חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הרשויות המקומיות הפנימו את חשיבות חיזוקם של מבנים (מתוך הבלוג של יצחק הבדלה)

מאת: יצחק הבדלהשיפוצים10/04/20111439 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תמ"א 38 נכנסה לתוקף לפני שש שנים וסוף סוף ישנה לאחרונה תמיכה מכיוונן של הרשויות המקומיות בתוכנית, התופסת תאוצה ביותר ויותר ערים. כך עולה מעדכוני השבוע בנושאי תמ"א 38 המובאים על ידי יצחק הבדלה.

עיריית יהוד-מונוסון אישרה בפעם הראשונה חיזוק שני מבנים באמצעות תמ"א 38, פרויקט תמ"א 38 הראשון בחיפה הושלם ופרויקט חיזוק מבנים של תמ"א 38 ברחוב האילנות בהרצליה נמצא בשלביו המתקדמים.

התעוררות תמ"א 38 בעיריית יהוד-מונוסון

כפי שדווח בעיתון "גלובס", לראשונה מאז נכנסה תמ"א 38 אישרה הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה יהוד-מונוסון בקשות להיתרי בנייה לחיזוקם של שני מבנים ראשונים במסגרת תמ"א 38.

הבקשה הראשונה שאושרה, היא בבניין בן ארבע קומות ברחוב ארלוזורוב 13. כיום כולל הבניין 16 יחידות דיור, ובמסגרת חיזוק המבנה יתווספו לו תשע דירות ושלוש קומות נוספות – אחת תוספת במסגרת תמ"א 38 והשתים הנוספות במסגרת תוכנית בניין עיר.
הבקשה השנייה שאושרה היא ברחוב רמז 32. גם בניין זה הוא בגובה ארבע קומות ו-16 יחידות דיור, ובמסגרת החיזוק תתווספנה לו שבע יחידות דיור ושלוש קומות – קומה אחת מכוח התמ"א ושתי קומות מכוח תוכנית בניין עיר.
בשני המקרים הבניינים ישופצו ותתווסף מעלית ואף מרפסות לכל דירה.

‏לדברי ראש עיריית יהוד-מונוסון, יוסי בן דוד, "במסגרת ההתחדשות העירונית של העיר אנחנו תומכים בשיפוץ ושדרוג מבנים ישנים אשר יעמדו ברעידות אדמה ויעניקו לדיירים איכות חיים גבוהה יותר. שיטה זו תורמת הן לקבלן והן לדיירים אשר מקבלים בניין משודרג עם מעלית, משופץ, בטיחותי ויפה יותר".

לקריאת מאמרים נוספים - יצחק הבדלה

הושלם בהצלחה פרויקט התמ"א 38 הראשון בעיר חיפה

כפי שדווח בעיתון "כלכליסט", הושלם בחיפה פרויקט ראשון בתחום התמ"א 38. מדובר בפרויקט ברחוב צפרירים בעיר, שהוקם על ידי חברת שתית. בבניין היו ארבע דירות של כ־100 מ"ר כל אחת. הפרויקט, שבוצע בתוך שנה, כלל תוספת של קומה עם שתי דירות, ואחת מהן כבר נמכרה תמורת כ־3 מיליון שקל.

במסגרת הפרויקט חוזקו יסודות המבנה, בוצעה הגנה מפני מפולת בזמן רעידת אדמה, הוספו חדר ומרפסת לכל דירה ותיקה ולבניין נוספה מעלית. היקף ההשקעה בפרויקט עמד על 6 מיליון שקל.

תחילת שיפוץ וחיזוק הבניינים ברחוב האילנות אשר נמצא בהרצליה

כפי שדווח בפורטל המקומי "local", חברת הבנייה "רינובו" החלה לאחרונה בשיפוץ בית משותף ברחוב האילנות 29 בשכונת גן רש"ל במסגרת תמ"א 38. במסגרת הפרויקט תחזק החברה 5 בניינים (23 עד 31) ברחוב האילנות, כאשר 5 בניינים נוספים במתחם גן רש"ל נמצאים במו"מ סופי ועתידים להצטרף בזמן הקרוב.
הבנייה באילנות 29 החלה לפני כחמישה שבועות ונמצאת בשלבים מתקדמים, ואילו הבנייה באילנות 25 עתידה להתחיל בחודש אפריל ויתר הבניינים בחודשים הקרובים.

במסגרת פרויקט תמ"א 38 מחוזקות למעלה מ- 60 דירות כאשר לכל דירה מתווסף ממ"ד בשטח של 15 מ"ר, מרפסת 19 מ"ר, מעלית וכן החלפת כל תשתיות המבנה והתאמתו לתקנים החדשים.

הכותב הוא יצחק הבדלה, מנכ"ל קבוצת נישה אחזקות יזם פרוייקטים תמ"א 38

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יצחק הבדלה, מנכ"ל קבוצת נישה אחזקות, www.nishaa.co.il,  העוסקת ביזמות נדל"ן, קבוצות רכישה ותמ"א 38.

ליצירת קשר: יצחק הבדלה 050-9901199 , 09-9558795


yizhakhavdala.co.il

yizhakhavdala.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יצחק הבדלה

מאת: יצחק הבדלהחוק ומשפט - כללי25/07/121234 צפיות
כפי שדווח ב- nrg מעריב השבוע, מליאת הכנס אישרה בקריאה שנייה ושלישית חוק המקנה הקלות על מיסוי לחיזוק ושיפור מבנים מפני רעידות אדמה.

מאת: יצחק הבדלהבתים משותפים15/02/121322 צפיות
לדברי שר הבינוי והשיכון, התכנית אשר אמורה לקדם חיזוק והכנת מבנים כנגד רעידת אדמה, לא משיגה את הייעוד האמיתי שלה. עוד הוסיף, כי במקום לקדם את התכנית בפריפרייה, אשר בה נמצאים רוב המבנים אשר באמת זקוקים לשיפוץ וחיזוק, הקבלנים מעדיפים להתמקד באזור המרכז, שם הסיכוי לרווח כתוצאה מהתכנית – גדול יותר.

מאת: יצחק הבדלהשיפוצים11/12/111248 צפיות
תמ"א 38 מקבלת תמריץ נוסף, בגיבוי הצעת חוק חדשה של ח"כ יוחנן פלסנר. הצעתו של פלסנר מבקשת כי יזמים יפעילו את התיקון ה-2 לתמ"א 38 ויהרסו את הבניין הקיים בכדי לבנות במקומו חדש, יקבלו פטור ממס שבח על העסקה.

מאת: יצחק הבדלהשיפוצים27/08/111294 צפיות
לתמ"א 38 ישנם אוהדים ומתנגדים, אך אין ספק כי התוכנית היא חלק עיקרי בפתרונות למצב הדיור הנוכחי ולמיגון מפני המצב הבטחוני בדרום הארץ ובצפונה. לאור גל התקיפות האחרון מכיוון רצועת עזה על דרום הארץ, עלה שוב קולם של אלו אשר בכל אזעקה נותרים ללא ממ"ד או מקלט להסתתר בהם. תוכנית תמ"א 38, עשויה להוות את הפתרון הישים ביותר למיגון קבע לתושבים באזורים הללו.

מאת: יצחק הבדלהבתים משותפים17/08/111282 צפיות
לאור המחסור בקרקעות לבניה ומצוקת הדיור הגוברת, אחד הפתרונות היעילים ביותר לבעיה הפכה להיות – תמ"א 38. במסגרת התוכנית, מחוזקים ומשופצים בניינים קיימים כנגד רעידות אדמה ובתמורה מקבל הקבלן זכויות בניה של יחידות דיור נוספות לגובה.

מאת: יצחק הבדלהבתים משותפים14/04/111719 צפיות
סוף סוף תמ"א 38 תופסת תאוצה גם בצפון הארץ. כפי שנתבשרנו השבוע, פרויקט תמ"א 38 המבוסס על תיקון 2, יוצא לדרך במרכז הכרמל חיפה ואף לראשונה בישראל, שכונה שלמה בקריית ים תמוגן ותשופץ במסגרת תמ"א 38.

מאת: יצחק הבדלהנדל"ן24/03/111532 צפיות
לפניכם כל החדשות השבועיות הנוגעות לתמ"א 38, שהפך זה מכבר לדבר שבשגרה. בין אם מדובר בפרויקט חדש באזור השרון , קרן חדשה של יעקב אנגל המממנת פרויקטים או העלאת הנושא לדרגת חשיבות עליונה בדו"ח מבקר המדינה בהקשר להיערכות לקראת רעידות אדמה.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232603 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223274 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212867 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211221 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201126 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica