חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מחשבון משכנתא - כלי נוסף להשוואת משכנתאות:

מאת: משיקמשכנתא20/04/2011866 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רכישת דירת מגורים הינה הוצאה גדולה ומשמעותית למשק הבית. אחד הקשיים הקיימים למי שמעוניין לרכוש דירה הוא בחירת מסלול המשכנתא המתאים ביותר בהתאם ליכולת ההחזר הצפויה. מחשבון משכנתא הינו אחד הכלים שיכולים לסייע לחשב את גובה ההחזר החודשי של המשכנתא. כאשר מבצעים השוואה בין מסלולי משכנתא שונים חשוב לבדוק את התנאים הנלווים כגון אפשרות פרעון מוקדם או הגדלה או הקטנה של החזרי המשכנתא. מחשבון משכנתא יכול לעזור לחשב את גובה ההחזר ותשלומי הריבית אך את התנאים הנוספים (האותיות הקטנות) נאלץ לבדוק בצורה ידנית תוך הבנה מלאה של התנאים וההיטלים הנוספים הנדרשים לצורך קבלת המשכנתא.


שימוש במחשבון משכנתא לבדיקת כדאיות מיחזור משכנתא:


הריבית במשק משתנה לעיתים תכופות ולאחרונה בעקבות "משבר הנדל"ן" עלויות המימון ירדו בצורה ניכרת, מה שגרם לכדאיות גבוהה לביצוע מיחזור משכנתא. מחשבון משכנתא יכול לשמש ככלי מהיר לבדיקה של כדאיות החלפת המשכנתא הישנה בחדשה.

הפרטים הנדרשים לצורך שימוש ב - מחשבון משכנתא:

מחשבון משכנתא מסייע לנו לחשב את החזר ההלוואה הצפוי וסה"כ התשלומים. לצורך קבלת תוצאה מדויקת יש לבדוק את תנאי המשכנתא ולהזינם בצורה בהתאם. תמיד יש לבצע בדיקה נוספת בכדי לאמת את התחשיב שהתקבל.

הנתונים אותם צריך למלא במחשבון משכנתא:

- החזר חודשי קבוע נוכחי

- שעור הריבית של המשכנתא הנוכחית

- שעור הריבית של משכנתא חלופית

- תקופת ההחזר של המשכנתא החלופית

- קנס פרעון מוקדם של המשכנתא

- פרמיית ביטוח חיים (נגזרת באחוזים מסכום המשכנתא)

- מספר המבוטחים בביטוח החיים הקשור למשכנתא

- עלות ביטוח הנכס ( מחושב באחוזים מגובה הנכס)

לרוב, שימוש בכלי של מחשבון משכנתא פשוט ונדרש רק למלא את הנתונים בטופס המופיע על גבי המסך. לעיתים נדרשים נתונים אשר איננו מכירים כגון בסיס הצמדה ובמקרים כאלו מומלץ להיעזר במומחה בתחום המשכנתאות לצורך ביצוע התחשיב.

האם מחשבון משכנתאות מדויק?

מחשבון משכנתא מסייע לנו לבצע את התחשיב של עלות המשכנתא. משכנתאות לרוב הינן בריבית משתנה או צמודות למדד ולכן סכום ההחזר בפועל ישתנה בעקבות השינויים שיחלו בשוק. בפועל, קשה להעריך את השינויים שיחלו בשוק בפרט לאור העובדה כי משכנתא ניתנת לתקופה ארוכה בה שיעור הריבית עשוי להשתנות מספר רב של פעמים. החישוב באמצעות מחשבון משכנתא מתבצע על סמך הערכה לפי שיעורי הריבית הקיימים בשוק. חשוב לזכור כי כלים כגון מחשבון משכנתא יכולים לעזור ולחשב באופן גס את העלות של נטילת הלוואה אך חישוב התשלום בפועל יקבע לפי השינויים שיחלו בשוק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משיק

מאת: משיקמשכנתא02/05/11971 צפיות
ההחלטה על רכישת דירת מגורים היא אחת ההחלטות הגדולות והמשמעותיות בחיים. לרוב בכדי לרכוש דירת מגורים או דירה להשקעה אנו נדרשים למשכנתא בכדי לרכוש את הנכס. אחת ההחלטות הקשות ביותר היא בחירת המשכנתא המתאימה ביותר עבורנו, עלויות המימון של משכנתא..

מאת: משיקמשכנתא03/04/11861 צפיות
ההחלטה לרכוש דירת מגורים או דירה להשקעה הינה החלטה חשובה אשר תהווה עבור מרבית משקי הבית את ההוצאה וההשקעה הגדולה ביותר. לצורך רכישת נכס מקרקעין אנו נדרשים לקחת משכנתא לתקופה ארוכה. במהלך השנים, לרוב, ההכנסה של בני הזוג משתנה וכך גם ההוצאות ואנו עשויים..

מאמרים נוספים בנושא משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222577 צפיות
המדריך למתחילים לקבלת משכנתא. היכן כדאי להשקיע בנכס נדל"ן? איזה מגבלות יכולות להיות בלקיחת משכנתא? ועוד שאלות שחשוב לקבל עליהם תשובות לפני שנחליט איזה משכנתא נרצה לקחת

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222571 צפיות
במאמר זה נדון על היבט המשכנתאות מכמה זוויות - השוואת משכנתאות, ייעוץ משכנתאות באזור תל אביב ומה זה משכנתא הפוכה?

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222547 צפיות
בהליכי לקיחת הלוואת משכנתא יש מאפיינים שאותם רצוי להכיר כדי להתמודד עם התהליך בצורה חיובית ומודעת עם או בלי יועצי משכנתאות. במאמר זה תגלו מהם המאפיינים של מסלולי המשכנתאות שכדאי להכיר

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222563 צפיות
לפני שמחליטים ומתחילים בתהליך לקיחת משכנתא תרשו לנו להציג לכם את מסלולי משכנתאות אשר קיימים בבנקים בישראל. ההבדלים הניכרים בין הבנקים הם אחוזי הריבית בכל מסלול כזה או אחר, אך יש גם הבדלים בין מסלולי משכנתאות עצמם שרצוי שתכירו.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222853 צפיות
כיוון והחיים הם דינמיים וסביר להניח שההחלטה שלקחתם בנוגע למשכנתא הנוכחית לפני עשור היא כבר אינה רלוונטית למצב הנוכחי שלכם כיום. מעבר לכך, העולם הפיננסי הוא גם דינמי ומשתנה בתדירות גבוה, תנאי השוק שלו מתעדכנים חדשות לבקרים.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222889 צפיות
במילים פשוטות נוכל לומר שתמהיל משכנתא הוא בעצם שילוב בין כמה מסלולי משכנתא שונים שמרכיבים יחדיו הלוואה אחת. אף על פי שמדובר בהלוואה אחת, כל מסלול ומסלול משכנתא יעמוד בפני עצמו ואינו קשור למסלולי המשכנתא האחרים בתמהיל המשכנתא.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא25/01/222890 צפיות
אם אתם כאן אז אתם כנראה מתעניינים בבנקים למשכנתאות, מה שאומר שאתם בדרך לקניית דירה, כיוון שכיום אין כמעט ומי שיכול להרשות לעצמו לרכוש דירה ללא משכנתא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica