הידע שלהם הלאה.

לימודי שיווק באינטרנט מאפשרים לכל אחד ללמוד מהבית בזמנו החופשי, על ידי צפייה בהרצאות מצולמות, הקשבה להרצאות מוקלטות, קריאת מאמרים, השתתפות בפורומים, בשיעורים וירטואליים ועוד. אין ספק שזו הדרך הנוחה ביותר עבור מי שמעוניין ללמוד בזמנו הפנוי.

מבקשים להקים עסק רווחי באינטרנט, לעבוד מהבית ולשלוט בזמן שלכם ?
על מנת לעשות זאת אתם צריכים מקום שייתן לכם את הכלים הנכונים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

תמיד שאלת את עצמך איך אחרים מצליחים לעשות כסף באינטרנט ?
איתי פז, מומחה בעל שם עולמי בשיווק באינטרנט, חושף את כל הסודות
איתי פז עורך את הניוזלטר: Morning Dough

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איתי פז

מאת: איתי פזאינטרנט - כללי07/04/111305 צפיות
אי שם בשנות השמונים כשהפקסימיליה הפכה לצעקה האחרונה בתחום העברת המידע שעתידה הייתה לשדרג את חיינו ולאפשר את מושג המשרד הביתי (עבודה מהבית, מחשבה כמעט בלתי נתפסת באותה תקופה) חשבנו שזו ההמצאה החכה מביותם מאז הטלפון הרב שלוחתי. לא חשוב שהכתוב על גבי נייר הפקס היה דוהה ונעלם, מה שחייב את משתמשיו גם במכונת צילום כדי להעתיק את תוכן הפקס לנייר איי4 מתקלה פחות, לא חשוב שגלילי נייר הפקסימיליה היו יקרים בצורה שערורייתית (יחס בלתי סביר המוכר לנו אולי מיחס המדפסת לדיו של ימינו), עדיין חשבנו שהפקס הביא איתו את בשורה- "עבודה מהבית" קראו לה אז

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213536 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/184491 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/172613 צפיות
הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/162422 צפיות
כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.

מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/163288 צפיות
כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153255 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/153371 צפיות
הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica