חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תוספי מזון אומגה 3 שמן דגים - אז והיום

שמן דגים והקשר האקולוגי

ספק אם תוספי מזון אומגה 3 שמן דגים היו רוצים להיקשר דווקה כך בהיסטוריה, אך מאז 1900 והמהפיכה התעשייתית, החלו המדינות המתפתחות במסע זיהום אקולוגי שלא היה צפוי. מתכות כבדות כגון כספית וניקל קדמיום זרמו בצורת שפכים תעשייתיים אל הנחלים והנהרות ומשם לאוקיינוסים שלנו. במדינות מפותחות יותר חוקקו חורים אשר הגבילו שפכים אלו אך רק בתקופה מאוחרת הרבה יותר.

בנוסף, קבוצת רעלים הנקראת פי.סי.בי החלה לפעול כתעשייה משגשגת כחומר יעיל ונפוץ לקירור שנאים.הימים והאוקיינוסים כיום מכילים מתכות אלו, וגם דגים או שמן דגים עשויים להכיל אותם במידה כזו או אחרת בהתאם למידת הסינון שלהם או סוג הדג בהתאמה.

בחודש מרץ 2010, קבוצת יצרני אומגה 3 שמן דגים ניצבה מול תביעה גדולה מאוד בקליפוניה ארה"ב אשר טענה כי יצרני שמן דגים לא דיווחו על זיהום בתוספי המזון שלהם לכאורה. צרכני בריאות אשר נוטלים אומגה 3 שמן דגים עשויים לשאול את עצמם האם נטילת תוספי מזון אומגה 3 ממקור שמן דגים מועילה לבריאותם בשורה התחתונה בהתחשב בנזקי המתכות הכבדות, הכספית ובפרט הרעלנים מסוג פי.סי.בי ?

כדאי לזכור כי מתכות כבדות רבות הן חומר מסרטן וכי פי.סי.סי הוא רעלן רעיל במיוחד אשר בנוסף להגדרתו כמסרטן הוא עשוי לגרום למומים בלידה והוא מסוכן במיוחד לנשים בהריון או הנקה!

שמן דגים כמדלל דם

תוספי מזון אומגה 3 שמן דגים נתפסים כמדללי דם. דגים אשר שוחים במים קרים במיוחד הם בעלי מנגנון דילול דם אשר מאפיין גם שמן דגים. תוספי מזון אומגה 3 ממקור שמן דגים הם מדללי דם ודורשים התייחסות מיוחדת של רופא מטפל במקרים של נטילת תרופות מדללות דם ע"י המטופל.

בסיכומו של דבר ניתן לומר כי תוסף מזון אומגה 3 שמן דגים הוא בעל לא מעט חסרונות כמקור חומצות שומן חיוניות, וכי יש לתת את הדעת למכלול תכונותיו. תוספי שמן דגים נבדלים אמנם ברמת הסינון שלהם וכנראה שגם ברמת המזהמים שהם מכילים אולם צרכני שמן דגים אשר צורכים תוספי מזון אומגה 3 ע"ב קבוע ממקור זה עשויים לחפש מקורות אלטרנטיבים של אומגה 3 ע"מ להינות מכל התועלות של אומגה 3 ללא החסרונות הנלוות אל תוספי שמן דגים למינהם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אומגה 3 לילדים והורים לילדים בעלי הפרעת קשב וריכוז

אשר מעוניינים למצוא אלטרנטיבה טבעית לריטלין

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מואיז אלוש - אומגה 3

מאת: מואיז אלוש - אומגה 3תוספי מזון07/08/118135 צפיות
תוסף אומגה 3 הוא יותר מאשר "אופציה". ידוע שגוף האישה במהלך תקופת ההריון מספק לעובר את התזונה שלו, וכי העובר תלוי לחלוטין במשאבים שהוא מקבל מאימו ההרה. חומרי הבניין הם אשר יקחו חלק בבניית תאי העובר במהלך ההריון. חשיבות צריכת תוספי מזון ובפרט סידן ואומגה 3 צריכה להיות ברורה לכל. ההבדלים בין שמן דגים לבין אומגה 3 הדור החדש עשויים להיות מהותיים לא פחות.

מאת: מואיז אלוש - אומגה 3תוספי מזון28/10/101253 צפיות
תזונה מאוזנת הן צמד מילים בעלי משמעות רחבה, מהיא באמת תזונה מאוזנת ומהו תפקיד חומצת שומן אומגה 3 במשוואה הזו המתיימרת לשלב אורח חיים בריא עם תזונה. על חשיבות צריכת תוספי תזונה ובפרט תוסף מזון אומגה 3 לאור הזיהום הגלובלי והחקלאות המודרנית.

מאת: מואיז אלוש - אומגה 3תוספי מזון28/10/101235 צפיות
חומצות שומן אומגה 3 הן מילים הנשואות בפי כל, בפרט בתומי התזונה וכל מי שקשור לאורח חיים בריא בימנו. מדוע חומצות שומן אומגה 3 תורמות לאורח חיים בריא, והאם תזונה מאוזנת הכוללת תוספי מזון משפרת את בריאותנו באופן ניכר. על הקשר בין תוספי תזונה לבין אורח חיים בריא!

מאת: מואיז אלוש - אומגה 3הפרעות קשב וריכוז22/02/101846 צפיות
רבות דובר יתרונות חומצות השומן מסוג אומגה 3 למבוגרים, פחות על היתרונות הבריאותיים אשר קשורות בצריכה קבועה של אומגה 3 לילדים בגילאי ההתפתחות. תזונה עשירה באומגה 3 לילדים – למה זה טוב ? אומגה 3 לילדים מוכר בעיקר בהקשר של טיפול בהפרעות קשב וריכוז כתזונה טיפולית, יחד עם זאת ילדים בריאים באופן כללי, ללא הסטורייה של הפרעות קשב יכולים בהחלט להינות מקשת התועלות של צריכה קבועה של אומגה 3 צמחי

מאמרים נוספים בנושא תוספי מזון

מאת: קרוסלה הריון ולידהתוספי מזון19/03/196461 צפיות
חטיפי אנרגיה הם ללא ספק אופציה מהירה ונוחה להשביע רעב קל במהלך היום, כשמם כן הם - נועדו לתת לנו מין בוסט של אנרגיה ברגעים בהם אנחנו חווים איזו נפילת מתח ורוצים לעורר את הגוף.

מאת: אסף סגלתוספי מזון26/01/182096 צפיות
הפרוביוטיקה - חיידקים פרוביוטיים ידידותיים החשובים לבפעילות תקינה של מערכת העיכול ומערכות נוספות בגוף. למה אנו זקוקים לפרוביוטיקה וכיצד הם עובדים? וכיצד בוחרים מוצר פרוביוטיקה איכותי?

מאת: SEOMANתוספי מזון19/12/171427 צפיות
תמיד רציתם לדעת איך לרדת במשקל ללא תופעות לוואי? עכשיו זה גם אפשרי. מוצרי ההרזיה של נטור דיאט יעזרו לכם לרדת במשקל ולהרגיש תחושת שובע ומלאות בגוף. הדרך הבטוחה ביותר לרדת במשקל באופן טבעי תוך 30 ימים או פחות.

מאת: רונןתוספי מזון22/06/173318 צפיות
עייפים יותר מידי או מרגישים כיווצי שרירים? אולי אתם ספורטאים פעילים? או אנשים שמקפידיםאו מתעניינים באורח חיים בריא ותזונה נכונה? כך או אחרת בוודאי שמעתם על מגנזיום. מגנזיום,הינה מינרל מאוד חשוב בגוף שלנו. הוא אחרי על 300 תהליכים בגוף של בן אדם. מאגרי המגנזיום נוטים להתרוקן בעיקבות פעילות מאומצת, שגורמת להזעה ובכך יחד עם זיעה מופרש מגנזיום. כדאי להשלים את החוסר, ניתן להקפיד על תזונה עשירה בירקות ירוקים, אגוזים, שקדים, קטניות, דגנים מלאים ועוד. אבל קיימת גם דרך נוספת להשלמת מגנזיום כתוסף מזון

מאת: שירה דרוריתוספי מזון02/01/148999 צפיות
כאבי מחזור מתרחשים כתוצאה משינויים הורמונאליים שלמעשה גורמים להתכווצויות של התרחבות והצרת הרחם בזמן המחזור. כאבי מחזור נפוצים אצל נשים בכל הגילאים מגיל ההתבגרות ועד גיל המעבר

מאת: sharonkal80תוספי מזון09/08/131835 צפיות
הבסיס לאלרגיות הוא לא הרגישות לאלרגן מסוים אלא חוסר איזון בגוף, בעיקר חוסר איזון הורמונלי אבל ייצור ההורמונים תלוי במספר המינרלים והחלבון שיש בגוף. אכילה של אצה כחולה ירוקה, כאמור, יפסיק את התגובה האלרגית

מאת: טומי רןתוספי מזון19/06/132002 צפיות
בשנים האחרונות אנו שומעים יותר ויותר את המושג תוספי תזונה ומה שבדרך כלל נשאל את עצמינו: אם אנחנו אוכלים כמו שצריך ומשלבים את כל אבות המזון למה אנחנו צריכים בכלל תוספי תזונה? האם תזונה נכונה אינה רק שמירה על העקרונות הבסיסיים ועם נשמור עליהם לא נשאר בריאים לתמיד? מסתבר שלא. רבים אשר שומרים על תזונה נכונה ומשלבים את כל אבות המזון בצורה מאוזנת מדווחים לעיתים על חולשה, תחושות לא טובות, חוסר באנרגיה, כאבים בכל מיני מקומות בגוף ועוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica